"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

فرهنگ سازی یا فرهنگ سوزی؟؟؟

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۴۰ ب.ظ

چندشب پیش اخبار رو  که دنبال میکردم شنیدم گزارشگر تقدیر و تشکر کرد از یک فوتبالیست برام جالب بود بدونم دلیلش چیه آخه تا حالا بیشتر اخباری که از ورزش فوتبال شنیدم اخبار خوب و قابل تقدیری نبوده خلاصه گوش تیز کردم و و متوجه شدم قضیه ی این تقدیر بخاطر مداحی  آقای فوتبالیست در یکی از هیئت های عزاداری بوده.گوشه ای از این عزاداری رو سرچ کردم و دیدم.عجیب  جمعیتی اومده بودن همه جوون...

حضور این بازیکن فوتبال در هیئت، به خودی خود باعث شلوغی میشه چه رسد به اینکه مداحِ جمع هم باشه که خب تا اینجا فرهنگ سازی ست و قابل تقدیر اما یه چیزی که باعث شد من اینجا بیام و این پست جدید رو بخاطرش به روز کنم نحوه مداحی این هیئت یا بهتره بگم آقای فوتبالیست بود...مداحی ای که به نظر من در شأن عزاداری سید الشهدا نیست.تا اونجایی که از پای منبرها درس یاد گرفتم فهمیدم که مداحی همراه با ریتم و ضرب و آهنگ نه تنها جایز نیست بلکه یک نوع بی حرمتی به عزای حسین (ع) هم هست...مداحی و سینه زنی که درش بجای ذکر مصیبت و  اشک بر مظلومیت اهل بیت بالا و پایین پریدن باشه چیزی جز فرهنگ سوزی نیست...قصد کارشکنی یا بی ارزش کردن کار قشنگ این ورزشکاران یا هنرمندان رو  ندارم اما به خودم میگم چقدر در کشور اسلامی ما مسائل شرعی مثه نماز و عزاداری باید غریب باشه که وقتی یه بازیگر یا ورزشکار نمونه ای از این شعائر رو انجام میده میشه تیتر اول روزنامه ها و اخبار!!!

حالاحرفِ من اینه آقای فوتبالیست و هنرمند عزیز که فرهنگ سازی میکنید و با حضورتون در این مجالس باعث ایجاد انگیزه در جوون های هوادار خودتون هم میشید چقدر خوب میشه هر کاری که در زمینه دین و مذهب انجام میدین با مشورت یک عالم دینی باشه تا ناخودآگاه فرهنگ سازی شما تبدیل به فرهنگ سوزی نشه... وچقدر زیبا بود نمونه عزاداری های با وقار و باشکوه درسرتاسر کشور اسلامی ما مثه زنجان،یزد،شیراز و یا همین بازاری های اصفهان خودمون... اینه فرهنگ سازی

 

عزاداری هاتون قبول

 


 

سوء برداشت برخی شما عزیزان باعث شد تا این پی نوشت رو اضافه کنم:

1.من در متن اشاره کردم که قصد کارشکنی یا بد نشون دادن موضوع نیستم و بجاش هم از کار فرهنگی این آقای فوتبالیست یا هر ورزشکار و هنرمند دیگری که در این جهت باشه تقدیر میکنم

2.همچنین اشاره کردم تا جایی که از پای منبرها یاد گرفتم و از فتوای مراجع باخبر هستم مطمئنم که شور گرفتن دور از شأن در مجالس عزای حسین(ع) جایز نیست...حالا به نظر شما  مداحی برگرفته از موسیقی  پاپ که قبلا شنیدیم باعث سینه زنی ریتم و ضرب دار نمیشه؟هرکاری باید در جای خودش انجام بشه...عزای سید الشهدا محل بالا و پایین پریدن و ریتم وآهنگ نیست

3.این نمونه مداحی های ضرب و آهنگ دار در گوشه گوشه ی هیئت های کشورمون کم نیستند و متاسفانه خیلی هاش هم توسط مداحان معروف اجرا میشه که رهبری هم قبلا تذکر دادند اما کو گوش شنوا...

4.دوستی فرمودن این فوتبالیست رو خدا خیر بده که با اون همه ثروت و محبوبیت  داره برای حسین (ع) میخونه.حالا شما چرا داری کارش رو بی ارزش میکنی...آولا من کار کسی رو بی ارزش نکردم و گفتم تا اینجایی که اقدام به مداحی و گرم کردنِ عزای امام حسین کرده قابل تقدیره و بقیه کارش جای بحث داره...دوما کجای کاریم ما دوست عزیز که برای ثروت و محبوبیت دیگران ارزش بیشتری قائلیم تا حرمت عزای حسین(ع)!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۷
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۶۴)

سلام بر شما
اون هیئت مربوط به هیئت الرضا در شهر قم بود و مداح اصلی آن در دهه محرم هم «جواد مقدم» بود. آن فوتبالیست (رضا حقیقی) هم یک شب، آن هم برای دقایقی مداحی کرد که در این وانفسای فساد در فوتبال، انصافا مثل گلی بود در یخبندان. حالا اینکه اون نوع عزاداری واقعا مشکل داره یا نه یک بحث تخصصی است که باید پیرامونش تحقیق کرد ولی بنظر من کار اون فوتبالیست درهر صورت، سزاوار تمجید و ستایش است.
یاعلی
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ بیداری نیوز / امید محمدپور
من در همین پست توضیح دادم و ایشاالله دوباره و با دقت مرور کنید تحلیل بنده را.
من می تونم شمارو به یک مناظره دعوت کنم خانوم خادم الشهدا؟در باره همین موضوع.برای شما یک پست بار می کنم.
باشه؟ فقط خودمو خودت؟
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۱ بیداری نیوز / امید محمدپور
بله همونطور که پیشگویی کردید من ماهواره دارم و اتفاقا برنامه های من و تو رو بیشتر دنبال می کنم دکتر کپی عروسک اقای احمدی نژاد هست که اسم دکتر کپی روش گذاشتن بله خب شاید دردناک باشه گاهی مسخره کردن بعضی مسئولین ولی ما هم کم تو برنامه ی خنده بازار مسخرشون نکردیم اما کلا برنامه ی همه پسندانه ای نیست برنامه دکتر کپی . با این حال چشم پیغام می دم.می تونید تشریف ببرید قسمت لینک هام وبلاگ افق نوزدهم وبلاگ امیر حسین دوست عزیز من هست و پیغام شمارم می رسونم.یادمه یه روز به شما نتقاد تندی کردم و امیر حسین بشدت از من انتقاد کرد و من نظر خودم رو که کمی تند بود رو پاک کردم.خواستم بگم امیر بچه بی منطقی نیست انقدر 88 توهین شنیدیم ما سبز ها که امروز کمی عصبی هستیم
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۴۲ بیداری نیوز / امید محمدپور
اتفاقا جالب و خاص میشه اولین وبلاگ خبری و سیاسی میشه که همه پسند میشه من از دیدگاه خودم می نویسم شما از دیدگاه خودت عالی میشه.پایه هستی؟
عجب وبلاگی بشه این اب و اتش.امریکا و ایران سازش کردند بیا من و شما هم سازش کنیم از نوع وبلاگ نویسی.
اینجوری من هم بیشتر به شعار و هدف خودم که می خواستم وبلاگ همه پسندانه داشته باشم نزدیک می شم بسازم یا می سازی وبلاگو؟
http://yade-ma.blogfa.com/ !!!!
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۹ زهراسادات
سلام وب زیبایی دارید به منم سری بزنید.

التماس دعای فرج....
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۷ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
این زمهریر فصل شکوفایی تو نیست
چیزی بجز تراکم تنهایی تو نیست

با صدهزار جلوه برون آمدی، ولی
چشمی برای دیدن زیبایی تو نیست

یک تن از این جماعت ابن السلامها
مجنون یک کرشمه لیلایی تو نیست

نامردها بغیر تنت را نخواستند
با قیمتی که خرج تن آرایی تو نیست!

برق غرور وحشی یک ببر ماده کو؟!
در چشمهای آهوی صحرایی تو نیست!

زیباترین! عروسک اهریمنان شدن
شایسته مقام اهورایی تو نیست!.
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۳۵ بیداری نیوز / امید محمدپور
به نتیجه رسیدن مذاکرات 1+5 و موفقیت تیم مذاکره کننده ی هسته ای بعد از 8 سال تحقیر و توهین و عدم کفایت دولت قبل رو خدمت ملت شریف و صبور ایران تبریک عرض می کنیم.
این است قدرت رای واقعی و حقیقی ملت.
زنده باد هاشمی خاتمی روحانی و درود بر ظریف.
این هست خاسته ی اکثریت سبز ایران.
(ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان رودبار-گیلان-امید محمدپور)
با پست روسیاهی افراطیون و شریعتمداری بروزم
سلام دوست خوبم موفقیت در مذاکرات هسته ای و به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ایران رو بهت تبریک میگم.ولی باید از این فرصت استفاده کرد و اقتصاد خود محور داشته باشیم با افزایش تولید ملی.همونطور که الان امریکا این شیطان بزرگ و طویله های غرب و اسراییل نمیتونن حمله نظامی بکنن به ایران چون میدونن با خاک یکسان میشن ما باید اقتصادمونم اندازه قدرت نظامیمون قدرتمند کنیم با تولید ملی.
سلام..ممنون از حضور و نظر لطفتون..التماس دعا..
یا حق
۰۳ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۸ بیداری نیوز / امید محمدپور
اگه یبار بخوام غرورمو زیره پا بزارم همین الان هست.
من در یک کامنت عمومی نه خصوصی از شما خواهش می کنم به عنوان یک منتقد که می پسندمش و از ادبیاتش خوشم میاد در وبلاگم بمونید و با خویشتنداری بیشتر حضور داشته باشید.من همیشه شمارو به عنوان الگوی یک منتقد صبور و منصف یاد کردم و دوست دارم باشی
من برای موندن از کسی خواهش نکردم و نمی کنم اما دوست دارم شما بمونی.اما اگه دوست نداری اصراری نیست
اپم
۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۵ در انتظار یار
سلام همسنگریِ عزیز

خسته نباشید . خدا قوت

عالی بود . ایولا . ما شا الله

بنده امروز یه مطلب با عنوان " تربیت فرزند مهدوی یا فرزند دنیوی . . . ؟؟؟ " نوشتم که پیشنهاد می کنم در صورت ممکن حتماً از این مطلب استفاده کنید و نظرتون رو به حقیر بگید .
حتماً این مطلب رو بخونید .

برای دیدن مطلب به آدرس رو به رو بروید : torkaman.blogsky.com

منتظر شما هستم.

اللهم ارنا الطلعه الرشیده

فعلا یا مهدی

خواهشاً از این مطلب استفاده کنید .
سلام
بحث خیلی خوبی رو مطرح کردید
که مصداقی هم برای اون بیان کردید
جدا از مصداق ها بحث حرمت نگاه داشتن عزاداری سیدالشهدا(ع) خیلی مهمه که متأسفانه خیلی ها رعایت نمی کنند به ط.ری که شاید تاسوعا و عاشورا به نوعی غربت امام حسین رو تو بعضی جاهای تهران میشه دید
سلام دوستان،کلیپی زیبا با عنوان خدا غریبه براتون گذاشتم؛

منتظر حضور گرمتون هستم؛

گوشه ای از متن نوحه کلیپ:

غریبه،خدایی خدا غریبه؛

غریبه،چون که ما عاشقش نشدیم؛

غریبه،بنده لایقش نشدیم؛

امون ز غفلت،امون ز تهمت؛

از دست ما تو غیبت حضرت حجت؛

گناه شد عادت؛غیبت عبادت؛

جالب اینه گذاشتیم سر خدا هم منت....
سلام بزرگوار،مدتیست وقت و حوصله زیاد ندارم،،نظر لطفتونه،چشم!!
دارم روی یه کلیپ کار میکنم که بذارم،با عنوان خدا غریبه که بسیار زیباست،،منتظر باشید..
یا حق
1) شما برادرا باید حسابی حواستون به اطراف باشه. دائماَ چپ و راستو چک کنید. الکی خودتونو به کشتن ندید.
وقت عملیات که می‌شد،خودش جلوتر از همه بود. وقتی با او می‌رفتی، می‌دانستی که اگر یک پشه هم توی هوا بپرد، حواسش هست.
وقتی هم که عملیات تمام می‌شد، هرچه می‌گفتی«حاجی،دیگه بریم.»نمی‌آمد. همه‌ی گوشه‌کنار را سر می‌زد که مبادا کسی جامانده باشد. وقتی مطمئن می‌شد، می‌رفت آخر ستون با بچه ها برمی‌گشت.
2) حاجی داشت گریه می‌کرد. از یکی پرسیدم«چی شده؟» گفت«یه نفر بالای کوه دستش ترکش خورده بود.نتونستن اون بالا کاری بکنن.دستش قطع شد.»
بی صدا اشک می ریخت...
منبع: www.100khatere.blogfa.com/cat-23.aspx

***

سلام
ممنون ......
سلام عزیزم

کاملا با حرفای این پستتون موافقم. کاش بیشتر از این که به شور بپردازیم به هدف قیام عاشورا فکر مکردیم. به جای این که اینقدر در مورد مداح یه هیئت حساس باشیم در مورد سخنران قبل از روضه حساس بودیم و بهشون بها میدادیم.
مطلب بسیار به جا و ارزنده ای بود. و اما در مورد این که چرا همه فکر میکنن شما آقا هستین شاید به خاطر اسمتونه. تو دنیای مجازی معمولا آقایون از این اسم استفاده میکنن. اینه که همه از جمله من رو در نگاه اول به اشتباه میندازه.

با کمال افتخار لینک شدید. خوشحال میشم بازم به کلبه ی کوچیکم سر بزنی خانومی
راستی اجی جونم
اپم فدات
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده ، نورخویش است ، اگر چه کافران را ناخوش آید
چشم لینکیدمت
واقعا شرمنده فک کردم داداشی ببخش اجی جونممممممم
سلااااااامم خوفی عایا؟؟؟
مخسی ک اومدی
لینکیدمت داداشکم
(میشه اسمتم بگی فضولی نباشه ها خواستم جلو لینکت بنویسم همین)

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم
من نمیدونم چرا اکثرا فکر میکنند من داداشم؟؟؟؟؟
از قالب وبم که کاملا مشخصه یه خانم هستم
همون خادم الشهدا(میشداغ) لینک بفرمائید

یا علـــــــــی
من دیدم افرادی رو که به یه سری ارزشها اعتقاد ندارند ولی چون بازیگر یا فوتبالیست محبوبشون پایبند اون ارزش هایت اونها هم یه تکونی به خودشون میدن...هرچند ظاهری...
۰۲ آذر ۹۲ ، ۰۸:۲۶ بیداری نیوز / امید محمدپور
سلام خانوم خادم الشهدا گویا تصمیمتونو گرفتید و بنده نیز به تصمیم نا صحیح شما و صد البته عجولانتون احترام می زارم و خب شما خانومید و کمی نیز حساس تر هستید و شاید بخاطر اینکه من قبل از اینکه با شما طرف باشم با یک صفحه ی حاوی محتوا طرف و شاید مشکل از من هست که با همه یک شکل برخورد می کنم و برای من خانوم و اقا تفاوتی ندارند.شما بسیار کم طاقت و عجول هستید عزیزم.به هر حال من از همه نظرات تو وبلاگم استفاده می کنم و بخاطر همین موضوع وبلاگم حیاط خلوت دوستانه همفکر شما شده لطفا به بخش نظراتم سر بزنید اما وقتی کسی بخواد بره این هم به این شیوه ی غیر منصفانه ی شما هرگز با قل و زنجیر نگهتون نمی دارم.
تو ایم مدت نمونه ی اشکاری بودید برای اینکه به همه بفهمونم بابا جان منتقدین هم می تونند با هم دوست باشم ولی ظالمانه این تئوری من رو بهم ریختی.
امید وارم موفق باشید و کاسه صبرتونم بیشتر شه و بیشتر خویش تن داری کنید اونی که قهر می کنه من نیستم شمایید خانوم خادم الشهدا.
من که به زودی فیلتر می شم اما شما مصونیت دارید لطفا منصفانه تر قضاوت کنید و قبل از اینکه مظنونانه دنبال مقصر بگردید خودتونو اصلاح کنید.خدانگهدار
۰۲ آذر ۹۲ ، ۰۸:۰۴ بیداری نیوز / امید محمدپور
می دونید خانوم خادم الشهدا بنده اگر به صدای مخالف احترام نمی زاشتم و اعتقادی به حرف هام نداشتم بی شک امروز اینجا پاتوق مخالفین من نمی شد خیلی ساده مثله خیلی ها نظرات و گاه توهینات را ثبت نمی کردم.اونی که بدبینانه به من و وبلاگم نگاه می کنه شمایید.شما بر می گردید می گید نباید فلان مطلب را بنویسید!!
خانوم شما تنها حق انتقاد دارید و حقی ندارید بگید چی بنویسم و فلان مطلب رو ننویسم و همیشه انتقاد کردید و منم عکس العملی نشون ندادم اغلب اوقات و تنها تایید کردم نظرتونو اما مشکل شما اینکه بی رحمانه و غیر منطقی با تمام موضوعات وبلاگم جناحی برخورد می کنید.وگرنه من فکر نمی کنم به شما و یا مطالب شما انتقاد همراه با بی احترامی کرده باشم من رو تمام حرفهام هستم و خواهم بود من بر عکس شما منتقد را دشمن نمی دانم بله از توهین عصبانی می شم ولی بی ادبانه جواب نمی دم نمونش وبلاگ پیرمرد و وبلاگ منتظر.اصلا الان متوجه این کامنت شما نمی شم که چرا اشفته اید؟!!!!!
خودتون می برید و می دوزید و محکوم می کنید و ناراحت می شیدو....
نمی دونم نمی تونم این پریشانی شما را درک کنم دقیقا کدوم بخش از مطلبم شما رو ازرده کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
جواب شما به وبتون ارسال شد
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۸ در انتظار یار
سلام همسنگریِ عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
جمعه تون به خیر . ان شا الله که آقامون بیاد .
خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید . خیلی لطف کردید .
مطالبتون رو دیدم . عالی بود . ما شا الله . خدا خیرتون بده . بنده هم امروز یه مطلب با عنوان " ما اهل ایران نیستیم ، علی تنها بماند . . . !!!؟؟؟ " نوشتم که از شما دعوت میکنم حتماً از این مطلب استفاده و نظرتون رو به حقیر بگید . چون واسم خیلی مهمه نظر شما .
منتظر شما هستم.
اللهم ارنا الطلعه الرشیده
فعلا یا مهدی
السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین (ع) ادرکنی..
.
.
سلااااااااااامممم خوفی عایااااااااااا؟؟؟
وبت خعلی خوفه
تبریک عزیزم
منم ی وب زدم
خوشال میشم بیا یببینیشو کامنت بدی
موافقی تبادل لینک کنیم عایا؟؟؟
منو با اسم وبم بلینکو بگو با چ اسمی بلینکمت
منتظرتم
1)اول جلسه من اسم شهدای عملیات را می‌خواندم.حاجی گریه می‌کرد.
وسط جلسه رو کرد به بروجردی و گفت«شما وظیقه‌تون بود. اگه این امکاناتو رسونده بودین، ما این همه شهید نمی‌دادیم.»
بحث شروع شد. بقیه هم شروع کردند به دادوقال، همه‌اش هم سر بروجردی،که یک دفعه بروجردی برگشت و گفت«بابا،آخه من فرمان ده شماهام.»
ساکت شدیم.حاج احمد بلند شد،دست انداخت گردنش.»
2)عصبانی گفت«نگه دار ببینم این کیه.»
پیاده شد و رفت طرف مرد کرد. هیکلش دوبرابر حاجی بود. داشت با سبیل کلفتش بازی می‌کرد.
ـ ببینم،تو کی هستی؟کارت چیه؟
ـ من؟کومله‌م.
چنان سیلی محکمی به‌ش زد که نقش زمین شد.بعد بالای سرش ایستاد و بلند گفت«ما توی این شهر فقط یک طایفه داریم، اون هم جمهوری اسلامیه. والسلام.»

سردار شهید احمد متوسلیان
***

سلام
نظرت محترمه...
درس و کار بخیر!
ما باز اومدیم...
پست جدید گذاشتم نظرتونو حتما در مورد مطلب بگین...
باید از نیل بپرسم
تا بیاموزم چگونه
شکافته می شود دل
برای حجت خدا....
سلام،تا حدودی حق با شماست
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۴۴ بیداری نیوز / امید محمدپور
خانوم عزیز قراره من برای نوشتن مطلبی از شما اجازه بگیرم؟
شما کورکورانه و حزبی در مورد اون ادم که ناخواسته رئیس جمهور کشور من بوده حمایت می کنید.وگرنه من اصلا 4 سال دوم را به رسمیت نمی شناسم کسی که مخالفاشو خس و خاشاک بنام مشروعیت نداره.
و اینکه بنده رو محکوم می کنید به سیاه نمایی صرفا بخاطر انتقاد توهین هست خانوم و شما نیز حقی ندارید که برای خط و نشان بکشید که از چی بنویسم من 4 ساله که همینه خط فکریم و به هیچ عنوان تعقییرش نمی دم.متوجه شدید خانوم کسی به من حقی نداره دستور بده.
عملکرد رئیس جمهور رو از اثاری که بجا می زاره عملکردشو می سنجند.
خزانه=خالی
درامد کشور= رشد منفی
قیمت دولار= 3000 تومان
قیمت گوشت: 23000تومان
پراید= 18 میلیون تومان
در ازای 45 هزار تومن یارانه.
ارزش پول ملی = 350 تومان
خانوم کورکورانه قضاوت نکید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
جواب شما به وب تون ارسال شد
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۴۰ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
نمی‌دانم تو را در ابر دیدم یا کجا دیدم
به هر جایی که رو کردم فقط روی تو را دیدم
تو را در مثنوی، در نی، تو را در‌های و هو، در هی
تو را در بند بند ناله‌های بی صدا دیدم
تو مانند ترنم، مثل گل، عین غزل بودی
تو را شکل توسل، مثل ندبه، چون دعا دیدم.
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۰ در انتظار یار
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
مطالبتون رو دیدم . خیلی خوب بود . خدا خیرتون بده . عالی بود .
با یه سری مطالب جدید منتظر شما و نظرات زیباتون هستم . به ما سر بزنید و نظرتون رو به حقیر بگید . فعلا یا مهدی
سلام نمیدونم شاید دیر امدم این خبر هم از تازگی افتاده باشه اما به نظرم ایراد کار ما هستیم که گاهی به خاطر یک شخص به مراسم عزا بریم نه فقط این فوت بالیست خیلی ها رو میشناسم به خاطر مداح خاص یا معروف به مجلس امام حسین میرن نه به خاطر خود حضرت کسی نیست بگه بابا امام زمان تو جمع های کوچیک وبی سر صدا هم میره -جای تاسف داره حالا مداح که هیچ به خاطر بازیگر یا یازیکن جوان های ما به مجلس برن آخه محبوب تر از امام حسین واقعا کسی دیگه ای هم هست؟؟؟حالا این ها همه کنار باشه میدون میدیم جوان ها بیان بازیگر ه بازیکن ها بیان الگو بشن جذب کنن امام زمان هم خوشحال میشه اما آیا واقعا این راهشه به قول شما با آهنگ واقعا که!!!
جالب اینجاست فریاد میزنیم مث مردم کوفه امام زمان بیا
نه امام زمان نیا این جمعیت هابعضی هاشون ها برا بازیکن میان برا آدم معروف برا....... هرچی جز دل شکسته شما
سلام دوست عزیز
همانطور که اشاره کردید متاسفانه اکثر هیئات عزاداری فقط همین شور وحرکات موزون وکوبیدن طبل وسنج را بلدند...متاسفانه به تنها موضوعی که در ایام عزاداری سرورو سالار شهیدان توجهی نمی شود نماز وقرآن ونهج البلاغه است!!!
اولین پرسشی که دریوم الحشر ازما میشه نماز است،اگرمورد قبول واقع بشه بفیه اعمال ما هم انشاالله مورد قبول درگاه حق واقع خواهدشد.درحالیکه خیلی ها به اشتباه فکر می کنند اگر زیر خیمه امام حسین به سروسینه بزنند گناهانشان پاک می شود. این در صورتیه که از خواندن نماز غافل نباشیم.
سلام
کلیت مطلب شما را قبول دارم
و در مورد این فوتبالیست مداح باید بگم باز هم جای شکرش باقیه که به جای اون پارتی هایی که فیلم هاش در دسترس بچه ها هم هست تو مجلس عزای امام حسین علیه السلام بوده، البته عیب کار بیشتر از مداح های معروفه که این سبک ها را باب کردند.متاسفانه
یا حسین
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید من شما را لینک کردم شما هم من را لینک کنید
یا حق
عاشورا 1388
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۴ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
ممنون شماهم لینک شدید.
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۱۱ بیداری نیوز / امید محمدپور
ایا بنده این حق را دارم که به شما انتقاد کنم که چرا داری به دولت انتقاد می کنی؟ نخیر حقی ندارم تنها حق دارم دفاع کنم از استدلال هام اما شما اینجا به خاطر یک انتقاد مرا مواخذه می کنی و این صحیح نیست خواهر من.
هرچند که اون مرد دیگر رفته اما اثار مخرب ایشون و قدرتنمایی دوستان ایشون به قوت خود باقیست .برای شما سوال نیست که چرا بنده با این اتش و هیجان سیاسی از 92 شروع به فعالیت کردم؟تو این سالها کجا بودم؟ بنده و خانواده ام 8 سال تحقییر و تهدید و زندانی شدیم بنده اجازه ی درس خوندن نداشتم بورسیه ایتالیا شدم ممنوع الخروج بودم بخاطر دیکتاتوری اقای احمدی نژاد نمی خوام بیشتر توضیح بدم از گرفتاری های 8 سالمون.پس از 92 تا سال 1400 به مدت 8 سال هر وقت که دلم بخواد به این 8 سال انتقاد می کنم و اجازم نمی دم کسی من رو مورد مواخذه و انتقاد نا حق قرار بده.حال دوست دارید اسمش رو سیاه نمایی بزارید حرفی نیست بزارید.بنده استقبال می کنم.
این روز ها انقدر توهین کردن در کشورم عادی و روال شده که دیگه ناراحت نمی شم.



پاسخ:
پاسخ:
سلام
همه حق دارند نسبت به عملکرد دولت انتقاد داشته باشند ولی مقایسه به دور از انصاف یا اینکه فقط ضعف های دولت قبلی رو نشون دادن چیزی جز تفرقه اندازی نیست
من در جریان اتفاقاتی که برای شما و خانواده شما افتاده نیستم تا بتونم قضاوتی کنم اما تا اونجایی که نسبت به دولت منتخبم در 8 سال گذشته آگاهی دارم در این موارد امنیتی به دور از اصول و به ناحق اقدامی نکرده مگر در موارد خیلی کم که اونهم به دور از اطلاع بوده که بهش رسیدگی شد.اینو همینطوری نمیگم درموردش تحقیق کردم که میگم.
ببینید من نمیگم دولت احمدی نژاد ضعف نداشته و دولتی بی اشتباه بوده درمورد 4 سال اول خب عملکرد عالی داشت اما 4 سال دوم ضعف هاش بیشتر بوداما این باعث نمیشه که فقط به سیاه نمایی رو آورد وخوبی ها رو درنظر نگرفت و تخریبشون کرد شما هم به نظر من در صورتی میتونید موفقیت بیشتر کسب کنید که انصاف رو سر تیتر کارهاتون قرار دهید حتی اگه به قول خودتون در حق شما اجحاف شده باشه و ناحقی...
اینجوری فقط تک بعدی دارید پیش میرید.
یادگرفتیم برای نقد خوب خوبی ها را گفت نقاط قوت را گفت و بعد به بدی ها پرداخت اونهم منصفانه و بعد راهکار داد
تخریب و کوباندن طرف نقد نشونه ضعف ماست
سلام
عزاداری شما هم قبول
التماس دعا.
۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۴:۵۴ دیووونه کربلا
ارباب باوفا من نوکرتوام
من عبدپرگناه توعشق عالمی
من نوکرتوام تو شاه قلبمی
طوفانی دلم ای سایه سرم
.....................................................................
ممنونم که اومدین
گریه تو برات کربلا میده
کربلایی بخواهید فقط با این ذکر:اللهم ارزقنا زیاره الحسین بحق الکربلا
سلام دوست عزیز... خدا قوت

ببخشید بابت تاخیرم...
عزاداریهاتون قبول درگاه حق ان شاءالله...

ممنون از مطلب خوبتون...
هرچند که مداحی موردنظر رو ندیدم ولی در سالهای اخیر بعضا با وضعیت نامناسبی برای هیئات و نوع مداحی ها که همونطور که اشاره کردید ریتمیک بوده و اصلا در شأن عزاداری امام حسین(ع) نبوده مواجه بودیم.
حضرت آقا هم به این قضیه اشاره کردن ولی انگار عده ای نمیشنوند!
البته الحمدلله امسال واقعا طوریکه شاهد بودیم عزاداریها خیلی بهتر و باشکوهتر از همه لحاظ برگزار شد.

موفق باشید.
یا حسیــــن(ع)
سلام!
خیلی ممنون که خبرم کردی! اولش که عنوان پستت رو گفتی یاد "فرهنگ برهنگی برهنگی فرهنگی" افتادم ولی اون کجا و این کجا!

بحث رو طولش ندم(!) خلاصه بگم که ریتم و ضرب که برای امام حسین باشه الزاما ایرادی نداره مثلا رپر یا حتی راک خونی که بخواد برای امام حسین آهنگ بگه(که نمونه هاش هم هست) خب این از دستش بر میومده ولی حرف شما درسته که نباید چنین کاری رو توی هیئت انجام داد...
در هر صورت خیلی ممنون که خبرم کردی، استفاده کردم.
موفق باشی!... در پناه حق
سلام
همیشه وقتی عاشورا تموم میشه خیلی دلم میگیره نمیدونم چه حسیه
ممنونم
دعام کن
یا علی
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۴:۳۹ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
سلام وب جالب دارید.اگه مایل به تبادل لینک هستید بهم خبردهید منتظر شما هستم.
سلام..اولا" خدا خیر بده این فوتبالیست رو که حدأقل خدا و پیغمبر رو میشناسه،بقیه فوتبالیست ها و هنرمندان که اصلا" ما دین و ایمانی ازشون ندیدیم،دوما" امیدواریم که مجالس روضه های کشور به گونه مناسبی باشه که دشمن نتونه ازش سوءاستفاده کنه...
سلام
شب شما بخیر
چی میشه گفت؟؟؟
حق با شماست
ممنون بخاطر یادآوریتون
بدرود
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۲:۵۰ حسین مردانی{هایپر}
سلام
ممنون از حضورتون
نوشته زیبا و تامل برانگیزی بود واقعا گاهی شاهد حرمت شکنی هایی هستیم که فقط و فقط جای تاسف داره ...
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۴ در انتظار یار
سلام
خسته نباشید . خواهش می کنم .
بله باید حواس مداحان باشه که چی میخونن ، ولی من نمیدونستم که این مداحی به سبک آهنگ هستش . فکر می کردم که خود جواد مقدم سبکش رو گفته . ولی به نظرم توی مداحی ها اینقد انحراف دیده میشه که شما میتونید دربارش بنوسید که اصلا این مورد به چشم نمیاد . مثلا قمه زنی ، دُلا راست شدن تو مراسم ، لطمه زنی به شکل موهون و . . .
بازم خدا خیرتون بده . قبول باشه . شرمنده . حلال کنید . یا مهدی
سلام وبلاگ خوبی داری
بهت تبریک میگم
شما به لینک ها من اضافه شدید
شکر خدا که نام علی در اذان ماست /
ما شیعه ایم و عشق علی هم از آن ماست /
از یاعلی زبان و دهان خسته کی شود ؟! /
اصلا زبان برای همین در دهان ماست /
ما شیعه زاده ایم و خدا را هزار شکر /
این شیعه زادگی شرف خاندان ماست /
ما عاشق علی شده ایم و بدون شک /
این هم ز پاکدامنی مادران ماست /

اللهم اشف کل مریض

التماس دعا

یاعلی
سلام خیلی جالب ومفیدبود
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۷:۵۹ بیداری نیوز / امید محمدپور
با پست شما خونه ی ملت رو بلدید به روزم.
جالبه. ایا شما ملت رو می شناسید کیه؟!!!!
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۷:۳۶ بیداری نیوز / امید محمدپور
دم این بنده خدا گرم که با اون ثروت و محبوبیت میاد برا امام حسین ع و مراسمش می خونه هر جوری میخونه این خودش یه نمره بسیار مثبت و یک الگوی مناسب هست.
همین اقای کریمی یا اقای علیمی یا جواد مقدم یا هلالی و سیب سرخی مداحان معروف و مداح رهبر اقای کریمی مگه اینجوری نمی خونه سالهام هست که میخونه بی انصافیه که یه فوتبالیست رو زیره سوال ببریم بعد کسانی که تو مداحی چهره هستند و این قبیل کارها رو می کنند مصونیت داشته باشند.
بعدشم منم مخالف این طرز سینه زنی و نوحه خونیم حق با شماست اما این سید صالحی عزیز و دوست داشتنی برای الگو بودن این کار رو کرد نه از سر قصد و غرض.
موضوع بعد صدا و سیما این مداحی سید صالحی بازیکن پرسپولیس رو بازتاب داد و متاسفانه ادامش گفت:در حالی بازیکنان خالص ما در هیت ها سینه زنی می کنند و مداحی برخی با خالکوبی بر روی بدنشون ...
منظور اون خبر نگار و گوینده اقای اشکان دژاگه بازیکن دو رگه تیم ملی ماست که رو دستش خالکوبی کرده طهران.
اخه یکی نیست بیاد بگه به شما چه خالکوبی کرده اصلا بی خود کردید دعوتش کردید که حالا بدتونم میاد.منم تتو داره بدنم به کسی چه مربوط!!!
این قسمت برنامه صدا و سیما نقد داره ابجی نه این بنده خدا سید صالحی دوست داشتنی.
نکنه ابجی استقلالی هستی؟ نکنه 6 تایی هستی؟
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۷:۲۸ بیداری نیوز / امید محمدپور
سلام ابجی .
هیچی بابا من اومدم پست گذاشتم در باره رابطه ی اجتمایی دختر و پسر.
از روز اول کامنت پر شد تو این پست کامنتهایی که نه ادرس داشت نه اسم همش ناشناس حاوی مطالبی توهین امیز یکی میگفت بی غیرت داری ترویج بی بند و باری میکنی.یکی میگفت خیلی معذرت می خوام خواهرتو بده دست جامعه به این جور شخصیت های الوده نخواستم بها بدم از طرفی هم یکی از وبلاگ ها شبیه به این پست رو داشت که البته از منم زود تر گذاشته بود البته تمام نوشته ها و عکس ها و سوالاتش متفاوت بود اما اعتراض کرد که کپی داری می کنی بعد از کلی کلنجار گفتم خب از وبلاگم چیزی کم نمی شه منکه کپی نکردم اما حذفش کردم.
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۵:۳۵ دیــــــــــــدبــــانــــــــــ
اگرنمی توانی شاهراه باشی ،کوره راهی باش

اگرنمی توانی خورشیدباشی،ستاره باش

کمیت نشانگرپیروزی ویا ناکامی تونیست،

بهترین هرآنچه هستی باش...
سلام دوست عزیز
کاملا با محتوای بیاناتتون موافقم
رهبری معظم هم در چندین سخنرانی در مورد نحوه عزاداری به مداحان نکاتی را متذکر شدند که متأسفانه جز عده ای معدود که خود را ملتزم به اجرای اوامر حضرت آقا می دونن کس دیگه ای رعایت نکرد
اما در مورد اون هیأتی که فرمودید مداح اصلیش آقای جواد مقدمه و ایشون به خاطر لحن مداحی هاش که متأسفانه اکثرا از آهنگ ها و ترانه هاست شهرت بسیاری داره و در بعضی مواقع از برخی خواننده های داخلی هم بیشتر طرفدار داره و هیأتش به همین دلیل پر جمعیت و شلوغه و شعری که اون آقای فوتبالیست خوند از شعرهایی بود که خود آقای مقدم قبلا اجراش کرده بود
همینقدر که تو دنیای خیلی خیلی خیلی کثیف فوتبال یه فوتبالیستی میره سمت عزای ارباب خیلی ارزشمنده و واقعا جای تقدیر داره (باتوجه به اینکه بعضی از فوتبالیست ها با اسم و رسمشون دنبال مسایل غیر اخلاقی هستند )
مرگ بر آمریکا
التماس دعا
یاحسین
یاعلی
سلام
دقیقا درست می فرمایید
حالا کدوم فوتبالیست بوده؟؟؟
سلام آنچه نوشته اید درست وبه جا بود.
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۷ کبوتر حرم مرند
احسنت نکته ظریفی بود ممنون از حضورتون
چی بگم والا.خیلی از همین فوتبالیست ها میشناسم n تا دوست دختر دارن.تو میلیاردها ثروتن.و اصلا فراموش کردن اقا امام حسین رو.حالا همین یکی هم اومده دمش گرم.ولی ایشان که مداح تخصصی نیست.قطعا تو کارش مشکلاتی بوده.ولی همین که نیتش خوبه فوق العادس این مورد.پیامبر میگه:نیت مومن برتر از عمل اوست.باید باهاش نشست در خفا صحبت کرد از کارش تجلیل کرد و نحوه صحیح مداحی رو بهش یاد داد.این دیگه ناراحتی نداره ابجی.اصل کارش فوق العادست.ولی قطعا اشکالاتی مث همینی که شما گفتی تو کارش هست با گفتگو دوستانه در خفا و اموزش بسیار موقعیت مناسبی واسه فرهنگ سازی هست.زنده باد فرهنگ اصیل و ناب اسلامی-اریایی و لعنت بر فرهنگ پوچ و بی اساس غرب.
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۴ سرباز ولایت
سلام متآسفانه اسلام و به خصوص تشیع مظلوم بودن و هستن
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۷ تا بی نهایت
..................................................
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۳۳ عروة الوثقی
سلام عزاداریتون قبول
بله کاملا موافقم
حالا با این بنده خدا کاری ندارم ولی مراسم عزاداری ها و بعضا مراسم بچه هیئتی ها که باید نمونه باشن مراسم عزاشونو انقدر شور نامناسب میدن که من به شخصه اصلا موافق نیستم
باید آداب درست عزاداری فرهنگ سازی بشه
موفق باشید
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">