"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

فتنه ای به رنگ اسید...

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ

این روزها اصفهان زیبای ما در التهاب است ،التهابی که ناعادلانه به جانش انداختند..اصفهان ما در غم خشک شدن زنده رودش روزگار سپری میکرد که غمی دیگرهم بر دلش نقش بست...

....................................................................................

این روزا اصفهان ما شده تیتر اول روزنامه ها و سایت ها،تیتر اول رسانه های دلسوزتر ازمادر اونور آب،تا قبل از این ماجرای اسید پاشی کسی به فکر لب خشک زنده رودمون  که حیات مردم به این شاهرگ  وصله نبود.کسی تیتر نزد این کشاوزرای بیچاره که صدای گریه شون به آسمون بلند میشه از بی آبی و از دست رفتن سرمایه شون چیکار باید بکنن.

اما حالا تیتر بزرگ "اسید پاشی در اصفهان "شده نقل مجلس همه محافل داخل و دست مایه بازی جدید دلسوزان اونور آبی..

درسته که این مسئله و رسیدگی بهش اهمیت بالایی داره  اونایی  هم که باید رسیدگی کنند کارشون رو خوب بلدن و بالاخره فرد یا افراد مجرم رو دستگیر میکنند.اما اینکه یه عده از این آب گل آلود ماهی میگیرن شده قوز بالا قوز...

از بازیگران منور فکر که کاملا مشخصه کمپین های پشت سرهمی که تشکیل میدن خط دهی از طرف  کی هست گرفته تا همین جناب روحانی که در سخنرانی امروزشون آب به آسیاب ضد انقلاب ریختن و بهونه دادن دستشون ،تا اجتماعی که امروز در اصفهان شکل گرفت و موضوع اون بیشتر از اینکه نفی جرم باشه حمایت از افکار هجی شده دلسوزان اونور آبی و منفعت طلبان داخلی بود..

خلاصه کلام همونطوری که تاریخ نشون میده فتنه و فتنه گر جز جدایی ناپذیر کشور قیمتی ما بوده هست و خواهد بود.فتنه هایی که متاسفانه مهره های اجرا کننده ش هم از بطن همین کشور هستند.

حواسمون باشه در فتنه جدیدی که سر باز کرده جز مهره های سیاه نباشیم...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۲۱)

السلام علیک یا ابا عبدالله

عاملان اسید پاشی باید به اشد مجازات خود برسند

با مطــــــلـــــب  بمحکوم کردن عاملان اسید پاشی (پوستر) به روزم

بازم هم منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم سپاس از حضورتان .....

التماس دعا

ان شاءالله..
پاسخ:
:)
یاحسین:
من خام بودم قصه و غم پخته ام کرد
این پخت و پز های محرم پخته ام کرد..
*
من عالمی دارم اینجا با رقیه
هر وقت دستم سوخت گفتم یا رقیه
*
باید که دست از هرچه غیر از کربلا شست
دیگ تو را شستم خدا روح مرا شست
*
خدمت به این بی رنگ و بو هم رنگ و بو داد
این کفش ها را جفت کردن آبرو داد
*
من دست بر سینه دم در می نشینم
در مجلس فرزند مادر می نشینم
من می نشینم کار و بارم پا بگیرد
شاید به من هم چادر زهرا بگیرد.
*
شعر های اختصاصی
تقدیم به شما اگر دلتون لرزید فاتحه ایی به روح شهدای مفقودالاثر بفرستید.

پاسخ:
شاید به من هم چادر زهرا بگیرد...
عالی بود و دلی...

سپاس فراوان
چشم.
بستگی داره ...
ببینین ما چند جور اسلام نداریم که داریم ؟
ولی یه قرائت اسلامی میشه برای اهل تسنن یه قرائت میشه مردم مثلا اندونزی و مالزی و یه قرائت میشه وهابی یه قرائت هم میشه اسلام تشییع ...
تفکر شخص رو میسازه ولی این شخص هست که تفکر رو بلد میکنه ، مثلا یه نمونه حضرت امام (ره) هست که همین تفکر رو جهانیش میکنه ...
یا حضرت آقا که این تفکر رو سط میده و با ندای وحدت الآن رسما بقیه تفکر ها تو حاشیه هستن ...
تفکر و انسان رابطه مستقیم دارن ولی به نظرم نقش آدم از تفکر بیشتر هست روی مسئله یعنی آدم میتونه تفکر رو بسط بده ولی تفکر نمیتونه آدم رو از راهش برگردونه .
این که بچه های بالا چه میدونن رو من نمیدونم ولی در همین قدر میدانم که وقتی امام جامعه میفرمان مثبت های فعلی منهای منفی ها یعنی هیچ خبری نبوده ...
بله گذر زمان همه چی رو مشخص میکنه و نشون میده که فراماسون کی بود و بزرگترین خطر از صدر اسلام چه کسانی ...
التماس دعا ...
پاسخ:
ممنونم...
محتاج ترینم به دعا
مثل همیشه عالی بود
نباید به دشمنامون اجازه بدیم تا با تفرقه بینمون ایجاد بشه
و
برادرا و علمای خودمون و مسبب بدونیم
هر چی هم که باشه
دشمنامون خودشون و تاحالا نشون دادن
و
تا تونستن ازمون سوءاستفاده کردن
تا
کمک و دلسوزی
کجا آمریکا انگلیس فرانسه یا امثال این استعمارگرا واسمون مادری کردن که حالا شدن دایه ی مهربونتر از مادر
فقط باید هشیار باشیم و آسیاب فتنه ی دشمن و از اینی که هست بیشتر فعال نکنیم
ممنون از تلنگرتون
پاسخ:

ممنونم از لطف شما..

ان شالله همیشه بصیر باشم و گوش به فرمان امام خامنه ای...

اقدام جالب دو مسلمان در محک‌زدن یک پلیس آمریکایی نشان داد در میان نیروهای رسمی آمریکا چه نگاه بدبینانه و دشمن‌پندارانه‌‌ای نسبت به مسلمانان دارد.


آدرس:
www.mashreghnews.ir/fa/news/356839/ترفند-جالب-دو-مسلمان-برای-محک‌زدن-پلیس-آمریکا-فیلم



بروزم[بدرود]
پاسخ:
خدمت میرسم...
ســــلام ممنون از حضورشما ...........زنده باشید

هیهات منا الذلّة .

با مطــــــلـــــب  نگاهی به زندگینامه آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر    به روزم

منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم

التماس دعا

پاسخ:

سلام

سپاس.

خدمت میرسم

۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۸ مصطفی کاظم لو (رزمنده سایبری)
سلام
خدا قوت
ان شاء الله عاقبت بخیر باشید
http://jang-cyberi.blogfa.com/post/1021
پاسخ:

سلام

سپاس..

زیبا بود

اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:

""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""

+++

احسنت ...

پاسخ:
سپاس...
خدا قوت ♥ خسته نباشی دلاور

"" لبیک یا حسین ""
فرا رسیدن محرم رو تسلیت میگم...
دوست داشتین نگاهی ما رو مهمان کنید

یا حق
پاسخ:

سپاس..

همچنین برای شما

چشم خدمت میرسم

نمیدونم چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟ باید زیاد راجعش فک کنم
پاسخ:

فکر کنید

فکر خوبه...

سلام
بروزم.
اسم وبلاگتون پایین نظر بزارین فوقش   اگر بلاگفا تایید نمیکنه.
مرجان محتشم قربانی فساد سینما شد

پاسخ:

سلام

اونطوری هم نمیشه.بلاگفا اصلا حروف BLOG.IR رو قبول نمیکنه

خدمت میرسم...

سلام .
دلم خیلی گرفته از جماعت فتنه و بی بصیرت مخصوصا این آقای حقوقدان با ربط دادن های عجیب بی ربط!
 امروز منو سارا دوستم رفته بودیم بیرون از فضای خوابگاه و اسید پاشی و شایعات می‌گفتیم سارا هم از فتنه ۸۸ میگفت و زخمی شدن پدرش و تهران کوفتی ! 
دلم از این میسوزه این جنایت را به امام جمعه اصفهان و بسیجی جماعت ربط میدن دیگه از این بی منطق های بی بصیرت خسته شدم از اینایی که سند و مدرکشون شده بی بی سی کوفتی!
 اون هم از دانشگاه و اساتید سکولار که حرمت شهدا هم نگه نمیدارن و خدایی اگه استاد حسابداری مدیریت پا برجا باشه فک کنم افتادنم حتمیه! 
 بابام اخبار بی بی سی کوفتی را دنبال میکنه و بعد میاد برام روشنگری میکنه بعد خدایی از یه ترفند هایی استفاده میکنن غیر مستقیم و میگن بیایین نظرتون را از فلان جفنگیات بگین وقتی خودمم میرم میبینم چه چرندیاتی رو به خورد یه ساده لو میدن  . ...

 راستی صفحه ی " درباره ی من " خیلی قشنگه !!!
 موفق باشی آجی جونم برای منم دعا کن که خیلی محتاج خوبان درگه الهی ام گلم ...
 خدا پشت و پناهت :-)
پاسخ:

سلام دوست من

تا بوده همین بوده یه عده تمام فکرشون ضربه زدن به این انقلاب و اسلام بوده و هست..

ان شالله درست میشه..


ممنونم شما لطف داری به من

محتاج ترینم به دعا

۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۸ التماس دعا
فتنه گران ایندفعه دیگه پرچم امام حسین (ع) رو آتیش نمیزنند تا چهره ی واقعی شان روشن شود بلکه با پرچم امام حسین (ع)می آیند و فتنه گران را با حر یکی میدانند !!!!!!!همان هایی که حرمت هیچ کس را نگه نداشتند حتی امام حسین(ع)...به هوش باشیم و به دیگران هم کمک کنیم تا از فتنه ها به سلامت عبور کنیم انشاء الله...
پاسخ:

محتاجیم به دعا...

بله دقیقا همینه با پرچم امام حسین دارن اینبار پیش میرن اما کور خوندن..

ان شالله...

سپاس از حضورتون

نظر میزارین آدرس وب رو نزاشتین.کسی بخواد بیاد نمیتونه
پاسخ:

متاسفانه بلاگفا آدرس بلاگ رو قبول نمیکنه واسه همین نمیشه ادرس بزارم

واینکه منو های بالایی هم تکمیل شد      

سلام
دشمن که وضعش معلومه اما من بیسواد متحیرم چرا بعضی داخلی ها هم حرف رسانه های بیگانه رو میزنن!

بصیرت!!

*****

مرجان محتشم در خصوص کم کاری خود می‌گوید:

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متاسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می‌افزاید: متاسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.[۱]

پیشنهاد میکنم باقی مصاحبه رو بخونی:

http://www.yjc.ir/fa/news/4004996    
پاسخ:

سلام

آخه میدونید این باسوادهای شناسنامه دار داخلی اگه آب به آسیاب دشمن نریزن که بچه هاشونو از دانشگاه های اونور آب بیرون میندازن...

بازیگران که تکلیف شون خیلی وقته روشنه و دیگه مردم میدونن نقششون تو کشور ما چیه...البته نه همه اونا

حیف اسم هنرمند..

سلام علیکم ..  حتما عوامل ضد انقلاب تو این موضوع دست دارن چون اسید روی کسایی که بدحجابن ریخته نمیشه تا اونجایی که من اطلاع دارم روی باحجابا ریخته میشه که یکی از این افراد که اسید ریختن روی صورتش خانوم یکی از رفقای بندست که ایشون الحمدالله زیاد آسیب جدی ندیدن و یه مقدار پیشونیشون آسیب دیده ایشون  خیلی باحجاب بودن خودشون میگن وقتی داشتن روی من اسید می ریختن به رهبر توهین می کردن به چادرم توهین می کردن به انقلاب توهین می کردن اینجا معلوم میشه کسایی که ضد این ارزشها هستن ضد این انقلاب و شهدا هستن به این کار دست زدن حالا اونایی که کل صورتشون آب شده باید تا آخر عمر چیکار کنن؟ انشالله اهل بیت و شهدا جواب اینطور افراد رو بدن..
انشالله اصفهان هم از این بحران خارج بشه.. التماس دعا یاعلی
پاسخ:

سلام

از این موضوع  هیچ برداشتی جز فتنه ای جدید نمیشه کرد..

با اون پلاکارت هایی که داده بودن دست مردم تو تجمع دیروز و اون شعارهایی که یادشون داده بودن غیر از این برداشتی نمیشه کرد..

امیدوارم مردم  مومن اصفهانم هشیار باشن تا جز مهره های سیاه نشن..

....

ممنونم

دعا کنید

۰۱ آبان ۹۳ ، ۰۲:۰۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله الفداه 

سلام دارم محضر شما خواهر گرامی 
و بعد از سلام ؛آرش سیگارچی از صدای آمریکا و همه بچه های استودیوی خبرشون و پونه قدوسی و به طور کلی تی وی شو اشون !!!
به دور شما و همه ی انصار دلسوز و انقلابی و متدین بگردند و اصلا غصه نخورید .... 
و اما بعد الحمدالله امروز اصلا تلویزیون نتونستم خدا را شکر نگاه کنم و این جای هزاران بار شکر داره ....
البته صدای رسای بچه های حزب الهی رو در معابر عمومی مجازی با صدای بلند به حمدالله شنیدم و از این بلندی صدا خیلی خوشنود شدم 
و اما بعد ترها که عرض کنم اصلا ناراحت نباشید !
اگر خاطر شما باشه به لطف پروردگار به شما عرض کرده بودم که کلید 
فتنه رو زده بودند و شعارهایی که در اصفهان گویا امروز داده شده باطن ماهوی این ماجرا را کاملا نشان می دهد و مخصوصا برنامه های کلی از طریق خانه عنکبوت بی بی سی جان ملکه اینا و صدای شیطان بزرگ ؛کاملا مشهود است این یک برنامه از پیش تعیین شده بود تنها و تنها برای ضربه نهایی به حزب الله که البته غیر از این حسن جون !!!گویا عده ای هم خودی بی انصاف وارد معرکه شده بودند و حزب الله مورد ضرب و شتم حرفهای رکیک خودشون قرار دادند که خداوند از این نوع تفکرات اباهی گری هرگز نخواهد گذشت !
به یقین عرض می کنم .... 
یه بنده خدایی گفت من از چشمای این فلانی بدم میاد !
گفتم : چرا؟!
گفت: نمی دونم !
یک شیطنت داخل این چشمها هست با اون خنده های مرموز !
خوب حالا یادمون باشه به لیست چریک و تند رو و بی سواد و بی شناسنامه و اینها که قبلا در افاضات فرموده بودند!
مطالب امروز هم ضمیمه کنیم که ان شاالله به سر فرصت مورد بررسی قرار بگیره ... 
اما خدا کنه از طرفی مردم فهیم اصفهان با آن پیشنه مذهبی و تاریخی و فرهنگی ؛ خود کنترلی داشته باشند و خودشون رو تو تورهای اطلاعاتی و امنیتی دشمن منحوس قرار ندهندکه اون بی انصافها هم از این ماجراهای خودشاختشون ماهی های بزرگ سیاسی یا نهنگهای خطرناک صید کنند !
خوب خیلی خستتون نکنم!
و امیدوار هستم هرچه زودتر این موضوع هم با عنایت خداوند متعال و مدد  مولامون امام زمان عج حل بشه و توپ خود فتنه تو دامن خودشون مانند قبل بیفته تا بفهمند این مردم و این مملکت همیشه مورد نظر و حمایت هستند و بی صاحب رها نشدند .
خدا خیرتون بده از اینکه دلسوزانه می نویسید ... 
اجرتون باسید و مولامون ان شاالله 
التماس دعای عهد وفرج مولا جان
پاسخ:

سلام

ممنونم از لطف شما..

متاسفانه این جناب پرزیدنت بدجوری داره با حوصله ماها بازی میکنه..دیروز با شنیدن حرفاش حسابی داغ کردم..به قول بابا میگفتن این اگه درد مردم رو داشت اینطوری گل به خودی نمیزد...

اصفهان زیبای ما داره تاوان مذهبی بودنش رو پس میده..تاوان حفظ حریم ها،اعتقادات..خوب میدونستن سر فتنه رو کجا باز کنن.

ان شالله بخیر بگذره با هشیاری مردم اصفهانم

دعا کنید

۰۱ آبان ۹۳ ، ۰۱:۱۴ خیلی دور خیلی نزدیک
بوی فتنه می آید ...
اسید پاشی - هجمه ی تبلیغاتی رسانه های معاند جمهوری اسلامی - بازار داغ شایعات - تجمع مقابل دادگستری - فراخوان برای تکبیر گفتن بالای پشت بام ها - تعطیل کردن دانشگاه ها در روز شنبه - فراخوان برای راهپیمایی در روز یکشنبه و...
بوی فتنه می آید ....
----------------------------------------------
دو صفحه از کتاب را که خواندم، احساس کردم داستان جذابی دارد و ....
صدای پای محرم به گوش میرسد.
به روزم عزیزم.
پاسخ:

ان شالله به خیر بگذره با هوشیاری مردم شهرمون...

چشم خدمت میرسم..

یادمان باشد اولین بار حجاریان لعین گفت : اصلاحات به خون نیاز دارد ...
زندگی سیاسی این جریان واداده مانند انگل هست که وابسته به موجود زنده هست و خون ...
خون مردم ...
قتل های زنجیره ای ، ترور شهیدان رجایی و باهنر ، لاجوردی ، فتنه 78 ، فتنه 88 ، شهدای هسته ای ، کشته های فتنه 88 ، شهدای فتنه 88 و ....
این انگل های خونخوار برای حیات به خون نیاز دارند
پاسخ:

کاش مردم بیشتر دقت میکردند تا اینقدر خون شون مکیده نشه...

کــــــاش...

سلام.
 امان از بی بصیرتی!
پاسخ:

سلام

امـــــــــــان...

راستی قسمت درباره من رو درستش کردم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">