"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

دیپلماسی لبخند...

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

و من شاعری نمیدانم اما مینویسم

ای بسیجیِ شهیدِ جبهه،مظلومِ شهر

این روزها چه تابلوی عجیبی زده اند بر سر درِ اصولشان که:

"گذشت  زمانِ استقامت،فقط دیپلماسی و لبخند"

 

وچراغ های قرمز اینجا چقدر طولانی ست

دلم سخت گرفته رزمنده...

بیا که مرهم  این زخم کیسه ای نمک است

دلم برای ترکش های سرگردان و تیرهای غیب زمان شما گرفته است

اما ارائه کارت شناسایی  الزامی ست...

من هم یک بسیجی ام

نه از نسل شما و نه به اخلاص شما اما من یک بسیجی ام، با همان آرمان ها و اعتقادات شما

بازهم ارائه کارت شناسایی  الزامی ست؟؟؟

 

من اقتصاددان نیستم

 از قضا از اقتصاد دانی هم آنقدرها نمیدانم

که ازمقاومت ، ازآزادگی ، از اتم...

 

این روزها سخت دلتنگم...

از وزن و قافیه بیزارم

از سخنرانان بی درد هم...

سخنی که در آن فریاد نباشد همان بهتر که نشنیده گرفته شود...

 

من یک بسیجی ام...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۱۳)

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۱ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یا علی
پاسخ:
وب شما با افتخار لینک شد...
یه موتور گازی داشت که هرروز صبح و عصر سوارش میشد و قارقارقارقار باش میومد مدرسه و برمیگشت .
یه روز عصر که پشت همین موتور نشسته بود و میروند ، رسید به چراغ قرمز .ترمز زد و ایستاد .یه نگاه به دور و برش کرد و موتور رو زد رو جک و رفت بالای موتور و فریاد زد : الله اکبر و الله اکــــبر ...نه وقت اذان ظهر بود نه اذان مغرب .اشهد ان لا اله الا الله ... هرکی آقا مجید و نمیشناخت غش غش میخندید و متلک مینداخت و هرکیم میشناخت مات و مبهوت نگاهش میکرد که این مجیدچش شُدِه ؟!قاطی کرده چرا ؟ !
خلاصه چراغ سبز شد و ماشینا راه افتادن و رفتن و آشناها اومدن سراغ مجید که آقااا مجید ؟ چطور شد یهو ؟ حالتون خوب بود که !مجید یه نگاهی به رفقاش انداخت و گفت :"مگه متوجه نشدید ؟پشت چراغ قرمز یه ماشین عروس بود که عروس توش بی حجاب نشسته بود و آدمای دورش نگاهش میکردن .من دیدم تو روز روشن جلو چشم امام زمان داره گناه میشه .
به خودم گفتم چکار کنم که اینا حواسشون از اون خانوم پرت شه . دیدم این بهترین کاره !"همین!"


برگی از خاطرات شهید مجید زین الدین” [گل]

*****

سلام
مجلس باید نظارتش بیشتر کنه تو قضیه....
پاسخ:

سلام

این خاطره همیشه خواندنی ست..

.

مجلس!!!

حسبناالله
زنده بودن را به بیداری بگذارنیم که عمری به اجبار خواهیم خفت......


جالبه!
پاسخ:
بله جمله با ارزشی  ست..

حسبناالله

ممنون از پاسخ کاملی که فرمودید

.



ببینید بزرگوار منظور بنده از گردوی سربسته نه این که ممکن است در یک آن معجزه ای رخ دهد وهمه چیز روبه راه شود به هیچ وجه!

بلکه عکس آن منظوربنده این است که به خاطر  همان احتمال ضعیف تاکید می کنم ضعیفی که هست باید سکوت کرد...

بنده مخالفم اعلام موضع نیستم صریحا عرض کردم بنده هم موافق این ماجرا نیستم اما به خواست حضرت آقا که فرمودند من خوش بین نیستم امااماامااما تاکید می کنم اما حمایت می کنم باید کمی جلوی احساسات خودمان را بگیریم!

توصیه می کنم کلیپ آقای راعفی پور درباره حامد زمانی گوش دهید البته انتهای آن که درباره مسایل به زعم بنده بسیار مهمی صحبت می کنند درباره این می گویند:برای چه امیر امیر المومنین از زیاد تعریف می کنه؟برای این که نره توخط بمونه!!!اما مالک نیاز به تعریف نداره این که از ابتداییات در سیاسته!)!

 

متوجه منظورم شدید بزرگوار؟این تیم مذاکره کننده که شاید کمی دیدگاهشان باما فرق کند به والله بچه همین سرزمین اند بچه همین کشور همین خاک( منظور بنده از برادر شهید بودن آقای عراقچی)هرچند عقایدشان فرق می کند وبه تابیر کاملا حکیمانه مقتدایمان امام خامنه ای (حفظه الله)آمریکایی ها هم غیر قابل اعتماد اند وهم غیر منطقی!

اما به هر حال با همه این شرایط باوجود دلالیل کافی برای غلط بودن این موضوع این کار در حال انجام است.

ودر این شرایط بنده نمی گویم موافق باشیم اما قبول دارید مذاکره کننده های ماهم پشتشان به ما گرم است؟ماهم بگوییم اشتباه می کنید وقبولتان نداریم آن طرفی هام هم زور بگویند قبول دارید فاجعه ای بسیار بزرگ تر رخ می دهد تا این که حداقل ما پشتشان را خالی نکنیم؟؟؟

.

درضمن عذرخواهم به دلیل تاخیر درپاسخ گویی!!!

شرمنده.

منتظرپاسختون هستیم.

 

یاعل

پاسخ:

سلام

ممنونم از لطف شما

1.بنده اعتقاد چندانی به رائفی پور ندارم..

2.یک جمله میگم که فکر کنم جوابتون رو بگیرید و اون اینکه دولت مثلا تدبیر و امید تنها یک کانال ارتباطی بوده و هست برای چنبره اصلاحات بر مجلس..همین

یا علـــــــــــی


این چقدر بد می خنده.... 

خدا قوت ♥ وب پر باری دارین

پاسخ:
سپاس...
حسبناالله
مطالبتون عالی والبته قابل تامل است تاحدودی بنده باشما موافق ام
درتوضیحات سمت چپ وبتون دیدم نوشته بودیدطرفدارحق هستید پس بیاید با منطق قانع بشیم به مسایل.
درست است که مذاکرات مثل گردویی دربسته است که تاپایان آن نخواهیم فهمید پوک است ویا شیرین در گیردار این اختلاف ها امر رهبرمان فراموش نشده که فرمودند :من به مذاکرات خوش بین نیستیم

امابزرگوار گویا شما به ادامه فرمایش توجه نکردید:اما از آن حمایت میکنم.
والسلام 

وقتی ولی ما اینچنین امر می کندددرسته که ما بنویسیم وبگوییم:آه رزمنده و آه چرا اینگونه مذاکرات ووای بر اینان و.......
درهمین عکسی که شما قرار دادید عکس آقای عراقچی را می بینم
ایشون برادر شهید اند...!
ما از بسیجی هاهم بسیجی تر شدیم؟
خلاصه حرف اگر منه نوعی مخالف صد درصد هم هستم حق سیاه نمایی ندارم !!!
که شاید یک انسان باسطح اطلاعات پایین مطلب من را بخواند ونا امید از همه چی و.............بشود وآن موقع است که بصیرت وموقع شناسی برای برخی حرف ها معنی پیدا می کند.

منتظر جواب شما در دیدبان آمر هستیم.
یاعلی(ع)
پاسخ:

سلام

سپاس از حضور ولطف شما..

بله موافقم، همیشه موافق منطقم...

بنده نظری عکس شما دارم..مذاکرات ما با آمریکا و متحدانش شبیه گردوی سربسته نبود که نشه فهمید پوک هست یا شیرین،از ابتدای استارت این مسئله  رهبری اعلام کردند که رضایت چندانی به مذاکره ندارند..در تمام بیانات بزرگان این انقلاب و کشور هم بگردید همه اتفاق نظر داشتند بر اینکه امریکا و انگلیس و متحدانش هیچ گاه قدمی به نفع ایران برنداشته و نخواهند داشت،پس اگه کمی توجه بدون تعصب به دیدگاه بزرگان میشد تشخیص اینکه این مذاکرات یک گردو ی سربسته هست یا یک راه رفته بی فایده چندان سخت هم نمی بود...


" من خوشبین نیستم؛ چون تجربه‌ی من این را نشان میدهد. آمریکائی‌ها، هم غیرقابل اعتمادند، هم غیر منطقی‌اند، هم در برخوردشان صادق نیستند. موضعگیری‌های مسئولان و دولتمردان آمریکا نشان داد که همین مطلبی که ما گفتیم - که گفتیم خوشبین نیستیم - درست است؛ خود آنها عملاً این را تأیید کردند"بیانات در دیدار با مسئولین نظام1392/04/30

ایشون فرمودند خوشبین نیستم اما حمایت میکنم حمایت میکنم چون تجربه ایست برای افزایش ظرفیت فکری ملت،

خب این یعنی چی! یعنی این مذاکرات اول تا اخرش برای ما روشنه که چی میشه حالا چرا باید راهی که میدونیم پایانش چیه رفته بشه؟چرا باید هزینه گزاف داده بشه برای یک دیپلماسی راکد؟

متوجه منظورتون از اینکه میگین آقای عراقچی برادر شهید هستند و بسیجی تر و اینها نشدم،مگه هرکی برادر شهید بود خطا نمیکنه؟اشتباه نمیکنه؟راه اشتباه نمیره؟

اینی که شما میگین سیاه نمایی من میگم بیان حقیقت،روشنگری مباحثی که در لفافه تحویل مردم میدن، این مذاکرات اگه درست بود اولا با بندهای غلط  تحویل مردم نمیدادنش دوما باید یه نتیجه مثبتی میداشت؟؟غیر از همون که رهبری فرمودن یعنی افزایش ظرفیت فکری مردم نسبت به ادعاهای غرب..



خدا، اهل بیت، شهدا، رهبرمون دوستدارن ما حسرت یه لبخند روی دل این ( هر توهینی که به اینا بکنم باز کمه ) شیطاین بذاریم..
کسایی که قبلا بودن هز بدی هم که داشتن لااقل به قول خودمون به اینا هیچ توجهی نمی کردن.. اینم بگم ته دلم نمونه
مذاکره خوبه اما نه اینکه اینا بگن ما باید تمام انرژی هسته ای شما رو از کاخ سفید نظارت کنیم دوستان بگن چشم امضاء..
بگن ما باید تمام کارهای نظامی اسلحه ها مراحل ساختشون تمام وسایل نظامی شما رواز کاخ سفید نظارت کنیم دوستان بگن چشم امضاء...
و هزار و خورده ای بنده دیگه که دوستان 90 درصد گفتن چشم امضاء ..
10رصد با هم توافق ندارن چقدر زیاد.. حرفای امام و رهبر در مورد اینا چی بود؟ که شما دارین اینطوری عمل می کنین..
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:

فعلا که گردن کج کردن جلوی عمر سعد و لبخند تحویلش میدن اسمش گذاشتن دیپلماسی پویا

وقتی  تو حرفای دیروز روحانی شنیدم که میگفت امام حسین هم مذاکره کرد حسابی داغ کردم..اخه نمیدونم این چرا خودشو زده اون راه..

میخواد از فضای محرم و احساس مردم به نفع خودش استفاده کنه و باز مردمو گول بزنه...

....

سپاس محتاج ترینم به دعا

آژانس شیشه ای یه دیالوگ داره که میگه : خیبری سوز داره دود نداره ...
فکر کنم حال این روزهای ماست ...روزهایی که فقط باید سوخت و حسرت که ای بابا این دیپله های ماست مالی تا به کی قراره یاد دوران تقی زاده رو زنده نگه دارن ...
پاسخ:
دقیقا.. نمونه تقی زاده و مثلا دیپلماسی هاش رو این روزا خیلی میبینیم..
متاسفانه درس و دانشگاه و حضور واقعی و نه مجازی در عرصه ی مقابله با امثال شما فرصت ایجاد وبلاگ رو نمیده. از طرفی چون قبلن بحث کردن با شما و دوستانتون رو تجربه کردم و بی فایده بوده پس بهتره که بحث نکنیم.
دوستان نزدیک من پدرشون و پدربزرگشون جزو مقامات ارشد اصول گرا هستند، انقدر مثل شما تند و بی حساب کتاب سخنرانی نمیکنن. راحت میشینیم و گفت و گو میکنیم و اتفاقن به نتایج جالبی هم میرسیم.
نشونی گذاشتن جرات نمیخواد! شما جرات بحث کردنم نداشتی خانم:) یادتون هست؟ اون موقعی که امید خیلی تند تر از من بود اومدم چند باری پرچم سفید رو بردم بالا. جنبه ش رو نداشتید. انواع و اقسام فحاشی ها و تحقیرهارو کردید. ما اگر سطل زباله آتیش زدیم شما کمر یه ملت رو شکوندید. شما قلب چندین میلیون آدم رو به آتیش کشیدید. شما چندین و چند مادر رو به خاک سیاه کشوندید. شما چندین خانواده رو از هم پاشیدید. شما عامل فساد و فتنه بودید و هستید.

رهبر این جامعه یک سری که از بیماری هاری رنج میبرن رو نمیخواد دوست عزیز. رهبر ما حضرت آیت الله خامنه ای سرباز متفکر و هوشمند میخواد که تو عرصه ی جنگ نرم و هر نوع جنگ دیگه ای کارآمد باشه. وایسه جلو دشمن! نه اینکه با هوچی گری و بزرگ کردن خودش و کوچک کردن بقیه بخواد بره بالا!

من با شما مثل خودتون حرف میزنم، همونقدر که شما تحقیرآمیز حرف میزنید منم به همون اندازه توهین میکنم بهتون تا بچشید مزه ی توهین رو! تا بدونید ادب اصلاح طلبا به خاطر مقام شما نیست و فقط به خاطر اینه که حوصله ی شنیدن افکار پوچ و مجهولتونو ندارن.

نمیدونم! واقعن نمیدونم جواب این بی چیز بودنتون رو چجوری میخواید بدید! نمیفهمم! نمیفهمم از کجا تغذیه میشید و مغز اکسید شدتون رو چه کسی و با چه روشی شست و شو داده.

به هر حال شما فکر نکنید که سرباز امام و رهبری و جامعه ی اسلامی اونیه که عقایدش مثل داعش باشه! خب؟
پاسخ:

       1.نمونه بحث  کردن شما وهمفکراتون رو هم در فضای واقعی دیدم و میبینم و دقیقا همون چیزی که در بحث با شما دیدم  رو از خودشون نشون میدن، یعنی فحاشی و عصبانیت و بی منطقی..

نمونه ای از اون فحاشی ها و تحقیرها رو که میفرمایید از من سر زده بیارید لطفا..به یاد ندارم تا بحال در هیچ بحثی چه فضای مجازی و چه رودررو به کسی توهینی کرده باشم یا فحاشی چون در تفکر من  چنین چیزی اصلا جایی نداره،اگر به جناب محمدپور دسترسی دارید میتونید از ایشون بپرسید که فکر میکنم از معدود کاربرانی بودم که بحث مون با ایشون با اینکه تفکری کاملا متضاد داشتیم روندی آروم و منطقی داشت..اما شما متاسفانه از همون ابتدای ورودتون شروع کردید به فحاشی.این شمایید که همیشه بحث رو میدون جنگ تصور میکنید تعجبی هم نداره از پرچم سفید گرفتن حرف میزنید

2.من اصول گرا نیستم..در نوشته خودم هم هیچ تندی نمیبنم اینکه شما حقیقت رو تندی تعبیر میکنید دیگه برمیگرده به خوی تند خودتون چرا که انگار خوی شما عادت کرده به تند گفتن و تند شنیدن و البته تند دیدن...

3.عامل فساد و فتنه همون هایی هستند که به لطف خدا دستشون رو شد والان هم مثه موش افتادن تو قفس،همون هایی که با وعده و وعیدهای آبکی شون ذهن خام افرادی چون شمارو  بازیچه کردن واسه رسیدن به رویاهای سیاه شون،همون هایی که نمک این انقلاب رو خوردن و نمکدون شکستن،همون هایی که امام خامنه ای هم دستور مجازاتشون رو دادن

4.در مورد این که رهبری سرباز هوشمند و متفکر میخواد کاملا موافقم باهاتون،کسی که باهوچی گری و اغتشاش و فحاشی پیش ببره اسمش سرباز نیست که دیگه اونوقت میشه سربار،کسی که عقل و منطقش رو بده دست یه عده خائن منفعت طلب که براش سطل زباله اتیش بزننو روز عاشورا رقاصی کنه دیگه سرباز وطن نیست وسرباز دشمنه...

5.تفکر منفعت طلب اصلاح طلب خودش نیازمنده اصلاحه جناب..وتفکری که میلنگه حق بدست گرفتن سرنوشت یک کشور و ملت رو نداره،پوچی مشخصه بازر تفکر اصلاح طلبه

6.اصلاح طلب اونقدر پوچه که واسه رسیدن به هدفش یعنی قدرت حاضره جوون های این مملکت رو به جون هم بندازه نمونه ش اینکه فکر امثال شمارو اونقدر داغون کرده تا مرزی که جوون هم وطن خودت  رو داعشی خطاب کنی...

تا کی خواب غفلت؟؟؟!!!وقت بیداری تون نرسیده؟؟؟


۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۴ خیلی دور خیلی نزدیک
انشالله که ختم به خر بشه.

..................

راستی خونه جدید مبارک باشه خانمی :)
پاسخ:

ان شالله که ختم به خیر میشه اگر بگذارند...

ممنونم آبجی همشهری

:)))

آدرس اول و دوم هردو پیوند شده. هم بلاگفا هم اینجا رو گذاشتم تو پیوندها... چرا بلاگفا رفتین؟؟
پاسخ:

ممنونم..

بلاگفا اذیت میکرد..واسه گذاشتن پست جدید و ویرایش واقعا اذیت میکرد گاهی هم اصلا  پنلم باز نمیشد

آنکه رخسار ترا این همه زیبا می کرد

کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد



آنکه می داد ترا حسن و نمی داد وفا

کاشکی فکر من عاشقِ شیدا می کرد



یا نمی داد ترا این همه بیدادگری

یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد



کاشکی گم شده بود این دلِ دیوانه ی من

پیش از آن روز که گیسوی تو پیدا می کرد



ای که در سوختنم با دلِ من ساخته ای

کاش یک شب دلت اندیشه ی فردا می کرد



کاش می بود به فکر دلِ دیوانه ی ما

آنکه خلق پری از آدم و حوا می کرد



کاش درخواب شبی روی تو می دید «عماد»

بوسه ای از لب لعل تو تمنا می کرد


عماد خراسانی
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۱ مصطفی کاظم لو (رزمنده سایبری)
سلام
خدا قوت
ان شاء الله عاقبت بخیر باشید
پاسخ:

سلام
سپاس...
تو افسران و ذهن ماها غوغاست و انرژی شما هم متاسفانه منفی برای رفع این شبهه..

کامنت هم  نمیگیره وب تون!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">