"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

صرفا جهت اطلاع...

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ

امام خمینی (ره):

""مجلس عزا نه برای اینست که که گریه بکنند برای سید الشهدا و اجر ببرند البته این هم هست و مهم اما مهم تر آن جنبه سیاسی ست که ائمه ما در صدر اسلام نقشه اش را کشیده اند که تا اخر باشد و آن این اجتماع  تحت یک بیرق  و تحت یک ایده است و هیچ چیز نمیتواند این کار را به مقداری که عزای سید الشهدا در او تاثیر دارد تاثیری کند.""

*قابل توجه اونایی که این روزا از بدعت هایی همچون سینه زنی ریتمیک و برهنه شدن و مداحی غنا گونه در مجلس حسین(ع) دفاع میکنند و از اون به عنوان عزاداری نوین و جوان جذب کن نام میبرند...بدونید که عزای حسین(ع) فرای فکر کوته بین شماست...حرمت نگه دارید

 

""در کردستان دیدم برادری را که 16یا 17 سال بیشتر نداشت و با چاقو قطعه قطعه اش کرده بودند.دیدم که یک میخ فولادی بزرگ را با چکش از گوش سمت راست یک افسر ارتشی فرو کرده بودند طوریکه سرِ میخ از گوش چپش خونی بیرون زده بود...چند برادر  پاسدار را به هم بسته بودند و با مسلسل سوراخ سوراخ شان کرده بودند اینکه چند خشاب به آنها شلیک شده بود خدا میداند.چند نفر دیگر را هم زنده زنده سوزانده بودند...درمورد چند نفر دیگر هم آنچنان اعمال فجیعی انجام داده بودند که انسان از به خاطر آوردنش شرمگین میشود چه رسد به نقلش که شهدای کردستان با چه طرز وحشیانه ای توسط منافقین و گروهک مسعود رجوی به شهادت رسیده بودند..."" (از خاطرات یک پاسدار)

*قابل توجه اونایی که این روزا دارن به ناحق و شایدم از روی  نادونی حمایت میکنند از سران فتنه ای که حامی و خط دهنده اصلی شون کسانی نیستند جز همین منافقان شمر صفت و وحشی...یادتون باشه برای هر وجب از این خاک خون ریخته شده و مطمئن باشید میرسه روزیکه باید جوابگو باشید...

 

امام خامنه ای:

۱.""درس بزرگ موفقیت ها و دستاوردهای سال 91 ، این است که یک ملت زنده هرگز بر اثر تحریم ، فشار و سخت گیری دشمن به زانو در نخواهد آمد""

2."" اقدام دانشمندان جوان ایرانی در تامین سوخت غنی شده بیست درصد راکتور تحقیقاتی تهران بمنظور تولید رادیو دارو ، یک نمونه از این پیش دستی های هوشمندانه است که باید به همه مسائل اساسی کشور تسّری یابد""

3. ""برداشت ما این است که پیشنهاد مذاکره یک تاکتیک آمریکائی برای فریب افکار عمومی دنیا و مردم ایران است و اگر اینگونه نیست ، باید آمریکائیها این موضوع را در عمل ثابت کنند.""

4. ""من بر اساس تجربه های گذشته به چنین گفتگوهائی خوشبین نیستم.""

*قابل توجه اونایی که به این توصیه ها و پیش بینی های عالمانه پشت کردند و دیپلماسی لبخندانه رو برتر از مقاومت اسلامی دونستند و دیدیم که نتیجه ای نداشت جز کسر اقتدار مقاومتی ایران عزیز... صدایی که شنیدیم صدای سفت شدن پیچ تحریم بود نه شکستنش...

 

 

 


 خبر نوشت:

۱.گل بود به سبزه هم آراسته شد...

دروغ که شنیدیم حالا هم نوبت رسیده به توهین....

سریع القلم تازه به دوران رسیده ای که معلوم نبود تا حالا کجا بوده چطور به خودش اجازه میده به مردمی که اگر نباشند امثال این آقا حتی وجود پیدا نمیکنند توهین کنه و هیچ کسی هم حرفی بهش نزنه!!!

ببین کار ایران مون رو به کجا رسوندند که این آقا شده مشاور!!!!

۲.میگن قراره استاد جمشید مشایخی برن از لیونل مسی عذرخواهی کنند و بگن این ایرانی ها نبودند که تو فیسبوک اون حرف ها رو زدند..یه سوال برام پیش اومده اینکه:

 اگه قراره استاد بگن فحش دهنده ایرانی نبوده پس چرا باید یه ایرانی بره عذر خواهی کنه!!!!؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۴
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۹۴)

سلام
در کلیت من مشکلی با این حرفاتون درباره مداحی ندارم ولی خب شاید اگه وارد مصادیق و جزییات بشیم اختلاف نظر وجود داشته باشه.

معنای دلجویی از کسی که اونا فکر میکنند به ناحق مجازات شده لزوما به معنی همسو بودن با فکر اون نیست. البته قابل کتمان نیست که با بخشی از تفکرات امثال این خانم موافقند ولی اینکه اون بخش ها ارتباط داره با اعمال تروریستی این گروهک یا نه جای بحثه.

خب با این حرفایی که شما از رهبری نظام اوردید من میتونم بگم که فلان دولت در این راستا حرکت کرده شما بگید بهمان دولت تا وقتی این حرف های کلی رو جزیی تر نکنیم و تشریحش نکنیم واقعا نمیشه تشخیص داد که چه افراد و گروههایی بیشتر در این مسیر هستند.
پاسخ:
پاسخ: سلام
باعث امیدواریست که در کلیت نقطه نظر مشترک بین ما هست و این یعنی آغاز بحث های سازنده و نتیجه گیری خوب...

در مورد اینکه میگین دلجویی من موافق نیستم ببینید همه ما میدونیم منافقین برای مردم ایران افرادی طرد شده هستند.نقش اونها در اکثر ترورهای اتفاق افتاده ثابت شده ست وچهره ای شیطانی در بین مردم دارند پس دلیلی هم نیست که از اونها یا موافقانشون دلجویی بشه!چون ارزشی برای مردم ایران ندارند و یا حتی سودی...از طرفی همونطور که خود شما هم فرمودین افرادی مثل رهنورد و کروبی با بخشی از افکار این خانم موافقند خب این یعنی تائید اقدامات تروریستی این افراد یعنی غیر مستقیم دارن میگن بر خلاف عقیده مردم کشورمون ما منافقین رو قبول داریم که اگه نه پس دلیلی برای مراوده و حمایت از اونها نمیمونه.بزرگترین اشتباه و کج فهمی افرادی مثل رهنورد و کروبی اینه که خط خودشون رو مشخص نمیکنند یا شایدم میخان هر دو طرف رو داشته باشن واسه اهداف شخصی...

مورد سوم هم ببینید من بحثم این نیست که دولتی بر این اصول پیش رفت و یا دولتی نه...بحث من این بود که طبق گفته های رهبری دیپلماسی لبخندانه با سیاست مداران امریکایی نتیجه بخش نیست چرا که در طی این 35 سال انقلاب بارها ثابت شده که هدف امریکا درمورد ایران چیه...و تنها راه مقابله مقاومته...چه بسا همین دیپلماسی لبخندانه با خیلی کشورهای دیگه نتیجه بخشه و منفعت بخش.
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۹ علی اکبرمجنون الحسین
بسم رب الحسین روحنافدا...

سلام و ادب....


ای تشنگان کوثر ولایت! بیایید ... من سرچشمه را یافته ام . وا اسفا! باطن قبله را رها کرده اید و بر گرد دیوارهایی سنگی می چرخید ؟ بیایید ... باطن قبله اینجاست . به خدا ، اگر نبود که خداوند خود اینچنین خواسته ، می دیدی کعبه را که به طواف امام آمده است و حجرالاسود را می دیدی که با او بیعت می کند . مگر نه اینکه انسان کامل ، غایت تکامل عالم است ؟ ... ای امت آخر ! بر شما چه رفته است ؟ مگر تا کجا می توان درمحاق غفلت و کوری فرو شد که خورشید را نشناخت ؟ معاویه مرده است و یزید بر خلافت خویش از مردم بیعت می گیرد . آیا می توان دست بیعت به یزید داد و آنگاه باز هم به جانب قبله نماز گزارد ؟ یزید که قبله نمی شناسد ، یزید که نماز نمی گزارد. چه رفته است شما را ای امت آخر ؟... مکه ، مدینه ، بصره ... دمشق . آیا در این دیار خاموشان زنده ای باقی نمانده است که سحر شیطان او را از خویشتن نربوده باشد؟ آیا کسی هست که روح خویش را به شیطان نفروخته باشد؟ وامحمدا! چرا هیچ دستی و عَلَمی ازهیچ جا به یاری حق بلند نمی شود؟ آیا همه دست ها را بریده اند؟ زبان ها را نیز؟‌پس چرا هیچ فریادی به دادخواهی برنخاسته است ؟

سیدمرتضی آوینی مجنون الحسین
پاسخ:
پاسخ: سپاس
سلام عزیزم
چرا اعصاب خودتو با این جور بحث ها خراب میکنی. این روزها یادآور جواب ما به گروه حقیر مثلا سبزنشان بوده و هست.روزایی که با قدرت تودهنی محکم زدیم تو دهن کسایی که نشون دادن توهین به شعائر و خودفروشی در مقابل استکبار آرمان اصلی جنبششونه و فقط دارن با سفسطه بازی برای خودشون یار و همراه جمع میکنن غافل از این که خدا مکرشون رو به خودشون برمیگردونه و دست کثیفشون رو پیش ملت رو میکنه با اشتباهات بچگانه ای که انجام میدن. فتنه 88 چیزی نیست که از یاد ما بره و مسببینش و اون همه خسارت مالی و معنوی که به کشورمون زده شد.
فقط باید بهشون بگم حماسه 9 دی نشون داد که ملت ولایی ایران بیشمارن یا گروهک های ضدانقلاب سبز
در آخر میگم رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش میکنم و تعداد من و امثال من روز 9 دی معلوم شد و نیازی به گوشزد دوباره نیست و سبزها فقط خودشون رو به خواب زدن و فکر کردن با تغییر دولت , حاکمیت و ملت عوض شده و توهم برشون داشته تازگیا ولی باید بدونن کافیه که پاشونو کج بردارن تا ببینن چه بلایی سرشون میاد و در مقابل چه تعداد آدم ایستادن.
پاسخ:
پاسخ: سلام دوست همیشه همراه و ولایی
این اقا علی رغم اینکه صراحتا ازشون خواستم به وبم نیان اما گوش شنوا ندارند و ادامه میدن به حضور وتوهین.به هرحال جواب هم میشنوند
.
درسته ما هستیم وتا هستیم خیالات پوچشان به جایی نخواهد رسید
لبیک یا امام خامنه ای....
فاش پیداست که از غیظ برافروخته اند

وچه کین ها که در انبان دل اندوخته اند

ظاهرا غصه میراث پیمبر دارند

تا علی را مگر از مسند دین بردارند

پس چه در خانه نشستیم؟ علی تنها ماند

منتظر بهر چه هستیم؟ علی تنها ماند

با ولی باش مگو راه ولایت سخت است

آنکه هم پای ولایت نرود بدبخت است
پاسخ:
پاسخ: تکبیــــــــــــــــــــــــر...
سلام عرض می کنم
چند نکته درباره فتنه گران 88 بود که یادآوری اش خالی از لطف نیست به خصوص وقتی می بینیم حامیان( بخوانید نوچه ها!) آنها بعد از گذشت چهار سال و مشخص شدن ماهیت شان برای عموم مردم باز هم می خواهند عرض اندام کنند که نمونه کوچکش را در همین قسمت نظرات وبلاگ شما بارها مشاهده کردیم:
1- فتنه گران اعتماد به نفس پوچ خود را از دست نمی دهند و باز هم حق به جانب حرف می زنند و هنوز هم از خواب و خیال حداکثر بودن و پیروزی دست برنمی دارند...
گویند کسی که به خواب رفته را می توان بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هیچ وقت نمی توان بیدار نمود...!
این هم حکایت این فتنه گران و نوچه هایشان است!
2- بی ادبی، توهین و تهمت و عصبانیت که در سال 88 در به آتش کشیدن پرچم های عزای سیدالشهداء(ع) و کتک زدن مردم عادی و فحاشی به مقدسات نمود پیدا کرده بود امروز در توهین و تحقیر در کامنتها و جاهای دیگر رسیده...
3- تناقض های اَظهَرُ مِن الشَّمس در کلام و ادبیاتشان...
4- به آب و آتش زدن برای جذب مخاطب...!
5- دم زدن از آزادی بیان و گوش دادن به حرف مخالف
اما به محض برخورد با نظر مخالف به بدترین شکل منکوب کردن آن
و غیره

و در آخر باید بگویم این روزهای منتهی به حماسه باشکوه مردم حسینی ایران در 9 دی ماه، خیلی خوبه که اتفاقات اون روزها رو با هم مرور کنیم تا یادمون نره بعضی ها می خواستند انقلابمان را به فنا بدهند!

خدا رهبر عزیز و حکیممون رو برامون نگه داره
یاعلی
پاسخ:
پاسخ: سلام
دقیقا همینطوره که شما میفرمایین
در پست دست و پا زدن ها هم دقت کرده باشید نمونه ای از همین توهمات پوچ سبزک ها رو مثال زدم
سپاس از حضور و توجه تون...
لبیک یا امام خامنه ای....
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۵ خادم الشهدا(میشداغ)
خطاب به آقای محمد وبلاگ نظرگاه
درباه مورد سوم هم ببنید در بیانات رهبری وقتی دقت کنیم خیلی واضح راه اصلی مشخص شده ست و به قولی ایشون در حرفهاشون خط رو میدن همونطور که ایشون گفتن برای گشایش مشکلات کشور باید نگاه مسئولان به داخل کشور باشدو برای دیپلماسی موفق باید توان داخلی را افزایش داد.
برای حل مشکلات اقتصادی نباید تمام نگاه‌ها را معطوف به آن سوی مرزها کرد بلکه باید به داخل تکیه کرد. یعنی به عبارت دیگر نباید گدایی تکریم کرد نباید گول لبخند خوردو با لبخند با کسانی که همش تهدید نظامی میکنند رفتار کرد.
همونطور که رهبری فرمودند:
آنها از یک طرف لبخند می‌زنند و اظهار تمایل به مذاکره می‌کنند اما از طرف دیگر بلافاصله می‌گویند، همه گزینه‌ها روی میز است
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۰ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جوابیه امید محمدپور به خادم الشهدا:
پاسخ:
دوستان با کمی تامل و نگاه گذری به مطالبی که در وصف من نوشتید متوجه می شن که کی تیرش به سنگ خورده و عصبانی هست.
بازی بدی رو شورع کردی خانوم و شما مقصر هستید و شک نکن وقتی خواستید من رو تخریب کنید و افکار عمومی را بر علیه من کنید در باتلاقی قرار گرفتید که لحظه به لحظه خودتون و ماهیت خودتون رو زیر سوال می بریدو در منجلابی که خود ساختید فرو می روید.من اینجام خانوم با اسم و عکس و ادرس .من اینجام و با ارامش با وبلاگ نویسان مهمانم خوش و بش می کنم.
این ادرس رو دوباره بخون...http://1237.blogfa.com/post/14
اقا محمد نیازی به حمایت من نداره ایشون خودشون بسیار دانا تر از اونی هستند که بازیگر موش دووندن های کسی بشن.برای یک خانوم بسیار تاسف باره که به این شکل صحبت کنه.بنده به عنوان یک جنس مخالف خجالت می کشم این چنین صحبت کنم .جای تاسف داره.
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۱ خادم الشهدا(میشداغ)
خطاب به مدیر انسوی سیاست
نه واقعا مطمئن شدم حال خوبی نداری.خب حق هم دارید این روزا بایدم حالتون بد باشه و هذیون بگین...این روزایی که تیرهاتون یکی یکی به سنگ میخوره و میبینید تمام ترفند هاتون واسه زنده نشون دادن تفکر سبز به بن بست رسیده...

شما حتی حرفای خودت رو هم قبول نداری کاربرانی که به قول شما مستقل هستندنیازی ندارند شما براشون توجیه کنی چی غلطه و چی درست.کی راست گفته کی دروغ...خودشون میبینند و میخونند وقضاوت میکنند..تمام این کارهای شما نشات گرفته از همین تیر یه سنگ خوردن هاست وماها در این مورد واسه این دست و پا زدن هاتون بهتون حق میدیم اخه تیرتون به سنگ خورده و ناراحت نمیشیم به هرحال باید بزرگوار بود...

درمورد آقای محمد هم شما اگه واقعا غرضی نداری چرا در وب من خطاب به ایشون کامنت میذاری؟؟!!!در ضمن سعی نکنید در این بحث به قولی موش بندازی وسط ایشون کاملا منظور منو متوجه شدند.کسی ایشون رو پیرو منافقین خطاب نکرده یکبار دیگه به دقت و به دور از بغض کامنت های من خطاب به اقای محمد رو بخون بعد نظر بده
راستی سراینده این دوبیتی خود شما بودی؟؟؟هه
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۲ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جوابیه امید محمدپور:
امام صادق می فرمایید:
اگر در مقابل بی عدالتی ها سکوت کردید در ان سهیم هستید.
هر چند ادبی از شما ندیدم در این چند روز اما باز به رسم ادب سلام:
من به وبلاگ شما اومدم تا از کاربراتون بخوام برای جویا شدن حقایق به وبلاگم بیان تا مبادا اثیر فرافکنی و عوام فریبی شوند.کاربرانی که به وبلاگ شما و من میان خودشون وبلاگ نویسان مستقل هستند کاربر خصوصی شما نیستند و من به رسم ادب و احترام به وبلاگنویسان حتی منتقد براشون جوابیه دادم که تشریف بیارن و حقیقت را ملاحظه کنند.اینکه شما با وجود مطمئن بودن از اشتباهتون باز تاکیید بر توجیح دارید نشان شخصیت شماست و گرنه من نیازمند معذرت خواهی شما نیستم من برای افکار عمومی ارزش قائلم و بخاطر یک نفر دیگران را بر علیه خود نمی کنم.
4 سال وقت بیهوده گذاشتیم که ثمرش شد انتخابات 92 حالا اگه وقته با برنامه ریزی بزاریم ببینید چی میشه.من صرفا برای شفاف سازی برای ((وبلاگ نویسان)) عزیز اومدم نه بخاطر وبلاگ شما و یا خود شما.
صد واقعه همچون نهم دی بسازید / ما همچون لاله ها منتظر فصل بهاریم
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۵ خادم الشهدا(میشداغ)
خطاب به اقای محمد وبلاگ نظرگاه
سلام
رهبری خطاب به مداحان کشور گفتند:با این چشم به حرفه‌ مداحى نگاه کنید. وقتى آنجا مى‌ایستید براى خواندن، احساس کنید که به عنوان یک مبلّغ دین، به عنوان یک پیام‌آور حقائق دینى، در اثرگذارترین شکل، آنجا ایستاده‌اید. اگر این احساس وجود داشت، آن وقت انتخاب شعر محدودیت پیدا می‌کند، کیفیت ادا محدودیت پیدا می‌کند، انسان‌هایى که می‌خواهند این مسئولیت را انجام دهند، محدودیت پیدا می‌کنند
همچنین گفتند:اشک گرفتن از مردم که هدف نیست؛ هدف، آمیختن این دلِ اشک‌آلود که اشک را به چشم می‌رساند و چشم را اشکبار می‌کند به معارف زلال است.
حالا سوال من از شما اینه وقتی مداح در نقش یک معلم به حساب میاد و نوع و متن مداحیش میشه درس آیا باید برخلاف اصول دینی و مذهبی درس بده باید غنا و ریتم رو که بزرگان دین حرام اعلام کردند رو وارد مجلس سوگ خوده این بزرگان بکنه فقط صرف جذب جوان و عزاداری نوین؟اصلا مگر عزاداری، نوین و غیر نوین داره؟در تمام روایات و منابع به جامانده از امامان معصوم نحوه و شیوه عزاداری یک چیز معرفی شده و خواسته شده طبق همین اصول پیش بره...درسته ترس شما قابل درکه چرا که نمیشه بر اساس شنیده ها به کسی خرده گرفت ولی اون چیزی که بنده نوشتم و نقد کردم بر اساس درس هایی بوده که از همین بزرگان از بر کردم...
اینکه نباید به صرف جذب اصول رو زیر پا گذاشت...
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۸ خادم الشهدا(میشداغ)
خطاب به آقای محمد وبلاگ نظرگاه
برادر من اخه چرا گول میزنید خودتون رو کدوم فعال حقوق بشر؟این خانم نظر آهاری صراحتا اعلام کرده که جز گروهک منافقینه و کلی ماجرای دیگه اونوقت شما میگی فعال حقوق بشر؟
خوبه خودتون هم به جنایات مسعود رجوی و نوچه هاش چه در گذشته و چه الان واقف هستید و قبول دارید اونوقت به نوچه ای از نوچه هاش میگین فعال حقوق بشر!!!نمیدونم شایدم حقوق بشر چیز دیگه ای معنی شده جدیدا که این خانم میشه فعالش!!!
زهرا رهنورد و کروبی هم از این خانم اعلام حمایت کردند و عکس یادگاری اونجوری هم انداختند با خانوادش پس دیگه جای انکار نمیمونه...حمایت از یک منافق هم یعنی حمایت از فکر اون یعنی اعلام همسو بودن با فکر او غیر از اینه؟؟!!!
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۱ خادم الشهدا(میشداغ)
خطاب به مدیر وبلاگ آنسوی سیاست:
باز هم تنها به رسم ادب سلام
شما حالت خوبه؟؟اومدی در وب من از کاربران من که همه شون اگر هم تفکر همسوی من نداشته باشن اما احترام زیاد برای وبم و خودم قائل هستند و حتی اکثر همین کاربران بودند که از من خواستند با کسی چون شما بحث نکنم از من بدگویی میکنی.بابا روتو برم.سنگ پای قزوین میدونی چیه شما؟
جهت اطلاع تون همونی که یادم داده حق بگم حتی اگر به ضررم باشه بهم معذرت خواهی رو هم یاد داده که مطمئن باش اگه روزی بدونم جایی اشتباهی کردم یا حقی رو ناحق کردم با شهامت کامل عذر خواهی میکنم.اما مطمئنم در مورد شما نه تنها حقی رو ناحق نکردم و اشتباه و توهینی نکردم بلکه در برابر توهین های مکرر شما و بی احترامی هاتون علی رغم ادعای ادبی که دارید صبوری به خرج دادم و گذشتم و سپردم دست خدا که بهترینه واسه قضاوت.
شما بدجوری رفتین تو فاز توهم....دیگه بعد از 4 سال دست و پازدن های بیهوده بپذیرید واقعیت از بین رفتن تفکر سبز را بپزیرید اقلیت بودن سبزها را

چه نیکو فرمودند مولا علی(ع) که :عبرت ها چه فراوانند و عبرت پذیران چه اندک
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۲۱ امید محمدپور/ انسوی سیاست
دوعوت به مناظر از وبلاگ خاکستر سبز توسط امید محمدپور:
موضوع مناظره : وقایع سال 88.
ما سانسورچی نیستیم عوام فریب کسانی اند که از ما بیم دارند و حتی نمی توانند از استدلال های خود دفاع کنند.این کامنت به تمام لینک هام فرستاده شد.ما منتظریم
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۴ امید محمدپور/ انسوی سیاست
اخرین جوابیه امید محمدپور خطالب به کاربران وبلاگ خادم الشهدا:
...................................................................................
با عرض سلام خدمت کاربران وبلاگ خادم الشهدا(میشداغ) چندی پیش حواشی در این وبلاگ رخ داد که باعث شد جوابیه هایی رد و بدل شود که گاه باعث ناراحتی دیگر کاربرانی شود که یا از موضوع بی اطلاع اند و یا طور دیگری برای انها شرح داده شده باشد.برای اگاهی بیشتر از اتفاقات و ابهامات می توانید به این ادرس بیاید http://1237.blogfa.com/post/14 .اگر نقدی باشد تایید می شود اما نظرات حاوی توهین تحت هیچ شرایطی تایید نمی شود حالا اسم این سانسور هست یا نه نمی دونم.اما توهین ارزش تایید ندارد.
و اینکه باز از تمام کاربران عزیز معذرت خواهی میکنم و امیدوارم عوام فریبی شخصی که در این وبلاگ هم جایی برای خود پیدا کرده روزی به اشتباه خود پی ببرد و کینه ها تبدیل به مهربانی ها شود.قصد حضور در این وبلاگ را نداشتم و هنوز هم ندارم اما بخاطر اینکه وظیفه ی ماست تا از ابهامات و اتهامات شفاف سازی کنیم و امیدوارم خانوم خادم الشهدا ضمن معذرت خواهی از من از خواب غفلت بیدار شوند و سنگ کسی که حامی دزدان(هکرها) است را به سینه نزند .وظیفه ی ما این است حقایق را بر ملت اشکار سازیم نه مثل 88 خفقان کنیم برای همین این مطلب را در وبلاگ خودم اماده کردم.با این ادرس http://1237.blogfa.com/post/14
موفق و سبز و سربلند باشید.
بدرود
سلام
بنظرم باید به همه ی افرادی که قدمی کوچک هم در این راه برمیدارند احترام کرد و اینجور تعابیر براشون به کار بردن پسندیده نیست یا حداقل من ترس دارم که این برچسب ها رو روی این افراد بذارم.

بین حمایت از یک فعال حقوق بشر یا مخالفت با حکم اعدام با ارتباط داشتن سران معترضین با گروهک تروریستی منافقین باید فرق گذاشت.

اینکه من رو به شکل کلی دعوت میکنید به خوندن یک سری سخنان کلی راجع به این موضوع فقط راه رو بر گفتگو راجع به این موضوع میبنده.

از لطفی هم که به حقیر داشتید ممنون.
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۷ باور ایرانی
دقت کردین همیشه نصف بیشتر جواب سوالا بعداز امتحان یادمون میاد؟

سلام ، جمعه خوبی داشته باشی
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۷ خادم الشهدا(میشداغ)
یه حرف حق زدید که کاملا موافقم ومیپذیرم اینکه چرا وقتی من به حق بودن حرف خودم مطمئنم چرا میام اینجا و جواب شمارو میدم و کامنت میدارم آره درست گفتین چرا که بحث کردن و دلیل اوردن برای فکر بی منطق شما مثل آب در هاون کوبیدنه...
قضاوت رو میدارم به عهده کاربران وبلاگ چرا که اگه با دقت کامنت های من رو که البته بخشیش رو سانسور کردین و تائید نشد و همچنین کامنت های شما رو بخونند کاملا متوجه میشن که مغلطه گر کیه...
تناقض در کامنت های شما و حرفاتون بیداد میکنه...
با افکارتون خوش باشید.هه
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۶ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جوابیه امید محمدپور به خادم الشهدا:
هه به رسم ادب سلام کردید؟! هه ادب؟ می دونید چیه؟
نیاز نیست برای توجیح اشتباهاتی که به ان واقف هستید مدام برای من تومار بنویسید شما امروز محصولی رو برداشت می کنی که خودت کاشتی خانوم
من هنوز هم از امیر حسین در مقابل توهین ها دفاع میکنم ایشون بسیار به من و وبلاگم لطف داشتن و وقتی به اعتقادات وی احترام نمی زاری و پوچ تلقی میکنی پس گله نکن که چرا توهین می شنوی.
شما نظر خصوصی دادید و منم مثل خودتون خصوصی جواب دادم.توهین کردید مثل خودت توهین شنیدید . ایا با زبان تکریم صحبت کردید و من توهین کردم؟شما حقی ندارید تو مسائلی که به شما مربوط نیست و نمی دونید ماجرا از چه قراره نظر بدید و دخالت کنید.این کاره شما چه توجیحی داره.مجبور نیستید وقتی از خودتون مطمئن هستید جوابگوی من باشید.
بنازید به 9 دی ولی من می نازم به سکوت همفکرانم.بنازید به یاردلدار می نازم به خودم که نوچه ی کسی نبودم و نیستم.
من و همفکرام نوچه نیستیم ما از کسی جز منطقمون دستور نمی گیریم وپ عهد و اخوتی جز معبودمان باکسی نبستیم / به تجمعات و راهپیمایی های فرمایشی نمی ایم. مایم که خواستیم و تصمیم گرفتیم حماسه ی سیاسی رقم خورد.برای همین رهبری در 5 تیر ماه در جمع قضات گفت: کسانی هم که دلشان با نظام نیست در حماسه ی سیاسی نقش داشتند.
ما با سکوتمون پیش می ریم شما با هوچی گری درجا می زنید.ما با سکوت برای خیلی ها رسوایی اوردیم.صبر رو صبوری را تو این 8 سال فرا گرفتیم.یاد گرفتیم که عزت و ذلت دست شماها و نیست دست خداست.برای ما کرامت انسانی مهم تر از هر دین و اعتقادی هست.
برو خوش باش با نظرات دوستانت که البته برخیشون برام محترم هستند.
مجبور نیستی برای توجیح اشتباهاتی که خودتان به اون واقفی اینجا برام تومار بنویسید.
گذشت زمان پرده از حقایق بر میدارد خانوم.
در اخر:
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ی ما / قافل از انکه خدا است در اندیشه ی ما.

والسلام....

۰۵ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۵ خادم الشهدا(میشداغ)
جوابیه خادم الشهدا به آقای محمدپور
به رسم ادب سلام...
اصولا آزادی بیان از نظر شما یعنی حرفی که موافق شما باشه اره؟
جناب اون همه توهین که در کامنت خصوصی به وبم فرستادی تا تائید عمومیش نکنم از طرف شما توهین محسوب نمیشه اما واقعیت هایی که من رک و روراست برات میفرستم میشه توهین؟

افکار سبز خیلی وقته توسط مردم مسلمان ایران پوچ تلقی شده افکاری که عین افکار مسعود رجوی و نشخوارهای اطرافشه...افکاری که 9 دی مردم خط بطلان کشیدن روش...یادته که؟سبزها اقلیتند و بس....
تنها کاری که شما خوب یاد گرفتی مغلطه کردنه بیا و حقیقت رو بگو حق رو بپذیر بدنبال غلط نشون دادن واقعیت نباش که تاریخ ثابت کرده حقیقت ماندگاره...

دفاع من از یار دلدار واکنشی بود که از واقعیت کامنت ها و بحث بین شماها دستگیرم شد که هر کسی یه ذره حق تو وجودش باشه با خوندن اون بحث ها کاملا متوجه میشد حق رو کی میگه و کی میخواد مغلطه کنه
این شما بودید که گفتی در وبلاگ بیداری نیوز نظرهایی تایئد میشه که منتاسب با افکار ما باشه میتونید کامنتی که در حمایت از امیر حسین و در مقابل من گفتین رو بار دیگه مرور کنید تا یادتون بیاد حالا به من میگید جا زدی و و چهره واقعی نشون دادی؟؟؟؟!!!!
نه آقا این شمایی که هر دفعه یک نقاب میزنید و رنگ عوض میکنید...دیگه اکثر کاربرایی که این بحث ها رو در وبلاگ من شما و یار دلدار دنبال کردن اینو میدونند و خیلی هاشون ابرازش کردند...
خودتون رو گول نزنید....
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۹:۳۹ حقیقت طلب دررابطه با وب آنسوی سیاست
خانم خادم الشهدا منکه از اول در جریان بحث های آقایون یار دلدار ،امیر حسین و این مدیر وبلاگ بودم و هستم و ماجرا رو هم میدونم ولی این آقای مدیر وبلاگ متاسفانه این شکلیه فقط دست پیش رو میگیره تا پس نیفته تو وب قبلیم این آقای امیر حسین هم اومدن ولی وقتی بامنطق روبه رو شد دیگه برای ادامه ی مباحثه غیبش زد و کلی هم توهین که بنده وبش رو فیلتر کردم تا بعدا قبول کردن که کار من نبوده اینا این شکلی ان...
آقای مدیر وبلاگ انگاری دانشجو شریف ندیده این ؟ البته وقتی اطرافیانتون میان تو وب قبلیم که آقای امیر حسین مهندس ان و ال و بل ان چه انتظاری از شماها میشه داشت واقعا؟؟
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۸ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جوابیه امید محمدپور به یاردلدار:
.............................................

انسان باید کمی شخصیت و متانت خودش و مردونگیه خودش رو حفظ کنه.با عوام فریبی و مظلوم نمایی انسان برای خودش شخصیت و اعتبار نمی تونه بگیره.اقای یاردلدار من از این وبلاگ رفتم و امروز برای جوابگویی به خانوم خادم الشهدا اینجا بودم زیرا هر قدر هم که عصبانی بودم حقی نداشتم توهین کنم به خانوم البته موضع من همون موضع قبلیم هست.اما ذلت و عزت دست خداست و من با اقدامات برخی نه ذلیل می شم و نه از هدفم دست می کشم.وقتی بخودت اجازه نمی دی بیایی وبلاگم جواب بدی دلیلی نمی بینم بیام وبلاگتون و خودم رو کوچیک کنم.من دعوت مناظره هر کسی رو با هر موضوعی می پذیرم اینم گفتم که بدونی ترسی از مناظره ندارک 8 ساله این بحث ها رو هر روز داشتم به اندازه 80 سال حرف دارم.
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ی ما / غافل از انکه خدا هست در اندیشه ی ما.
بدرود....
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۲ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جوابیه امید محمدپور به خادم الشهدا:
..........................................
چه سانسوری خانوم چی رو تایید کنم؟ توهین های شما رو.شما به من میگی افکارت حقیر هست! من در جواب چی بگم.اولا شما حقی نداری افکار کسی مخصوصا جنبش سبز رو پوچ تلقی کنی همین امروز اگر مجوز قانونی برای تجمع سبزها در کشور بدن می بینی خیابونا زیره قدم چه کسایی می لرزه این فضای خفقان برای ما سبزها باعث شده شما و دوستان شما توهم بزنند که سبزها اقلیت هستند که صد البته اینطور نیست.
امیر حسین 18 سالشه و دانشجوی دانشگاه شریف هست انسان بی سوادی نیست خیلی ها قلمشون تنده و این به خودشون مربوطه من 4 سال هست که در یک مسیر بودم تعقییر موضع ندادم.من عوض نشدم شمایی که عروسک خیمه شب بازی شدی.شما چه حقی داری وقتی از ماجرای من و امیر حسین و یاردلدار با خبر نیستی وقتی از دست پشت پرده خبر نداری من رو متهم به عوام فریبی و دروغ پردازی کنی.شما مسلمون هستید؟پس چرا تهمت نا حق می زنید؟.یار دلدار بهتر از هرکسی می دونه چی می گم اما دفاع غیر منطقی و کاملا جناحی شما من رو نا امید کرد.زیرا برام دشوار بود که ببینم دوست مجازی من بعد از 10 ماه و بعد از فیلتر وبلاگم چهره نوعی از خود به معرض تماشا گذاشته.
خانوم لطفا خودتونو با گناهکار دونستن من تبرعه نکنید خودتون بهتر از هر کاربر دیگه خصوصیت اخلاقیمو می شناسی.
اگر اقدام نامناسبی کردم بیشک مصوبش خود شما بودی شما بودی که این تلخ رو رقم زدی نه من.قطع رابطه بعد هم تهاجم علیه من و توهین بی مورد از اشتباهات شماست من مثل خودتون جوابتون رو دادم اینه ی شما بودم.
در هر صورت موفق باشید/
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۶:۴۱ خادم الشهدا(میشداغ)
جوابیه خادم الشهدا به آقای محمد پور:
سلام
میبینم که باز سانسور کردی؟چرا واقعا؟نظرات به حق من اینقدر برات سنگینه!!!
ببین قبول کن که قبول کردی تازگیا حرفات از راه منطق و حق برگشته وگرنه نظرات منو تائید میکردی
من با شما هیچ خصومتی ندارم اگر یادتون باشه از همون استارت وبلاگت از معدود بازدیدکنندگان مخالفت بودم که با انصاف و صبوری در برابر همه اختلاف نظرها حضور داشتم قلمت رو دنبال میکردم و تائید یا موضع گیری میکردم و یادتون باشه جاهایی که لازم بود حمایت هم کردم از جمله پستی که در رایطه با فیلتر خبرچین گذاشتم یا پستی که اختصاص دادم به وب شما و از کاربرام خواستم تا به وب شما اومده برای بحث سازنده چراکه طوری خودتون رو نشون دادین که من اعتماد کردم به منطق وانصاف.یادمه اون اوایل تند بودی شما و توهین میکردی اما کم کم راه اومدی و صبوری رو یاد گرفتی نگو نه که این از اختلاف در اولین کامنت های شما تا این اخری ها کاملا محسوسه...اما از زمان ورود امیر حسین که اصلا قبولش ندارم شما هم جو زده شدی و رفتی تو جبهه منتقدین بی منطق.کی گفته ماها منتقدین رو احمق فرض میکنیم نه جناب این همه مخالف و منتقد ماها که به وبلاگ هامون سر میزنند اما براشون ارزش قائلیم و بحث میکنیم همونطور اونها.اما شما فقط منطق بی اساس سبزی ها رو قبول دارید که خیلی وقته درصد زیادی قبولشون ندارند...از شمایی که عشق شهدا داری و حتی اقدام به ساخت مستند واسه اونا کردی پیرو اینطور منطق پوچی بودن بعید بود
به هر حال بحث ما تمام شد چراکه شما تمامش کردی اونهم با حمایت بیجا از یک بی منطق بنده هم به خواست اکثر کاربرام که این بحث ها رو دنبال میکردن به حضورم در وب شما خاتمه دادم.در هر صورت شما و وبت تجربه خوبی بود برام تا به قولی آبدیده تر بشم
همین....
سلام
خداقووت رزمنده
این حدیث برای من خیلی تکون دهنده بود،این به عنوان یه هدیه از ما قبول کنید:
پیامبر اکرم (ص): نماز کسى که در مسجد با مسلمانان نماز نخواند، پذیرفته نیست ، مگر با عذر موجّه.
یاعلی
اجرتون شهادت
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۶ خادم الشهدا(میشداغ)
جوابیه خادم الشهدا به آقای محمدپور:
خیلی فکرت حقیره...شمایی که ادعای آزادی بیان داری و هی بلدم بلدم میکنی و شهرت پرستی میکنی چرا نظراتم رو تائید عمومی نکردی؟میبینی هرجا به نفع ت باشه مظلوم نمایی میکنی و هرجا حرف حق که از قضا به نفعت نیست رو سانسور و در عوضش توهین ها رو شوت میکنی...
جناب داری در مملکتی اسلامی زندگی میکنی در مملکت اسلامی اصول اسلامی وجود داره قوانین اسلامی حکومت میکنه برو ببین چی تو وبلاگت نوشتی که مدااام فیلترت میکنند در عجبم اونقدر توهم شهرت محصورت کرده که این فیلتر شدن رو هم یه افتخار میدونی...آره به وبلاگم میبالم به قلمم میبالم چرا که به لطف خدا و شهدایی که خادمی شون افتخارمه یاد گرفتم حق بنویسم حق بگم حتی اگه به ضررم باشه وحق گفتن و حق نوشتن بالیدن داره. و خوشحالم که نیازیندارم خودم رو پشت نقاب رباکاری و مظلوم نمایی و دروغ پنهان کنم...جناب مدیر ستون نویس جهت اطلاع تون همین خادم الشهدا ها و یار دلدار ها و پیرمردها و غیره مطمئن باش هرکدوم در یک گوشه این مملکت به رسم شهدای بزرگی چون خرازی و همت و باقری گمنام دارن فعالیت میکنند فعالیتی فرای ستون نویسی و رئیس ستاد انتخاباتی بودن شما اما از این انقلاب یاد گرفتند که کار برای خدا و اسلام تو بوق و کرنا کردن نداره تا بشه راهی واسه شهرت...
هم کاسه اسرائیل و امریکا اونیه که حاضره باج بده و گدایی تکریم کنه از اونا و به هم نسل و هم وطن خودش بگه یه عده نفهم...
فکر میکردم میشه روت حساب باز کرد اما به لطف خدا همون امیر حسین 18 ساله شد وسیله ای واسه رو شدن چهره و کنار رفتن نقاب
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۰ یار دلدار
سلام .
اول یه عذر خواهی از مدیر وبلاگ که یه بحث که اصلا ربطی به وبلاگ شما نداره اینجا شکل گرفته .
جناب آقای مثلا با ادب طرفدار آقایون مثلا راستگو پاسخ های لازم شما در وبلاگ خودم دادم بهتره که اگه حرفی داری بیای همونجا بزنی نه اینکه این حرف های شخصی رو تو وبلاگ دیگران بزنی . برای قسمتی که اینجا نظر گذاشتین هم به دلیل شخصی بودن پاسخی نمیدم .
راست گفتن ادب از که آموختی از بی ادبان .
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۰۷ انسوی سیاست / امید محمدپور
ادامه جوابیه امید محمدپور به یار دلدار(خاکستر...)
.............................................................................
1.خدا رو شکر نظراتم رو می خونید اما جواب نمی دید یعنی به اون بلوغ فکری سیاسی هنوز نرسیدید که قبول کنید منتقدین هم بخش بزرگی از جامعه ی ایرانی هستند و وظیفه دارید برسمیت بشناسید.ایت الله خامنه ای در جمع قضات در 5 تیر 92 فرمودند: انهای که دلشان با نظام نبود هم در تحقق حماسه ی سیاسی نقش داشتن.
جواب.منظور این بود که شما تایید کردید در کل اقدام شما مشمعز کننده بود ..و بجای توجیح خود را اصلاح کنید.
2. در گوگل بنویسید شخصیت خوب بد زشته هفته : وبلاگم باز میشه.بنویسید مصاحبه ی امید محمدپور با صادق شهبازی (عضو ستاد دکتر جلیلی) وبلاگ من باز میشه و 3720 بار اسمم در سایت ها تکرار شده منظور اینکه چون بازتاب گسترده داشت وبلاگ هام فیلتر شد وقتی درخواست رفع فیلتر دادم ایمیل من رو خواستن (برید سایت samandehi.com و ملاحظه کنید ) وقتی بیداری نیوز رو فعال کردم به ایمیلم جواب اومد که وبلاگ جدیدتون رو برای نظارت بیشتر این حوزه ثبت کنید که من قبول نکردم چون در هر صورت فیلتر می شد که دوستان لطف کردن و خیلی زود بیداری نیوز رو فیلتر کردن.
بله بنده اعلام کردم که نظرات شما ثبت نمی شه ولی بفرمایید کی؟ زمانی که شما حاضر به مناظره نشدید وقتی بی میلی شما و کج دهنی شما به وبلاگم را دیدم این رو اعلام کردم.وباز از هیمنجا اعلام می کنم اماده مناظره هستم.
و در اخر اینکه این تصور پوچ رو از افکار خود پاک کنید که قشر منتقد سواد و علم کافی نداره من هرگز بی گدار نه باکسی بحثی می کنم و نه موضوعی مطرح می کنم ولی حرفی که میزنم تا اخرش پاش هستم.
اگر درک و علم بحث کردن سیاسی داشتید در وبلاگم پذیرای حضورتون هستم و اگر جوابی داشتید در وبلاگ انسوی سیاست بدید . خانوم خادم الشهدا اصلا تعادل ندارن یه روز توافق می کنیم وبلاگ بزنیم باهم به عنوان مخالف و موافق هردو بنویسیم فردا در وبلاگم دیگه حاضر نمی شن.خانوم خادم الشهدا باید از من معذرت خواهی کنند بخاطر برخورد نادرستشون.در هر صورت من زندم و هستم و چون هستم می نویسم .

برای اینکه اینجا سانسور نشه به وبلاگ خودتونم می فرستم
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۷ انسوی سیاست / امید محمدپور
ادامه جوابیه امید محمدپور به یار دلدار(خاکستر...)
.............................................................................
1.خدا رو شکر نظراتم رو می خونید اما جواب نمی دید یعنی به اون بلوغ فکری سیاسی هنوز نرسیدید که قبول کنید منتقدین هم بخش بزرگی از جامعه ی ایرانی هستند و وظیفه دارید برسمیت بشناسید.ایت الله خامنه ای در جمع قضات در 5 تیر 92 فرمودند: انهای که دلشان با نظام نبود هم در تحقق حماسه ی سیاسی نقش داشتن.
جواب.منظور این بود که شما تایید کردید در کل اقدام شما مشمعز کننده بود ..و بجای توجیح خود را اصلاح کنید.
2. در گوگل بنویسید شخصیت خوب بد زشته هفته : وبلاگم باز میشه.بنویسید مصاحبه ی امید محمدپور با صادق شهبازی (عضو ستاد دکتر جلیلی) وبلاگ من باز میشه و 3720 بار اسمم در سایت ها تکرار شده منظور اینکه چون بازتاب گسترده داشت وبلاگ هام فیلتر شد وقتی درخواست رفع فیلتر دادم ایمیل من رو خواستن (برید سایت samandehi.com و ملاحظه کنید ) وقتی بیداری نیوز رو فعال کردم به ایمیلم جواب اومد که وبلاگ جدیدتون رو برای نظارت بیشتر این حوزه ثبت کنید که من قبول نکردم چون در هر صورت فیلتر می شد که دوستان لطف کردن و خیلی زود بیداری نیوز رو فیلتر کردن.
بله بنده اعلام کردم که نظرات شما ثبت نمی شه ولی بفرمایید کی؟ زمانی که شما حاضر به مناظره نشدید وقتی بی میلی شما و کج دهنی شما به وبلاگم را دیدم این رو اعلام کردم.وباز از هیمنجا اعلام می کنم اماده مناظره هستم.
و در اخر اینکه این تصور پوچ رو از افکار خود پاک کنید که قشر منتقد سواد و علم کافی نداره من هرگز بی گدار نه باکسی بحثی می کنم و نه موضوعی مطرح می کنم ولی حرفی که میزنم تا اخرش پاش هستم.
اگر درک و علم بحث کردن سیاسی داشتید در وبلاگم پذیرای حضورتون هستم و اگر جوابی داشتید در وبلاگ انسوی سیاست بدید . خانوم خادم الشهدا اصلا تعادل ندارن یه روز توافق می کنیم وبلاگ بزنیم باهم به عنوان مخالف و موافق هردو بنویسیم فردا در وبلاگم دیگه حاضر نمی شن.خانوم خادم الشهدا باید از من معذرت خواهی کنند بخاطر برخورد نادرستشون.در هر صورت من زندم و هستم و چون هستم می نویسم .

برای اینکه اینجا سانسور نشه به وبلاگ خودتونم می فرستم
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۹:۳۵ هسته فرهنگی عزاداران سید شهدا
باعرض سلام وخسته نباشید.شرمنده که دیر به شما سرزدم.بروز هستم.
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۶ انسوی سیاست / امید محمدپور
جوابیه امید ممدپور:
......................................................................
خیلی منت نهادین که نظر رو خوندید و جواب دادید حضرت ایت الله یار دلدار خاکستری بالاخره باید جواب گوی ابهامات اکثریت باشید اگر شهروند ایرانی هستید و خود بهتر می دانید که سکوت در مقابل این اتهامی که به شما زدم برای خودتون بد تموم می شد بهتر از هر کسی در جریانید!!!
من نمی دونم در جریان سال 88 کدوم دانشگاه بودید تا جایی هم که من می دونم سال 88 کسی به عنوان مخالف نظر شماها حق اظهار نظر نداشته چه برسه بیاد تو دانشگاه و از پشت تیریبون اعلام موجودیت کنه بعد هم این غصه ای که گفتید پیش بیاد.ماکه میگیم و با اغوشی باز استقبال می کنیم از دادگاهی دکتر رهنورد و مهندس موسوی و شیخ کروبی تا اون موقع حقایق 88 اشکار شه.
عجیبه اقای خاکستر: من برای شما در وبلاگبیداری نیوز صفحه (پست ) باز کردم
و درخواست مناظره دادم اما شما بودید که خودتون رو خیلی دست بالا گرفتید و قبول نکردید .پست مربوطه 7 روز رو وبلاگم بود تا شاید بیاید.اما نیومدید.وبلاگ بیداری نیوز با این ادرسhttp://goodsoong.blogfa.com/ فیلتر نیست برید و در نوشته های پیشین ببینید اسم این عمل شما دورغ گفتن و بازی با افکار مردم هست اقای خاکستر...بنده نگفتم من رو هک کردید گفتم اون اقایی که وبلاگ افق نوزدهم را هک کرده بود وبلاگ امیر حسین رو اسم وبلاگ بیداری نیوز رو هم گذاشته بود تو لیست کسانی که می خواد هک کنه و شما اونجا تایید کردید.البته من بخاطر توصیه و خواهش امیر حسین خیلی مسائل رو مطرح نمی کنم ولی دوست داشتم ماهیت خیلی ها رو فاش کنم.بله کاملا هک کردن بچه بازی چون ادم عاقل و داری فهم و شعور این کار رو نمی کنه.در سابت saf98.com رایگان این نرم افزار ها ریخته البته دوستان شما وارد تر هستند.
اگر مطالب من با ارزش نیست روزنامه ی شکوفه های زیتون عقل ناقص داره که هفته ای یک ستون در اختیارم میزاره و تحلیل هامو چاپ میکنه و یا ایلنا مشکل داره که من رو در استان گیلان به عنوان خبر نگار برای مسئله ی درگیری نماینده شهرستان و زارع های اینجا اقای . ح .ب کارت خبرنگاری صادر می کنه و بسیج محمد رسوال االله و رئیس عقید سیاسیی ی.ش مشکل داره که من رو مسئول بخش بحث ازاد میکنه حلقه صالحین میکنه.
ادامه دارد:
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۸:۵۱ امید محمدپور وبلاگ بیداری نیوز
جوابیه امید محمدپور به خادم الشهدا:
......................................................
لطفا یاد بگیرد تو هر مسئله ای دخالت نکنید خانوم بنده جواب کاربر شما رو دادم که ازحزب و گروه من اتقاد کرده بودند و جوابشون رو دادم. لطفا در جایگاه خودتون صحبت کنید خانوم.برای ما کاری نداشت هک کنیم وبلاگ هارو البته خودم نه دوستان البته پیشنهاد هم شد که من گفتم اصلا این روش رو نمی پسندم چون مصداق دزدی از حریم خصوصی هست.ولی متاسفانه اقای یاردلدار صحبت های جالبی داشتن که خودشون بهتر از هر کس دیگه ای می دونن موضوع چیه.شما وقتی اطلاع نداری کاسه ی داغ تر از اش نشید لطفا.من برای حضور کسی در وبلاگم نامه ی فدایت شوم نمی نویسم.خوشحالم هستم که عقاید خاکستری تو وبلاگم نیست.
در این رو گفتم که دو دوتا چهار تا 24 میلیون نمی شه ما بیداریم و هستیم و چون هستیم می نویسیم.اگه می خواستم نظری برات بفرستم خصوصی می دادم نه عمومی پس لطفا در موضوعات مربوطه صحبت کن.
پاسخ:
پاسخ: خیلی خودتو بزرگ فرض کردی اونهم به غلط تا جاییکه میخای ازت معذرت خواهی هم بشه...حضور گذشته من در وب شما و ورود در بحث هات فقط این بود که فکر میکردم منطق میفهمی چیه و در بحث با شمامیشه به نتایج خوبی رسید.فکر میکردم سوای سبزک های بی اعتقاد و بی منطق دیگه هستی.اما از اونجایی که ریاکار به لطف خدا زود دستش رو میشه همه چیز مشخص شد
کسی برای شما دعوت نامه نداده بود برای حضور در وب بنده که حالا اومدی تهمت میزنی به بازدید کننده های وبم بعد هم توهین به من و دیگران میکنی و میری و معذرت خواهی هم میخای !!!میگن آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه ها...راست گفتن.
آقای مدیر و ستون نویس و تحلیلگر در جواب بی ادبی هات علی رغم ادعای ادبی که داری،و توهم پوچ بزرگ بینی که گرفتارش شدی حرف زیاد دارم که بزنم اونهم با سند و مدرک اما با خودم عهد کردم با افراد درورویی مثه شما وارد بحث نشم چرا که نتیجه ای جز دامن زدن به این توهم نداره
در ضمن دیگه نمیخام حضوری در وبم از شما و وبلاگتون ببینم
همین...
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۸:۲۵ در انتظار یار
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید .
این چند وقت ببخشید که وب رو آپ نکردم چون خیلی سرم شلوغ بود . امروز با مطلبی زیبا و مفید منتظر شما هستم . حتماً از این مطلب استفاده کنید .منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
ممنون از حضورتون .شما هم لینک شدید
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۲ سوره تماشا
سلام
حیف شد نمیای پیشم
ان شاء الله هر جا هستی موفق باشی خادم بزرگوار شهدا
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۸:۲۶ سوره تماشا
سلام
همکار
همشهری
هم سنگر
لینک شدید با افتخار...
التماس دعا
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۶:۴۹ دیـــــــــــــدبـــانــــــــــــــ
سلام همسنگر گرامی بسار شیرین و شیوا مطلب رو باز کردین من هم با شما موافقم
۰۲ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۲ یار دلدار
سلام .
صرف احترام گذاشتن به شما نبود خادم بزرگوار شهدا نظر ایشون رو نمیخوندم .
فقط یه حرفی بزنم و برم تو ایام فتنه 88 به دعوت یکی از دانشگاهها کشور رفته بودیم برای مناظره در مورد تقلب در انتخابات با یکی از همین مدعیان کلی راهکار آوارد که بعله میشود در انتخابات ایران هم تقلب کرد یه جمله گفتیم و ایشون هم با عصبانیت جلسه رو ترک کردن ؛ گفتم : پس با همین راهکارها بود که تو انتخابات مجلس ششم حجه السلام هاشمی رفسنجانی رو کردین نفر 36 لیست مردم تهران و حداد عادل رو نفر آخر؟ "
حالا ایشونم که نظرات دیگران رو سانسور میکنه تا نیاد مناظره حالا هم گیر داده که وبلاگم رو هک کردی نمیدونم فلان کردی ؛ حضرت سبز سابق و بنفش حاضر جناب محمد پور اولا من نمیدونستم هک کردن اینقدر بچه بازی هست و نرم افزار هک هم داریم که بخوام بیام وب شما رو هک کنم یا پیام بدم احسنت . و همین که شما میدونی همچین نرم افزاری هست خودش میشه داستان بالایی که تعریف کردم . در ضمن وقتم اونقدر با ارزش هست که اگه هک کردن هم بلد باشم نیام وب شما رو هک کنم آدم برای مطلب یا ارزش وقت با ارزشش رو میزاره .
ولی چندتا تناقض هست مثل همیشه در گفتار و نوشتار شما میگم و اصلا هم در مقام پاسخ گویی دیگه نخواهم بود :
1- شما رفتی وبلاگ قبلی من نظر دادی که من گفتم باریک الله و اینجا اومدی گفتی من گفتم احسنت ؟ بالاخره من کدوم رو گفتم ؟
2-شما ادعاتون اینه که با اسم و رسم مینویسین و این پرسش برام پیش اومده اولا چرا باید کارگروه جرایم اینترنتی بیاد از شما بخواد ثبت بشین چون خوب اصلا جزو شرح وظایفش نیست دوما با داشتن هویت واقعی شما نیازی به ثبت وبتون نیست .
اینم بگم من از روزی که نوشتین رسما اعلام کردین نظراتم منتشر نمیشه وب شما نیومدم حتی دعوت جناب امیر حسین رو هم اجابت نکردم .
پس بیخود تهمت نزن ؛ هنوز بابت تهمت تلقبی که به ناظرین و افرادی که پای صندوق انتخابات 88 بودن و منم یکیشون بوم باید اون جواب بدی .
پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضور و توجه شما...
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۰ امید محمدپور
انتقاد به یار دلدار(وبلاگ خاکستر...) توسط امید محمدپور:
....................................................................................
بنده نظر خاصی در باره ی این پست ندارم امروز کمی دلخورم که وبلاگم فیلتر شده اما یک مسئله را خدمت اقای یار دلدار از وبلاگ خاکستر سبز عرض کنم.که در نظر پایانی در همین پست فرمودند که :((متاسفانه این مثلا راستگویان هنوز جای سیلی مردم در در دفاع از حریم ولایت تو فتنه 88 روی صورتشون هست و دارن انتقامشون رو از مردم میگیرن ))
اقای عزیز امید وارم این مطلب شما رویش با اصلاحات و جماعت سبز نباشد اما اگر هست گوش کن:
اگر ضعفی نداری اگر ترسی نداری سرت تو لاکه خودت باشه و به فکر هک کردن وبلاگ های دوستان سبز نباش اینکه 4 نفر جمع می شید و با 4 تا نرم افزاری که مثل پشکل تو خیابونا ریخته وبلاگ هایی مثل افق نوزدهم را هک می کنید و ذوق می کنید شک نکنید که باعث نمی شه ما عقب برگردیم ما سبزیم و سبز خواهیم ماند چون اسطوره ی ما امام حسین و سید سبزماست ما هم می تونیم 4 تا نرم افزار هک تهیه کنیم و به جان وبلاگ های مردم بیوفتیم اما اسم اینکار دزدی هست مسلمان!.اتفاقا کامنت شمارو هم دیدم در قسمتی که اسم بیداری نیوز در جمع اسامی وبلاگ هایی که قرار بود هک شوند و شما بشدت ذوق زده شده بودید و گفتید احسسنت!!!
چند روز پیش از کار گروه مصادیق مجرمانه مطلبی دریافت کردم که نوشته بود بخاطر بازتاب وسیع مطالب وبلاگتان بیاید و وبلاگ خود را در سایت ساماندهی سایت ها samandehi.com ثبت کنید وقتی مخالفت کردم و گفتم این صفحه ی شخصی هست نه سایت دولتی وبلاگم فیلتر شد اما من بیدارم و تا هستم می نویسم حتی اگر یک نفر بنام... از وبلاگ بیداری نیوز 64 مرتبه شکایت کرده باشد.
من هنوز هم هستم و نفس می کشم.
پاسخ:
پاسخ: سلام
1.اصولا شما در مورد هیچ حرف حقی نظر موافقی ندارید که بزنید و فقط انکارش میکنید
2.این وبلاگ جای این گله و شکایت ها نیست...انگار که جدیدا وبلاگ شده فقط محلی واسه کری خوندن و دیگه قلم ها خشکیده...
3.تا جایی که میدونم یار دلدار قبلا در وب خودشون اعلام کردند که تمایلی به حضور در وب شما ندارند و نظری نمیدن چه برسه به اینکه گزارش تخلف برای شما رد کنند و باقی ماجرا...به هر حال من به ایشون خبر میدم که در صورت نیاز و صلاحدید خودشون جوابتون رو بدن
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۸:۴۱ مهرآســا
گفتم برایت چیزی بنویسم

اما قلم یاری نمی کند

دلتنگت که میشوم سیل اشک صفحه کاغذ را

تیره و تار میکند

چیزی نمی نویسم !

چشم هایم را هرکس ببیند

برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است!

اللهم عجل لولیک الفرج

ســـلام اجـــی جون بروزمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۸:۳۸ مهرآســا
ارباب
دستی که بین عرش نوشته تو را امیر
من را نوشته است پریشان کربلا

اللهم الرزقنا زیارة الحسین فی الدنیا و الاخرة
سلام
نمی دانم واقعاً چه بگویم...
این روزها مردم به انحای مختلف از سوی سیاست بازان، تحقیر می شوند
و عمارپندارها و نمایندگانِ کفن پوش مجلس! در خواب زمستانی فرو رفته اند....

روزی آقای رئیس جمهورمان در خانه ملت!!! بیش از 50 درصدی که به او رأی ندادند را افراطی و خشونت طلب می نامد.....
و روزی دیگر رئیس جمهور آمریکا ایران را به واسطه توافقنامه ای مدام تحقیر می کند...

به یاد مظلومیت و غربت و تنهایی امام مجتبی(ع) افتادم، خدا رهبر عزیزمان را برایمان حفظ کند
یاعلی
باسلام
اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله تسلیت باد.
شرح ماجرا به نقل از فرزند آیت الله شبیری زنجانی از زبان پدر بزرگوارشان این‌گونه نقل می‌شود که:
در سفری که امام خمینی(ره) و پدرم برای زیارت به مشهد مقدس رفته بودند امام در صحن حرم امام رضا (ع) با سالک الی الله حاج حسنعلی نخودکی مواجه می‌شوند. امام امت (ره) که در آن زمان شاید در حدود سی الی چهل سال بیشتر نداشت وقت را غنیمت می شمارد و به ایشان می‌گوید با شما سخنی دارم.حاج حسنعلی نخودکی می‌گوید: من در حال انجام اعمال هستم، شما در بقعه حر عاملی (ره) بمانید من خودم پیش شما می‌آیم. بعد از مدتی حاج حسنعلی می‌آید و می‌گوید چه کار دارید؟
امام (ره) خطاب به ایشان رو به گنبد و بارگاه امام رضا (علیه‌السلام) کرد و گفت: تو را به این امام رضا، اگر (علم) کیمیاداری به ما هم بده؟
حاج حسنعلی نخودکی انکار به داشتن علم (کیمیا) نکرد بلکه به امام (ره) فرمودند:اگر ما «کیمیا» به شما بدهیم و شما تمام کوه و در و دشت را طلا کردید آیا قول می‌دهید که به جا استفاده کنید و آن را حفظ کنید و در هر جایی به کار نبرید؟
امام خمینی (ره) که از همان ایام جوانی صداقت از وجودشان می‌بارید، سر به زیر انداختند و با تفکری به ایشان گفتند: نه نمی‌توانم چنین قولی به شما بدهم.
حاج حسنعلی نخودکی که این را از امام (ره) شنید روبه ایشان کرد و فرمود: حالا که نمی‌توانید «کیمیا» را حفظ کنید من بهتر از کیمیا را به شما یاد می‌دهم و آن این که:
بعد از نمازهای واجب یک بار آیه الکرسی را تا «هو العلی العظیم» می‌خوانی.
و بعد تسبیحات فاطمه زهرا سلام الله علیها را می‌گویی.
و بعد سه بار سوره توحید «قل هو الله احد» را می‌خوانی.
و بعد سه بار صلوات می‌گویی: اللهم صل علی محمد و آل محمد
و بعد سه بار آیه مبارکه: وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا ؛
را می‌خوانی که این از کیمیا برایت بهتر است.
یاعلی
اجرتون شهادت
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۰ امید جاودان
هیچ کس مجبور نیست، انسانِ بزرگی باشد.

تنها، انسان بودن کافی است.

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۶ یار دلدار
سلام .
متاسفانه این مثلا راستگویان هنوز جای سیلی مردم در در دفاع از حریم ولایت تو فتنه 88 روی صورتشون هست و دارن انتقامشون رو از مردم میگیرن .
بزارید اونقدر به مردم توهین کنن تا جوابش رو به وقتش مردم بهشون بدن .
از انسان های غرب زده که چه عرض عقده ی غرب دارها اصلا انتظار بعیدی نیست که مردم خودشون رو نفهم بدونن و راه رسیدن به سعادت رو گذر از دروازه غرب و آمریکا میدونن .
بالاخره روحانی هم خودش تربیت شده غرب هست .
در مورد این مثلا مدعیان غیر املیسیم فسیبوک باز هم بگم با یه بنده خدایی کلی بحث کردیم سر فیسبوک بعد برگشت به ما گفت شما اونقدر بی ادبید که توهین شده کارتون ، بعد افتضاح توهین به مسی بهش پیامک دادم " ما ادب از بی ادبان آموختیم " دوران ماله کشی هست و ماست مالی هست دیگه باید با اعتدال توهین کنن و با اعتدال عذر خواهی.
التماس دعا .
پاسخ:
پاسخ: سلام
بله موافقم...تا قبل از این ماجراها امیدی داشتم که با وعده هایی که روحانی میداد ومردم مردمی که میکرد حداقل شان وعزت واقتدار مردم ایران حفظ میشه اما حالا دیگه میشه گفت مردم شدن سکوی پرشی برای این افراد که وقتی کارشون گیر باشه مردم میشن همه چیز و وقتی برخلافشون باشن مردم میشن یه عده نفهم...
حالا میفهمم چرا امام خامنه ای روی بصیرت مردم اینقدر تاکید دارند
سلام
توهین نماینده اروپا به آقای هاشمی و ظریف که در اصل توهین به ملت ایران بود اگر باعث تنبه این آقایان نشه باید واقعا به حال خودمون تاسف بخوریم که چطور به این راحتی آبرومونو میبرن و به ریش آقایان هم می خندند. این دولت اومده تا مایه عبرت آیندگان باشه
و به مناسبت اربعین:
اربعین است، اربعین کربلاست
هر طرف غوغائی از غمها بپاست
گوئی از آن خیمه های نیمسوز
خود صدای العطش آید هنوز
هر کجا نقشی، ز داغ ماتم است
هرچه ریزد اشک، در اینجا، کم است
باشد از حسرت در اینجا یادها
هان به گوش دل شنو، فریادها
در دل هر ذره، صدها مطلب است
ناله سجاد و اشک زینب است
باید اینجا داشت گوش معنوی
تا مگر این گفتگوها بشنوی:
عمه جان، اینجا حسین از پا فتاد
چهره بر این تربت خونین نهاد
عمه جان، این قتلگاه اکبر است
جای پای حیدر و پیغمبر است
عمه جان، قاسم، در اینجا شد شهید
تیر بر قلب حسین اینجا رسید
عمه جان، عباس اینجا داد دست
وز غمش پشت حسین اینجا شکست
اصغر لب تشنه، اینجا، عمه جان
شد ز تیر حرمله خونین دهان
از برای غارت یک گوشوار
شد در اینجا، کودکی نیلی عذار
تا قیامت، کربلا ماتمسراست
حضرت مهدی (حسان) صاحب عزاست
یا حسین
سلام
خیلی ممنون
یا علی مدد!
سلام
این دو موضوعی که در شماره ی یک میگید رو من واقعا در مقابل هم نمیبینم در همیدگه تنیده شدند شور و شعور حسینی و بنظرم جداکردنشون از هم اشتباه باشه.
اتفاقا باید سپاسگذار جریان نو مداحی هم بود که خیل عظیمی از جوان ها رو در این دوره که خیلی از مسائل نامناسب دردسترس هست به سمت این دستگاه میکشونه.


بله این تروریست این حرف رو برای زنده کردن نام خودش و گروهک حقیرش زده اما موسوی راجع به این گروه چی گفته؟ چرا این رو نمیگید؟ موسوی برای توصیف این گروهک تروریستی از این کلمات استفاده میکنه : " افراد بدنام -جریانهای منحوس - منافقین با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند."


خب این دیپلماسی مقاومت رو بیشتر تعریف کنید و متر و معیاری که برای پیشرو بودنش در نظر دارید شرح بدید که من بیشتر متوجه بشم و انشالله از خواب غفلت بیدار بشم.
پاسخ:
پاسخ: سلام
نوحه سرایی غنا گونه و براساس ضرب اهنگ ترانه های پاپ،سینه زنی ریتمیک وبرهنه شدن هیچ ارتباطی با شور گیری برای عزاداری سید الشهدا نداره و یقین بدونید هدف هم در این مجالس عزادار بودن نیست و فقط به جیب زدن پول واسه خیلی از این اقایون به اصطلاح مداح میشه...شوری که در اون از مظلومیت حسین و واقعیت هدف قیامش حرفی نباشه عزاداری نیست و کاسبیه.در این جور مجالس جوون به عشق حسین (ع) نیست که میاد پس لطفا نذارید به حساب جذب جوان در راستای ارزشهای دین.بنده برای شما خیلی واضح اشتباه بودن این روش رو گفتم با تکیه بر نظرات متخصصین دین حالا شما اصرار بر انکار این موضوع دارید اونهم با اینهمه دلیل که گفته شده دیگه با خود شماست

پس ارتباط زهرا رهنورد با شیوا نظر اهاری و همینطور حمایت موسوی و کروبی از این خانم رو چی میخاین بگین؟شیوا نظر آهاری رو که میشناسین!
یا حمایتی که از تروریست های اعدام شده داشتند...تا کی انکار ؟؟؟؟

درمورد دیپلماسی مقاومت بنده مشخص کننده متر و معیار اون نیستم تا شما رو از خواب سنگین غفلت بیدار کنم ...رجوع کنید به سخنان رهبری...ایشون خیلی شفاف در این مورد توضیح دادن و مسیر درست رو مشخص کردند که اگر کمی فقط کمی اونهم به دور از کینه ورزی های سیاسی دقت کنید و با منطق حلاجی کنید حتما از خواب غفلت بیدار خواهید شد
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ دخترایران زمین
السلام علیک یا اباعبدالله
شب یلدا قدم آرام بردار





کمی هم احترام ما نگه دار





تو میبینی ربابم غصه دار است





بنی هاشم هنوزم داغدار است





صدای العطش در گوش مانده





بدن ها ، بی کفن ، هر گوش مانده





شب یلدا تو هم چله نشین باش





سیه پوش غم سالار دین باش.......
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ دخترایران زمین
السلام علیک یا اباعبدالله
شب یلدا قدم آرام بردار





کمی هم احترام ما نگه دار





تو میبینی ربابم غصه دار است





بنی هاشم هنوزم داغدار است





صدای العطش در گوش مانده





بدن ها ، بی کفن ، هر گوش مانده





شب یلدا تو هم چله نشین باش





سیه پوش غم سالار دین باش...
طبل یلدا مى نوازند از فریب؛ در حریم ماه خونبار حبیب
نقل و شیرینى به کام انداختند؛ حرمت خون خدا برتافتند
گر زدستت رفته باشد یک عزیز؛ مى نشستى بر سر خان لذیذ؟
پس کجا رفت آن جوانمردى، چرا؟! رنگ غیرت باختیم اندر عزا...!!!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
آپــــمـــــــــ... خوشحال میشم سر بزنی!
موفق و موید باشی در پناه حق تعالی...
سلام
با « برگ زرد چنار » به روزم
خوشحال میشم بهم سر بزنید و در مورد مطلبم نظر بدید
التماس دعا
یاعلی
طبل یلدا مى نوازند از فریب؛ در حریم ماه خونبار حبیب/
نقل و شیرینى به کام انداختند؛ حرمت خون خدا برتافتند/
گر زدستت رفته باشد یک عزیز؛ مى نشستى بر سر خان لذیذ؟!/
پس کجا رفت آن جوانمردى، چرا؟! رنگ غیرت باختیم اندر عزا...!!!/
۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۷ در انتظار یار
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت .
خیلی ممنون از این که به ما سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید .
پستتون خیلی خوب بود . خیلی ممنون

با مطلبی با عنوان «هر که دارد هوس کرببلا ، بسم الله + پخش زنده راهپیمایی اربعین » بروزم و منتظر شما هستم .

حتماً از این مطلب استفاده کنید و نظر بدید . فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۴ تا بی نهایت
گویند نیست از شب یلدا درازتر،پیداست اینان شام غریبان ندیده اند...
سلام
احسنت خیلی خیلی زیبا بود
مخصوصاً نقل به موقع جملات حضرت آقا
ببخشید که من دیر خدمت رسیدم
ولی این دیر اومدنم باعث شد تا بعد از دیدار امام خامنه ای با هیئت رزمندگان اسلام بتونم این نظر را بگذارم، فکر می کنم این جمله ایشون تکمیل کننده پستتون باشه:

امام خامنه ای(ح.ا):
در نوحه خوانی ها مضامین اسلامی، انقلابی و قرآنی گنجانده بشود

فکر انقلاب و خط امام(ره) در این مجموعه ها حضور داشته باشد

هرکس علاقه مند به امام حسین(ع) است علاقه مند به اسلام سیاسی است
۲۹ آذر ۹۲ ، ۰۶:۳۳ رد پاهایی که روی دلم می ماند
شب یلدا قدم آهسته بردار

کمی هم احترام ما نگهدار

.....................................
سلام

ضمن گرامیداشت شب یلدا،پیشاپیش فرا رسیدن اربعین حسینی را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم.

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

التماس دعا

در پناه حق
سلام

ارتباط سخنی که از حضرت امام اوردید با نقدی که به جریان نو مداحی دارید رو نفهمیدم.

ارتباط این گروهک تروریستی مفلوک با سران جریان اعتراضی 88 رو هم نفهمیدم.

درباره مورد سوم منظور رهبری از جمله ی شماره 3 مذاکره مستقیم با امریکا بوده که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده چون زمانش نرسیده و پیش نیازهاش فراهم نشده.
صدایی که ماشنیدیم توقف تحریمی بوده که فروش نفت ایران رو به صفر میرسوند. صدایی که ما شنیدیم جیغ و داد اسرائیل و عربستان و تندروهای کنگره امریکا بوده. صدایی که ما شنیدیم تلاش برای تغییر چهره ی بدی بود که علیه ایران در جهان ترسیم کرده بودند.
پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون...
1.خیلی واضحه به فرموده امام خمینی مجلس عزای ابا عبدالله محلی برای فهم عمیق هدف امام حسین هست نه صرفا گریه و مجلس داغ کردن با برهنه شدن و... درضمن از شمای مدعی پیرو تفکر انقلاب بعیده که از این سبک مجلس داغ کردن به عنوان عزاداری نوین نام میبرید وتائیدهم میکنید...سری به فتوای علما و به خصوص نظرات حضرت آقادر مورد نوع و سبک عزاداری بزنید.امیدوارم باز نگید تفکر انقلاب چه ربطی به عزای حسین (ع)داره!!!

2.برام عجیب نیست که انکار میکنید ارتباط میان سران فتنه و این گروهک از پا افتاده را چراکه هنوز به ناحق دارید از این آقایون دفاع میکنید پس نبایدم این واقعیت رو قبول کنید مثه همیشه فقط انکار..یادتون نیست 4 سال گذشته را؟؟؟
""رجوی پیامی را خطاب به سران فتنه به داخل انتقال داد که مبنی بر این بودکه «کوتاه نیائید،به حرکت خود ادامه دهید،میلیشیای مجاهدین در اختیار شماست.با ادامه اغتشاشات می توان طرح لبنانیزه کردن ایران را پیاده کرد»""

3.موندیم که چرا باز هم نمیخاین قبول کنید که مقاومت اسلامی در این 3 دهه انقلاب پیشرو بوده اما دیپلماسی لبخندانه نه!!!!دیگه کافیه خودرا به خواب زدن...
با سلام!
اگر در صحت و سلامتی کامل به سر میبرید
لطفا یک کامنت در پست مخصوص یلدا بگذارید
باتشکر
طرح سر شماری جوجه های آخر پاییز
با مدیریت:جوجه نفس
۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام.خداقوتــــــــ ؛

اربعین آمد دلا امروز زینب خسته است

آمده بر کربلا امروز زینب خسته است

در کنار مرقد شش گوشه بنت المرتضی

گویی افتاده ز پا امروز زینب خسته است

بامطلب"گذری اربعینی به قرآن"بروزم ومنتظرحضور شما.
التماس دعای فـــــــــــــــــرج
یازینبـــــــــ سلام الله علیهــا
1) ریاضیش خیلی خوب بود. شب ها بچه ها را جمع می کرد کنار میدان سرپولک ؛پشت مسجد به شان ریاضی درس می داد. زیر تیر چراغ برق.

2) شب های جمعه من را می برد مسجد ارک. با دوچرخه می برد. یک گوشه می نشست و سخن رانی گوش می داد. من می رفتم دوچرخه سواری.

یکصد خاطره از شهید دکتر چمران
www.100khatere.blogfa.com/cat-5.aspx

***

سلام...ممنونم از نظرتون...
ســــــــلام خواهری عزیزم خوبی الحمدالله؟ دلم برات تنگـــــ شده بود

امـام صادق(علیه السلام): " طـاقـت کـه تـمـام مـی شود ، فــرج پـدیـد مـی آیــد ". . . راستی عجب طاقـــــــــــــــتی داریم مــــــا !!!
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۱ سجاد وحید
سلام مرسی ممنون تشکر که به وب من آمدی
شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند…!!!
ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم، غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند…

اجـــی جون برای بعضـــی ها تاسفــــــ خوردن هم زیادهــــــ
عروس برایش کارت دعوت نفرستاده بود، اما آقا آمده بود.
به تالار که رسید... دورترها ایستاد و گفت:
دخترم عروسیت مبارک! ولی ای کاش کاری می کردی تا من هم می توانستم بیایم...
گوشه ای نشست، دست به دعا برداشت و برای خوشبختی دختر دعا کرد...

اللهم عجل لولیک الفرج
چه خوش است که یک شب بکشی هوا را ... به خلوص خواهی ز خدا خدا را

بحضور خوانی ورقی ز قران ... فکنی در آتش کتب ریا را

شود آنکه گاهی بدهند راهی... به حضور شاهی چون من گدا را

طلبم رفیقی که دهد بشارت... به وصال یاری دل مبتلا را

مگر آشنایی از ره عنایت ... بخرد به خاری گل باغ ما را

فلکا شکستی دل عاشقان را ... ز چه روی بستی کمر جفا را

چو شکستی این دل مشو ایمن از وی... که بسوزد آهش قلم قضا را

نه حریف مایی فلکا ،که یارم... شکند به نازی صف ما سوی را
آقای من!
نیامدنت خوشی ست بر روزگارمان...
آمدنت اتمام تمام خوش گزرانیمان است...
مگرمامنتظرت هستیم...؟
مهدی جان!
درانتظارمانمان...ما باتونخواهیم بود!
دلت را به ماخوش نکن که مابدترازکوفیان هستیم..!
اللهم عجل لمولانا الغریب الفــــــــــــرج
کاش گوش دلمان شنوای کلام رهبر فرزانه امان بود تا اینقدر آزموده رو باز تجربه نکنیم. کاش اینقدر جوزده نمیشدیم در مقابل استعمارگران و اینقدر خودمون رو از مذاکره با اون ها ذوق مرگ نشون نمیدادیم. کاش روزی نرسه که شرمنده خون پاک این همه شهید بشیم.

اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای

ممنونم از مطلب ارزنده ات خواهر خوبم و عذرخواهم بابت تاخیر حضورم به خاطر بعضی مشکلات
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۲ سجاد وحید
سلام آپم خوشحال میشم تشریف بیارید
منتظرحضورسبزتون هســــتم
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۴ در انتظار یار
سلام علیکم دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
پستتون عالی بود .
خیلی ممنون .

با مطلب {کم بودن مطالعه و کتابخوانی ؛ عاملی که قلب رهبر رو به درد آورد . . . !!!} در وبم بروزم و منتظر شما هستم .

حتماً از این مطلب استفاده کنید و نظرتون رو به حقیر بگید . خیلی ممنون / فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۹ یار دلدار
سلام .
همینه دیگه عده ای در دوران ذلت بار افساد طلبی میخواستن عشق به ابی عبدالله رو از مردم بگیرن ولی غافل بودن از اینکه " من غم و مهر حسین با شیر از مادر گرفتم " وقتی به این نتیجه رسیدن تزویر شیوه خودش رو عوض کرد و شد : سکولاریزه کردن عزاداری ؛ دورغگو خطاب کردن مداحان ولایی چون حاج منصور و سلحشور و مطیعی ؛ خدا مردم رو از شر تزویر حفظ کنه .
کاش بعضی از این مداح جماعت به سخنان امام خامنه ای عزیز توجه کنن .
کردستان ؛ بابام بعضی از چیزا رو تعریف میکنه آدم مو به تنش ...
خدایی اف بر اونهایی که همه این ظلم ها رو دیدن ولی بازم میگم میشه با شیطان دست داد و حق بود .
به قول امام خامنه ای این هم تجربه ای هست که برای مردم ایران من که خیلی نگران نیستم تو قافله سالار این قافله انقلاب اسلامی امام خامنه ای هست .
قلمتون همیشه بنویسه در راه حق .
و من الله توفیق .
چه تاثیر دلنشینی دارد " غصه نخور ، درست میشود " گفتن های مادر ،

اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد .
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۴۳ منتظران آقا (عج)
سلام
ممنون از حضورتون
یاعلی
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۴ تا بی نهایت
سلام.خداقوت و قلمتان مستدام.
سلام دوست خوبم
متاسفانه هر چی میکشیم از این بی بصیرتیه.
اللهم اصلح فاسد من امور المسلمین.
یا مهدی
سلام ممنون از حضورتون . بزرگوار بسیار بسیار زیبا بود .
ما هر چی می کشیم از کسانیه که فقط تا نوک دماغشونو می بینن و متاسفانه بر خلاف شعارشون هیچ تدبیری تو کاراشون نیست . الحمدلله ایران قدرتمند دانشمندا و رهبری مقتدر داره که ازین تحریما نمی ترسن و با قوت برای پیشرفت ایران عزیزمون تلاش می کنن . تا کور شود هر آنکه نتواند دید مخصوصا سران فتنه . التماس دعا
۲۶ آذر ۹۲ ، ۰۴:۲۱ سید مرتضی
بهره بردم
موفق باشید...
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۱ در انتظار یار
سلام خیلی بود خدا وکیلی .
فقط بدونید که برهنه شدن در هیات بدعت نیست و این حرف شما کاملا اشتباه است . بنده خودم مقلد امام خامنه ای هستم و ایشان فرمودند که " اشکالی نداره ولی بهتره که با لباس انجام بشه " و بنده هم همیشه با لباس عزاداری می کنم ولی این حرف شما که بدعته توهین به نظرات و استفتائات علمایی مثل " امام خمینی ، آقای صافی ، آقای سیستانی و . . . " هست که برهنه شدن رو مجاز دونستن و هیچ اشکالی از آن نگرفتن . به نظرتون اگه بدعت بود علما می گفتن جایزه ؟!؟ به نظرات علما در این باره رجوع کنید و خواهشا این مطلبتون رو تصحیح کنید چون یه جورایی بی احترامی به نظرات برخی از مراجع هستش . خیلی ممنون .ببخشید . یا مهدی
سلام
خوندم عزیز !
اونوقت جالبه هنوز باید به عده ای توضیح بدیم "دشمن کینه ی شتری داره از هیچ عمل وقیحانه ای ابا ندارد"یعنی چی !!!
موفق باشی
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ منتظران آقا (عج)
سلام
عالی بود...
خون کردن دل شهدای هسته ای و خونواده هاشون همین بلا هارو هم در پی دارد...
حالا کجان اونایی که می گفتن با این توافقنامه تحریم ها برداشته میشه و مردم با آسایش زندگی میکنن؟؟؟
حالا که تحریم ها بیشتر هم شد...
یاعلی
دیگر خبری

نیست از بی سیم و

بی سیم چی

همه آن گوشه گودال

به سجده رفته اند

تا صبح قیامت...

با خیال راحت تلفن را بردار

آن سوی خط اوباما منتظر است...!
سلام خوشحالم از اشناییتون به وبلاگ منم سر بزنید با افتخار شمارا لینک کردم
سلام
مطلب واقعا زیبایی بود، که می شود ادامه داد.
و رمز و راز سرافرازی یکی بیشتر نیست:«پیروی از ولایت»
و هر روز که میگذره بیشتر روشن میشه که اگر پیشرفت و پیروزی بوده در عمل به فرمایشات ولی بوده و اگر شکست و خسرانی هم بوده به خاطر زمین موندن فرمایشات ایشان بوده
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
یا حسین
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۹ سوره تماشا
سلام
خدا قوت
در مجلس عزایی که دغدغه مبارزه با استکبار نباشد ابن زیاد هم سینه می زند!


بله....صدای ترک در سازمان تحریم نبود!
الحمدلله که باز هم حق با ما افراطی ها!!!ست که هم صدا با اسرائیلیم!
وقت ندارم آپ کنم!!!
وگرنه خیلی حرفها هست و البته عقل حکم میکنه موقع عصبانیت زبان به کام بگیرم!!!
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۰ باور ایرانی
باید زیاد مطالعه کنیم تا بدانیم که هیچ نمی دانیم

ممنون
مطلب خوبی بود
ممنون
آرزو دارم بهاران مال تو
شاخه های یاس خندان مال تو
ساده بودن های باران مال تو
آن خداوندی که دنیا آفرید ،
تا ابد همراه و پشتیبان تو . . .
۲۵ آذر ۹۲ ، ۰۷:۰۵ قلم به دست
آقایون بازم میگن نه توافق نامه نمرده ... ما به مسیر اصلی برش میگردونیم ...
واقعا ذلت پذیری چقدر ...
درود بر احمی نژاد و جلیلی که عزت و شرف ما رو تو دنیا به باد فنا ندادن ...
سلام دوست عزیز
به فرموده امام خامنه ای قدرت طلبی و دنیاپرستی دو عاملی بودند که باعث شدن تا سر پسر پیامبر بالای نیزه برود ، آن هم در حالی که هنوز 50 سال از شهادت پیامبر نگذشته بود .

برخی از سیاست مداران و مسئولین کشورمون هم مطامع دنیوی و مقام ها و منصب وجدانشون رو از بین برده و حاضرند برای رسیدن به خواسته هاشون پا روی هرچیزی بذارن

ولی کور خوندن
مگه سربازای سیدعلی مرده باشن
شاید کمی سخت بگذرد ولی ما هستیم و وای به روزی که فرمان جهاد صادر شود ....

التماس دعا
یاعلی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا خاطره شعر و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش......
قابل توجه اقایان عزیزی که سر از پا نمیشناختن وقتی به ظاهر مشکل هسته ای حل شد.

قابل توجه اون دوستان عزیزی که از فرصت استفاده کردن و بر وجود اون اقایان نون به نرخ روز خور افتخار کردند و زنده باد گفتند.

قابل توجه اقایون اصلاح طلب که تا بوده کسی گوش به حرفای اقای خامنه ای رهبر انقلاب نداده اگه میدادن اوضاع مملکتمون این نبود.که گوشه ای از اسلام ناب توش نبینیم فقط فرهنگ پوچ غرب رو ببینیم.

3. ""برداشت ما این است که پیشنهاد مذاکره یک تاکتیک آمریکائی برای فریب افکار عمومی دنیا و مردم ایران است و اگر اینگونه نیست ، باید آمریکائیها این موضوع را در عمل ثابت کنند.""

4. ""من بر اساس تجربه های گذشته به چنین گفتگوهائی خوشبین نیستم.""

ای رهبر ازاده اماده ایم اماده(انشالله مسوولین مملکت که اکثرا حروم خور یا ناکارامد هستن و اتوبوسی اومدن به خودشون بیان و هرچی رهبر میگه گوش بدن و عمل کنن)

امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: «پیمان شکنی موجب خشم خدا و مردم است و خداوند می‌فرماید خشم خدا بزرگ است در اینکه می‌گوئید آن چه را به جا نمی‌آورید».

شاید این جاهلان که خود را به راه دیگر میزنند بگن از کجا معلوم این حدیث سندش کجاست؟خوب من ایه ی قران رو میگم

قران کریم در ایه 1 سوره ی مائده میفرماید:
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ؛ ای کسانی که ایمان آورده اید
به پیمان ها وفا کنید».

یکی به من بگه مگه رییس جمهور اصلاح طلبان همون کسی که کلید نشون میداد همون تحصیل کرده غرب.همون کسی که دم از اعتدال میزد و ایه قران در مورد اعتدال میخوند.همون کسی که افتخار خودشو گروهش اقایان خاطره گو و اسلام میانه هست.
همون کسی که در حوزه رفته و ایات قران رو بهش نشون دادن .
همون کسی که قبل انتخابات میگفت مشکلات معیشتی مردم ظرف 100 روز حل میشه اگه اونو تیمش بیان سر کار.پس چی شد؟
من نمیگم احمدی نژاد خوب.ولی وقتی همه جوره میکوبیش و دم از عقلانیت و اعتدال میزنی.مگه قران سرتاسر اعتدال و عقلانیت نیست؟پس چرا خودت بهش عمل نکردی؟شاید من شمارشم ضعیفه و هنوز 100 روز نگذشته
۲۴ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۸ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار
ممنون ازدعوتتون
متن خوبی بود.
مقاومتــــــــــــــــ
سلام...واقعا" ادم میمونه چی بگه...زیبا بود متنتون!!
سلام..ممنون از حضورتون!التماس دعا..شهدا شرمنده ایم!!
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۹ حسن زارعی
سلام در مقابل زورگویان عالم مقاومت حرف اول وآخر را می زند.
السلام علیک یا وارث نوح نبی (ع) ادرکنی....
عالی بوووووووووووووود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">