"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

مجلس دهم...

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ
محمدرضا عارف:راهبرد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم، پیروزی و به دست آوردن اکثریت کرسی های این مجلس است

...................................................................... 

یکسال و پنج ماه دیگه تا زمان انتخابات مجلس دهم وقت هست.مجلسی که زمزمه اصلاح طلب شدنش از خرداد 92 به گوشمون رسید.

دقیق  که شدم دیدم این روزا هرجا یک اجلاسی،کنفرانسی،همایشی و یا تشکلی برپا باشه در نهایت ختم میشه به همین موضوع انتخابات مجلس والبته اصلاح طلب شدنش..از جلسات شورای شهر و کلاس درس دانشگاه گرفته تا همین دوره همی های خانوادگی از هر فرصتی استفاده میشه واسه جذب رأی.پس حق دادم به عارف که از الان اینطور قاطعانه و رسانه ای اعلام کنه پیروزی در انتخابات آینده مجلس دهم رو...

 

نگران روزی  هستم که مجلس شورای ملی (فرمایشی) دیگه ای در تاریخ ایران تکرار بشه...

نگران روزی هستم که شایسته سالاری مدنظر اصلاحات به مجلس هم راه پیدا کنه...

نگران روزی  هستم که باز قرآن سر نیزه بره و اشتباه خرداد 92 تکرار بشه...

 

 ماها چه کردیم؟؟!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۲
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۳۷)

۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۳ مصطفی کاظم لو (رزمنده سایبری)
سلام
خدا قوت
ان شاء الله عاقبت بخیر باشید         
پاسخ:

سلام

ممنونم

ان شالله..

سلام
درباره ی این جمله که " کارنامه درخشانی از عملکرد معتقدین به تفکر اصلاح طلبی دیده نشده" که یک قضاوت کلی است بهتره وارد جزییات شد ودر مقایسه با دیگر گروه ها حکم داد شاید این طور به نتیجه ی بهتری برسیم.

اینکه وعده های عام المنفعه و ارزشی بیشتر در کارنامه جریان اصلاحات به چشم میخوره یا جریان مقابل قابل بررسی است . ولی لزوما دادن این وعده ها اتفاق نامبارکی نیست و کم و بیش در بین همه ی گروه ها وجود داره احتمالا منظورتون عمل نکردن به این وعده هاست که اون رو هم مثل مورد قبل باید وارد مصادیق و جزییات شد

سوالم رو درست نتونستم بیان کنم سوال این بود که مصداق یابی برای این قانون وظیفه ی چه نهادیه؟ قانون خودش مصادیق رو که با نام و نشانی معرفی نکرده.

پاسخ:

سلام

موافقم.کارنامه اصلاح طلب رو با ارزش های نظام جمهوری اسلامی تطبیق بدیم ببینیم چند امتیاز میگیره..


من کاری به جریان یا جریان های مقابل اصلاح طلب ندارم که بخام مقایسه ای بین شون  داشته باشم.تمام حرف من سر خوده حزب اصلاح طلبه که نیازمند اصلاحه.که خطی مشی  چندان منطبقی با ارزش های نظام ما نداره و وقتی خودش نیازمند اصلاح هست حتی حق دادن وعده هم نداره.


من متوجه منظور شما نمیشم واقعا..ببینید بحث ما این بود که افرادی که علیه مصلحت و ارزش های نظام اسلامی حاکم بر جامعه اقدامی انجام میدن  که ضربه وارد میکنه به این کشور طبق قانون فتنه گر هستند و مستحق مجازات.حالا یعنی چی که میگین کی این مصادیق رو معین میکنه؟خب قانون اسلامی اینو میگه و مجریان قانون هم باید اجراش کنند..گذشته از اینها ولایت فقیه هم این فتنه و اقدام فتنه گران رو محکوم کردند بالاتر از این در نظام اسلامی حکمی هست؟

۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۱ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم الله الرحمن الرحیم
تقدیم از ققنوس کربلا 
با سلام به محضر خواهران و برادارن ایمانی ام
خواهشمنداست هر کدام از عزیزان وقت مکفی برای فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی از فیس بوک و غیره را دارد با عنایت به توجهات حضرت ولی عصیر ارواحناله الفداه ؛هرچه زودتر کمپین گسترده ای را خطاب به مجامع بین اللملی برای شیخ آزاده ؛شیخ نمر النمر؛ آیت الله رزمنده؛تشکیل دهید و اگر می توانید به زبانهای مختلف این اعتراض گسترده را به گوش مردم جهان برسانید .امیدوارم این پست را مورد حمایت خود قرار دهید .ان شاالله ...
قبلا به عنوان محب و شیعه ی مولایانمان ارواحناله الفداه از همه شما کمال قدردانی را دارم .اگر دستهای ما به دست هم رسد ؛کمر همه دشمنان اسلام به خاک خواهد رسید به فضل خداوند شکست ناپذیر ......لبیک یا حسین جان....لک لبیک .....
التماس دعای عهد وفرج مولایمان 
_____________________________________________________
The Name of God 
Dear sisters and brothers in faith before
Please leave enough time for any of your loved ones 
More in social networking from Facebook and more attention with regard to
Imam Arvahna Alfda’ crushed; wide campaign soon 
Addressing the international community to free Sheikh, Sheikh score Alnmr;
Ayatollah fighter, and if you can not form it into different languages 
Protests to the people of the world know .amydvarm this post
.anshaallh Your support ... 
Mvlayanman former lover and Shia Arvahnalh Alfdah
I appreciate all of you would be if our hands together; 
All the enemies of Islam will come back to earth 
By the grace of Allah, the Mighty Lak ...... echo or echo Hussain's life .... .....
______________________________________________________________
بسم الله أیها الأخوات والإخوة فی الإیمان قبل یرجى ترک الوقت الکافی لأی من أحبائک المزید فی الشبکات الاجتماعیة من الفیسبوک والمزید من الاهتمام فیما یتعلق إمام "متضایقین. حملة واسعة قریبا معالجة المجتمع الدولی للافراج عن الشیخ، الشیخ یسجل النمر. مقاتل آیة الله، وإذا کنت لا یمکن أن تشکل الى لغات مختلفة احتجاجات لشعوب العالم تعرف . هذا المنصب .ان شاالله دعمکم ... الحبیب السابق اهل البیت والشیعة ارواحناله الفداه وأنا أقدر لکم جمیعا سیکون إذا أیدینا معا. وجمیع أعداء الإسلام یعود إلى الأرض بفضل من الله العزیز لاک ...... صدى صدى أو الحیاة حسین
پاسخ:

سلام

بله به سهم خودم این کار رو انجام داده ام

ان شالله به زودی آزادی این شیخ عزیز رو اعلام کنیم..

سلام
ممنون از حضورتون
اگر تمایل داشته باشید تبادل لینک کنیم...

یا حق 
پاسخ:
سلام
سپاس..
وب شمابا افتخار لینک شد..
سلام علیکم
خدا قوت
سالم باشید و حاجت روا
پاسخ:

سلام

سپاس از حضور و لطف شما..


سلام علیکم.. عالی بود الان عالی تر هم شد.. خدا قوت..
انشالله تو راهی که انتخاب کردین به هدفتون برسین ..
ما رو موقع دعاهاتون فراموش نکنین..
یاعلی..
پاسخ:

علیکم سلام..

ممنونم از لطف تون.

محتاج ترینم به دعا

ماشالا خیلی  خوب فعالی تو افسران ها
لینک بیشتری هم بزاری بهتره
تا الان فرصت داشتم ولی خب امیدی نیس از افسران ...
پاسخ:
شما لطف داری...
چشم 
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافدا

سلام و ادب دارم محضر خواهر نورانی بزرگوارم
امشب شب مباهله مولایانمان هست و چه فرخنده شبی !
شهادت حضرت میثم تمار روحی فدا هم هست !
و چه زیبا شد که در این شب افتتاح بلاگ زیبای خود را اعلام داشتید
تبریک عرض می کنم و از صمیم قلبم از خدای بلند مرتبه و شکست ناپذیر 
و حضرات معصومین ارواحناله الفداه می خواهم بر نور ایمان شما و نور نوشته های دلسوزانه ی شما ثانیه یه ثانیه بیفزاید و آنچنان که شایسته ی هبه و عطا هستید به شما و خانواده ی بزرگوارتان بهترین ناخواسته ها را نیز عطا فرماید و فرمایند....
خیلی خوشحال شدم....خیلی...اگر هم قالب بهتر خواستید به سیده جلیله ؛صاحب وبلاگ بی رنگی سری بزنید و از آن بانوی نورانی بخواهید تا قالبی بهتر برای شما خاص شهدا طراحی فرمایند...
بازهم عرض می کنم خیلی خوشحال شدم....
التماس دعای فرج  مولایمان ان شاالله
پاسخ:
سلام
ممنونم بابت این همه لطف شما سید بزرگوار..
دعا کنید به حق فعالیت کنم..
بازهم سپاس...
محتاج ترینم به دعای شما
سلام.
اگه درباره من را ویرایش کنی بهتره حالا هر جور صلاح میدونی ...
پاسخ:
سلام دوست من
چشم
سلام.
 خوش اومدی :-)
امیدوارم حرفه ای تر تو محیط حرفه ای بلاگ سرباز واقعی امام عصر(عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای باشی ...
پاسخ:
ممنونم
ان شالله به دعای شما
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ پایگاه فرهنگی ذاکرون
سلام علیکم / خدا قوت
آره راست میگویید خیلی وقته به شما سر نزدیم / حالتون خوبه انشاالله

شکر خدا مثل قدیما عالی دارید کار می کنید / انشاالله موفق باشید / یاحق
پاسخ:
سپاس...
سلام همسنگر
با مطلب شهر ما خانه ی ماست به روزم حتما تشریف بیارید و با نظرای مفیدتون به وبلاگ متقین رونق بدید
راستی چند وقتی است که سراغی از ما نمیگیرید دلمون براتون تنگ شده
منتظر حضور سبزتون هستیم
یاعلی
پاسخ:
سلام
سپاس
خدمت میرسم
تفکر شما متاسفانه متاسفانه متاسفانه متاسفانه متاسفانه متاسفانه متاسفانه یه الگو برداری از کیهان و حسین شریعتمداریه!معرف حضورتون که هستن؟
همون چماق دار مطبوعات!
میشناسید که انشاالله؟!
معلومه که میشناسید :) شما این آدم لجن کثیف رو نداشتید هیچی نبودید :) هیچی! شما مثل یه هفت تیر قدیمی هستید که تیراتون به این راحتیا پیدا نمیشه و همین حسین خان میشه فشنگتون.
خجالتم چیز خوبیه والا! هشــــــــــــت سال آزگار با قلدری و کثافت کاری و کشت و کشتار کشور رو تا مرض نابودی پیش بردید! شرایط از شرایط زمان جنگ بدتر شده بود! من نمیفهمم دلیل اینهمه احمق بودن و طرفداری ابلهانه ی شمارو از یه عده از خدا بی خبرسگ مسلک :|
متاسفانه متوهمید و نمیدونم تاکی میخواید هذیون بگید!
اصلاح طلبی خود اعتداله ! مجلس اصلاح طلب همیشه درست عمل کرده و مجلس اصول گرا همه چیزو نابود کرده. چند سال سیاااه کشور دست شما بود همه چیزو از بین بردید و دوباره اصلاح طلب میاد که بسازه بازم نمیذارید؟
برید بمیرید لطفن! به قول شیخ حسن بزرگ برید جهنم تا گرم بشید :)
خائنای سگ صفت!

پاسخ:
پاسخ: اعتدال شما هم مثه همین ادب تون پوچه مثه مغزخالی از منطق و دست خالی از دلیل و سندتون..
تفکر ماها اونقدر رشد کرده و بالنده هست در راستای ارزش های نظام اسلامی مون که نیازی به تقلید از کسی مثه شریعتمداری نداریم همونطور که ایشون تفکر مستقل داره من و امثال من هم تفکری مستقل و منطقی داریم نه مثه شما تفکر هجی شده که هرجا هم کم میارید شروع به فحاشی و سطل آشغال آتیش زدن میکنید...

هروقت جرات کردی و نشونی از خودت گذاشتی واسه بحث باهات آماده م تا ببینم از اون منطق پوچ چیزی هم بدست میاد
اما شایدم باز فیلترت کردن..از دوستت محمدپور چه خبر هنوزم عقل و منطقش دست امثال شماست!!!
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۸ ســـرادر خــیــبـــر
سلام خوب هستید چرا نیستید مدتی خیلی دیر به دیر میان نت



عیدتون مبارک...

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از لطف تون
هستم اما الان بیشتر دنبال کننده قلم های خوب هستم تا نوشتن
سلام.
خوبی؟
امروز کمپلت استادمون رو اعصاب بود ها ! سرکلاس حسابداری مدیریت این استادمون کارش شده تیکه انداختن دیگه امروز بحث اقتصادی پیش اومد دیگه داشت شروع میکرد به انقلاب خرده گرفتن منم بدجور رو اعصابم بود شروع کردم به بحث کردن اصلا نمیداشت آدم بحرفه منم با ظاهری خونسرد ولی از درون ناراحت که استاد ببخشین چرا نمیذارین حرفمو بزنم خلاصه خدا خیرش بده یکی از همکلاسی هام یه آقای تقریبا چهل و چند ساله ایشونم اومدن تو جبهه ما خلاصه استاد دید داریم بهش میتازونیم بحثو عوض کرد بعد اینش رو اعصاب بود ها که مثلا بعضی ها خیر سرشون ارشدن شروع کردن به اعتراض به ما که بحثو سیاسیش نکنین آخه کسی نیست بگه پس استاد سیاسیش میکنه چطور؟ اصلا همه چی به سیاست مربوطه! منم گفتم ببخشین ولی کلاس جای تبادل نظره دیگه هیچی نگفتن ولی استاد هی چپ چپ نگام میکرد و سوالات بی ربط می‌پرسید منم فقط یه لبخند تلخ نثارش میکردم ...
دعا کنی ها دیگه کمپلت اسم و فامیل ام رفت تو حافظه اشون بایستی انقدر بخونم بهونه ندم دستشون !!!
بجز ترم اول که بحث مذاکرات بود ها فقط دوران کاردانی و کارشناسی بحث جدی میشد سرکلاس و تا امروز ....

کاش اساتید انقلابی هم مثل همین مثلا استادمون بحث میکردن سر کلاس البته فقط دوران کارشناسی خدا خیرشون بده استاد مشهودی که از پاسدارای بازنشسته بود همچین بحث هایی مفید و مستدل و منطقی راه مینداخت و از دانشجویای میر یزید بود کلی از اینکه یزید زمانه که مهندسی خونده و چطور می اومد تدریس دروس علوم سیاسی غیره میپرداخت تا الی آخر ...

پرحرفی کردم ها ولی خب درد این دله که از دست بعضی ها خونه ...

پساپس عید غدیر مبارک
التماس دعای فراوان.
فعلا ،یاحق

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنونم عید شما هم مبارک

راستش به نظرم بعصی وقتا در این جور بحث ها که میدونی طرف فقط واسه جودهی یه حرفی زده سکوت بهتره...

محتاج ترینم به دعا
سلام .
وظیفه حضرت آقا ایجاب میکنه همونطوری که حضرت علی (ع) با امثال اشعث و ابن عباس مدارا کرد حضرت آقا هم مدارا کنه ولی از طرفی امثال مالک محمد بن ابیبکر وظیفه داشتن این ها رو به مردم بشناسونن ...
احمدی نژاد مارک خورش خوب که میپسبوندن...
نظرات مختلف هست و خدا رو شکر که خط خدایت همگی ما حضرت آقاست ...
و من الله توفیق .

پاسخ:
پاسخ: سلام
ببخشید اما باید بگم کمی تند میرید
حرف شما درست که افرادی مثه مالک باید این افراد رو بشناسونن اما یقینا منو شما مالک نیستیم...مالک رو علی(ع) انتخاب میکنه ومالک هم با روش منطبق با سیاست علوی در مورد این تیپ افراد آگاهی میده به مردم..

بله همه زیر سایه استادی امام خامنه ای هستیم و حالا حالاها باید درس پس بدیم تا شایسته بشیم
یا علــــــــــــی
سلام .
اعیاد مبارک ...
من نگفتم خائن گفتم خناس که فرق داره با خائن ...
ولایتی رو مردی میدونم که دوستدار انقلاب هست و مثل بعضی ها اهل براندازی نیست ولی اهل تسامح هست و دقیقا از همین رو هست که طرفدار هاشمی هست ...
اتفاقا یکی ظرافت های حضرت آقا این هست که این توانایی رو داره در اداره افرادی که تفاوت اندیشه دارن ...
ولایتی یکی از مشاوران هست و این هم مهم هست که مشاور عالی حضرت آقا رحیم صفوی هست نه ولایتی ...
در مورد هاشمی هم دیگه سکوت کنم کافیه ...
من طرفدار اصولگراها هستم ولی قبل از همه به دیدگاههای خودم عقیده دارم ...
مثلا من به امثال محجوب در تهران یا پزشکیان که نماینده تبریز هستن به صورت مستقیم و غیره رای دادم ...
در کل الآن دوستان پایداری پایدارتر هستن در عقیده ها و اصولشون ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس...

خناس هم برچسب مناسبی برای ایشون به عنوان مشاور رهبری نیست!!
ولایتی در هر صورت مشاور رهبری بودند دیگه!!!
اتفاقا حرف منم همین بودکه ماهم ای کاش یاد بگیریم از حضرت آقا این ظرافت ها رو و ظرفیتمون رو بالاببریم در برخورد با اشتباهات افراد و خیلی راحت طرف رو برچسب بارون نکنیم مثه همون کاری که تفکر مقابل ما با دکتر احمدی نژاد کرد

به هرحال گفتم خدمتتون من نظر شخصی خودمو که بهش اعتقاد دارم بیانش کردم و اصراری در قبولش ندارم..
نظر شما هم قابل احترام هست.
یا علـــــــــــی

به معنی همنوا شدن با هاشمی ...
من تقریبا از سال 80 با هاشمی مشکل دارم البته مشکل شخصی نه بلکه اعتقادی وقتی آرا و نظراتشون رو در نماز جمعه و همچنین دوران انقلاب و سیر تحولات انقلاب تحلیل کردم به نتیجه ای رسیدم که عده ای سال 88 بعد از فتنه 88 فهمیدن ...
اون روزها شاید تنها یه نفر مردانه به میدان رزم بود که تنها دکتر عباسی لباس رزم به تن داشت ...
اصولگرایی یه تفکر هست و هر تفکری باید با حفظ اصول با شرایط روز به روز بشه وقتی جوانان اصولگرایی نقشی در تصمیمات ندارن وضعیت خود بی حاصل نمیشه
من در حال حاضر تفکر بخش پایداری رو بیشتر میپسندم

پاسخ:
پاسخ: سلام
ببینید من در این بحث کاری با حرفا و سکوت های ولایتی یا هم نوایی هاش فعلا ندارم من منظورم و حرفم اینه که برچسب خائن زدن به کسی که مشاور رهبر این انقلاب بوده وجهه خوبی نداره و یک بهونه میده دست مخالفان...نمونه ش یکی از بچه های مخالف به خوده من گفت مشاوران رهبرتون هم که تو زرد براتون ازآب در میان وای بحال مشاوره هایی که به رهبرتون میداده.خب پشت این جمله واقعا حرفا هست حالا خوده ماهم بخوایم دامن بزنیم درست نیست به نظرم اون بصیرتی که ماها ازش دم میزنیم اینجور جاها معنا پیدا میکنه.البته نظر شخصیمه و اصراری به قبولش از طرف دیگران ندارم..
بله موافقم ،یادمه زمانی که رأی اولی بودم و قرار بود تحقیق کنم واسه انتخاب بین احمدی نژاد و رفسنجانی با همون سن کمم متوجه نامیزون بودن رفسنجانی با ارزش های نظام جمهوری اسلامی شدم اما در تعجبم چرا با این همه نشونه نامیزونیِ این جناب هنوز خیلی سن و سال دارها متوجه نشدن و نمیشن!!!
من فکر میکردم شما طرفدار محکم اصول گراها هستید...

سلام
منم اصراری به بودن امثال نامطهری ، پیرموذن و بقیه این طوری افراد ندارم ...
مشاور رهبری بودن لازمه اعتقاد به اصول تفکراتی امام بودن نداره ...
ایشون از همون 84میلنگید ....
البته بودن امثال دکتر مظفر رو من میپسندم ولی در کل منم موافقم که امثال نبوی ها نباشن

پاسخ:
پاسخ: سلام
تا لنگیدن بر مبنای چه نظری معنی شده باشه...
متاسفانه این روزا جریان اصول گرا هم تفکر منسجم آنچنانی نداره ..همون بهتر که مجلس حزبی اداره نشه
همونطور که امام خمینی هم فرمودن وقتی حزب گرایی موجب شکسته شدن اتحاد مردم میشه باید کنار گذاشتش..
سلام
حرف عارف که یه خواسته طبیعیه هر فعال سیاسی علاقه منده که مجلسی همفکر با خودش تشکیل بشه. متوجه نمیشم اعتراضتون به چیه.
خب وقتی مردم احساس کنند که اضاع اقتصادی توسط دولت اعتدال روبراه نشده طبیعیه که به جریانی که حامی این دولت است رای نده.
اینجوری که من متوجه میشم از حرفاتون دارید میگید که هر انتخاباتی که در اون جریان اصلاحات پیروز شده با فریب دادن ذهن مردم بوده درسته؟
این قانون نمیگه که مرجع تشخیص اینکه کسی "فتنه گر" است یا نیست کجاست؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
حرف عارف اینه که مجلس اصلاح طلب بشه یعنی تفکر اصلاح طلب غالب بر کشور بشه،تفکری که کارنامه درخشانی از عملکرد معتقدینش دیده نشده.نمونه ش جناب حجت الفتنه خاتمی..
بله دقیقا همینطوره فریب با وعده های به ظاهر عام المنفعه و ارزشی...جریان اصلاحات بر پایه تفکر منفعت طلبانه و خودمحور حرکت میکنه.
مرجع خود قانون،بند بند قانون..قانون میگه هر اقدامی ضد نظام جمهوری اسلامی و در راستای تخریب ارزش ها صورت بگیره جرمه و شخص یا اشخاصی که مجری این اقدامات ضد ارزشی باشن فتنه گر بوده و مستحق مجازات..غیر از اینه؟
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ سنگر عاشقان شهادت
سلام علیکم
سنگر زیبایی دارید رزمنده!
با تبادل لینکـ موافق بودید اطلاع بدید.
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنونم از لطف شما
وب شما با افتخار لینک شد
علی یارتون
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۷:۲۳ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام آبجی
اگه بروبچه های اصولگرا و حامیانشون بخوان مثل انتخابات 92 عمل کنن ، شک نکن همون بلا سرمون خواهد آمد.
متاسفانه دیشب یه چیزی درمورد وضعیت تشکل های دانشگاهمون شنیدم که ......
امیدوارم به خودمون بیایم یکم.

پاسخ:
پاسخ: سلام
من به شخصه اصراری به اصول گرا شدن مجلس ندارم تمام فکرم و نگرانیم اینه که مجلس اصلاح طلب نشه چون صلاحیت نداره این تفکر...
متاسفانه وضیعت فکری تشکل های دانشجویی این روزا اصلا منسجم نیست،انگار نمیدونند اصلا چی میخوان!!!
سلام .
متاسفانه تعارف داشتن در بین نیروهای انقلابی زیاده ...
البته بعضی میگن ما باید سعی بر جذب حداکثری داشته باشیم ولی به چه قیمتی ؟
بعضی خناسان نفوذی مثل ولایتی رو باید از جریان اصولگرایی که البته خدا رو شکر من خیلی قبولش ندارم انداخت بیرون تا سر بزنگاهها خنجر از پشت نزنن ...
مورد بعدی نداشتن اعتقاد به لیدر رهبری هست ( سوای بحث ولایت فقیه ) مثلا اگه در انتخابات 92 مرد مومنی مثل جلیلی کنار میکشید به نفع صالح مقبول نتیجه چیزی جز این بود هرچند من خوشحالم از این نتیجه چون مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویی مثل اکبر شاه که حرف مفت میزد در مورد انتخابات ...
سوم تا وقتی جریان اصولگرایی نیاد و جوونهاش رو وارد میدون نکنه وضعیت همینطوری سخت هست ...
پر حرفی کردم ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
من به شخصه اصراری به اصول گرا شدن مجلس ندارم تمام فکرم و نگرانیم اینه که مجلس اصلاح طلب نشه چون صلاحیت نداره این تفکر...
در مورد ولایتی هم هرچند حرفا هست پشتش اما عقیده دارم نباید فقط به صرف پشت پا زدن به تعهداتش در یک جریان به این راحتی ها برچسب خیانت کار و خناس زد اونم کسی که سال ها مشاور رهبری بوده...
در مورد جلیلی هم موافقم با نظرتون کاملا...
بازم میگم برام مهم تر از همه اینه که از جریان اصلاح طلبِ نیازمند اصلاح ،کسی رای نیاره..
سلام
من از نوشته ی شما این طور برداشت کردم که در صورتی که اکثریت مجلس اینده به دست جریان فکری مقابل جریان اصولگرا بیفته مردم گول خوردن و اگه باب میل جریان فکری مورد علاقه ی شما باشه مردم گول نخوردند. برای همین از شباهت نوشته ی شما و این خصوصیت هاشمی گفتم.
متوجه ارجاعتون به مجالس پیش از انقلاب هستم متوجه ربط مجلس نیامده ی سال94 با مجالس فرمایشی که فرمودید رو نفهمیدم.
خب وقتی اکثر مردم ناراضی باشند از دولت روحانی و به این نتیجه رسیده باشند که وعده های انتخاباتی این اقا قرآن سر نیزه کردن بوده به جریان منتسب به روحانی دیگه رای نمیدن پس نگرانی شما از گول خوردن مردم دلیلش چیه؟ فکر میکنم یک تناقضی بین این دو حرف باشه.
خیر بنده همچین چیزی رو قبول ندارم چون از اساس الفاظ این چنینی از نظر حقوقی بی اعتباره برای همین از این علامت "" استفاده کردم تا با ادبیات شورای نگهبان نشینان منظورم رو برسونم.
عارف که تا جایی که گفته شده به شکل میلی متری تایید شد. معاونین و وزرای مد نظر شما هم اگه قرار بود برای رسیدن به این مقام ها از فیلتر شورای نگهبان عبورکنند قطعا ردصلاحیت میشدن.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
من در نوشته خودم خواسته ای مبنی بر اصولگرا شدن مجلس نمیبینم!تمام حرف من اعتراضی ست به حرف عارف که قاطعانه از حزبی شدن مجلس حرف میزنه اونم چه حذبی اصلاح طلب!
اصلاح طلبی که اصلاحی درش نمیبینم ،اصلاحی که متناسب با دین و ارزش های ما باشه..
مثه اینکه شما متوجه منظور من از قرآن سر نیزه زدن نمیشید..نگرانی من و همفکرای منم از این بابته که جریان اصلاح طلب نیازمند اصلاح همونطور که مردم رو با علم اعتدال و روبراه شدن اوضاع اقتصادی گمراه کردن و اون نتیجه انتخابات رو رقم زدند باز با خوش خط و خالی شون فریب بدن ذهن بیدار شده مردم رو که با زبون چرب و نرم ریا و تزویر راحت میشه فریب داد، ترفندی که بهمون تو این سال ها ثابت شده ازجانب جریان اصلاح طلب....
به هر حال چه خوشتون بیاد چه نیاد افرادی که اتفاقا اون الفاظ شایسته شون هم هست هیچ صلاحیتی برای تایید شدن ندارند،اینو قانونی میگه که این روزا هم فکراتون ازش دم میزنند


ان شاءالله با تلاش و بصیرت اون روز نمیرسه و ما هم از اشتباهات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درس عبرت بگیریم و به هر کس و هر شعاری اعتماد نکنیم ...
ولایت خط قرمز بی چون و چرای ماست ...
التماس دعا
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: ان شالله...
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافداک
سلام دارم محضر خواهر خوبم خادم شهدا
و اما بعد ابتدا جواب سرورگرامی کبوتر حرم
به عرض می رسانم ما نقطه ضعمان نشستن نیست!
نقطه ی قوتمان ولایت پذیریست و به هر دلیلی به حرمت ولایت
نمی شود هر کاری را انجام داد....
چرا که اگر ماهم مانند آنها ذر گود واردشویم اسلام آمریکایی و اسلام محمدی
تشخیصش سخت می شود!
حق گرفتنیست!
اما به چه قیمتی؟!
به قیمت آبروی ولی خدا؟!
شما اگر در صدر اسلام مسئله ی مولایمان علی ابن ابیطالب روحنافداک
را نگاه بفرمائید وبا این دید بچه حزب الهی ولایی را شناسایی کنید دیگر به دقایق کار نخواهید داشت!
به رفتارهای ولی خدا نگاه می فرمائید...
تنها برای یک امر ولی خدا به ولی خدا یعنی رسول الله که پدر ومادرم به فدای ذات اقدسشان ؛به مولایم امیرالمومنین روحنافداک؛باعث شد که خانم و مادرمان فاطمه زهرا روحنفداک آن مسئله برایش ناگوار پیش آید و وقتی از مولا پرسیدند که چرا شما که یک ضربه ی شمشیرت همه ی عالم را دگرگون می کند؛عملی انجام ندادی؟!سرورم فرمودند:به خداوند سوگند این چنین رسول خدا از من خواسته بود!
به نظرم می رسد ما باید دیدمان را مطابق چشمان مولایمان تنظیم نمائیم .
زیباتر می بینیم.
خواهشمند هستم که بچه حزب الهی های مظلوم رو با تیغ های خود سرنبریم !
چرا که بندگان حدا همین طور روزانه در جامعه پیرامونی ما قربانگاهی دارند و مدام در همه عرصه ها ذبح می شوند ...این عیدی بود از طرف جانثار مولایم صاحب الزمان ارواحناله الفداه....تقدیم به شماخوبان درگاه خدا

پاسخ:
پاسخ: موافقم...
پاسخ شما رو به ایشون میرسونم
سلام علیکم بزرگوار باز هم از مطلب خوبتون ممنونم.
ببخشید این حرف میزتم از بس که چیزی نگفتیم دمشون دراز شده..
( همشون )
التماس دعا
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سپاس...
غفلت ماها و جریان مقابل اصلاح طلب باعث شد خرداد 92 بشه اون چیزی که نباید میشد امیدوارم برای انتخابات مجلس دوباره اتفاق نیفته
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۱ کبوتر حرم
سلام
ما هیچ کاری نکردیم فقط نشستیم تا ببینیم چی میشه
این نقطه ضعف ما حزب الهی هاست دیگه دقیقه نود به کار میشیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
متاسفانه باید قبول کنیم برنامه ریزی طرف مقابل خیلی بهتر و منظم تر از ماست...
باسلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم
جهت تبادل لینک به ما اطلاع دهید
یا حق

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس...
وب سایت شما با افتخار لینک شد..
سلام

کلیت این نوشته من رو یاد هاشمی انداخت که هربار نتیجه انتخابات باب میلش باشه میشه بهترین انتخاب و مردم با شعورند و معتدلند و از این جور تعریف ها و هر وقت باب میلش نباشه دلش با منتخب همون مردم صاف نمیشه و همه چی رو به دادگاه عدل الهی حواله میده

یه کلماتی توی این متن شما هست که احتیاج به توضیح بیشتر داره مثل :

مجلس فرمایشی
اشتباه خرداد 92
قرآن سر نیزه کردن


در خصوص نگران بودنتون از اینکه جریان اصلاحات پیروزانتخابات مجلس باشه هم نگران نباشید شورای نگهبان مثل شیر ایستاده و "فتنه گران" و "ساکتین فتنه" و "جریان انحرافی" رو رد صلاحیت میکنه که یه وقت مردم گول نخورن بهشون رای بدن

پاسخ:
پاسخ: سلام
چه خوب که این خصوصیت بارز هاشمی رو قبول دارید..ولی من وجه اشتراکی بین نوشته هام و عقیده هاشمی نمیبینم!!شما توضیح بفرمایید و بازتر کنید این نظرتونو خوشحال میشم..

مجلس فرمایشی :رجوع کنید به تاریخ شکل گیری مجلس و مجلس های بعد به خصوص در زمان پهلوی دوم متوجه منظورم از فرمایشی خواهید شد
اشتباه خرداد 92:غفلت جریان مقابل اصلاح طلب
قرآن سر نیزه زدن:بارها گفتم این مورد رو که وعده های رنگ لعاب دار روحانی و حامیان اصلاح طلبش تشخیص راه درست رو برای مردم ما بسیار سخت کرد وراهی رو بجای اون نشون داد که روشن و ارزشی نبود..که باعث شد انتخابات چنین نتیجه ای داشته باشه..نتیجه ای که الان اکثر مردم هم راضی نیستند ازش..

باعث امیدواریه که خودتون هم قبول دارید که فتنه گران و ساکتین فتنه صلاحیت ندارند...
از طرفی اگر شورای نگهبان اونجوری باشه که شما میگین مطمئنا الان افرادی مثه عارف و اون مشاوران و معاونان جناب روحانی نباید هیچ سمتی می داشتند..
خواهش . واقعا ممنون بابت دعا.
من کلا حزب را قبول ندارم چون انقلاب ما نظام ما تفاوت اساسی با سایر نظام ها و انقلاب ها داشته و دارد ولی متاسفانه برخی ها انقلاب را در حد حزب کوچیک کردن حالا عده ای به خیالشون برای کمک عده ای هم برای اغراض سیاسی خویش ...
فقط فدایی امام سید علی خامنه ای ام همین حزب نه ...

پاسخ:
پاسخ:
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۷:۴۸ آقـــــ طلبه
به نام خدای بصیر
سلام علیکم؛

بله متاسفانه این مطلب از مدت ها پیش ذهن ما رو مشغول کرده بود و البته خطرش جدی هست.
جبهه اصولگرایان باید این اختلافات درون سازمانی رو کنار بزارن و متحد بشن ا اینکه باز دوباره......!!!!!!!
پناه بر خدا

خدا خیرتون بده.
التماس دعای اخلاص+شهادتــــــ.

پاسخ:
پاسخ:
وعلیکم سلام..
سپاس از حضور و توجه شما
امیدواریم...
سلام
واقعا نگران کننده است.
خدا بخیر کنه.
خدا رو شکر بخاطر رهبری عادل و مدبر وبصیر...
دلخوشیمون آقاست.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون
بله خدا حفظ شون کنه ...
سلام آبجی . خوبی؟
امروز کلی همه را دعا کردم شمام که همش جلو چشام بودی کلا اینکه همش اونجا چهره ات جلو چشام رژه میرفت
دعا کن باشم سر عهد هایی که بستم ...

واقعا جبهه ما عکس جبهه اصلاحات زیاد فعال نیستیم متاسفانه جز یکم برای مذاکرات در حد دلواپسان دلاور فعال بودیم ولی اونا از استاد و معلم گرفته تا الی آخر فعال ...

اصلا دوران دبیرستان شده بودم انگشت نما از بس کارم شده بود بحث کردن با آقایون و خانوم های به اصطلاح دبیر حال اساتید بماند ولی به ندرت اساتید جبهه ما فعال ان شایدم به پست من یکی نخورده ...

ان شاءالله جبهه حق پیروز بشه صلوات

فعلا

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست من
ممنونم از محبتت.منم دعاگو بودم اگر قابل باشم
من 100 درصدی هم اصول گرا رو قبول ندارم اما خب افکارم تا حدی بهشون نزدیکه...اما مهم الان اینه که اصلاح طلب مجلس رو به دست نگیره
وحدت گفتمانی مهمتر از وحدت تاکتیکی نزد اصولگرایان

پاسخ:
پاسخ:
این روزها چه روزهای با عظمتی است؛ موسی به طور می‌رود و فاطمه به خانه علی، ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه، محمد با علی به غدیر و حسین با تمام هستیش به کربلا!

پاسخ:
پاسخ:
خدای مهربان! خواندمت پاسخم دادی.
به تو تکیه کردم نجاتم دادی.
به تو پناه آوردم کفایتم کردی.
خدای من ! چگونه نا امید باشم در حالی که تو امید منی.
(فرازی از دعای عرفه)
عید سعید قربان مبارک باد

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">