"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

گزارش 100 روزه!!!

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ
دیشب گزارش 100 روزه جناب دکتر روحانی رو دیدیم و شنیدیم.گزارشی که پر بود از تخریب و تخریب و تخریب... به عبارت دیگربیشتر شبیه آشی بود که دکتر روحانی از قبل برای دکتر احمدی نژاد پخته بودن تا گزارش 100 روزه اونهم با دونیم وجب روغن.البته چاشنی تملق گویی مجریان جو زده و  از خود ""مچکری ها"" رو نباید از این آش هم زده نادیده گرفت...

چنتا سوال دارم...

جناب روحانی شما از امید گفتین از رفع کینه از اقتدار ایران در دنیا از خزانه خالی و از رسمی شدن حق هسته ای ایران.

حالا با نهایت احترام و ادب سوالات من ازشما به عنوان یک جوان  ایرانی :

1.جناب دکتر روحانی این همه سانتریفیوژ و رآکتور و نیروگاه های فردو و اراک در کدام دولت بود که شکل گرفت؟تا تیم مذاکره کننده شما بر سر حراجش توافق کنه و افتخار پیروزی هم کسب کنه!!!مگه نه اینکه در همین دولت قبلی تمام این پیشرفت های هسته ای و غنی سازی 20 درصد بود که به سرانجام رسید.مگه نه اینکه با مقاومت و اقتدار  و تکیه بر زانوی علی گوی خودمون بود که مهندسان هسته ای تونستند سانتریفیوژ نسل جدید اراک رو بسازند و بومی کنند اونقدر که همین هایی که شما قدرت برتر خطابشون میکنید دربه در دنبال دستیابی به طرح و نقشه ش بودند و حالا هم که دودستی تقدیمشون کردید...حیف از خون هایی که ریخت...

2. جناب رئیس جمهور ای کاش دیشب به جای این همه تخریب گزارش عملکرد 100 روزه خودتون رو شفاف به ما ارائه میکردید تا ما بدونیم با خزانه خالی که شما تحویل گرفتید چطور 100 روزه توانستید از زیر بار بدهکاری بیرون بیاین و انبارها رو هم پر کنید؟با حرف های دیشب شما اینطور به نظر میرسید که در سال های گذشته همه کسانی که دولت احمدی نژاد رو تائید کردند و بودجه این دولت رو به تصویب رسوندند همه هم کاسه بوده و به تعبیری فقط برده و خورده اند!! و شما در این 100 روز همه اون مشکلات رو برطرف و معجزه کرده اید. نباشه که این دولت رو ما با برچسب بزرگ سیاه نمایی بشناسیم.دیشب خود شما بودید که درمورد پرهیز از کینه گفتید!!

3.جناب روحانی قدرت سخنوری و مهارت بالای شما برای در دست گرفتن ذهن های تشنه را ستایش میکنم.حرفای سرشار از امید شما در شب نشینی دیشب جهت روبراه شدن شرایط اقتصاد داخلی و معیشت مردم  قابل تقدیر است چراکه باعث ایجاد یک حس پویایی و نشاط در مردم ما شدکه نیازمندش بودند .هرچند خوبی های گذشته با بی انصافی نادیده گرفته شد و فقط بدی برای دولت های قبل بود که بر ذهن مردم نقش بست.البته امیدواریم این امیدها فقط به صرف حرف های زیبا باقی نمونه و همه چیز همونطوری بشه که شما به مردم قول دادید.قول آرامشی که در کنار اقتدار سیاست های خارجی ایران و ایرانی باشد نه به قیمت حراج آن...

و ای کاش حداقل سند های شفاف سازی هایی رو که قولش را میدهید در اختیار صاحبان اندیشه قرار بدین تا همه چیز روشن بشه...

همین...

    


پی نوشت ها....

1)  قبلا گفتم بازهم میگم من خصومتی با دولت جناب روحانی ندارم ،به عنوان یک جوان ایرانی نقد میکنم همونطور که خودِ ایشون خواستن نقد کنیم،همونطور که درجاهای دیگر از کارهای خوب دولت ایشون حمایت کرده ام  همونطور که از دولت جناب احمدی نژاد نقد کردم و همچنین حمایت پس متهمم نکنید به حزب گرایی

2) ای کاش میشد در فضای رسانه یک مناظره دو نفره بین رؤسای دولت قبلی و فعلی  صورت میگرفت تا همه چیز روشن بشه...فکر کنم خواسته و شایدم آرزوی خیلی ها باشه

3) به نظرتون آقایان شهیدی فر و احمدی افزادی دیشب در پاستور موندند یا برگشتن خونه؟؟؟آخه خیلی ذوق زده بودند

4) دلم برای مصاحبه های چالشی آقای حیدری با آقای احمدی نژاد تنگ شده شما چطور؟؟از قدیم گفتن هرکسی را بهر کاری ساختند...

                       --------------------------------------------------------------------------------

یه دفاعیه در جواب دوستی که گفتن سفرهای استانی جز ضرر چیزی نداشت

دوست عزیز شما میگی سفرهای استانی چه فایده ای داره..مردم از طریق نت و ماهواره و ارتباطات میتونن مشکل بگن.بباید بگم خدمتتون این میشه مصداق قضیه سواره از پیاده خبر نداره..خود شما تاحالا شده بری تو زندگی این مردم و درد و رنجشون رو ببینید آره؟تا حالا دیدینشون که وقتی میبینن یه مسئول رده بالا کشوری براشون احترام قائل شده و بهشون سر زده و به قولی به حسابشون اورده چه برقی میزنه نگاهشون؟مشکل شما اینه که ملت ایران رو فقط و فقط شهروندان تهرانی و چند شهر بزرگ میدونید...نمیخام این حرفمو دلیل بر چیزی بدونید .اما من خودم تا حالا چندین بار در کور ترین نقاط روستایی که حتی اسمشون روی نقشه نیست رفتم وزندگی کردم باهاشون و اونجا مردمی رو دیدم که خونه که چه عرض کنم در کپر زندگی کردن و از برق که حداقل احتیاج زندگیشون بوده محروم بودن و رسانه و نت و ماهواره نداشتن اما میگفتند که صداشون به گوش رئیس جمهورشون رسیده و خوشحالند که اونها رو به حساب اورده و براشون خونه ساخته...خب اینه نتیجه دیدار با مردم کشور.در شیک نشستن اون بالا بالاها و شیک مردم رو دیدن و شیک مشکل حل کردن که دردی دوا نمیشه...مردم یعنی همه ملت یعنی تک تک 80 میلیون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۱۱۸)

۰۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۵ انسوی سیاست / امید محمدپور
خب از اونجایی که شما تعادل در برخورد ندارید و به جای بی طرفی در بحث من و اقای یاردلدار دخالت کردید و حمایت بی جا از وی کردید من ترجیحا تو وبلاگتون نمیام تا یاد بگیرید تو مسائل دیگرا ن که مربوط به شما نیست دخالت نکنید و تا زمانی که از من معذرت خواهی نکنید من خادم الشهدا نمی شناسم . اگر اینجام بخاطر پاسخگویی به ابهاماتم شما خیلی کودکانه و احساسی فکر می کنید.
خوشبختانه اقای شاهین هم از کاربران قدیمی هستند که قبلا تبادل نظر با هم داشتیم که خودتونم معرفیش کردید یادتون که هست.من امروز که وبلاگشون رو باز کردم ایشون رو شناختم و اگر از اول ایشون رو شناخته بودم اینجا منتقد ایشون نمی شدم .ولی حالا تبادل نظری هست که شکل گرفته و ایرادی نداره ولی کاربران وبلاگ خادم الشهدا اگر مایلند ادامه تبادل نظرات امید محمدپور از وبلاگ انسوی سیاست با شاهین از وبلاگ تب سرد شاهین رو دنبال کنند در وبلاگ تب سرد شاهین نظراتم را مطرح می کنم.
چون در این وبلاگ ذره ای حرمت قائل نیستند و خانوم خادم الشهدا گویا ماسکش را از صورت خودشون برداشتن .خانوم خادم الشهدا شما از اولین کسانی بودید که وقتی وبلاگ خبرچین رو زدم شمارو لینک کردم در این 10 ماه خانوم خادم الشهدا بشدت تعقییر کرد و فکر نکنم به حضور بنده دیگه احتیاجی باشه گویا خانوم خادم الشهدا اصحاب خودش رو پیدا کرده .
موفق و سربلند باد ایران سبز حسینی./ امید محمدپور
پاسخ:
پاسخ: هه....
جناب مدیر بدجوری رفتی تو توهم...
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ منتظران آقا(عج)
سلام
ممنون از حضورتون
منم با شما موافقم
واقعا کی میخواد جوابگوی خون شهدا باشه؟؟؟به خصوص شهدای هسته ای؟؟؟
شهدا شرمنده ایم...
یاعلی
السلام علیک یا اهل بیت النبوه ادرکنی...
.
.
با اجازه بزرگترا..
آ
پ
م
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۴:۱۱ طلبه امروزی
سلام
با مطلبی درباره «تفسیر جدید آیه اکمال» بروز هستم . در این مطلب شرح و نقدی مختصر و استدلالی بر مقاله آقای دکتر سید علی اصغر غروی نوشتیم که حاوی نکاتی نوین می باشد . این مطلب حاوی شرحی نوین و تازه با نگرشی تفسیری و عقلانی و دینی بر آیه اکمال (که در غدیرنازل شد) است .
+ دانلود کتاب «امام الگوی دینی نه پیشوای سیاسی» نوشته "طلبه امروزی" .

بیا نگذاریم دنیا لبخندمان را تغییر دهد

بلکه ما با لبخندمان دنیا را تغییر دهیم!


با مطلب جدیدی آپـــــــــــــــم، خوشحال میشم سر بزنی!

درپناه حق!
ســــــــلام خواهر جووووووووووونم . مـــــــــرسی بابت راهنماییت .
یه سوال دیگه : چطور میشه خادم شد ؟
اگر دشمنت تو را به صلح فراخواند، از آن روى برمتاب که خشنودى خداى در آن‏ نهفته است.
صلح سبب بر آسودن سپاهیانت ‏شود
و تو را از غم و رنج‏ برهاند
و کشورت را امنیت‏ بخشد.
ولى، پس از پیمان صلح،از دشمن برحذر باش و نیک‏برحذر باش.
زیرا دشمن، چه بسا نزدیکى کند تا تو را به غفلت فرو گیرد.
پس‏دوراندیشى را از دست منه
و حسن ظن را به یک سو نه.
نامه 53 نهج البلاغه
دانـــشجو مـــوذن جـــامـــعـــه است،اگر خواب بماند نماز همه قضا می شود. "شهید بهشتی"
روز دانشجو بر همه دانشجویان عزیز مبارک
یک طنزنامه ای از 3مجری و برنامه ارائه گزارش نوشته شده بد نیست نگاهی بیندازیم:
مجری1 : سلام دکتر! خوبی؟ تبریک میگم! صدروز شدا؟! خیلی جالب بود! نظر شما چیه؟

رئیس جمهور به عنوان مقدمه؛ عرض سلام و ارادتی به اباعبدالله و یاران بزرگوارش می کند و در این هنگام اشک در چشمان سه مجری حلقه می زند...

مجری2 : آقای دکتر! اقدام فوری شما در جهت سامان دادن به وضعیت گند و بحرانی کشور در این صد روز چه بود؟!

مجری1 و 3 هم با تکان دادن سر این سوال را مورد تاکید قرار می دهند...

رئیس جمهور: من قصد دارم امشب علاوه بر گزارش مختصری از عملکرد دولت صدروزه خود به مردم، یک گزارش مفصلی! هم از عملکرد دولت قبل به مردم بدهم! همانطور که می دانید دولت قبل یکی از مایه دار ترین دولت‌ها در تاریخ جهان بود! اما همین دولت بعد از هشت سال حدود هفتاد خدا میلیاردتومن! بدهی روی دست این ملت گذاشت!
ســـــــلام اجی جــــــــونم
با عرض شرمندگـــــــــــــــــــــــــــــــی میشداغ یعنی چی؟
آهی کشیدم از سر دلتنگی
«غیبت» برای اهل زمین هم موجه است؛ آن چنان که سال‌هاست امام‌شان در «غیبت» به سر می‌برد
اینان خوش‌گذرانی‌ها می‌کنند، ستم‌ها می‌کنند
نمی‌دانم من هم مدت‌هاست غیبت تو را می‌کنم برای اهل زمین می‌دانند به من که می‌رسند غیبت حلال می‌شود به نام مهدی.........غیبت مولایم را بگویید، غیبتش را بنویسید تا شاید کمی از غربت مولایم بکاهید.
سلام دوست عزیزم. با مطلب فوق در مورد مولایم مهدی فاطمه علیهماالسلام به روزم و چشم به راه عاشقان فرزند زهرا سلام الله علیها
کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد...
به خدا حق می دهم اینقدر محافظه کار باشد برای ظهور مهدی...
برای بودن

گاهی لازم است که نباشی!

شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد...

اما دور نباش....

دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....

فراموشی همان نزدیکیهاست!!!!!!
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۴ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار؛

عصــر یک غــروبــــــ دلــگیر، دلــم گفتــــــ بگـــویم بنویســــم که چـرا عشــق به سـامـان نرســیده؟ چـرا آب به گـلدان نرســیده؟ چرا لحظــه ی باران نرســـیده؟ و هــر کــس کـه در این خشــکی ِدوران به لــبش جــان نرســـیده ، به ایمــان نرســـیده و غـــم عشـــق به پایان نرســـیده . بگو حـافـظــ دلخســـته زشــیراز بیـاید بنویســد که هـــنوزم که هــنوز استــــــ ، چـرا یوسفـــــ ِ گمگشـــته به کنعـــان نرســـیده ؟ چـرا کــلبه‌ی احـــزان به گـلـســتان نرســیده ؟

بروزم...خوشحال میشم تشریف بیارید
التماس دعای فــــــــــــــــــــرج
یاعلی علیه السلام
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۹ طلبه عزادار(شنگول سابق)
سلام

انشاالله با خواندن این دعا در صفر از بلادور، وحاجت روا شوید

سبحان الله یافارج الهمّ و یاکاشف الغم فرّج همی ویسرّ أمری وأرحم ضعفی وقلة حیلتی وأرزقنی من حیث لاأحتسب یارب العالمین ...

پیامبر (ص) فرمود: هرکس مردم را ازاین دعا با خبرکند درگرفتاریش گشایش پیدا میشود انشاء الله ...
تو را من چشم در راهم
دران هنگام
ک میایی وبت و درانبوه کامنتهایت
کامنتم را تو میبینی و میفهمی
ک من آپم
و دو پست جدید دارم
تو را من چشم در راهم..
*شاعر معاصر:جوجه نفس*
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ اَمـــیــر حُسِــیــن
جوابتون در قسمت نظرات پست داده شد :)
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۴ رد پاهایی که روی دلم می ماند
اینجا قفس نیست،نفس بکش

آرام تر بیا اینجا چشم های من منتظر قدم های توست

سلام

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد.

در پناه حق
با سلام
با پست احمدی نزاد تنهاست بروزم

منتظر نظرات شما هستیم

یا علی
همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید...

یا زهرا(س)
_______________________________________
خواهــر گلم زیاد دور سیـــاست نمیپلکم راستشـــ شاید سنم هنوز مـــنو درگیر سیاست نکرده ولی از تحلیــل هات خیلی خوشم میاد اطلاعات مفیدیـــ در اختــیارم قرار میده مـــــــــــرسی
۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۵ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

السلام علیک من اطاع الله فی سره و علانیه ؛السلام علی ابن فاطمه الزهرا"روحنافدا"
باسلام بر نوکر زادگان ارباب دوعالم حسین جان؛آخرین شب محرم الحرام است؛عمرتان پر برکت به نوکری ارباب جان حسین روحنافدا

صدقه برای وجود مقدس و قلب نورانی اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا فراموش نشود!

زنده باشید و سالها نوکری و کنیزی آل الله ارواحناله لک الفدا نمائید..

التماس دعای عهد و فرج مولا ....

لبیک یا حسین جان ...لک لبیک....
سلام
خسته نباشید و خداقوت عرض می کنم
ببخشید، این مناظره هاتون تا به حال نتیجه هم داشته؟؟؟
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۰ یار دلدار
سلام چه اتهامی ؟ من که دیگه نمیرم وبلاگی برای مخاطبش احترام قائل نیست . همچین وبلاگ دوستش رو کرده تو بوق و کرنا که هرکی ندونه فکر میکنه چه خبره .did-ban.blogfa.comما هم این وبلاگمون بود که صرفا جهت حجاب بود یا وبلاگ اولم khakesaresabz.blogfa.comهک شد و تمام آرشیوم رفت باد هوا حالا اومدن فحاشی کردن و یه سری عکس فتنه گر جماعت رو گذاشتن که چی ؟
نقد شما کاملا وارد بود .
در مکتب تزویر رای مردم زمانی رای هست که به نفعشون باشه ؛ هنوز یادمون نرفته اینان همونهایی هستن که در سال 88 زدن زیر میز دموکراسی و بحث رای کیفی رو پیش کشیدن به این معنی که رای روستایی ها در مقابل رای شهری ها ارزشش کمتره .
فعلا که ما هم متهم شدیم به نپذیرفتن مناظره !!! کار خدا رو ببینین .
نظراتمون تایید نمیشه بعدا متهم میشیم به ...
یا علی .
ســـلام خواهـــــــر گلم ...
انشالله حال و احـــوال خوب باشه ...
خـــوبی عزیزمممممممممممممممممممم؟
من تو لینک هات نیستم عزیزم یا اشتباه میبینم ؟؟
در پناه حق ... یـــــ علی ــــا (ع)
سلام،واقعا که گل گفتی اون آقای احمدی افزادی خیلی شبیه پاچه خوار تو سریال برره بود،فقط اومده بود نشسته بود که تأیید کنه!
من که کل برنامه رو ندیدم اما همون یک تیکه ای که دیدم جز سیاه نمایی هیچی نبود.
خدا آخر عاقبت مون رو به خیر کنه!
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۵ بیداری نیوز / امید محمدپور
نتیجه اینکه من از شما تقاضا دارم به عنوان منتقد دولت تدبیر و امید باقی بمونید و فرصت بدید تا نیمه های سال 93 تا بعد همه باهم یه نتیجه کلی از دولت و عملکردش بگیریم .
الان بنظرم فرصت مناسبی نیست که در صد روز اول دولت را تخریب کنیم .صدا و سیما به اندازه کافی نقش تخریب رو خوب اجرا کرده.
من از شما فرصت می خوام و امید وارم به درخواستم گوش فرا دهید.
اما ازادید در زمینه های سیاسی و فرهنگی به جز موضوع هسته ای و دیپلمات خارجه به دیگر بخش ها انتقاد بجا داشته باشید زیرا انتقاد و حتی اعتراض حق مسلم هر شهروند ایرانی است.
فعلا منتظر فیلتر وبلاگم هستم چون امروز در پست جدید از خطوط قرمز نامشخص بشدت عبور کردم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
مثه اینکه اینجا بجای بحث و تبادل نظر بین چندتا جوونی که ادعای فهم و تحلیل دارند شده میدون جنگ !!!بابا به خدا با جنگ و خصومت هیچ مشکلی حل نمیشه کی میخایم یاد بگیریم همدیگه رو نکوبونیم و با منطق حرف بزنیم نه با خط و نشون کشیدن؟؟؟همه ما از یک نسلیم از یک خاک...

جناب محمد پور من در وبلاگ یار دلدار همون چیزی رو نوشتم که در وب شما هم نوشتم چرا باز میگید اگه از من انتقادی دارید در وب خودم بگید خب منم که همین کار رو کردم.کجای کارم نادرست بوده؟؟همون نقدی که به شما داشتم به ایشون هم داشتم.منتهی رفتار ایشون با شما فرق داشت زمین تا آسمون ایشون پذیرفتند اما شما منو متهم هم کردی!!!قبول کنید که ظرفیت نقد رو ندارید و نمیپذیرید...
من به هر دو شما گفتم که خط و نشون کشیدن و رو کردن گذشته پنهان طرف مقابل در بحث ها به دور از اخلاقه...
بعدشم ما چی رو و از کجا کپی کردیم؟ این همه دستاورد رو بپذیرید که همه در دولت نهم و دهم بود که شکل گرفت در بحبوحه ی تحریم و فشار داخلی و خارجی نمیدونم چرا منکرش میشید و این همه جنجال رو ایجاد میکنید...

در ضمن چطور در انتخاب رئیس جمهور منتخب شما مردم نقش دارند و رای شون مورد تائید و حکم میشه اما در تعیین خبرگان و بعد هم رهبری رای مردم رو قبول ندارید؟؟؟موضع حقیقی خودتون رو روشن کنید برادر تا ما بدونیم با چند فکر روبه رو هستیم !!!
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ بیداری نیوز / امید محمدپور
بله مطلب شما را خوندم و خیلی ازتون ناراحت شدم از نظر شما در مورد من و ایشون در وبلاگ ایشون .
این اقا بارها من رو تحقییر کرد و توهین کرد و جاهای مختلف بر علیه من نوشت و من رو سرباز نیابتی نتانیاهو و همفکرانم را سگ های اسرائلی لقب داد و من رو به سروش و گنجی چسبوند.
با این حال رایشون رو لینک کردم و ازشون درخواست دادم بیان تو وبلاگم از خودشون دفاع کنم و به خدا حتی توهین هاشونوم ثبت کردم که نگن سانسور می کنم براشون پست باز کردم اما حتی جرات دفاع از خودشون و تفکرشونو نداشتند.البته از شما بشدت انتقاد کردم و تاکیید می کنم نظری اگر درباره من دارید به خودم بفرستید.
خانوم خادم الشهدا هنر نیست 4 تا مطلب رو مثل وبلاگ منتظر از جایی دانلود کنید و افتخارات محققان را پای دولت بزارید.این ها پاک کردن صورت مسئله و تشویش اذعان عمومی هست.از شما دلگیرم خانوم اگر ببینم همفکرانم به شما انتقاد بیجا کنند بهشون تذکر جدی می دم و این کار را هم بارها کردم.
اما خانوم عزیز شما قبل از قضاوت بیایید بپرسید بعد قضاوت کنید اون نظراتی که ایشون در وبلاگشون بوده با نظراتی که برای من فرستادن زمین تا اسمان فرق داره چون پر از توهین است.
خدا رو شکر همه دیدن ایشون فقط شعار میده و حرفی برا گفتن جلوی من نداره.
انتقاد شما در وبلاگ خاکستر شده نبود ولی نطق شما بود که هاله ای از احساسات شما را در بر گرفته بود البته بنده جواب شما را همونجا دادم.
خانوم از شما بشدت دلگیرم.
خدا نگهدار
سلام دوستم
ممنونم از دعوتت.
به نظر من احمدی نژاد خوب بود تا وقتی مشایی نیومده بود.
مشایی اومد و همه کارا رو خراب کرد و احمدی نژاد هم که حرفای اون رو گوش میکرد در نتیجه چهره بچه حزب اللهی ها خراب شد .
چرا جلیلی رای نیاورد؟
چون مردم میگفتن اینم مثل احمدی نژاده هیچ فرقی نمیکنن.
اگه جلیلی بود این قدر راحت همه چیز رو تقدیم غربی ها نمیکرد...
ولی ما فعلا سکوت میکنیم چون رهبرمون سکوت کردن....
یا مهدی
نزدیک ظهر بود. از شناسایی بر می گشتیم. از دیشب تا حالا چشم روی هم نگذاشته بودیم.آن قدر خسته بودیم که نمی توانستیم پا از پا برداریم ؛ کاسه زانوهامان خیلی درد می کرد. حسن طرف شنی جاده شروع کرد به نماز خواندن . صبر کردم تا نمازش تمام شد. گفتم « زمین این طرف چمنیه ، بیا این جا نماز بخوان .» گفت « اون جا زمین کسیه، شاید راضی نباشه.»

یکصد خاطره از شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی)
www.100khatere.blogfa.com/cat-6.aspx

***
ممنونم...
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۶ بیداری نیوز / امید محمدپور
سلام خواهر عزیزم من تنها عکس العمل نشون دادم در مقابل عکس العمل مشابه شما.
من روز اول یه عکس گذاشتم رو این پست مناظره که باز با دقت ببینید.صندلی هایی که تیر خورده یا گاز گرفته شده.مفهومش مشخص هست به یکی از دوستان کار بر که پرسید مفهوم این عکس چیست گفتم اخره مناظره رو ببینید تا به جوابتون برسید.
بله خانوم خواستم به شما و خودم ثابت کنم که هنوز به بلوغ سیاسی نرسیدیم یعنی هنوز تصورمون اینه که جناح مقابلمون دشمن خونیمونه . نه بخدا من قصد توهین ندارم خواهرم ولی اگه ناراحتت کردم ببخشید.
با این حال ممنون که لطف کردی و دیدگاه محترمتونو تقدیم کردیم بی شک این مناظره باعث میشه دوستی مجازی من و شما عمیق تر و صمیمی تر بشه خیلی ممنون.به عکس این پست دقت فرمایید .
پایان مناظره...
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۳:۴۵ خادم الشهدا(میشداغ)
در جواب بیداری نیوز
سلام
خیلی خب مثه اینکه متهم و محکوم هم شدم...
خودتون رو جای من بگذارید و یکبار تمام کامنت هایی که خطاب به من نوشتید رو بخونید منصف باشید واونوقت قضاوت کنید من نگاهم مغرضانه ست یا شما؟من بحث رو منحرف کردم یا شما؟شما فقط طعنه و کنایه میزنید بجای نقد و ارائه راهکار...
این شمایید که همچون جناب روحانی بجای حل مشکلات و راهکار دادن فقط گذشته رو به وسط میکشید.خیلی خب باشه مشکل هست نقدینگی کمه.درستش کنید با تدبیری که مدام از اون دم میزنید تنش رو در جامعه کم کنید حزبی گری رو کم کنید نه اینکه به این تنش ها دامن بزنید همه مردم رو زیر یک پرچم جمع کنید نه اینکه با تخریب دیگری شکاف ها رو بیشتر کنید...

این چه معنی میده که شمایی که یکی از لیدرهای تبلیغاتی جناب روحانی بودید و الان حامی با تمام اون تجربه ها و تحصیلاتی که خودتون میگید مثه یک ادم عادی و کوچه بازاری و به دور از منطق حرف میزنید و میگین رای ما حقیقی بوده نه ساندیسی!!!اینها همش یعنی ایجاد شکاف یعنی تفرقه اندازی یعنی قدم به قدم دور شدن از اتحاد و یکدلی و پیشرفت و البته آب به آسیاب دشمن ایران و ایرانی ریختن..توقع من از شما بیش از اینها بود...

احمدی نژاد عزیز دل من یا امثال من نیست..این چه حرفیه اخه!!!منو شمایی که ادعای فهم و تحلیل مسائل رو داریم اینطور حرف زدن خلاف ادعامون میشه.من یاد گرفتم اونی که ایمان دارم حقه رو بگم...همونطور که از کارای خوب دولت احمدی نژاد حمایت کردم از ضعف هاش هم انتقاد کردم و متاسف بوده و هستم.همونطوری که الان دولت روحانی رو نقد میکنم و یا تحسین...

به هر حال این مناظره هم مثه خیلی از مناظره های دیگه نتیجه مطلوب نداشت مشکل کار هم اینه که ماها هنوز یاد نگرفتیم از موضع خودمون هرچند میدونیم ناحق کوتاه بیایم یعنی شهامتش رو هنوز پیدا نکردیم...

جناب محمد پور منصف باشیدفکر نمیکنم تا حالا در بحث های این چنینی طرف مقابل تون صبری همچون صبر من رو داشته اما نمیدونم چرا باز متهم میشم به کم صبری و...
همین...
یا علـــــــــــــی
آقا برادران در فیس بوک هر کسی یک مصرع گفت تا این شعر جور شد. شما هم یک مصرع اضافه بفرمایید صواب داره. از کرامات شیخ ما این است / وعده را داد و گفت سنگین است / این کلیدی که شیخ آورده / به گمانم ز کشور چین است / وعده هایی که می دهد حسنک / امر اکبر بود دروغین است / بخشش حق ملت ایران / شاهکار خواص بی دین است / گر بگویی ز رانت خواری شان / غیر اخلاقی است و توهین است / حاصل کار قبلی این شیخ / سازش و افتضاح سنگین است / آن امیر کبیر دیگر رفت / مجمع مصلحت خودش فین است / این گزارش که شیخ می گوید / تهمت و افترا و توهین است / هر کسی دل به غرب می بندد / پشت او جایگاه خورجین است /
بازی برد باخت ژنو/بازی شرافت و دین است
۱۱ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۶ بیداری نیوز / امید محمدپور
گویا رسیدیم به پایان این مناظره:
3.خانوم خادم الشهدا مدام بجای پاسخ دادن به سوالات از احمدی نژاد حمایت بی جا می کنید.
هر دولتی حق داره از خودش دفاع کنه همناطور که وقتی دولت نهم روی کار اومد هم اصلاحات تخریب شد توسط رسانه های دولتی و هم عملا تمام اصلاح طلبان خانه نشین شدند.با این حال امروز صالحی از ارکان اصلی دولت تدبیر امید است و برعکس تبلیغات نادرست معدود رسانه های تفرقه انداز این برکناری ها در مقابل دولت نهم تقریبا نصف هم نیست.خبری از بلدوزر نیست.
خانوم خادم الشهدا چرا توقع دارید دولت شفاف سازی نکنه که چرا انقدر نقدینگی زیاد و تورم هم زیاد هست؟ایا نباید مردم بدونند که چرا گرانی اینقدر بالاست؟ایا توقع دارید دولت اشتباهات و ضعف های پی در پی دولت قبل را به گردن بگیرد؟
همین محبوب دل شما اقای احمدی نژاد هر بار که اماری از خود اعلام کرد سازمان دیوان محاسبات تکذیب کرد.کی سیاهنمایی می کنه؟
اقای احمدی نژاد اگر ضعف ندارد تشریف می اورد 5 اذر در دادگاه حاضر می شد.
4.اتفاقا خانوم با دولت خصومت حزبی دارید.سری به پست های گذشتتون بزنید و ببینید از روز اول بر طبل لجبازی و خصومت با دولت تدبیر کوبیدید.نمی تونید با حامیانش مشکلی داشته باشید چون رای اقای روحانی حقیقی است و حامیانش واقعی نه ساندیسی.اقای احمدی نژاد با مخالفت های پی در پی با مجلس .قانون.احزاب .اصلاح طلبان و رهبری و دنیا خود را تخریب کرد چه نیاز به تخریب ماست؟!!!!
خانوم خادم الشهدا این شیوه مناظره نیست شما مدام بجای پاسخ دادن به مسائل هسته ای بحث را منحرف می کنید و از پاسخ سر باز می زنید و مانند سرباز اون مردی که رفته(احمدی نژاد) مدام در مقابل انتقاد های با سند و مدرک من جبهه گیری میکنید من از شما توقع بیشتری داشتم که صبور تر و منطقی تر باشید.
با این حال هر چند که من پاسخ سوالاتم را نگرفتم ولی ممنون که حضور پیدا کردید.اما اگر ارزوی سربلندی و سرافرازی ایران را دارید خانوم خادم الشهدا ارزوی بسیار خوبی است اما این شیوه ی شما که از روز اول تا به امروز در صد روز اول دولت را تخریب می کنید مغاییر ارزوی قشنگ شماست.
اگر دوست دارید این بحث رو همین جا می بندیم و اگر دفایه و یا نظر دیگری دارید من باز جوابگو خواهم بود.
ولی کمی روی صبر خود بیشتر کار کنید.
درخت و گل و بلبل و حوری و این چیزا تو بهشت خدا هست
ولی ... بزرگترین جایزه بهشت بعد از خشنودی خدا اینه که اونجا همه خوبن
دلم لک زده واسه خوبی ...
واسه آدمای خوب ...
۱۱ آذر ۹۲ ، ۰۶:۰۶ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
سینه زنی بدون لباس در محضر باحیاترین انسان افرینش!!!! بروزم
لطفا نظر یادتون نره
سلام خواهرم خدا قوت ما جاموندیم اما هنوز شما خسته نشدین ماشاالله..
با تلنگر 25 درخدمتم.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
متاسفانه وب شما برای من باز نمیشه...
1- نصف شب پشم پشم را نمی دید؛سوارتانک ، وسط دشت. کنار برجک نشسته بودم . دیدم یکی پیاده می آید. به تانک ها نزدیک می شد، سمت دور می شد. سمت ما هم آمد دستش را دور پایم حلقه کرد. پایم را بوسید . گفت « به خدا سپرده متون » گفتم « حاج حسین ؟» گفت « هیس ! اسم نیار.» رفت طرف تانک بعدی.

2- یکی از بچه ها شیرینی تولد بچه اش را آورده بود. تعارف کردیم حاجی یکی برداشت . گفتم « خب حاجی . شما کی شیرینی تولد بچه تون رو می آرید؟ » گفت « من نمی بینمش که شیرینی هم بیارم.»

3- قبل از عملیات، قرآن که می خواندیم ، حاجی گریه می کرد. دوست داشت. بعد از کربلای چهار هم قرآن خواندیم و حاجی گریه کرد؛ بیشتر از دفعه های قبل . خیلی بیش تر.

یکصد خاطره از شهید حاج حسین خرازی
http://www.100khatere.blogfa.com/cat-10.aspx

گزارش بیشترش حمله به دولت قبل بود...
سلام

خب این نظر شما خلاصه ی نوشته تون بود کمی وارد جزییات و مصداق بشید که بهتر متوجه بشم چرا بیان واقعیات و عمل به وعده ای که داده بود بنظر شما سیاه نمایی است؟
باید یادمون باشه که این اولین گزارش روحانی به مردم بعد از گذشت 100 روز بود و کم بودن چالش در این برنامه طبیعیه ولی اینکه میگید در زمان اقای احمدی نژاد مصاحبه گر وارد بحثهای چالشی میشد رو نمیتونم قبول کنم.
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ خادم الشهدا(میشداغ)
جواب بیداری نیوز
سلام
(جناب محمد پور با وجود کنایه ها و طعنه زنی هایی که در دو کامنت اخیرتون نسبت به بنده داشتید دلیلی نمیدیدم برای ادامه بحث با شما که اگر این طعنه ها و کنایه ها از طرف من به شما بود نمیدونم با شناختی که از شما پیدا کردم چه برخورد تندی میداشتید اما از اونجایی که یاد گرفتم گذشت و خویشتن داری از اصول مهم بحث سیاسی ست با چشم پوشی از لفظ و کلام طعنه آمیز شما که به دور از اصول مناظره ست جواب آخرم رو در این مناظره براتون میفرستم )
1.آقای محترم شما مغلطه میکنی بحث ما خوب یا بد بودن آقای احمدی نژاد نیست که شما بخای لیست بلند بالا هم ارائه بدیدالبته این روزا تخریب دیگران وسیله ای شده برای منحرف کردن ذهن ها از اصل مطالبه!!!ببینید.حرف من اینه در دولت اصلاحات چه اقداماتی در جهت پیشرفت هسته ای ایران صورت گرفت؟8 سال پیش که آقای روحانی و همکارانش پرونده هسته‌ای یا به قول خودشون پرونده عادی‌سازی روابط ایران با غرب و بویژه آمریکا رو در دست داشتند، غربی‌ها قدم به قدم جلو اومدند، امتیاز گرفتند و امتیازی ندادند. دولت نهم و دهم بود که اومد محکم ایستاد و تمام اون امتیازات داوطلبانه ای که به اونها داده بودند رو منحل کردتا جایی که فرآیند غنی‌سازی را تا ورود قهرمانانه ایران به باشگاه اتمی جهان عملیاتی کرد.تا الان ملت ایران در موضع بالاتر و اقتدار قراربگیره. از طرفی هم سکوی پرشی شد برای تیم مذاکره کننده جدید اونهم به بهای باج دادن...که موندیم اگه این غنی ساز هم نبود سرِ چی میخواستند توافق کنند!!!
2.نه ما بدنبال موشک و سلاح هسته ای نبوده و نیستیم اما پیشنهاد میکنم اصل ماجرای شکل گیری همت مهندسان ایرانی همچون شهید شهریاری برای غنی سازی 20 درصدی رو یه مطالعه ای بفرمائید تا اینقدر ساده و بی تفاوت نگید که غنی سازی 20 درصدی به چه کارمونه!!!بعدشم مدت زیادی نیست که غنی سازی 20 درصدی ما جون گرفته اگر اجازه فعالیت میدادند و بر سر نون شب باهاش معامله نمیکردند چه بسا به او چیزهایی که مد نظر شماست هم میرسیدیم..دودستی طرح و نقشه هایی که سالها زحمت کشیده شده بود و خون بخاطرش ریخته شده بود رو تحویل اونایی دادند که در به در دنبالش بودند و اسمش رو هم گذلشتند توافق پیروزمندانه!!!...بابا تازه 35 ساله که ایران داره نفس میکشه و 8 ساله که مقتدرانه گفته فقط تکیه بر همت خودمون...
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ خادم الشهدا(میشداغ)
3.کینه سیاسی رو من دارم یا شما و امثال شمایی که بجای گزارش 100 روزه که وعده میدادید دست به تخریب زدید تا بپوشونید تخلف وعده را؟؟؟کمی انصاف داشته باشید و اینقدر به این خود مچکری های ساده لوحانه دل خوش نکنید.تازه 100 روز گذشته از دولت تدبیر و امید که امیدی ندیدیم و اینهمه از خود مچکری؟؟؟
4.حرف آخر:قبلا گفتم بازهم میگم من با دولت تدبیر و امید هیچ خصومتی ندارم همچنین با طرفدارانش...اونجایی که حق بوده حمایت کردم و ناحق رو نقد...و نمیگم دولت نهم و دهم بی نقص بوده و یا دولت یازدهم بی موفقیت...چه نقدهایی که به دولت احمدی نژاد هم داشته و دارم.اما جدیدا موجی توسط طرفداران دولت یازدهم راه افتاده که جز تخریب هدفی ندارند، تخریب چهره های گذشته وتشدید حزبی گری برخلاف وعده ای که جناب روحانی داده بودند...
به هر حال فعلا 100 روز گذشته هنوز راه زیادی مونده و ما نظاره گریم و آرزوی ما افتخار و اقتدار ایران و ایرانی ست حالا در هر دولتی و به دست هر رئیس جمهوری که باشه منتهی بر اساس اصل شرافت و اقتدار و اصول...سزا نیست اینهمه جنگ و جدال و تفرقه اندازی
یا علـــــــــــــــــی
من دست بوس توام که خاکریز را لمس کرده‌ای، خون را دیدی، مرگ را به سخره گرفتی و هم‌چنان در انتظار شهد شهادت می‌سوزی!
۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۵:۵۴ بیداری نیوز / امید محمدپور
جواب امید محمدپور(بیداری نیوز) به مستر امید(30 یا 30)
............................................................................................
سلام خدمت امید عزیز.امید جان می دونم که بخاطر فیلتر وبلاگت و انتقاد های نا حق معنادار این روزهای عده ای کمی عصبی هستی.اما امید خانوم خادم الشهدا از لینک های قدیمی و اولین من در اوایل سال 92 هستند و در عین حال که منتقد هستند بسیار سعی می کنند تا جایی که بشه ادب رو رعایت کنند.کشور بدون منتقد خواهد مرد پس ما نباید مثل 8 سال گذشته جلوی فضای نقد رو بگیریم.امید جان من با تفکر شما هم بسیار اشنا هستم و همیشه با ارامش و ادب و رعایت قانون سخن گفتی و همیشه مورد احترام من بودی و هستی اما دعوتت می کنم به خویشتنداری به چند دلیل.
1.وبلاگ خادم الشهدا توسط یک خانوم اداره میشه و احترام به بانوان وظیفه ی ماست.البته می دونم نمی دونستید نویسنده وبلاگ خانوم هست.
2.ما نباید ادبیات اصولگرایان تند رو را سرلوحه ی خود قرار بدیم ماها اصلاح طلب سبز هستیم و باید ادب و متانت ما الگو باشد در هر شرایطی در هر زمینه ای
3.مطمئن هستم اگر از این به بعد بیشتر با خانوم خادم الشهدا تبادل نظر داشته باشید متوجه میشید که این خانوم بر عکس تصور تندرو نیستند.البته منم قبلا فکر می کردم این وبلاگ یک وبلاگ تندرو هست.
حرف هات و مطالباتت به حق هست اما اجازه نداریم من و شما به عنوان اصلاح طلب سبز اندیش توهین کنیم هر چند که حال این روز هاتو درک می کنم برادر عزیزم ولی باید خویشتندار تر باشیم و از هر دوی شما تقاضا دارم که فراموش نکنید همه ی ما ایرانی و هموطن هستیم و کرامت انسانی ما در هر شرایطی باید حفظ بشه.ببخشید اگه دخالت کردم تو این موضوع چون هر دوی شما از دوستان قدیمی من هستید.
۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۵:۴۰ بیداری نیوز / امید محمدپور
سلام خدمت شما فکر می کنم مناظرمون امروز وارد اگه اشتباه نکنم روز 5 شد و من ترجیح می دم تا 5 شنبه این تبادل نظر ادامه یابد
.....................................................................................................
خانوم خادم شهدا متاسفانه شما بجای ادامه دادن موضوع اصلی بحث باز به حمایت های کور کورانه و حزبیتون از دولت قبل که بسیار جای اعتراض و نقد داره دفاع می کنید خدمت شما عرض کردم بعد از این در مورد عملکرد اقای احمدی نژاد هم صحبت می کنیم و بنده لیست بلند بالایی از عملکرد ایشون دارم اماده می کنم که همرو شوکه کنه.
متاسفانه شما تمام وقت از من انتقاد می کنید بجای ادامه ی بحث.من هنوز جواب سوالمو نگرفتم.
تکرار می کنم اقای احمدی نژاد گفتند ما در این 4 سال اخر عملا در موضوع هسته ای دخالتی نداشتیم . من می خوام بدونم چرا شما از عملکرد ایشون دفاع می کنید و ایشون در این 8 سال چه قدم مهمی برای حل مناقشه ی هسته ای ایران برداشتند؟
متاسفانه در 8 ساله گذشته تخریب ها و صدماتی به کشور وارد شد که در 8 سال دفاع مقدس رخ نداد.اقای نتانیاهو گفت: رفتن احمدی نژاد امید های مارا نقش بر اب کرد!!!!
این چیو نشون میده.؟ اما بحث من موضوع هسته ای هست.
کدوم باج خانوم؟ دریای خزر و دادیم روس ها؟ خلیج فارس خلیج عرب شد؟ کاخ سفید هم که بیانیه داد ایران از اب سنگین اراک استفاده کنه فقط غنی سازیمونو از 20% اوردیم 5% درصد.
مگه ما دنبال موشک هسته ای هستیم که 20% غنی سازی با غلظت بالا داشته باشیم؟ حالا انگار با اون 20% داشتیم برق استان ها را می دادیم و الان قطع شده!!! کدوم باج؟ باج رو 8 سال هست که به چین ها و روس ها و اعراب لبنان و سوریه و بحرین دادیم.کدوم باج ؟ چیزی مونده که بخواهیم باج بدیم؟ دولت اصلاحات باج نداد اگر باج داد چرا رهبری اون زمان سکوت کردند؟!!!
لطفا توضیح بدید و جواب بدید بجای انتقاد از بنده جواب بدید؟
از روز اول انتخاب دکتر روحانی یه عده بر علیه وی شمشیر کشیدن و حالا به جای تشکر از دولت که 100 روز اول گام بزرگی برداشت سعی در تخریب دارید .این عمل زشت شما ایا چیزیست غیر از کینه های سیاسی؟
من 8 سال گذشته سکوت کردیم و انتقاد نکردیم بعد از دوره ی 8 ساله انتقاد کردیم اما شما از روز اول بر پیکر دولت تبر زدید.نزدید؟
سلام و احترام
روحانی چاره ای جز تخریب دولت قبل نداشت چون وعده‌ی بهبود اوضاع در 100 روز، با شکست مواجه شد و دستش از ارائه‌ی کارهای انجام شده، خالی بود.
یکی از انتقادات روحانی و اطرافیانش به رییس دولت قبل، سیاه نمایی و نادیده گرفتن زحمات بود؛ اما همه دیدند که خودِ روحانی، چه سیاه نمایی کرد و فردای آن روز هم، روزنامه دولتی تیتر زد: «گزارشی از 8سال نابسامانی و 100 روز تدبیر.»
...
بنظر من اینها خیلی زودتر از آنچه فکر می کردیم باطن خودشان را رو کردند.
یاعلی
خب خواهر! اگه تندی تو حرفای اولم بود معذرت میخوام ولی من هنوز جواب سوالمو نگرفتم اینکه میگید آقای روحانی چجوری 100روزه انبار ها رو پر کرده مگه ایشون همچین ادعایی داشته؟؟
در مورد برنامه هسته ای خب تو دوران جنگ که اصلا نمیشد راهش انداخت و مقدماتش از سال 73 آغاز شد و تو دوران آقای هاشمی و همچینین تو دوران آقای خاتمی خیلی خیلی پیشرفت داشت اصلا انکار نکن
بعد یه چیزی میخوام بپرسم خیلی واسم جالبه شمایی که میگی تو اون 8سال دوران احمدی نژاد تو برنامه هستی پیشرفت کردیم این چجور پیشرفتی هست که حتی یک نیروگاه وارد فاز بهره برداری نشد؟؟ همین نیروگاه بوشهر رو از سال 86 87 همش قول میدادن تا اخر سال دیگه بهره برداری میشه تا از برقش استفاده کنیم اما دولت دهم تموم شد و هیچ اتفاقی نیفتاد پس پیشرفت تو این برنامه مثل دولت های قبلی بلکم کمتر بود
اون چیزی که خیلی دولت نهم و دهم در مورد برنامه هسته ای در موردش شهره شد قلدرگویی و یه جورایی لجبازی با مجامع بین المللی و به وجود آوردن تحریم های زیاد بود نه پیشرفت!
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۴ خادم الشهدا(میشداغ)
جواب وبلاگ 30یا 30
سلام
1.من در مورد اون اتفاق فرودگاه و... قبلا موضع خودم رو مشخص کردم و نقد کردم.در این مورد مفصل در وبلاگ بیداری نیوز بین منو مدیرش بحث بود و نقد شد میتونید مطالعه بفرمائید
2.خوبه مثه اینکه شما هم با کوباندن و تخریب طرف مقابل مخالفی و این جای امیدواری داره...تخریبی که این روزا در دولت جناب روحانی و طرفداران ایشون باب شده!!!
3.من کجا جناب روحانی رو تخریب کردم یا کوباندم؟؟؟برای من به عنوان یک جوان ایرانی در مورد گزارش 100 روزه ایشون سوال هایی پیش اومد که پرسیدم.من هم خوبی های عملکرد ایشون رو میگم هم نقد میکنم اینو در پست های قبلی وبم میتونید بخونید..درضمن خود جناب روحانی مشتاقانه نقد از دولتش رو خواستار شدند حتی از محصلین هم نقد خواستند حالا طرفداراش خوششون نمیاد حرف دیگریست!!!!
4.میبینید که من هم نقد کردم و سوالی که از گزارش ایشون در ذهنم ایجاد شد رو پرسیدم همینی که شما پرسیدی اینکه وقتی ایشون خزانه خالی تحویل گرفتند با چه معجزه ای تونستند 100 روزه انبارها رو پر کنند و از پیچ تند عبور کنند؟؟؟
5.بله برنامه هسته ای از خیلی وقت پیش شروع شد درست مثه کلنگ خیلی از بیمارستان هاو مراکزی که از خیلی سال قبل از این 8 سال زده شده بود و رها شده بود و به حالت تعلیق در اومده بود اما در کدوم دولت بود که به ثمر رسید پیشرفت هایی که با همت و اراده و فقط تکیه بر نیروی داخلی بود نه با باج دادن به قدرتمند
6.باشه ماهم منتظر این سندهای شفاف سازی میمونیم البته اگه عملی بشه...

یا علـــــــــــــــی
با سلام
حالتون خوفه عایا؟؟؟
لازم ب ذکره ک
غرض از مزاحت
اینجانب
بروز میباشد
ممنون میشویم
قدم رنجه فرموده
در وب ما
پستمان را مشاهده کرده و
نظری بگذارید
با تشکر
*جوجه نفس*
(لفظ قلمم تو حلق خودم)
مردم، گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و از او تبهیت کنید و به لباس مقدس سپاهی جهت مبارزه با گروهکهای محلی درآیید که این گروهکها تحت هیچ شرایطی جز با سقوط نظام، باما مصالحه نخواهند کرد. سزای آنها خشم انقلابی ما خواهد بود که باید به صورت سربهای آتشین از نوک مسلسلهای پاسداران قرآن در سینة پر از کینة آنها فرو رفته و آن را سوراخ کند تا اینکه شرشان به خودشان و به اربابابشان باز گردد و برای همیشه از صفحة تاریخ و کشورهای اسلامی محو گردند. ان‌شاءالله.
فرازی از وصیت‌نامه شهید سید جلال حسینی
تو ، تو حرفای من بی ادبی میبینی؟؟؟
اگه واقعا منصف بودی اون بی احترامی هایی رو که به تیم مذاکره کننده و همچنین آقای روحانی در فرودگاه و جاهای دیگه رو هم میشد نقد میکردی!!
اگه اون حرفایی که آقای روحانی در تی وی گفت رو فقط نقل میکردی میشد این میشد نقل خبر ، اما میبینم با یه بی انصافی خاصی داری ایشون رو میکوبی کما اینکه ایشون فقط 100 روزه کارش رو شروع کرده!
در مورد موضوع دوم که گفتی آقای روحانی کی گفت که خزانه رو پر کرده!؟ اصلا اسمی از پر کردن خزانه اورد که میگی تونسته از زیر بار بدهکاری ها بیرون بیاد؟؟
در مورد موضوع اول باید بگم استارت برنامه هسته ای ایران از سال 55 شروع شد نه 84! اینکه میگی پیشرفت در برنامه هسته ای این پیشرفت ها در 37سال رخ داده نه 8سال احمدی نژاد!
و اما در مورد سند های شفاف سازی انشاءالله بعد ها همین کار را انجام میدن، ولی این کار نیاز به زمان داره! زمان
اخه برادر عزیز شما چی میفهمی از اعتدال چی میفهمی از راستگویی و بیان واقعیات! عادت کردید همیشه بهتون دروغ بگن حالا هم یکی پیدا شده که داره واقعیات اقتصادی جامعه رو بیان میکنه اینطوری میگید!!

پاسخ:
پاسخ: سلام
اولا شما تا رعایت ادب در بحث رو یاد نگرفتی برای هیچ بحثی جلو نیا چه برسه به بحث سیاسی که لازمه اون ادب و احترام و خویشتن داریست
دوما واقعیت یه چیزه و واقعیت نشون دادن یه چیز دیگست...
من نگفتم دولتی دروغگو ست و دولتی راستگو بوده و یا برعکس بنده فقط اون چیزهایی که رو به قلم کشیدم که جناب روحانی در تی وی گفتند و تنها نقد کردم همین...
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۸ بیداری نیوز / امید محمدپور
ادامه جواب امید محمدپور از بیداری نیوز به بانو:
..............................................................................
شما نقدی داشتید به دولت منتخب و جدید دکتر روحانی:
1.اولا که مایی که به ایشون رای دادیم مطالباتمون دونه دونه داره اجرا میشه و ما هم از رئیس جمهور ((قانونی))حمایت جانانه می کنیم چون با تقلب بالا نیومد خون کسی هم پای رای ریخته نشد.شما که به ایشون رای ندادید پس مطالباتی هم از ایشون نداشتیدو این طبیعی هست که بگید چیزی ندید در این 100 روز.بعد جالبه دوستان توقع دارن ما چشم خودمونو رو 2920 روز (8سال) عملکرد فوق ضعیف ببنیدیم ولی شما دل کوچیک ها بیاید به 100 روز اول دولت که خدایش از روز اول داره برای رفع بخشی از تحریم ها تلاش میکنه نقد کنید و زیر سوال ببرید.نه عزیزم ما بشدت پشتیبان این پیمانکار بزرگ ( دکتر روحانی) حمایت می کنیم و تکرار می کنیم که هیچ عهد اخوتی جز با معبودمون نبستیم و نمی بندیم و با افکار سبز تر از سبزمان حامی دولت این پیمانکار بزرگ هستیم.خدارو شکر این انتخابات جواب اون 63% بود که سال 88 اعلام شد!!! اگه دولت قبل خیلی ادعای پاکی داره 5 اذر در دادگاه حاضر میشد تا ثابت بشه که ایشون در درجه اول به قانون اساسی احترام میزاره و بعد بیاد از بی گناهی خودذ دفاع کنه عدم حضور ایشان بیانگر خیلی مسائل هست خانوم بانو!!!
دست اقای روحانی درد نکنه اگه سفر استانی میره ایشون و کابینه وظایف خودش رو انجام میده و گه گاهی هم سفر استانی میره نه اینکه کارهای کشور رو ول کنه به عشق خود نمایی هر روز سفر پر هزینه ی استانی بره.
خانوم بانو اگر بحث و جوابی هست به وبلاگ خودم کامنت سند کنید.
و کمی هم واقع بینانه تر به موضوعات نگاه کنید نه حزبی و سیاسی زیرا امروز گذشته نیست به لطف اینترنت و ماهواره و رسانه های مختلف چیزی پنهان نمی مونه بشینید و باکمی حوصله و ارامش اینده را ببینید و خوب متوجه شوید که حقیقت غیر قابل انکار هست.
خدا نگهدار...
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۹ جواب امید محمدپور(بیداری نیوز) به بانو
جواب امید محمدپور از بیداری نیوز به بانو:
................................................................................
اولا سلام خانوم بانو.
ای کاش جواب بنده رو به وبلاگم می فرستادید که منم زود تر جواب بدم.
خانوم بانو بنده به دموکراسی اعتقاد دارم اما اعتقادم بر این هست که در کشور من دموکراسی یه واژه هست مثل ققنوس و سیمرغ و وجود خارجی نداره.
و اما در مورد سوریه.خیلی عجیب هست که این حرف رو می زنید کشور سوریه 73% در دست مخالفین هست8 میلیون سوری بخاطر بمب باران ها و محاصره شهرها اواره شدند به این ادرس برید ببینید http://www.entekhab.ir/fa/news/138782مردم سوریه از گشنگی جسد فاسد شده شیره یک باغ وحش رو می خورند.مرز عراق و ترکیه چقدر سوری فراری وجود داره؟
لا اقل به کسی بگید که ندونه.اگر بشار اسد محبوب اکثریت بود بشار اسد امروز نمی گفت ما نشست ژنو برای حل بحران سوریه را به رسمیت می شناسیم.عجیبه بیانات شما!
بنده چشم هام بسته نیست فقط نمی تونم در مقابل یاوه گویی های کج فهمان و متحجرین سکوت کنم.کدوم نون شب خانوم؟ از چی حرف می زنید؟
شرف ! کدوم شرف؟
فرش کرمان شده فرش چینی کرمان - گلاب ایرانی شده گلاب چینی. خانوم من از 16 سالگی تو بازار بزرگ شدم من کاسب بازارم دارم می بینم که بزرگ های بازار مثل اقای فولادی و شریفی کم اوردن.اینها رو شما نمی شناسی از بزرگان بازارند.کدوم تجاوز؟ هر کشوری دنبال منافع خودش هست همانطور که ما کانون بحران سوریه هستیم همانطور که در کانون اعتراضات بحرین هستیم.تجاوز رو عراقی ها کردن که امروز نوری مالکی برادر تنی ما شده!!!!!!!! و امریکا تجاوز گر!!!!
بنده پدرم جانباز هست بهتره بجای اسایشگاه به بیمارستان ها و بانک ها سر بزنید قسط های عقب مونده و و کمبود داروهارو ببینید.جانبازین در اخرت رستگار می شند از بنیاد هم حقوق خود رو می گیرند اما مردم عادی دارند دستی دستی شهید می شن در حالی که جنگ نیست.
ادامه دارد......
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۷ بیداری نیوز / امید محمدپور
خانوم خدام الشهدا از اونجایی که دولت سابق در چندین مصاحبه شخص اقای احمدی نژاد و هیت ایشان صراحتا تاکیید داشتند که در موضوع هسته ای نقشی ندارند و حتی اقای احمدی نژاد در برنامه تلوزیونی صدا و سیما اعلام کردند که دولت 4 سال است در موضوع هسته ای نقش ندارد.من سوال دارم که دولت اقای احمدی نژاد که بسیار هم از عملکرده ضعیفشان حمایت می کنید در 8 سال گذشته در عرصه بین الملل و مخصوصا حل مناقشه ی هسته ای چه تلاشی کردند؟!

پاسخ:
پاسخ:
جواب شما به وبتون ارسال شد
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۲ بیداری نیوز / امید محمدپور
اولا من یه اشاره جزئی به سفر پر هزینه ی استانی کردم و موضوع بحث ما چیزه دیگست ولی خانوم متاسفانه احساس می کنم شما به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستید!
خانوم اولا من بعد از این همه سال زندگی در تهران بخاطر شرایط سرمایه گذاریم امروز در یکی از شهرهای شهرستان فقیر رودبار هستم و دوسال هست که بدبختی مردم رو دارم مرور می کنم .
مثلا مسکن مهر.ازشون 8 میلیون و یکبار هم 3 میلیون پول گرفتن و هر ماه + هزینه ی قسط که 165 هزار تومانه 65 هزار تومانم شارژ ساختمون می دن.خب چه فرقی کرده مردم اینجا تو پرداخت این 230 هزار تومان موندن و تنها 45 هزار تومان یارانه باید 25 هزار تومان روش بزارن تازه بتونند پول شارژ مسکن مهر رو بدن / خانوم بخدا ما هم تو ایران زندگی میکنیم خارج نشین نیستیم که شما شرایط کشور رو برامون توضیح می دید.
اولا که باعث تاسف هست که در سال 2014 هنوز بعضی از مردم روستاهای ایران اب و برق ندارند.ولی ساختن و تلاش کردن به حضور در ان مکان نیست رئیس جمهور خودش استاندار انتخاب میکنه و استاندار دستور رئیس جمهور رو اجرا می کنه دیگه نیاز نیست که ایشون خودشون حضور پیدا کنه.ایا حضور ایشون چیزی غیر از خودنمایی نبود؟
کدوم ساخت و ساز هنوز زلزله زدگان غرب کشور در کانکس هستند بخشیشون اقای احمدی نژاد 2 روز بعد به این اسیب دیدگان تسلیت گفت و بخاطر اعتراض 63 گروه بشر دوستانه در محل اسکان موقت زلزله زدگان بازداشت شدند جرمشون این بود که خودجوش برای کمک به منطقه اسیب دیده رفته بودند این کار چه توجیحی داره.
در مورد 8 سال ژیش به اندازه ی 16 سال حرف دارم اما باشه ایشاالله نقد 8 سال پیش در یک پست دیگه اینجا موضوع هسته ای رو نقد و برسی می کنیم خانوم فراموش نکنید.
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۱ بیداری نیوز / امید محمدپور
سلام معذرت که چند روزی وقفه افتاد برای تایید نظرات:
خانوم خادم الشهدا شما لطفا نقد و تحلیل خودتونو تقدیم کنید نه اینکه از دهن من صحبت کنید و روایات تقدیم کنید من کی گفتم حق ملت ماست که تحریم بشن چون جهان سومی هستند؟
عملکرد دولت سابق باعث این تحریم ها شد.شما بفرماید لطفا در 8 سال گذشته چند بار تلاش شد که برای رفع تحریم ها تلاش کنه دولت ؟ اقای جلیلی که عملا با این بسته ی پیشنهادی که ازشون در اومده ثابت کردند اصلا کارایی نداشتند.از چی دفاع می کنید؟
خانوم خادم الشهدا دولت اعلام میکنه ماه پیش بودجه و کل دارایی دولت 2000 میلیارد تومان بوده یعنی بودجه و دارایی یک تاجر مثل علی دایی و یا اقای بابک زنجانی چندین برابر خزانه ی دولت جمهوری اسلامی بوده! ما ورشکسته شدیم در باورتان می گنجد این مبلغ بودجه دولت؟
خانوم خادم الشهدا دولت سابق به یکباره با افزایش قیمت صلا و ارز و نفت به میلیارد ها تومان پول و سرمایه رسید یعنی پولدار ترین دولت تاریخ ایران اما فقیر ترین کشور داریم میشیم چون دولت بجای اضافه کردن به اون سرمایه باد اورده تنها اون رو مصرف کرد و بیخیال موضوع حل مناقشه ی هسته ای شد و هی اون سرمایه ها را خرج کرد اما در سال اخر یعنی سال 91 متوجه شد که دیگه پولی باقی نمونده و با کمال شرمساری اومد در برنامه ی زنده ی تلوزیونی گفت دولت در 4 سال گذشته در موضوع هسته ای نقشی نداشته.اقای جلیلی بیاد توضیح بده از چه کسی در حل موضوع هسته ای خط می گرفته؟
خانوم از چی حمایت می کنید؟
اقای روحانی در 9 سال گذشته اگه برنامه ی هسته ای رو متوقف کرد بدون اجازه ی رهبری انجام داد؟ مگه امروز سر خود و تایید رهبر پای میز مذاکرات رفتند؟ چرا امروز تمام مشکلات بر سر دکتر روحانی شکسته شده.چرا اقای احمدی نژاد سکوت کرده؟ این اقا ادمی نیست که حرف داشته باشه اما سکوت کنه پس بی شک حرفی برا گفتن نداره.
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۱۰ بیداری نیوز / امید محمدپور
الارقم توصیه های فراوان شما متاسفانه فرصت نشد که اون مستند رو ببینم.چون سر کار بودم اینجا تی وی ندارم.سرعت اینترنتمم اونقدر بالا نیست که از اینترنت دنبال کنم .بازم ببخشید متاسفانه مشغله زیاد شده این روزها نمی رسم به همه چیز.عذر من رو بپذیرید خانوم خادم الشهدای عزیز
مشکلاتی که احمدی نژاد توی 8 سال برای مردم به وجود آورده بود رو روحانی توی 100 روز حل کرد
روحانی مچکریم
سلام
با « روحانی مچکریم » به روزم
التماس دعا
یاعلی
۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۸ یار دلدار
سلام .
آب که سر بالا بره قورباغه هم ...
آره بزرگوار نمیدونم چرا ولی یاد جمله دکتر حسن عباسی سال 86 تو کلاس های مدیریت استراتژیک میدون لوزی افتادم ؛
دکتر میگفت اگه این مثلث ما نمیتوانیم در دوران دفاع مقدس امام نبود حتما بخش های اشغال شده توسط عراق رو میداد بهشون تا تنش زدایی کنه .
من که به دیده بان انقلاب امام خامنه ای اعتماد دارم و مطمئنم در این شر خیری هست که 4سال دیگه روشن میشه .
یا علی .
وای از تزویر
خیلی ممنون از نظر لطفت!
قربانت
خواهش میشه عزیزم
شومام مهربونی
سلام خوفی عایا؟
مخسی فدات چشات خوکشل میبینه
قربانت ک میای وبم و کامنت میدی
اما پست پایینیش یادت رفتاااااااااا
تونستی ب اونم یچیزی بگو
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۴ باور ایرانی
سلام دوست خوبم
جملات جالبی که می بینم برای دوستان می فرستم
شاید منظور خاصی نباشه و بیشتر برای رفع خستگیه
یاعلی
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۳ کبوتر حرم مرند
سلام به روزم یاعلی(ع)
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ باور ایرانی
این کمبود داماد فقط مختص آدمها نیست

توی دریا با این همه عروس دریایی

اونوقت دریغ از یه دوماد دریایی !

سلام
ممنون از حضورت همسنگر
اون کلیپ اول وبلاگم رو باید عوض کنم چون ما هم شیعه هستیم

"همیشه تاریک ترین ساعات روز نزدیک ترین موقع به طلوع خورشید است"
.
.
.
آپـــــم، خوشحل میشم سز برنی...
در پناه حق
برای محبت هایی که عمیق اند نبودن و ندیدن هرگز بهانه از یاد بردن نیست...
آ
پ
م
۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۹ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
ای شام، کربلای تو یا زین العابدین
دل بزم ابتلای تو یا زین العابدین
یک عمر در فراق جوانان هاشمی
شد خونِ دل غذایِ تو یا زین العابدین
شهادت امام سجاد(ع) تسلیت باد
علیکم السلام
بنده علاقه به سیاست دارم اما به بحث سیاسی نه.
ضمن اینکه عرایض بنده نسبت به پست حضرتعالی کلی بود(البته اگر یه مروری رو نظر قبلی داشته باشید)اون هم فقط از جنبه منفی نه مثبت،و گرنه در چند پست نمی شود حق مطلب را ادا کرد.
بنده خدایی ناکرده قصد تخریب کسی را نداشتم.

ممنون از حضورتون.
التماس دعای فرج
۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۸:۱۱ پایگاه اینترنتی به سوی ظهور
سلام علیکم
خدا قوت
با پستی به عنوان
√فقط یک لبیک مانده√
بروزیم
منتظر نظرات شما هستیم
یا علی
۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۵ باور ایرانی
شعار این هفته ی نماز جمعه :
دلاور هسته ایی ماساژ بدم خسته ایی ؟

ممنون
صحبت شما در قالب کرسی ازاد اندیشی به محمد نیوز بسیار جالب بود
به قول فرمایش آقا این هم یک تجربه تلخ ولی مفید
پیامبر وقتی فوت کرد اکثرا در بیعت با یکی دیگر بودند
حضرت علی وقتی شهید شد همه گفتند مگر نماز می خواند
امام حسین فقط با 72 تن رفت به میدان شهادت
و امام عصر هم فقط 313 نفر یار مخلص دارد
پس همیشه طرفدار حق کمند و طرفدار دشمن و نفراتی که مثل این دوستمون بزدل و ترسو هستند و علاقمند ایران رو خار و ذلیل کنند و آمریکا و امثال اون رو بزرگ جلوه بدند و آب به آسیاب دشمن بریزند ، زیادند
خدا قوت
پروردگارا هیچ وقت ما را به خودمان وامگذار.
شهید سیدمحمدباقرسعید
ربطش به اینه که طبق این چیزایی که نوشته بودم اسرائیل متاسفانه تا چند سال آینده خیلی قدرتمند میشه و اتفاقا باید محافظه کارانه جلو رفت!

شعار "مرگ بر اسرائیل" و اینکه شما ها میگی و ... همش درسته ولی متاسفانه تو همین ایران هم یه سری افراد سودجو و حتی نفوذی (بله محمد علی فروغی ها هنوز زنده اند!) از این چیزا سوء استفاده میکنن.

خلاصه کلام اینکه اسرائیل رو دست کم نگیرید! میگی نه خواهیم دید!

یا علی!
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۰ حسین مردانی{هایپر}
سلام
ممنون از حضور و دعوت وتبریکتون
مطلب زیبایی بود خدا آخر و عاقبتمونو به خیر کنه
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۴۸ سوره تماشا
سلام...
هی روزگـــــــــــــــــــــــــــــــار....
تازه فقط 100 روز گذشته!دقت کردین چه دیر میگذره این روزهـــــــــــــــــــــــــا؟
خدا جای حق نشسته...
سلام به شما خواهر خوبم و ممنون از اینکه خبرم کردی.
والا نظر من اینه بیخیال این مباحث شیم بهتره.هر گروهی بیاد روی کار چه اصلاح طلب و چه اصولگرا.همه به فکر خودشون هستن.کی درد مردم فقیر و بدبخت رو میبینه؟تا زمانی که جیب خودشون و اقازاده هاشون هست؟
اما در کل از نظر من دولت سازندگی اقای احمدی نژاد برترین رییس جمهور سالهای اخیر ایران بوده.واقعا کار کرد واسه ملت.در 4 سال اول بسیار عالی بود در حد فوق العاده ای بود دولتش.ولی در 4 سال دوم ضعف های بسیار زیادی در دولتش دیده شد.
اما بابت اقای روحانی که مطلب نوشتید من تا حدودی موافقم که اصلا فراموش کردن کارهای خوب دولت سازندگی رو.همون کسایی که دم ازشون میزنه به عنوان اصلاح طلب منظورم همونایی هست که هر روز خاطره جدید از امام میگن و اونایی که در لباس روحانیت با نامحرم دست میدن.زمان خود اونا ابادانی به اندازه ی زمان احمدی نژاد ابدا نبود.اینو هر ادم منطقی میتونه تایید کنه.پس ما مسلمونیم شیعه اثنی عشری هستیم و نباید خوبی های دیگران رو فراموش کنیم و ازشون قدردانی نکنیم.
اما نسبت به خود اقای روحانی باید بگم صبر کردن بهترین راه هست.ما باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی میفته و همونطور که امام گفتن میزان, رای ملت است.پس صبر کنیم و ببینیم این وعده هایی که داده میتونه بهش عمل کنه یا نه؟امیدوارم مردممون رو بیش از این دلسرد نکنه.انشالله.

پاسخ:
پاسخ:
اینجاست که باید گفت تکبیــــــــــــــر
سپاس
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۵ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
سلام بزرگوار
باپست "باشهداحرف بزن "بروزم ومنتظرحضورارزشمندتان
التماس دعا
اجرت باشهدا
نه اصلا فکرشم نکنید که اسرائیل به حساب نمی آد! اصلا!

در اینکه اسرائیل در سال های آتی چه کارهایی رو قراره پیش بگیره و الآن هم چه قدرتی داره، فقط شما ادامه مطلب پست وبلاگ من به اسم "عیدی" رو بخونید تا متوجه شید!

بازم ممنون از این که مراعات حال مارو کردید! موفق باشی! یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خب برادر این چه ربطی به عرض بنده داشت؟؟؟
اینها که شما گفتی درست یا غلطش رو نمیدونم چون تخصصی در این رابطه ندارم اما امیدوارم ظهور روز به روز نزدیکتر بشه که آرزوی قلبی ماست.
حرف من اینه:
اسرائیل هیچ چیزی نیست که بخایم به حسابش بیاریم یه سری جنگ طلب و حیوون صفت هستند که فقط منطق کشتن و زور سرشون میشه و اینکه در دنیای امروز حسابی براشون وا بشه غلطه...
من نمیگم دست کم گرفتش چرا که دشمنه اما اینکه ازش ترسید و محافظه کار در مقابلش پیش رفت نادرسته...

یا علـــــی
خدا قوت
سلام
تخریب؟ !!!!! بیشتر توضیح میدید که چرا احساس کردید داره دولت گذشته تخریب میشه؟ دادن آمار که تخریب نیست . تهمت زدن برای کسب چند رای بیشتر اسمش تخریبه بنظرم.

ببنید بخش فنی انرژی هسته ای از سال 1367 شروع شده و افتخارش برای دانشمندان این رشته است و زیاد ربطی به دولت ها نداره اون بخشیش که مربوط به دولت هاست بخش سیاسی و حقوقیش هست که کارنامه دولت سابق در این مورد ناامید کننده است
درباره غنی سازی 20 درصد که در این 6 ماه انجام نمیشه هم هر لحظه که طرف مقابل به تعهداتش عمل نکنه ایران میتونه در کمتر از یک روز اون رو از سر بگیره
مفهوم خزانه دولت خالی است اون چیزی نیست که در ذهن شما شکل گرفته معنای ساده ش این میشه که دخل و خرج دولت به هم نمیخونه
کسی هم نگفته در این 100 روز بدهی های دولت صاف شده در این 100 روز که هیچی تا 20 سال دیگه هم "همه ی" تعهدات دولت سابق قابل انجام نیست
قطعا اوضاع هر کشوری از هر نظر وقتی کارها به دست افراد کاردان سپرده بشه روبراه خواهد شد
مناظره رو میپسندم و باهاتون موافقم مناظره درباره ی خیلی چیزها و با حضور خیلی کس ها.
این دو عزیزی که شما به طعنه نامشون رو بردید از کاربلدهای رسانه هستند و بنظرم رفتارشون حرفه ای بود در این مصاحبه همونطور که اگه حیدری هم بود همینجور رفتار میکرد و دلیل اصلیش نه مجری ها که تیم رسانه ای نهاد ریاست جمهوری هست که خوشبختانه رسانه رو بخوبی می شناسند. با گذشت زمان بیشتر از عمر دولت این گفتگو ها چالشی تر و جذاب تر خواهد شد
مصاحبه چالشی اقای حیدری با رییس جمهور سابق هم از اون حرفا بودا.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خب این حرفای شما هم نوعی دفاع کردنه که کاملا مشخصه دارید منکر تمام واقعیات گزارش 100 روزه جناب روحانی میشید.پیشنهاد میکنم کمی دقیق تر و به دور از گرایش حزبی یا شایدم فردی گفته های جناب روحانی رو مرور کنید.گزارشی که گزارش نبود و فقط سیاه نمایی بود البته بخش اعظم ان...
متعجبم که حتی واضح ترین تفاوت یعنی نوع سوال پرسیدن مجریان آقای روحانی با مصاحبه های زمان آقای احمدی نژاد رو منکر میشید!!!
نه ، دوستان روشنفکر اینها دموکراسی نیست. دموکراسی مسخره کردن نیست. دموکراسی سیاه نمایی نیست. اون برنامه گزارش صدروزه نبود فقط یک مناظره یک طرفه برای خراب کردن طرف مقابل بود.ما هیچ گزارش شفافی ندیدیم چون فقط سه تا مجری اومده بودن اونجا که از رئیس جمهور چهارتا سئوال بچگانه بپرسن و ایشونم در جواب فقط با خراب کردن دولت قبل خودش رو بالا ببره.

ولی میدونین کجای کار دولت قبل ایراد داشت؟ اونجایی که از فرمان رهبر عزیزمون عدول میکرد. اگه یاد بگیریم که پیرو ولایت فقیه باشیم دیگه این مشکلات واسمون پیش نمیاد.

کاش کمی منصف باشیم ... فقط همین
جناب اقای بیداری نیوز چقدر شما دموکراسی رو میشناسد و بهش اعتقاد دارین؟ دولت سوریه با تمام این جنگ ها و سختی ها هنوز ملتش دارن با تمام وجود و جون و مالشون حمایتش میکنن. این یعنی دیکتاتوری؟ واقعا که!!! نمیدونم چرا اینقدر افکارتون رو با هجویات اون ور آبی تنویر میفرمائید و چشمتون رو به حقایق بستین. اگه شما از ترس تحریم و نون شبتون حاضرین از وطنتون بگذرین ما هنوزم برای اعتقاداتمون و آرمان انقلابمون حاضر نیستیم جلوی هیچ دولت غاصب و متجاوزی کوتاه بیایم و تا عمر داریم شعار مرگ بر دولت متجاوز و غاصب آمریکا و اسرائیل و .... سرمیدیم.ما هنوز یادمون نرفته که برای شرف و آزادی کشورمون خون چه پاکانی توسط ایادی همین دولتهای غاصب و جنایتکار بر زمین ریخته شده. اگه یه سری به آسایشگاه جانبازان جنگ بزنین و یه چیزایی براتون یادآوری بشه بد نیست جناب.
و اما در مورد دولت جدید ... با این که به آقای روحانی رای ندادم ولی خیلی خوشحال شدم که ایشون رای آورد تا خیلی چیزها برای ملت مشخص بشه. نمیخوام در موردش بحث کنم که جاش اینجا نیست. شعارهایی که فقط در حد شعار موند و بعد از انتخاب شدن ایشون به حافظه ی تاریخ سپرده شد و کسی نبود که تو این گزارش 100 روزه در موردش از جناب رئیس جمهور سئوال کنه.
ما هم طرفدار مطلق کسی نبوده و نیستیم. آقای احمدی نژاد هم بدون ایراد نبود فقط حرفم اینه اون هایی که همه چیز رو تو دولت قبل سیاه میبینن یه فکری برای این روشن فکریشون داشته باشن.گذشت زمان همه چیز رو مشخص میکنه.
سفرهای استانی اگه بد بود جناب روحانی چرا قراره اون رو تکرار کنن البته با تعویض اسم؟(جالبه که دولت قبل رو به شدت میکوبن ولی عملا دارن برنامه های اون دولت رو ادامه میدن مثل یارانه و مسکن مهر و سفر استانی) ........
سلام مجدد
عارضم ؟!!!
اونم با احمدی نژاد ؟!!!
مطمئناً یک آرزوی بسیار بزرگ و دست نیافتنیه
درمورد کسانی که کورکورانه دفاع می کنند باید گفت که ماها که از نظر شما افراطی هستیم توی بعضی موارد چنان انتقادهایی به رئیس جمهور منتخبمون داشتیم که نگو و نپرس
ولی اینا اگه طرف بگه ماست سیاهه میگن مچکریم !!!
التماس دعا برای شفای همه بیماران
یاعلی
آقا جان قرن هاست این سیاره را شب فراگرفته است...
رحمی کن بر ما که همیشه دیر می رسیم...
آن از مدینه ، آن از کوفه ،آن از کربلا و حالا قصه شما...
می دانیم که مشرکیم به شما چون جز شما دیگران را هم عاشقیم...!
وظهور نیست جز توحید در عشق به شما...!
بیا تا با آمدنت جشن بگیریم روز را...
سلـــــــــــــــــام خواهرم
بله ممنون چــــــــــشم ...
خوشحال شدم باهات اشنا شدم ...
یا علی
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۷:۲۸ خادم الشهدا(میشداغ)
جوابیه خادم الشهدا به بیداری نیوز

شما میگی سفرهای استانی چه فایده ای داره..مردم از طریق نت و ماهواره و ارتباطات میتونن مشکل بگن.این میشه مصداق قضیه سواره از پیاده خبر نداره..خود شما تاحالا شده بری تو زندگی این مردم و درد و رنجشون رو ببینید آره؟تا حالا دیدینشون که وقتی میبینن یه مسئول رده بالا کشوری براشون احترام قائل شده و بهشون سر زده و به قولی به حسابشون اورده چه برقی میزنه نگاهشون؟مشکل شما اینه که ملت ایران رو فقط و فقط شهروندان تهرانی و چند شهر بزرگ میدونید...نمیخام این حرفمو دلیل بر چیزی بدونید .اما من خودم تا حالا چندین بار در کور ترین نقاط روستایی که حتی اسمشون روی نقشه نیست رفتم وزندگی کردم باهاشون و اونجا مردمی رو دیدم که خونه که چه عرض کنم در کپر زندگی کردن و از برق که حداقل احتیاج زندگیشون بوده محروم بودن و رسانه و نت و ماهواره نداشتن اما میگفتند که صداشون به گوش رئیس جمهورشون رسیده و خوشحالند که اونها رو به حساب اورده و براشون خونه ساخته...خب اینه نتیجه دیدار با مردم کشور.در شیک نشستن اون بالا بالاها و شیک مردم رو دیدن و شیک مشکل حل کردن که دردی دوا نمیشه...مردم یعنی همه ملت یعنی تک تک 80 میلیون
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۷:۲۷ خادم الشهدا(میشداغ)
جوابیه خادم الشهدا به بیداری نیوز

سلام
شما عملا داری میگی تحریم حق مردم ماست چرا چون ما کشور جهان سوم هستیم و اونا قدرتمند پس باید مردم ما به جای مرگ بر ظلم ظالم درعین اینکه ظالم هم هستند در راهپیمایی ها تملق اونها رو بگن...شما با این حرف تون دارید به شعور انقلابی مردم ما توهین میکنید آقا...آره درسته مردم ما روابط دیپلماتیک رو قبول دارن و پذیرفتند اما در کنار مقاومت جهادی و حفظ شرافت و اقتدار ایران و ایرانی نه جدای از اون.که به این میگن نرمش قهرمانانه...که اگه این نبود این همه حضور میلیونی مردم ما در راهپیمایی 13 ابان رو باید یک سراب دونست مگه اینکه با این همه مدرک و شاهد بخاین منکرش بشین..و خواهید دید که چه حضوری در 22 بهمن نیز خواهند داشت.

برادر محترم در 8 سال گذشته مگه تحریم نبود مگه سختی و گرانی نبود؟؟؟که الان همه اینها رو ربط میدید به حقی که واقعا هم حق ماست...در 8 سال گذشته که همین جناب روحانی نیروگاه هسته ای رو عملا بست پس چرا باز تحریم بود؟نه برادر من مشکل اینها باما انرژی هسته ای نیست اینها ایران ما رو میخان ایرانی که بشه مثه افغانستان و کاپیتولاسیون راه بندازن درش...که بدزدن و بچاپن و صدایی هم از کسی درنیاد
متاسفم که این حرفهای شما یعنی ضعف در برابر قدرتمند.سزا نیست که فرزندان ایرانی که با فرهنگ عاشورایی بزرگ میشن اینطور بترسند از قدرتمند و تهدید...
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۶:۳۵ بیداری نیوز / امید محمدپور
بعضی ها مییومدن کل سال رو در سفر های استانی پر هزینه وقت تلف می کردن بجای رسیدگی به مشکلات مردم همش در سفر بودن ولی دولت جدید تا به امروز با سرعت و شیوه ی جدیدی به فکر رفع مشکلات مردم هست.بجای سفر های پر هزینه وقت گیر استانی از طریق رسانه و صفحه های مجازی با مردم به صورت بسیار صمیمی تر و عامیانه تر سخن می گن و این بسیار خوب هست.
نه اتفاقا دیگه مردم مثل گذشته فقط اخبار نمی بینند بلکه تعداد بسیاری از مردم با روزنامه ها و اینترنت و ماهواره اخبار رو رصد می کنند.متن توافق نامه ی هسته ای موجود هست نقطه ی کور و گنگی نداره که دولت بخواد از ذهن مردم سو استفاده کنه.ملت رای دادن و همین رو خواستن.اگه مقاومت جهادی می خواستند که اقای دکتر جلیلی الان رئیس جمهور بودن.پس مردم امروز میوه ای رو برداشت می کنند که در خرداد امسال کاشتند و چیزی غیر از این نخواستند.ما چیزی رو از دست ندادیم بلکه چیز های بزرگتری برای ملت رقم زدیم ملت ما احترام می خوان ملت ما توجه می خوان ملت ما ارتباط می خوان .
ایا برای شما زیبا نبود که خبر نگاران و روزنامه نگاران و سفیران و رئیس جمهور های دنیا برای وقت گرفتن برای دیدار با رئیس جمهورت برعکس 8 سال پیش در نشست سازمان ملل وقت می گرفتند؟
ایا زیبا نیست که در ژنو بجای گوجه پرت کردن به رئیس جمهور ما با احترام با ما برخورد می کنند؟
ارباب ما نیستند هم سطح خودمون هستند.ما زیادی این 5 قدرت بزرگ جهان رو زشت نشون دادیم.هر کدوم از این رئسا دارن برای ملتشون تلاش می کنند این نیست که ما خودمون رو جبرئیل بدونیم و اونهارو ابلیس بدونیم.باید در روابط بین الملل ادب داشته باشیم و در مورد منافع ملت سخن بگیم نه محو کردن کشور دیگه که باعث شه از خود چهره ی خشن و طالبانی نشون بدیم و 80 میلیون ایرانی رو زیر سوال ببریم.
قبل از انرژی هسته ای زندگی خوب و احترام حق مسلم ماست
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۶:۱۸ بیداری نیوز / امید محمدپور
فرمودید به زور باج دادیم.اولا که 8 سال هست که به روسیه و چین داریم باج می دیم کسی هم صداش در نمیاد نه تنها در عدم وضع تحریم نقشی داشتند بلکه دوستی بیش از حد یا چین و روسیه باعث شد دنیا هم ما رو ترک کنه و چین ها بازار مارو ورشکست کنند با اجناس بنجلشون.سرمایه ای که در اختیار روس ها و چین های کمونیست گذاشتیم بسیار بیشتر از ساخت چندین نیروگاه هسته ای بود.
ما به امریکا باج ندادیم.ما 8 سال اشتباه کردیم شفاف سازی نکردیم -در مذاکرات فقط انشا گفتیم بالا منبر رفتیم - مخفیانه پایگاه زدیم - به قطع نامه ها و تحریم ها بی توجهی کردیم - از اسد دیکتاتور حمایت کردیم و باز گفتیم مرگ بر امریکا.
امروز به زور پای مذاکرات نرفتیم امروز دولتی توسط مردم بین دو گزینه ی مقاومت جهادی و ارتباط دیپلماتیک یکی را با قاطعیت انتخاب کردن ارتباط با جهان پیرامون.دولت بر گرفته از خواسته ی حداکثری مردم به خواسته ی ما جواب داد و خود خواسته و با سرعت اولین قدم رو برداشت.
خانوم من سوال دارم از شما توقع داشتید بعد از 8 سال بی اهمیتی و گردنکشی در جامعه ی بین الملل و تهدید و تمسخر جهانیان تمام این تحریم ها که خودمون باعث بودیم در عرض دوتا نشست چند ساعته برداشته بشه؟
ما وقتی می گیم در راهپیمایی ها کوتاه بیاید و دولت ما شرکت نمی کنه و می گیم مرگ بر امریکا نفرستید لج می کنید میگید مرگ بر امریکا چرا توقع دارید 5 قدرت بزرگ دنیا بخاطر من و شما از لجاجت دست بردارند و تمام و کمال تحریم ها رو بردارند؟!!
ما با قلدری فقط توقع داریم دنیا جلوی ما زانو بزنه و کوتاه بیایید هی میگیم حق مسلم . حق مسلم درست اما شما یه شرکت خدماتی هم بخوای تو ایران بزنید هزارجا باید توضیح بدیدی شفاف سازی کنی هزینه کنی مجوز بگیری.چطور توقع دارید یک تاسیات بزرگ هسته ای بزنیم اجازه ی بازدید هم ندیم به مسئولین اژانس بعد کسی هم با ما کار نداشته باشه.
اتفاقا ما زورگویی می کنیم.در عرض 8 سال یهو انرژی هسته ای حق مسلم شد قبلش چی مسلم نبود؟!!!
جمله ((انرژی هسته ای حق مسلم ماست)) تنها برای بازی با احساسات من وشماست
اللهم الرزقنا زیارة الحسین و الائمة المعصومین فی الدنیا و شفاعتهم فی الآخرة
سلام دوست عزیز
همه ما شوی تلویزیونی که رئیس جمهورمون بازی کردو خوب دیدیم
در اینکه قبل از مصاحبه های زنده از رسانه ملی معمولاً باید با فرد مصاحبه شونده هماهنگ بشه که سؤالات در چه زمینه ای هست و قرار برای چه موضوعی بحث بشه شکی نیست
ولی تو برنامه چند شب قبل یه عده مجری که تا دیروز ادا و اطوار تو شبکه های سیما در می آوردن با یک سری سؤالات که اصلا چالشی هم نبود زمینه رو برای خالی کردن عقده های 8 ساله شخص رئیس جمهور و هم پیمانانش و حامیانش فراهم کرد
نمایشی مضحک و سرشار از دروغ و تهمت
آقای احمدی نژاد خدا نیست ، معصوم هم نیست و خود ما اگه قرار باشه نقدش کنیم خوب میتونیم
اما اینکه آقایون اینطور دایه مهربون تر از مادر بشن و ادای آدمای دلسوز رو برای مردم در بیارن نوبره واللا
تو برنامه گزارش صد روزه ریاست محترم جمهورمون به اندازه 2 ساعت به شعور 75 میلیون ایرانی توهین شد که عده ای راضی از این توهین بودند !!! و عده ای هم سختشون شد و به غیرتشون برخورد
آقا برگشته میگه همه مردم میگن روحانی مچکریم ...!!!
حسن آقا با اینکه خیلی مچکریم که با اعمال و رفتارت روحیاتمونو شاد می کنی ولی حواست باشه زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست
زنـــــــــــــگ بــــــــعــــــــد حـــــــــســـــــاب داریما !!!!
به هرحال بگذریم ... ما که تا دیروز آب زنگ زده از لولهمون در میومد بعد از انتخاب حسن آقا فقط داریم آب پرتقال مصرف می کنیم
مردیم از بس ویتامین C خوردیم !!!
روحانی مچکریم
التماس دعا برای شفای همه بیماران
یاعلی
سلام..ممنون از حضورتون!!

آهای مردم ایران که به روحانی رأی دادید؟حالا روحانی با آمریکا دست داد؟چی شد؟خون شهدا پایمال شد؟شهدای هسته ای!!هنوزم که هنوزه افتخار میکنم که رأی خودم رو به مرد مقاومت سعید جلیلی دادم،و به این دولت دروغگو و فریبکار ندادم!!
در زمان آقای جلیلی تمام مذاکرات پخش زنده بود،ولی دولت راستگوی روحانی گفت نتیجه مذاکرات هسته ای محرمانه است...متآسفم!!
اون شب به اصرار همسری مجبور شدم بیانات و افاضات !!! جناب رئیس جمهور رو گوش کنم. یادم نمیاد این قدر حرص خورده باشم در زمان هیچ رئیس جمهوری که من درک کردم حتی زمان خاتمی. واقعا به تمام معنا حالم بد شد از این همه تمسخر و بی انصافی. کاش جناب رئیس جمهور میومدن و به سئوالاتت پاسخ میدادن.با پی نوشت هاتم بدجور حال کردم. نمیدونم چرا اصلا به این نشست کذایی خوشبین نیستم. ولی همش حس میکنم یه جای کار میلنگه. خداکنه همه چی به همون خوبی باشه که نشون میدن.
واقعا کشته بودن این مجریای کارشناسشون منو........ قحط مجری کارشناس اومده بود . سه تا لازم نبود مجری بیارن . با دیدن آقای شهیدی فر یاد پارک علت !!! افتادم . اون دونفر دیگه هم که بدتر از ایشون. واقعا که باید متذکر شد که اگه میخوان جواب بدن لطفا سه نفر که نه ، فقط یه کارشناس کارکشته بیارن و به سئوالاتش جواب بدن البته اگه هراسی ندارن از درموندن تو جواب ها.
یکی نبود به جناب روحانی بگه یه سری تو دنیای مجازی بزنید دیگه این لفظ "روحانی مچکریم" براتون اینقدر زننده خواهد بود که اون رو اصلا به کار نمیبردید. طرفداراتون اینقدر برای هرکار مزخرفی (اگه خواستین چند نمونه شرم آورش رو ذکر میکنم) این لفظ رو به کار بردن که به نظرم این لفظ فقط برای به سخره کشیدن دولت شما به کار میره و از شما بعیده که با شنیدن این جمله ذوق کنید.
واااااااای یعنی اگه بخوام حرف بزنم میشه مثنوی هفتاد من.... خدا عاقبت همه ی مارو ختم بخیر کنه.

ممنونم عزیزم از این پست ارزنده ای گذاشتی. واقعا حرف نداشت.
سلام برادر

بسیار ممنونم از حضورتون، قدم روی چشمای بنده گذاشتید.

در پناه مهدی فاطمه باشید.
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۴:۰۱ باور ایرانی
سلام دوست خوبم
آقای روحانی در زمانیکه خودش مسوول تیم مذاکره کننده بود کل مراکز هسته ای ایران رو بست
خدا پدر و مادر احمی نژاد رو بیامرزه که 8 سال کار رو جلوه انداخت و به غنی سازی 20& رسیدیم که الان آقایان به 5% راضی شدند
خون شهدا بی جواب نمی مونه
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی
۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۳ در انتظار یار
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
خدا خیرتون بده . وب خوبی دارید . پست جدیدتون رو هم دیدم . عالی بود .

بنده مطلبی با عنوان " شیخ آمریکایی ؛ توهین به نظام اسلامی و امام خامنه ای + فیلم " نوشتم و از شما دعوت می کنم که حتماً از این مطلب استفاده کنید و در صورت امکان با ذکر منبع این مطلب رو در وبتون قرار بدید .

نتظر شما هستم . فعلا یا مهدی

http://torkaman.blogsky.com
۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام خواهرعزیزم
سپاس ازلطفتون
باافتخارمضاعف لینک شدید.

پستتون هم خوب بود...موافقم باهاتون
التماس دعای فـــــــــــــرج
علی علیه السلام یارتون
۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۲ دیــــــــــــدبــــانـــــــــــ
با سلام همسنگر !!!!
با حرفاتون موافقم کجاست اون معجزه ی 100 روزه بیشتر به یک تخریب سازی 100 روزه شباهت داشت نباید بی انصافی کرد دولت اقای احمدی نژاد خیلی کارها برای این مملکت کرد نمیگم اقای روحانی کاری نکرد فعلا برای قضاوت زوده !!!! ولی ایشون هم نباید دولت اقای احمدی نژاد اینطور تخریب میکرد!!!!!
سلام
ممنون از دعوتتون.
حقیقتا من سیاست رو بلدم گوش بدم و در انتقالش خیلی ضعیف هستم و ازاین منظر هم خیلی ناراحتم.
اما در مورد عرایض شما:
در بعضی جاها کاملا موافق در جایی مخالف
مخالف:
دولت قبل در یکسال اخیرش بیشتر روبه خودخواهی پیش میرفت تا مردم گرایی و خیلی از حرمت ها رو شکتن. طوری که شیرینی نیمه اول و کوتاهی از نیمه دوم از بین رفت.
شاید تعریف درستی نباشه اما با صحبتهای آقای روحانی دچار ترس و شک درباره آینده میشم!!!.(که چی میخواد بشه؟؟؟؟؟؟؟؟)

پاسخ:
پاسخ:
سلام سپاس از حضورتون وتوجهی که دارید
بله دولت آقای احمدی نژاد هم بی عیب نبود به خصوص در نیمه این دولت اخر که خب بی بصیرتی عامل اصلی اون شد.اما این دلیل نمیشه از اون همه خدمات خوب دولت ایشون گذر کرد اونهم با بی انصافی شما یه مروری بر کارنامه کاری ایشون در 8 سال گذشته داشته باش اونوقت خواهید دید که انصافا ایشون خادم بودن نه به تعبیر آقایون چپاولگر.
نگرانی در مورد اینده فقط بر سر شرافت و اقتدار ایرانمونه نه چیز دیگری
هرچه میکشیم از نافرمانی خداست و ریشه اش ، عدم رعایت حلال و حرام است.
سردار شهید خرازی
یعنی اجی ؟؟ میتونم اجی صداتون کنم؟
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۳ هیت جوانان علی اکبر(ع)
قای ظریف ، قهرمان بعضی از مردمان که ساده اند ، یادتان باشد که خون شهید پایمال نمی شود و لیز است ، و اگر پایمالش کنی ، زمینت می زند . . .

این مردمان می گویند که افراطیون داخلی با نتانیاهو همصدا شده اند و حرف های آنها را می زنند ، اما نمی گویند که خودشان با آمریکا همصدا و همدست شده اند و غنی سازی بیست درصدی شهریاری را تعطیل کردند . . .

وقتی تیم احمدی روشن را در سازمان انرژی اتمی تصفیه می کنی، وقتی غنی سازی بیست درصدی را مثل آب خوردن تعطیل می کنی، وقتی زمزمه ها شروع می شود که ما اصلا به غنی سازی بیست درصد نیازی نداریم . . .

اینها یعنی آی شهدای هسته ای ، شما [شرمنده ام که این حرف را می زنم ، فوق العاده ناراحتم] بیخود کردید که غنی سازی را به بیست درصد رساندید . . .

با منطق دولت اعتدال، شهریاری یک افراطی بود که دستاورد مهمش به مثابه سنگ راه و مانعی بود که باید از سر راه برداشته می شد . . .

می ترسم فردا روزی مقبره اش را هم صاف کنند به خاطر اینکه در غنی سازی بیست درصدی دخیل بوده است . . .

پ.ن : اصلا فکر نکنید که روح مقاومت در بین جوان ها ، کشته شده و دیگر نفس جنگ ندارند ، بدانید که ما تا آخر ، پای آرمان های مقدسمان (همچون راه شهیدان ؛ شهید شهریاری ، علی محمدی ، شهید احمدی روشن و دیگر شهدای هسته ای عزیز) ایستاده ایم . . .

پاسخ:
پاسخ:
سلام
جامع و حرف دل...
سپاس
سلام داداش عزیزمممممممممممممممم
اومدم تا به وبلاگ تازه تاسیسم دعوتت کنم
وبلاگ من و مولـــــــــــــام
با تبادل موافق بودی خبر کن
یا عـــــــــــلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
من داداش نیستم به خدا
از قالب وبم که مشخصه!!!!
چشم
سپاس
1) خرید عقدمان یک حلقه ی نهصد تومانی بود برای من. همین و بس. بعد از عقد، رفیم حرم. بعدش گل زار شهدا. شب هم شام خانه ی ما. صبح زود مهدی برگشت جبهه.

2) می گفت قیافه برایم مهم نیست. قبل از عقد، همیشه سرش پایین بود. نگاهم نمی کرد. هیچ وقت نفهمید برای مراسم دستی توی صورتم بردم.

3) مادر گفت:«آقا مهدی! این که نمی شه هر دو هفته یک بار به منیر سر بزنین. اگه شما نرین جبهه، جنگ تعطیل می شه؟» مهدی لبخند می زد و می گفت:«حاج خانم! ما سرباز امام زمانیم. صلوات بفرستین.»

4) خانواده ام می خواستند مراسمی بگیرند که فامیلمان هم باشند، برای معرفی دامادشان، نشد. موقع عملیات بود و مهدی نمی توانست زیاد بماند. مراسم، در حد یک بله برون ساده بود. بعضی ها به شان برخورد و نیامدند. ولی من خوش حال بودم.

5) همه دور تا دور سفره نشسته بودیم؛ پدر و مادر مهدی، خواهر و برادرش. من رفتم توی آش پزخانه، چیزی بیاورم وقتی آمدم، دیدم همه نصف غذایشان را خورده اند، ولی مهدی دست به غذایش نزده تا من بیایم.

شهید سردار مهدی زین الدین...
منبع http://100khatere.blogfa.com/cat-3.aspx

***
سلام

یکی از دوستان نظر خوبی گذاشت دیدم کامله!:
ما امیدواریم این تجربه مثل تجربه سال 82، 83نشه. اون تعلیق باعث شد بدویم که ،انرژی هسته ای حق مسلم ماست .
برای همین بود که تا حالا پاش ایستادیم . امیدواریم خون شهدای هسته ای مون پامال نشه ،
آرمیتا ، علیرضا امیدوارم بعد چند سال که بیشتر متوجه شدین باهاتون واسه چی شهید شدن ! مذاکره کنندگان ژنو جواب در خور خون باباهاتون داشته باشن

پست جدیدم بیاین ...
سلام!
ممنون از دعوتتون... تقریبا مخالفم! ببخشید اینو میگم حال و حوصله بحث کردنم ندارم!
فقط یه چیز میگم: دولت آقای احمدی نژاد در کارهای هسته ای تقریبا نقش منفی رو ایفا کرد! عرضم به حضور شما که این کار ها زمانی که آقای خاتمی رئیس جمهور بود و "آقای زنگنه" وزیر نفت و ... این کارها تقریبا پنهانی انجام شد و با یه سری جریان ها تازه فهمیدن ایران داره صلاح هسته ای درست میکنه و و و ...
بحث رو طولانی نکنم! در 8 سال دولت آقای احمدی نژاد همین بس که اسرائیل از همه سال ها بیشتر قدرت گرفت و همین بس تر(!) که با سخنرانی جنجالی انکار هولوکاست در جهان غوغایی علیه ایران و آقای احمدی نژاد درست شد که همین الان که هیچ تا چند سال بعد هم بیا و جمعش کن!

ببخشید زیادی تلنگر زدم! از پست و حرفاتون استفاده بردم ممنون که خبرم کردید موفق و موید باشید! یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام فرمودید حوصله بحث ندارید
پس کوتاه خدمتتون بگم که یه مرور دیگه برپرونده هسته ای ایران داشته باشیدو دقیق تربر اتفاقات و پسرفت های هسته ای در زمان خاتمی و پیشرفت های چشمگیر در زمان احمدی نژاد تمرکز کنید
من نمیگم زمان احمدی نژاد بی نقص و عیب بوده اما از نظر اقتدار و پیشرفت چیزی کم نداشت و به نظرم مشکل اساسی دولتش فقط اقتصاد بود
رئیس جمهور دیشب حرف خوبی راجع به اسرائیل زد که یه سری ادم جنگ طلب دور هم جمع شدن که کسی هم به حسابشون نمیاره حالا هم لزومی داره اینقدر نگران این گودال لجن جمع شده بود

یا علـــــــــــی
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۰ حسن زارعی
سلام به امید موفقیت شما در اطلاع رسانی خوبتان.
سلام بر شما خادم الشهدای عزیز
جانا سخن از زبان ما می گویی
خیلی جالب بود
راست یا دروغش دیگه با دوستی که به من گفت
متن انگلیسی که در سایت ها گذاشته با چیزی که امین ملت ایران و نماینده ایران پشت ویترین تلویزیون گفته خیلی فرق داره
واقعاً جا داره هوش و ذکاوت ..... رو تحسین کنیم که گفت
متن مرقوم شما جای تبریک داره
اما بعضیا خیال می کنن که واقعاً همه ی مردم هیچی نمی فهمن
بدا به حال خیال بعضیا
بدرود
خب چون شمایی میگم:
یعنی یه سوال دارم من نسبت به دولت گذشته هرچقدرنقدداشته باشم خیلی راضیم که اینقده افراطی گری درآوردوتا20درصدپیش برد عاخه یه سوال ذهنمومشغول کرده:
اگه ما20درصد نداشتیم اینامیخاستن ازچیه ملت بزنن وباهاش نون وآب بیارن سرسفره مردم و تحریم خودرو و پتروشیمی باهاش لغوبشه؟؟؟؟
دریای خزر؟خلیج فارس؟خوزستان؟!
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۹ یار دلدار
سلام .
حق مطلب بود .
معاویه ملعون و دارو دستش چون تاب عدل علی رو نداشتن 40سال بر منابر رسول خدا لعن علی میکردن و در جواب هر مطالبه گری که خود توان اجراش رو نداشتن میگفتن نکنه میخواین حکومت علی برگرده ؟ حکومتی که توش تنها جنگ بود ؟
عالی بود .

پاسخ:
پاسخ:
سلام
حرف قشنگی زدید
موافقم

و سپاس...
سلام
من دیشب نشد مصاحبه را ببینم اما از قبل می تونستم حدس بزنم قراره چی بگند. به نظرم یک مناظره بین روسای جمهور قبلی و فعلی خیلی می تونه باعث شفاف سازی بشه.
و من معتقدم اگر تحریم نبود دولت آقای روحانی محال بود سر کار بیاد.
دیگر اینکه این روزها بسیار گرفتارم و شرمنده که فرصت نمیشه جواب لطف بزرگوارانی مثل شما را بدم.
عذر تقصیر دارم و منتظر نظرات ارزشمندتان هستم
یا حسین
درمورد پستت درمورد سوال 1و2و3به ثول بعضیا نظری ندارم!
یعنی جوابی ندارم
یعنی حرفی برای گفتن باقی نمونده
امادرمورد پی نوشت هات شماره3
من فک کنم چادر زدن همون ورا

پاسخ:
پاسخ:
باورم نمیشه نظری نداشته باشی!!!
بگو بین خودمون میمونه

پس چادر زدن!!!!
ما چاکریم
سلام
احسنت
موفق باشی دیگه
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۵ کبوتر حرم مرند
ممنون از حضورتون
سلام همسنگری بزرگوار اول از همه بگم که همه پستتون یه طرف پی نوشت 4 شما یه طرف . آخ گفتین . خوب معلومه چون جناب روحانی از پس سوالای آقای حیدری بر نمی اومدن چنذ تا مجری نه چندان حرفه ای رو برا صحبت با هاشون انتخاب کردند . حالا در مورد پستتون بگم که دلم سوخت برای رهبرم که اینقدر خون به جگرش می کنند . اشکم در آمد وقتی دولتی این چنین همه تمامیت ما را به سخره گرفت دولت خودمان را میگویم . ما تا شکست کامل شاید فقط چند قدمی کوتاه فاصله داریم . همه تلاشها بر یک چشم بر هم زدنی بر باد رفت این یعنی خلا سلاح کامل ایران هسته ای . من برای دولت آقای روحانی و شخص جناب ظریف متاسفم که این چنین احمقانه قافیه را باختند آنهم به دشمن دیرینه مان . خفت ازین بالاتر که نتانیاهو با آن کشور بی اصل و نسبش به ریش ما بخندد . ببخشیدا اما مردم ما لیاقت دکتر احمدی نژاد رو نداشتن . همین . یا علی
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ علی اکبر مجنون الحسین
بسم رب الحسین روحنافدا...

سلام وعرض ادب محضر خواهر خوب و بزرگوارم...

ابتدا در مورد سوالی که از عبدفقیر رب العالمین فرموده بودید!
بنده کمترین خیر روحانی و واعظ نیستم...

انسانی ساده هستم وخاک پای تک تک بندگان صالح و صالحه خداوند جلیل وعظیم...
و اما بعد نقد خوبی نوشته بودید؛ قابل تحصین و ستایش است؛
ولی خدا را شکر بنده کمترین نتوانستم که این به اصطلاح گزارش را مشاهده کنم که اگر به نظاره می نشستم باور بفرمائید تمام وجودم آب می شد...
البته امروز از چند نفری از دوستان شنیدم وآنهانیزبسیار ناخرسند از این نوع گفتگو بودند!
نمی دانم باید چه گفت به این حضرات که تنها یا فرافکنی را یاد گرفته اند یا تیشه دشمن را به ریشه خودی زدن !
خوب است پیر و علمدار لشگر حضرت آقا این همه توصیه به تزکیه می کنند اما متاسفانه به طور کلی خجالت و حیا در میان مسئولین رخت بسته است وباید ففرو الی الله نمود از این موضوع که مردم به مالکان خود نگاه می کنند ...

و بسیار مهم است که اگر حیا در این موارد خروج از میان ایشان نمو داشته باشد جامعه را در هر راهی خطر ساز وارد بی پروایی و حیا زدگی خواهد کرد...

خواهر گرامی و نورانی ام؛ در مورد توضیحی که سرکار فرموده بودید هم بنده کاملا به امر خطیر وانسان ساز امر به معروف ونهی از منکر اعتقاد دارم حتی می توانم به جرات عرضه کنم تا سر حدشهادت که هیچ ترسی در دل به حمد وستایش خداوند
وجود ندارد!
بنده کمترین با فهوای کلام حضرت شما؛کاملا موافقم وهرگز از انسانهای بی تفاوت مخصوص در امر ولایت توحیدی دست بیعت نداده ام وخدمت شما خدا می داند برای اولین بار دارم برای کسی می نویسم یا توضیح می دهم ؛اما چه چیزهایی را به ظاهر دنیا از دست داده ام...

اما منظوراین عبد فقیر خداوند،فاصله شما گرامی ام از این مورد نبود ...
ارزش سنجی افراد را در تیر راس قرار دادم ...
یعنی شماطبق فرمایش معصوم ارواحناله لک الفدا اگر عمل بفرمائید؛خیالتان راحت می شود!
نگاه عالمانه شما به شخص مقابلتان بسیار موثر بر تاثیرات الهی است...
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ علی اکبر مجنون الحسین
بعضی از افراد باورتان می شود جهل را خدا به آنها اهدا کرده است!؟

چون قرار نیست که از هرچیزی مطلع شوند!
مخصوصا بالاترین موضوع در عالم برای پروردگار عالم ولایت است !

که اینجا وقت ذیغ است و کلام بسیار طولانی و پر دقت !
این برادر کوچکتان خدا می داند که نخواستم جسارتی محضرتان کرده باشم و نصیحتی که همه اش برای دلم وصیت است به خوبان الهی ...
اینکه عرض کردم قلمتان را به هدفی دیگر بخواهید هدایت شود تاثیر وقدرت نفوذ قلمی شما بود که انشاالله قلمتان شهید ساز شود ...

بگذریم...

این پیام را برایتان نوشتم ..خصوصی محضرتان ارسال نمی کنم ..
اما اگر صلاح دیدتان بود نشرش ندهید...

خاک پای شما برادر کوچکتان ..

التماس دعای عهد وفرج را جهانی نمائیم انشاالله...

لبیک یا حسین جان...لک لبیک...

بابا ایول چ حوصله ای داری
من ار سیاست خوشم نمیاد
خلاصه پستتو خوندم
ولی....
نخواه نظر بدم
منو چ ب سیاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">