"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

کاش زودتر بیایی...

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ

گفتم بنشینم و با دلی زخم خورده وتنگ برایت بنویسم...

سلام، راستی  هیچ تکراری نوتر از سلام نیست . اصلا هیچ میدانی چند سال است که در انتظار تو غبار جاده ها را به چشم میخریم ؟ یازده قرن! باورت میشود؟ بعضی هایمان خسته شدند اما ما هنوز طاقت آورده ایم ایستاده ایم  نفس میکشیم هرچند سخت اما جای شکرش باقی ست که سرد نشده ایم.

وقتی تو بیایی با طولانی ترین شعر سپیدی که در چشم هایت داری همه باور خواهند کرد که گل سرخ در زمستان هم خواهد رویید

. و آن وقت "نمیدانم کی" که بیایی دیگر هیچ چشمی برای  فهماندن مقصودش منت هیچ قلم  و کاغدی را نخواهد کشید وتهمتی ناروا نخواهد شنیدبخاطر تپیدن دلش برای دین و مذهبی الهی...

و دیگر هیچ وقتِ خدا "امیر محمد" روی دفتر مشقش خوابش نخواهد برد و میدانم که تو به رویش نخواهی آورد که چرا بعدازظهرها یک راست نمیرود خانه و چرا هر ماه پول های کیف پدرش یک هو زیاد میشوند...

و آنوقت "نمیدانم کی " که بیایی دیگر هیچ پیرزنی بر سر ته مانده غذایی با گربه در کنار پیاده رو خیابان بلوار دعوایش نمیشود. و آنوقت تو دنیا را به دلهای کوچک خواهی داد تا یک روز دنیا هم رویِ روشنی را ببیند و هر دلی  شعبه ای از محبت شود.

و آنوقت "نمیدانم کی" دیگر شیرینی فروشی سر کوچه مان خرده شیرینی  دیروزش را با شیرینی امروزش قاطی نخواهد کرد

 و دیگر هیچ کودک همسایه ای نباشد که خوابش نبرد از صدای گرسنگی شکمش...

و دیگر با بودن تو هیچ آفتابگردانی به خاطر پیداکردن خورشید  سرش گیج نخواهد رفت و چادر سپید خواهرم با گلهای آبی و بنفش موقع نماز قشگترین دشت گل بنفشه دنیا خواهدشد و تمام پنجره های دنیا رو به خدا خواهند شد...

در این هیاهوی پرزرق و برق دنیا نمیدانم چقدر دلم هوایت را کرده است و شاید هم...

 امشب که  صدای باران می آید نمیدانم چرا فکر میکنم که تو هم در یک جمعه بارانی خواهی آمد.جمعه ای که پر هیاهوترین جمعه خواهد بود و بازارهای عاشق بازی به دور از تمام زرق و برق ها بارزترین تعطیلیشان را خواهند داشت

و چقدر دلم میخواهد که همین جمعه بیایی

اللهم عجل لولیک الفرج

      به رغم مدّعیانی که منع عشق کنند......جمال چهره تو حجّت موّجه ماست


بخاطر پست قبلی خیلی ها بهم ایراد گرفتن و حرف هایی زدن که حق من نبود...

نمیدونستم وقتی صادقانه نظری مخالف نظر هم فکرام رو داشته باشم تا این حد براشون سخته که...

بگذریم...الان به حرف یه بزرگی میرسم که میگفت در این راه فرهنگ سازی که تو پیش گرفتی ناملایمات و تیری که از طرف خودی بهت میخوره زیاده و ...

خب شاید خیلی از شما عزیزان حق دارید چون در این راه بدی هایی که شنیدین خیلی بیشتر از خوبی هاش بوده...من قصدم فقط وفقط  اشاعه دین و مذهب قشنگمون بوده به جوون های هم سن و سال خودم که گرفتار دامی همچون فیسبوک هستند

*هستم تا آخر....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۶
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۳۷)

۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۶:۲۰ دختران فداغ
سلام خدمت شما بزرگوار.متشکرم از حضورتون. شما می تونیدبه آدرس زیر مراجعه بفرمایید و پاسخ سوالتون رو دریافت کنید. یا حق
http://dokhtaranefedagh.blogfa.com/post/69
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۸ دختران فداغ
سلام . خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
سلام

نگفتم به جاش از راه دیپلماسی بریم. دیپلماسی رسمی و سنتی یکی از راه هاست یک راه هم دیپلماسی عمومی میتونه باشه که یک وجهش میتونه همین اعتراض های مردمی باشه من فقط بحثم سر این شعار و اتش زدن پرچم بود.
راجع به نتیجه دادن یا ندادن دیپلماسی دولت هم تازه در اول یک راه طولانی هستیم از این جور پستی بلندی ها این راه بسیار داره.
نه اگه تعریف میکرد هم باز من همین رو می نوشتم. اصلا کاری به حرف این دو نفر ندارم توی این نوشته فقط میگم شان رییس مجلس نیست که در نطقش جواب یه فعال سیاسی کم اثر رو بده.
۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۸:۲۴ دیــــــــــــدبــــانــــــــــ
یکی از بالاترین مدارجی که می توان به آن رسید

بی نیازی از تعریف و تمجید دیگران است . . .
عالــــی بود
آپ هستم
سلام
من کجا گفتم منکر ظلم و ظالم بشیم؟
من نمیگم مردم جهان از رفتار امریکا اطلاعی ندارند بحثم این بود که این شعار شعار غلطی است. برفرض درست بودن این شعار هم امروز کاملا به ضرر منافع ملی ایران هست. یعنی هیچ راه دیگه ای برای اعتراض به عملکرد یک کشور جز این راهی که ما سالهاست داریم میریم وجود نداره؟ حتما باید شعار مرگ بدیم و پرچمشون رو اتش بزنیم؟
بحث همه بر سر چگونگی گفتن حرف حق هست. اینکه ما اعتراض کنیم به ظلمی که توسط امریکا به مردم کشورهای مختلف شده خیلی هم خوبه ولی به شرط اینکه جوری حرف بزنیم که اولا کسی صدای ما رو بشنوه دوما با زبانی حرف بزنیم که برای هم قابل فهم باشه همراه با ادب دیپلماتیک باشه. اول باید کشورهایی رو با خودت همراه کنی تا بتونی صدات رو به گوش همه برسونی نه که خودت رو به بهانه ی مبارزه با ظلم در جهان منزوی کنی

پاسخ:
پاسخ: سلام
1)خیلی خب شما میگین که مرگ بر امریکا نگیم و بجاش رفتار و حرف دیپلماسی داشته باشیم،ولی میبینید که حرف درست زدن هم نتیجه ای نداشت تلفنی حرف زدن هم نتیجه ای نداشت جز توهم زایی بیشتر برای امریکا که فکر کنه بزرگ و بزرگ تر شده!نتیجه ای نداشت جز اینکه این روزا توهین میکنن بهمون و برامون شرط و شروط میزارن واسه اینکه حق مون رو بدن...تهدید میکنن که یا اعتمادمون رو جلب کنید یا حمله میکنیم اونوقت به نظر شما این منطق ودیپلماسی ست یا توهین و تحقیر به ما؟؟؟
توهین و تحقیر و کادو پیچ کردن و تحویلمون دادن اونوقت شما میگی دیپلماسی...نه قبول ندارم...

2)اگه لاریجانی از اشراقی و حرفش تعریف کرده بود اونوقت جایگاهش درست بود آره؟
منصف باشید...
میدونم خوب میدونید پشت این حرف به قول شما ساده زهرا اشراقی چه اتاق فکرها و نقشه ریزی های بزرگی بوده فقط موندم در اینکه منکرش میشید و میشند
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۶ کبوتر حرم مرند
عید سعید قربان زیباترین جلوه تعبد در برابرخلق یکتا مبارک باد
حسین جان...
روز عرفه بود و روز دعا...
و تو ترک کردی مکه را...
تا ما بفهمیم
دعا بدون حرکت
توهم است و سراب...!
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ حسن زارعی
سلا م
دلنوشته ی بسیار جالبی بود.
گفتیم چه شد یاد شهیدان!؟ گفتند...

یک کوچه به نامشان نکردیم مگر!؟
====================
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید،منتظرحضور گرم شما در وبلاگمان هستیم ..(همچنین وبلاگتون رو هم لینک کردیم)
یا حــق.
اِلهی اَنَا الفَقیر فی غِنای ، فَکَیفَ لا اَکونُ فَقیراً فی فَقری ؟!
التماس دعا مخصوص در روز عرفه
با « عرفان عرفه » به روزم
یاعلی
در شهر بودم دیدم هرکس به دنبال چیزی می دود :
یکی به دنبال پول
یکی به دنبال چهره دلکش
یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد
یکی به دنبال نان
یکی هم به به دنبال اتوبوسی !
اما دریغ ؛ هیچکس دنبال خدا نبود و خدا به دنبال همه …

آپم
سلام برادر یا خواهر گرامی اگه بری تو سایت خودش وعکس بگیری اون موقع نوشته شما در کنار پیام هایی خارجی ها میره وجالب ترمیشه-یا علی
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۴ در ارزوی شهادت
سلام
با مطلب یاد یاران و دعا برای دو بیمار مغزی و سرطانی ب روز هستم.
لطفا در این امر خیر با ما شریک باشید تا توشه ای باشد برای اخرتمان...
یاعلی...

التماس شهادت
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۷:۲۶ در انتظار یار
سلام دوست عزیز خسته نباشی . خدا قوت

خیلی مطالبت خوب و عالی بود . خدا خیرت بده . خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید .

با مطلب جدیدی با موضوع توهین "بنیامین نتانیاهو" به ایران و مردم ایران منتظر شما هستم . حتماً سر بزنید و نظر بدید .

« بنیامین نتانیاهو » :
من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند ، شلوار جین می‌پوشیدند ، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد داشتند . . . مگه فکر هم می کنی !!!؟

فعلا یا مهدی

http://torkaman.blogsky.com
علم و کمال و حکمت و توحید جان گرفت/از نطق جان فزای تو یا باقرالعلوم
یک لحظه وا کند گره از کار عالمی/دست گره گشای تو یا باقرالعلوم
دردا که صبح و شام هشام از ره ستم/کوشید بر جفای تو یا باقرالعلوم
دردا که شد نهان به دل خاک در بقیع/روی خدانمای تو یا باقرالعلوم
سلام
شهادت مظلومانه پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) تسلیت باد
التماس دعا
یاعلی
بامطلب جدید بروزم حتما سر بزنید ضرر نمی کنید
یاعلی...
سلام
ممنون از حضورتون.
هوالمتین
با سلام
با حرف دلی با ملتم به روز هستیم و منتظر نگاه های شما
فرصت کردید تشریف بیاورید
والاخره خیر لمن اتقی
والعاقبه للمتقین
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۵ نویسنده وبلاگ حسین عصر
اینجانب شمارابه مشاهده وبلاگ حسین عصر دعوت می کند خوش حال خواهم شد بانظرتون وب سایت مرا منور کنید.
سلام
دو پست اخیر شما رو خوندم
من هم با نظر شما درباره فیلتر موافقم
فکر می کنم منظورتون این بود:
دین و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما آنقدر غنی هست که مردم خود باید بفهمند چه چیز برایشان خوب است و چه چیز بد
مسئولان باید فرهنگ سازی کنند در این زمینه که خانواده ها خود مطالب غلط را برای خود فیلتر کنند، نه اینکه کس دیگری با سلیقه خود چنین کاری را انجام دهد
-----------------------------------------
به امید روزی که مردم خودشان فیلترساز بخرند نه فیلترشکن
آدم وقتی پای دلش میاد وسط به هیچی فکر نمیکنه پست قبلی هم از دل بود.. پس نگرانی نداره.. هرکی میخواد هرچی بگه مهم نیست..
این پست هم بسیار عالی بود ..
خدا بهتون قوت بده انشالله ..
التماس دعا
یاعلی
۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۴ خادم الشهدا
داری هوس خادم الشهدا بسم الله.
باسلام
ثبت نام خادمی شهدا آغاز شد.
برای اطلاعت بیشتر به وبلاگ (خادمین شهدای شلمچه) تشریف بیاورید.
التمــــــاس دعــــــــــــــا
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۹ در انتظار یار
سلام خسته نباشید . خدا قوت
خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید و نظر بدید . خیلی ممنون میشم که نظر بدید . مطالبتون رو دیدم . خوب بود . خدا خیرتون بده . با اجازه . منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
اندکی صبر سحر نزدیک ست
خواندیم تان
اجرکم عند الله
و دیگر هیچ کودک همسایه ای نباشد که خوابش نبرد از صدای گرسنگی شکمش...
این سطرت چشم نواز بود...
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۴ دیـــــــــــدبــــــانـــــــــ
خیلی متن زیبا یی بود قدم خیلی خوبی برای نوشتن دارین انشالله شهادت نصیب همون بشه انقدر شهید میدهیم تا اقامون مهدی بیاد همسنگر آپ هستم تشریف بیارین
سلام
متنی بود با احساس ناب و خواندنی
سلام دوست من
بزرگترین دشمن انسان نا امیدیه و بعد از اون غروره که انسان رو از پا در میاره و هر دوی این دوتا از تیرهای کشنده شیطانه
بحثی که به وجود آمد کاملا برادرانه و با هدف رسیدن به نتیجه بود پس برد و باختی درکار نبود
منظور من از مسئولیت روی گردن این بود که هر دو طرف بحث در برابر حرف هایی که زدیم مسئولیم و اگه با تحقیق متوجه شدیم که اشتباهه باید اعلام کنیم که اگه کسی به تأسی از حرف های ما کاری رو انجام داد یا دست از کاری کشید ، مدیونش نشیم
حتما شما هدفت خیر بوده و عمل ما هم به نیت های ما بستگی داره و خداوند تبارک هم آگاهترینه
انشاءالله که اجر زحماتی که می کشیو از خدا بگیری
ببخشید ناراحتت کردم
والعاقبة للمتقین
التماس دعا
یاعلی


پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنونم از حضورتون
نا امیدی من از هم فکرایی ست که فکر میکردم همراه هستند وگرنه هنوز ناامید از هدفم نشدم...غروری هم ندارم چون یه نوپا هستم در راه تلاش برای عقاید و دین و مذهبم نوپایی که راه درازی در پیش داره و حالا حالاها وقت هست تا به غرور برسم اون موقع باید خودمو محک بزنم...
منظورم هم از شکست و باخت،شکست در انتظاری بود که از هم فکرام داشتم نه بحث با شما و دیگران...من بحث این مدت با شما و دیگران رو بحثی خوب و غنی میدونم و خوشحالم...
نمیدونم شاید سن و تجربه من از شما کمتر باشه ولی یاد گرفتم هر لحظه هر حرفی رو که میزنم راجع بهش تحقیق کرده باشم و بعد بیانش کنم بنده به تمام حرف هایی که زدم معتقدم بوده و هستم و هیچ اشتباهی رو در اون نمیبینم...من هدفم فعالیت در جهت آگاهی بخشی و جذب بود و عقب نموندن از دشمن اما شما برداشتتون سوای نیت بنده بود...خب شما به فیسبوک از جهت دزدین اطلاعات و امنیتی نگاه کردین و من از نظر فعالیت برای جذب کاربرا به طرف اندیشه خودمون...ادله شما از نگاه شما درسته و ادله من از نگاه خودم درست...بگذریم که یه عده میگفتن از فیسبوک حقوق میگیری که اینطور سنگش رو به سینه میزنی!!! بگذریم
ولی چیزی که منو اذیت کرد قضاوت ناآگاهانه و متحجرانه بعضی ها بود...
به هرحال من سر همه حرف هام هستم ولی چون در این راه همراهی کمه تصمیم گرفتم فعلا کاری نکنم تا به موقعش
از نصحیت ها نگرانی ها و همراهی شما صمیمانه سپاسگزارم
یا علـــــــــــــی
اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا
یاعلی
خاطره طنز:

خیلی شوخ بود. هر وقت بود خنده هم بود. هر جایی بود در هر حالتی دست بردار نبود. خمپاره که منفجر شد ترکش که خورد گفت: «بچه‌ها ناراحت نباشید، من می‌روم عقب، امام تنها نباشد.» امدادگرها که می‌گذاشتندش روی برانکارد، از خنده روده‌بر شده بودند.

***

سلام. ممنون اومدین نظر دادین
انشالله ظهور نزدیک است. ما هم باید هرکاری میشه واسه تعجیل بکنیم....
سلام...زیبا بود...
اللهم عجل لولیک الفرج!!!!به امید ظهور ارباب....
سلام

به نظرمن شما خودتونو ناراحت نکنین شاید نظر بقیه هم نظر شخصی شون بود!!!!!!!!!!!!!
آمین
۱۶ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۱ تا بی نهایت
سلام خواهری.خیلی زیبا نوشته بودید.انشاءالله اون روز من هم زنده باشم...
فقط یک سخن:نفرمایید که به خودشون ارتباط داره اگر قرار باشه همه مون بگیم به خودشون مربوطه پس کی علم سید علی رو به دست بگیره.فرمایشات شما تو پست قبلی کاملا به جا و منطقی بود هرکسی با فرمایشات شما مشکل داره به نظر حقیر باید تو عقیده خودش تجدید نظر کنه وگرنه فرمایش شما کاملا متین بود.
موفق باشید.



سلام

تصورش سخته، دنیای بدون ظلم، بدون جنگ، بدون فقر، بدون خرابی،بدون فساد و هرزگی، و انسان هایی فرهیخته، متخلق به اخلاق اسلامی، نه اهل گناه و ظلم و نه اهل ریا و تزویر، مدینه فاضله ای که شیطان در آن حسابی بی کار شده.
دنیایی که در آن همه تحت حکومت عدل انسان کامل هستند، با بهشت آیا چقدر فرق دارد؟
اصلا دنیای مادی بدون گناه و وسوسه شیطانی و تکبر و طغیان وجود خواهد داشت؟

کَلَّا إِنَّ الْإِنسَانَ لَیَطْغَى ﴿۶﴾

حقا که انسان سرکشى مى‏ کند (۶)

أَن رَّآهُ اسْتَغْنَى

همین که خود را بى‏ نیاز پندارد (۷)

دنیای بدون مبارزه، بدون سختی و رنج، بدون فتنه و امتحان، نمی دانم با این حیرت چه کنم.

یا علی
سلام ممنون از حضورتون . به نظر من بحث خوبی رو تو پست قبلی مطرح کردین که مردم بهش مبتلا هستن و ناراحت نشین همیشه کسایی برای هجمه وجود دارن .
قلم جالبی داشت این پستتون در نوع خودش قشنگ بود . مرحبا یا صاحب الزمان ! ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه ، ور نه گدا فقط طلب آب و نان کند .
یا علی و التماس دعا
باران که می بارد تو می آیی
باران گل باران نیلوفر
باران مهرو ماه و آیینه
باران شعر وشبنم و شبدر
باران که میبارد تو در راهی
از دشت شب تا باغ بیداری
ازعطر عشق و آشتی لبریز
با ابر و آب و آسمان جاری
غم میگریزد غصه میسوزد
شب میگدازد سایه میمیرد
تا عطر آهنگ تو میرقصد
تا شعر باران تو میگیرد
از لحظه های تشنه ی بیداد
تا روزهای با تو بارانی
غم میکشد ما را تو میبینی
دل میکشد ما را تو میدانی
دل میکشد ما را تو میدانی
باران که میبارد تو می آیی
باران گل باران نیلوفر
باران مهرو ماه و آیینه
باران شعر وشبنم و شبدر
باران که میبارد تو در راهی
از دشت شب تا باغ بیداری
ازعطر عشق و آشتی لبریز
با ابر و آب و آسمان جاری
از لحظه های تشنه ی بیداد
تا روزهای با تو بارانی
غم میکشد ما را تو میبینی
دل میکشد ما را تو میدانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">