"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

خوش آمدید

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ

سلام خدمت همه همسنگران و دوستان محترم

به آدرس جدید وبلاگ خادم الشهدا خوش اومدید

وبلاگ قبلی ثبت سازمانی بود و باید آدرسش عوض میشد

امیدوارم بازهم مثه قبل سنگر مارو با نور حضور و نظراتتون روشن کنید

فقط دلم واسه اون همه نظرات شما سوخت....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۲)

السلام علیک یا مظلوم غریب یا مهدی صاحب زمان
سلام همسنگر
ولادت امام رئوف امام رضا علیه السلام مبارک
تشکر ..................................
علوی استدلالی.....................
علی علی علی...............
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۸ امید محمدپور
مدونی مشکل شما و همفکرانتون چیه؟
هم در زمینه دین و هم در مسائل مربوط به رهبری ان چیز هایی که به نفع شماست ان را گلچین می کنید و در زمان کاربرد استفاده می کنید به این نمی گن شیفته رهبری میگن سو استفاده.چه خوبه تمام مسائل دین و رهبری را اینچنین فرا بگیرید.
مثل به رسمیت شمردن مخالفا و دعوت به پای صندوق رای/عدم تخریب دولت/ دوری از افراط.
بعدش بله رهبری بنا به تجربه انسان با سواد و مدیری هستند و شکی درش نیست اما این ایشان پیامبر هم نیستن دوست من گاهی اشتباه می کنند گاهی باید به منطق رجوع کرد ما عملا درمقابله با امریکا شکست خوردیم هم در سیاست هم در اقتصاد مقاومتی.البته همانطور که فرمودید رهبری هرگز خواستار عدم ارتباط با امریکا نبودن همان طور که در مراسم تحلیف گفتن باید در دیپلماسی با غرب تعقییر ایجاد کرد همان طور که اقای ولایتی گفتن شیوه دیپلماسی ما در گذشته هیچ فایده ای نداشت همان طور که روحانی خواستار مذاکره با کدخدای غرب شد و از همه مهم تر که دیگر حرفی نمی ماند رای مردم بود به دو گزینه مقاومت یا مذاکره که دیدی مردم کدام را با قاطعیت انتخاب کردن.رهبری هم یک انسان هستند و توقع نداشته باش به عنوان رهبر ایران غرورشو زیره پا بذاره بگه برید با امریکا سازش کنید.
من به شما اختار می کنم یک بار دیگه رای مردم را ببینید و متنبه شوید و کمی بینا خانوم گرامی.
برای من هیچ مسئولی حتی روحانی ارزشی جز ریاست جمهوری کشورم ندارد برای من رفاه و ارامش و پیشرفت کشورم مهم هست نه ارمان گرایی و نه شعار های این چنینی که 8 سال کشورم را به ویرانه تبدلیل کرده که حالا دولت باید برای تامین بودجه و کسب درامد به مردم فشار بی اورد.این در حالیست که روی میلیون ها لیتر گاز و نفت اورانیوم مس طلا نشستیم اما
افسوس که این مزرعه را اب گرفته دهقان پدر سوخته را خواب گرفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">