"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

اخراج به علت ؟؟؟

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ

به نام خدا

این دیکتاتوری و تک صدایی قبلا نیز داد بخش بزرگی از جناح موسوم به چپ و اصلاح طلبان فعلی را در آورده بود. یک حزب دولتی برآمده از دولت هفتم و هشتم از طرف تمام جریان تصمیم می گرفت و اگر کسی با آن تصمیم مخالفت داشت با بهره گیری از گزاره های مختلف و در قالب های زیبایی که داشت نه تنها مخالفین بلکه منتقدین را یا از صحنه بیرون می کرد و یا مجبور به سکوت می کرد. این درحالی بود که ادعای گسترش جامعه مدنی و مشارکت مردم توسط آنان گوش فلک را کر می کرد. اینجانب بر اساس شناخت و اقناع وجدانی و طبق سوگندی که هنوز چند روزی از آن نگذشته به مردم شریف تهران متعهد می شوم که بر اساس اقناع آنچه که پس از تحقیق و دریافتهای خودم به آن رسیده ام از منافع شهروندان دفاع کنم و آن را به منافع شخصی و باندی ترجیح دهم . حتی اگر دیکتاتورهای مدرن و قیم ماب راخوش نیاید و انبوه اهانتها، تحقیرها و توهین ها را در شبکه رسانه ای داخلی و خارجی خود به اینجانب نثار نمایند چراکه از سال 76 با این شیوه استبداد مدرن آشنا شده و بارها از سوی آن نواخته شده ام . از این قیم مابان به ظاهر دموکرات سوالی دارم و آن این است که شعار شما توجه به آرا و نظرات مردم نیست ؟

آیا مردم شریف تهران در نظرسنجی‌هایی که خودتان انجام داده‌اید آقای قالیباف را بر دیگران ترحیج نداده بودند ؟ این برخورد دوگانه شما بسیار شبیه به دموکرات مابان غربی آمریکایی است که نشان می دهد دموکراسی فقط در زمانی مقبول شماست که همسو با نظرات و علایق جناحی و حزبی شما باشد .

یکی از دلایلی که اینجانب را قانع کرده که به آقای محسن هاشمی رای ندهم همانا حمایت شما از ایشان بود چراکه در گذشته نه چندان دور وی و پدرش را افراد دیکتاتور معرفی و انواع و اقسام اتهامات مالی و ... را نثار آنان می نمودید کافی است برای اینکه کاملا به یادتان بیاید در رسانه های از سال 76 تا 84 نام ایشان راجستجو کنید ؛ حال چه اتفاقی افتاده که به حمایت از ایشان برخواستید؟ اگر اتهامات دیروز شما کذب بوده باید صراحتا توبه کنید و از آقای هاشمی و فرزندانش عذرخواهی کنید

اینجانب صراحتا اعلام میکنم که با بخشی از جریان اصلاح طلب که اتفاقا بخش تندروی آن محسوب می شوند و جالب آنکه بر اساس جبر زمانه اکنون شعار اعتدال می دهند ! و از دولت سهم خواهی می کنند زاویه داشته و دارم و تا آنجا که مطلع هستم بخش زیادی از نخبگان این جریان با اینجانب نیز همسو هستند ،اما غالبا به دلیل جلوگیری ازهتک حرمت خویش جرات بیان انتقادات خود را از این قیم مابان ندارند . به نظر اینجانب چنانچه نقد درون گفتمانی در جریان اصلاح طلب انجام نشود مجددا با برخود قاطبه مردم رو به رو خواهیم شد.

مردم از شعار‌های رنگارنگ و مردم فریب خسته اند و به دنبال خادمین واقعی خود می باشند و با دقت گفتار و کردار ما را رصد نموده و در انتخابات با رای هوشمندانه خویش پاسخ ما را داده و خواهند داد و به نظر من چنانچه مجددا دیکتاتوری مدرن بر جریان اصلاحات حاکم شوند این مقدار اقبال نسبی مردمی را قطعا و یقینا از دست خواهیم داد و من به عقلای جریان هشدار جدی می دهم که زودتر چاره ای برای این مشکل اساسی بیندیشند .

اینجانب می توانستم رای خویش را در شورای شهر پنهان کنم اما بر اساس اقناع وجدانی که آقای دکتر قالیباف را بر آقای مهندس هاشمی به دلائل متعدد از جمله توانایی اجرایی ترجیح دادم و به صورت شفاف رای خویش را ارائه نمودم البته این هم قابل ذکر است که دیکتاتوری مدرن نگذاشت که فرد دیگری در جریان اصلاحات کاندیدا شود و گرنه افرادی در جریان اصلاح طلب خود را در معرض قرار داه بودند که اگر دیکتاتوری مدرن اجازه می داد قطعا اینجانب و برخی دیگر از اصلاح طلبان شورا به آنان رای می دادیم .

به دنبال تخریب سازمان یافته جریان دیکتاتوری مدرن اینجانب به عنوان یک بانوی اصلاح طلب صراحتا فاصله و اختلاف دیدگاه عمیق و اساسی خود را با این غوغاسالاران مدرن و به ظاهر دموکرات ابزار می دارم و خود را برای حملات و هجمه های ناجوانمردانه آنان که به انواع مختلف شروع شده و ادامه دارد آماده کرده ام . بدیهی است که این هجمه ها اینجانب را از پشت کردن به سوگندی که در ابتدای عضویت در شورای شهر تهران خورده ام باز نخواهد داشت و شرافت و عمل به سوگند خود را به تسلیم شدن در برابر دیکتاتوری مدرن ترجیح خواهم داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۰
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۴۴)

۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۴:۴۳ خادم شهدا
بعد از مدتها آهنگ وب شما بد جوری دلمو هوای مناطق کرده
دلم برای شهدای تاز تفحص شده بدجوری ........
تشکر از گوش زد شما.
دنیا بدجوری زرق و برق داره.......
دعا کن پایبند به راه ..........
معجور با شهدا
marbach.mihanblog.com
سلام
اخلاق حرفه ای یعنی اینکه وقتی کسی عضو یک حزب هست نظرات شخصیش رو در جلسات حزبی مطرح میکنه و و قتی اکثریت حزب به یک نتیجه رسید همون نتیجه رو اعمال میکنه و اگه اون نتیجه که اکثریت حزب بهش رسیده بود از نظر اون عضو خلاف قانون یا شرع بود از حزب استعفا میده و به تشخیص خودش عمل میکنه
اخلاق اسلامی هم که شما باید بهتر بدونید که یکی از ارکان دین ما وفای به عهد هست وقتی ایشون خلاف عهدی که با همفکرانش بسته رفتار می کنه میشه یه حرکت خلاف اخلاق اسلامی دیگه
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۸ جوون ایرونی
جالبه پس از نظر خبرچین اگر کسی وارد حزبی شد باید تابع نظر حزب باشه و بردریافت خودش خط بطلان بکشه!!!!!
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۶ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
ممنون از پیشنهادت یه مقدار فقط دیر گفتی اما باز ممنون ایشاالله برای ماهناممون که دنبال مجوزاشیم این اسم رو پیشنهاد می دم.
من دوست دارم که روزی فرا رسد که سیم های خاردار تنها علامت اراضی کشورها باشن نه عقاید کشور ها دوست دارم روزی صلحی در جهان همه گیر شود که زیره چتر کشوری بنام دنیا زندگی کنیم
معلم عربی هستید؟
فرمانده گروهانمان جمعمان کرد و گفت :«امشب باید با روحیه برید خط. چه پیشنهادی دارید؟» هیچ کس چیزی نگفت.
همه‌مان را نشاند و پاهایمان را دراز کرد. شروع کرد به اتل متل توتوله خواندن. آن‌قدر خندیدیم که اشکمان درآمد و پهلوهامان هم درد گرفت. وسط همین خنده‌ها هم شروع کرد روضه امام حسین خواندن. اشکمان که سرازیر بود فقط خنده شد گریه. آن شب خط، خیلی زود شکست.
***

ممنون
سلام ------------------آپم حتمأ تشریف بیارین
بانظراتتون ما را دل گرم کنید
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۱۹ سه بچه هیاتی
سلام آپیم خوشحال میشیم سربزنید
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۰ تا بی نهایت...
سلام.ممنون از تشریف فرماییتون.التماس دعا .یاحق
سلام دوستان،،خواهش میکنم و ممنون میشم کد زیر را در وب خود قرار بدین،،کد لوگو وبلاگ ستاره های آسمانی است!!
تشکر میکنم از مدیر وبلاگ ((درسایه سار نخل ولایت)) به جهت ساخت این لوگو که واقعا" ازشون تشکر میکنم،،این لوگو هدیه ایشون جهت تولد بنده است!!!التماس دعا

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۶ معـــــبــــری بــــه آســــمان
سلام
چرا به امام رضا(ع) «غریب‌الغرباء» لقب داده‌اند
بروزیم
منتظر نظرات شما عزیزان هستیم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۱ امید محمدپور/وبلاگ خبری خبرچین
بنده هم با شما هیچ خصومتی ندارم بنده در ادامه در کامنتهای خصوصی خدمت دوستان عرض کردم منظورم از همون جوون ایرونی بود البته از شما دلخور شدم که نظرمو حذف کردید و یه جوری از جوون ایرانی دفاع کردید که گفتم نکنه اشناتونه !!!
اما به هر حال امید وارم که از طرف هردو مون بیشتر خویشتن داری ببینیم من هنوزم می گم باید نقد در کشور باشه شما هم باید نظرات خود را ازادانه بیان کنید اما می تونیم نقدمونو بسیار ملایم تر بیان کنیم طوری که توش ادب احترام کاملا حفظ بشه مثل بفرمایید بشینید و بتمرگه هردو یه معنی داره اما کاملا نتفاوت هست امیدوارم همه ی ما شیوه نقد را بهتر یاد بگیریم.
در هر صورت من دوست ندارم نظرات شمارو به عنوان یک دوست یا یک هموطن منتقد تو وبلاگم نداشته باشم و از شما می خوام که مانند گذشته هر روز تو وبلاگ هم تبادل نظر داشته باشیم.
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۳ امید محمدپور/وبلاگ خبری خبرچین
خیلی خوشحالم که بالاخره یک وجه اشتراکی با هم پیدا کردیم.ممنون از حضورت
برای این موضوع من خیلی مشکوکو نیستم چون میشناسم ایشون رو و بهش رای دادم هرچند از آینده کسی خبر نداریم .
ولی بازم مثل همیشه اصلاحات چزونده میشه .
سلام

ایشون هم اخلاق اسلامی و هم اخلاق حرفه ای رو رعایت نکردن و طبیعی ترین واکنش به این اقدامشون اخراج از حزب بوده. این اخراج یک حرکت کاملا اصولگرایانه و درست از یک حزب اصلاح طلب بوده.
واقعا با شما موافقم -با تبادل لینگ منتظرم
سلام
بیایید باحجابها رو مسخره کنیم..
خوشحال میشم شما هم بیایید وبا ما همراهی کنید..
..
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۸ سیدحسن نبی زاده
سلام وقت بخیر
با موضوع"سینما،زبان گویای فرهنگ هر جامعه"بروزم مارا با نظرات دلگرم کنند خود یاری نمائید
ولادت امام رضا علیه السلام پیشاپیش بر شما مبارک
امام رضا علیه السلام : ایمان‌ چهار رکن‌ است‌ : توکل‌ بر خدا ، رضا به‌ قضاى‌ خدا ، تسلیم‌ به‌ امرخدا ، واگذاشتن‌ کار به‌ خدا

+

با یه خاطره قشنگ بروزم. حتما سر بزنین و بخونین
سلام دوباره!!
زیبا جادار مطمئن مینویسم!
هدیه خوشگله که هر شب براتون میفرستادم اینبار تو وبمه....
























نمیایی؟
پیشاپیش قدمتان را گلباران میکنیم:
سلام وب زیبایی دارین
آپم خوشحال میشم سر بزنید
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۷ سه بچه هیاتی
سلام وب پرمحتوایی دارین
به وب ما هم سری بزنید خوشحال میشیم البته کامنت بزارین تا از حضورتون مطلع شیم دوست داریم تو همه پست ها نظرتون رو بدونیم
منتظریم
سلام
بروزم... خوشحال میشم تشریف بیارید
یا علـــــی
داشتیم از فاو برمی‌گشتیم سمت خودمان که قایق خراب شد. قایق دوم ایستاد که ما را یدک کند. یک دفعه هواپیماهای عراقی آمدند. همه شروع کردند به داد زدن و یا مهدی و یا حسین گفتن. چند نفر هم پریدند توی آب. یک نفر ولی می‌خندید.
سرش داد زدم که بچه الان چه وقت خندیدن است. گفت خوب اگر قرار است شهید بشویم چرا با عز و جز و ناراحتی. 16 سالش بیشتر نبود.

****
اصلاح طلبا فقط ادعای سیاسی نکردن شورا دارند
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۵ ویلاگ دلبستگی امام زمان عج.. به امام ره
خداوندا

مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن

تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم

آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم

آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم
سلام.....آپم با شعر و نوحه زیبای هرجا باشم روضه تو میگیرم کربلا نرم که من میمیمرم

با نظراتتون ما را دل گرم کنید
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۴۶ سیدحسن نبی زاده
سلام
اصلاح طلبان همان هایی هستند که شعار زنده باد دشمن من سر می داند ولی تحمل یک نقد رو نداشتند سخنرانی خاتمی در دانشگاه تهران یادتون رفته چه کلماتی بکار برد؟؟؟؟؟
اصلاح طلبان شعار گفتگوی تمدن ها راه انداختند ولی خودشون جنبه ی گفتگوب درون کشوری ندارند چه برسه به گفتگوی تمدن ها....
اینا در دروغ گویی وشعار دادند ید طولایی دارند...
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۲۸ امید محمدپور/وبلاگ خبری خبرچین
منظور خانوم خادم الشهدا من بودم و اعلام می کنم بنده هنوز به افراطگری های گه گاهی شما انتقاد دارم اما من در پست جدیدم عرض کردم که مسئول تمام این بد اخلاقی های جبهه ی اصلاح طلب خود خانوم راستگوست اما متاسفانه افراط گری و ظرفیت سیاسی کم در جناح اصلاح طلب هم هست و افراطیون در این حزب هم هستند من بر این عقیده هستم که در هر جناحی افراطی گری وجود داره حتی در اصلاحات و در هر صورت افراطگری محکومه.من تاکیید می کنم اگر خانوم راستگو از اول اعلام استقلال می کرد این اتفاقات نمی افتاد و کسی هم اظهار نظر بی جا نمی کرد اما اصلاحاتی که ادعای روشنفکری دارد اگر کسی حتی از نیروهای خود نامهربانی کردند مثل خانوم راستگو باید ظرفیت خود را بیشتر کنند و این چنین از کوره در نروند.
سلام ممنون از حضورتون و مطلب جامعتون . خب تعجبی نداره وقتی رئیس جمهور کشورمون تو روز روشن دروغ میگه و هر چی اصلاح طلب رو تو کابینه و دور و برش میزاره و عین خیالشم نیست که گفته بود من فراجناحیم شما چه انتظاری از احزاب همسوشون دارین . خدا به داد ما برسه . التماس دعا
* و هنگامیکه به آنها گفته شود در زمین فساد نکنید میگویند "مافقط اصلاح کننده ایم " * آگاه باشید آنها همان مفسدانند ولی نمیفهمند * (سوره بقره آیه های 11 و 12 )
این جماعت در ظاهر آراسته هستند ولی گرگ درونشون به شدت فعاله !!! و تحمل هیچگونه مخالفت و انتقاد رو ندارند
اینا همونایی هستند که سال 88 یک مادر و دختر رو تو خیابونای تهران به جرم چادری بودن شهید کردند
اینا همونایی هستن که در برابر کشف حجاب یک خانم محجبه به دست یک زن بی حجاب در خیابونای تهران هیچ عکس العملی نشون ندادن
اینا همونایی هستن که روز عاشورای سال 88 پرچم و بیرق امام حسین ع رو به آتش کشیدن
راستی این موارد چقدر آشناست
واقعا تاریخ تکرار میشه
به قول شهید مطهری شمر 1400 سال پیش به درک واصل شد
شمر امروز رو بشناسید
خدایا ما رو اهل بصیرت قرار بده تا عمار اماممون باشیم و شهادت رو نصیب ما کن
درضمن امیدوارم خانم راستگو به ماهیت واقعیه هم پیمانان سابقش پی برده باشه و به دامان انقلاب برگرده
التماس دعا
یاعلی
حالا حالا اصلاح طلب ها باید بسوزن...
سلام
این خانم راستگو با استفاده از نام اصلاح طلبان تونست وارد شورا بشه ؛ و حزبش این حق رو به گردنش داره که متهمش کنه به خیانت
سلام...همه قضایا پشتش به دیکتاتورپیر سیاه ،،رفسنجانی ،، برمیگرده!!مواظب باشید و بصیرت...

وقت بروز کردن نداشتم
یاعلی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۶ تخریبچی جامانده
همه دوست دارند که به بهشت بروند

اما کسی دوست ندارد بمیرد!

بهشت رفتن جرات مردن می خواد...


و شهدا چه زیبا تفسیر کردند جرات را....
سلام!
از دستم خسته شدی نه؟
از بس اومدم و نظر دادم....!
گفتم تو وبم نظر بزاری هر روز میام....
اومدم!
وقت هدیه شد:http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=5f260564bad930debd7742f3ea11a5a7

ببخشیدااا...
اصلا نمیدونم هدیه دادن و دوست دارم...
حس میکنم اتحاد بین ما رفقا بییشتر میشه....
با هدایای امام رضا بروزم...
بیایا.....
تو نظر سنجی لطفا شرکت کن...
جواب سوالممم بده...
منتظظظظظظظظظظظظظظررررررررررررمممممممم یازهراس
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۱ معبر سایبری فندرسک
منم امشب خواستم یه مطلب در همین خصوص بنویسم. اما حالم ازین سیاست آبدوغ خیاری بهم خورد.
راستی یه طرح جدید زدم به روزم
با سلام و تشکر بابت حضور گرمتان

شما با افتخار لینک شدید.

امیدوارم همواره موفق و موید باشید
سلام،این روزها معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ،تو این ماجرا هم معلوم نیست حق با کیه اما از این موارد بخاطر علایق شخصی و حزبی وجود داره...
اما این اصلاح طلب ها سال 88 خودشون رو نشون دادن حالا هرچی می خوان ماست مالی کنن،کلمه ی اعتدالشون...
بگذریم
هعی
خدای بزرگ ، حسین (ع) قیامش بر پایه اصلاح امت جدش بود و به نوعی کارش اصلاح طلبی بود
و امروز می بینیم چه کسانی طبل اصلاح طلبی را می زنند
آقایان و حضرات، شما اصلاح طلب نیستید . افساد طلبید ...
پست جالبی بود همسنگرم
اجرت با شهدا
سلام.
دود فتنه ها بلند شده از داخل و خارج.
قضیه سوریه، رای اعتماد مجلس، جان گرفتن مارفتنه و مذاکره در آمریکا که جناب حجت الاسلام روحانی گفت و این قضایای اخیر به من میگه دوره یک پالایش عمیق در نیروهای داخل نظام نزدیکه.
ان شاء الله اون روز تو سنگر ولایت باشیم.
یا علی
سلام
دیگه خسته شدم ازشون... دور و برمون پرشده از این آدما...
نمیدونم مردم کی میخوان به خودشون بیان و به دنبال حق باشن... دیگه زبونم مو درآورد!
البته انشاالله بزودی روزی میرسه که همه چیز برملا میشه و حق و ناحق برای همه شناخته میشن...
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علـــــی
ممنون از دعوتتون
پست خوبی بود خسته نباشید
یا علی
سلام.
به نظرم کل ماجرا بوداره، چرا می گم؟
بعد از این بود که آقای قالی باف رفت دیدار خاتمی.
من که می گم دستور از خاتمی بوده.
قدم به قدم راه را برای بازگشت خاتمی دارند باز می کنند، اصلاح طلب و اصولگرا با هم تقسیم کار کرده اند.
البته این نظر من روی حدسیاته و ممکنه درست در نیاد.
اما همیشه هم نباید گول ظاهر قضیه را خورد.
فدا کردن بعضی ها برای رسیدن به اهداف بزرگتر به اضافه اینکه الان خانم راستگو چه وجهه ای هم دست و پا کرد!
الله اعلم

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضور همیشگی تون

این روزا که همه قضیه ها بوداره و اگه همینطور پیش بره بینی هامون میترسم نیاز به عمل جراحی پیدا کنه...
از نظربنده حدسیات شما به واقعیت نزدیکه
اما به هرحال اگه این ماجراها و فدا کردن ها زمینه سازی باشه واسه حضور بچه های بالا از این جهت که خواسته و ناخواسته باعث آگاه شدن مردم میشه خوبه
یا علــــــی
درباره تهمت هایی هم که به ما و شما می زنند باید گفت این تهمت ها اتفاقاً شیرینه
و نشون میده موضع ما حق بوده
همیشه اونایی که دچار تفریط هستند معتدل ها رو متهم به افراط می کنند
سلام
متأسفانه باند بازی همینه
متأسفانه اکثر احزاب همینجوریند
دیگه اصلاح طلبان که نور علی نور!
وقتی حضرت آقا این همه توصیه می کنند که رئیس جمهور و دیگر مسئولین وابسته به گروه و جناح و حزبی نباشند
برای همین چیزهاست
آدم اگر در قالب یک حزب فرو بره دیگه حتی اگه منافع مردم یه چیز دیگه باشه باید منافع حزب رو ترجیح بده وگرنه همین رفتاری رو می کنن که با خانوم راستگو کردند
متأسفانه قبلاً مثل این رفتار رو از دیگران هم دیده بودیم اما رسانه ای نشده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">