"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

انصاف...

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۸ ب.ظ

سلام...

این پست رو به  دنبال جمله (باردیگر نام ایران به عنوان کشوری صلح جو بعد از ۸ سال بر روی زبان ها در جامعه بین الملل افتاد ) که در یکی از سایت ها خوندم  نوشتم قبلش باید بگم که من  قصد کارشکنی یا بد نشون دادن موضوع نیستم فقط خواستم  به قولی در حد خودم و بلاگم روشنگری کرده باشم و خواستار انصاف...

تا نظر شما چی باشه....!!!؟؟؟؟

طبق گفته نویسنده این جمله در  8 سال گذشته آقای احمدی نژاد با حضورشون در سازمان ملل حرف هایی زدند که باعث شده عزت و بزرگی ملت ایران در نظر دنیا  کم ارزش بشه وایران صلح طلب معرفی نشه حالا جناب روحانی  باعث بزرگی بیش از پیش ایران شده و آن را صلح طلب معرفی نموده است.باید بگم در خوب و جامع بودن نطق جناب روحانی شکی نیست و همه پسندیدیم  ولی من هرچه که در متن سخنرانی جناب احمدی نژاد دقیق شدم چیزی که این نویسنده محترم گفته بودند رو پیدا نکردم بلکه صلح طلبی را خواسته اصلی ایشون دیدم

 بنده من مقایسه ای کردم بین دو نطق روسای جمهوری کشورمون  که نتیجه ش رو میتونید بخونید و خودتون قضاوت کنید.

احمدی نژاد: در جمع شما خواهران و برادران از سراسر جهان حضور یافته ام تا برای بار هشتم در هشت سال مأموریت خدمتگزاری به مردم شایسته کشورم، به جهانیان نشان دهم که ملت شریف ایران همچون گذشته تابناکِ تاریخی اش، اندیشه ای جهانی دارد و از هرگونه تلاش و مجاهدت برای تأمین، توسعه و تحکیم صلح ، ثبات و آرامش در جهان که البته تنها از طریق همفکری و همکاری و مدیریت مشترک میسر است، استقبال کرده و آن را مهم تلقی میکند.

 

روحانی: در برابر همه بیم ها، امیدهای جدیدی وجود دارد: امید اقبال مردم و نخبگان در سراسر جهان به "آری برای صلح و نه برای جنگ"، و امید به ترجیح گفت و گو بر ستیز، و اعتدال بر افراط

 

احمدی نژاد: باور ندارم که توده¬های مسلمان و مسیحی¬ و یهودی، هندو و بودایی و غیره با یکدیگر مشکلی داشته باشند،آنان به راحتی با هم انس میگیرند و در فضای دوستی زندگی میکنند و همگی خواهان پاکی و عدالت و محبت هستند. آدمیان شایسته چنین وضعی نیستند و خداوند حکیم و مهربان که همه انسانها را دوست دارد چنین وضعی را نپسندیده است. او از انسان که بالاترین مخلوق اوست خواسته است که بهترین و زیباترین زندگی همراه با عدالت و عشق و کرامت را در زمین بر پا کند، پس باید چاره ای اندیشید.

روحانی:زیربنای امید، باور به اراده عمومی مردم جهان برای مبارزه با خشونت و افراط، تغییر پذیری، مخالفت با ساختارهای تحمیلی، بها دادن به گزینش و عمل مسئولانه انسانی است. امید، بی تردید یکی از بزرگترین نعمت های خداوند مهربان به همه انسان هاست. اعتدال نیز به معنای حرکت خردمندانه، هوشمندانه، زمان مند و مکان مند در تلفیق آرمان های والا، گزینش راهبردهای اثرگذار و در نظر گرفتن واقعیت هاست.علیرغم همه مشکلات، من عمیقاً به آینده امیدوارم. با همبستگی جهانی علیه خشونت و افراط، تردیدی ندارم که آینده روشن است. اعتدال، آینده جهان را درخشان خواهد کرد.

 

حالا به نظر شما آقای احمدی نژاد چیزی جز صلح را خواسته بود...وغیر از خواسته ی رئیس جمهور آقای روحانی ست؟

                                                                                                                    

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۵۱)

سلام
من نمیفهمم شما از کجای این نوشته یا تحرکات دولت احساس میکنید عزت ایرانی و انسانی کمرنگ شده.
بله همینطوره مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار از ارمان های انقلاب هست ولی هنوز تضادی بین حرفهام و این ارمان ها نتونستم پیدا کنم که اصلاحش کنم.
۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۳:۳۰ همراه آسمانی
تاحالا به کفشها دقت کردید؟ دو همراه که با هم تمام مسیر هارا می روند وباهم خاکی و پیر میشوند و بدون هم به درد نمی خورند ..
این جوری همراهتون رو انتخاب کنید و وفادارش بمونید.

روز ازدواج فاطمه زهرا و علی مرتضی مبارک
با ما باشید.
سلام حرفت درست بود اگه کسی بخواد وارد سایت فیلتر شده بشه کسی نمی تونه جلوشو بگیره...
نمی دونم چی بگم...
امید وارم خدا عاقبت هممونمو بخیر کنه
دعام کن
علی علی علی
علوی استدلالی
با سلام
بنا به دعوتتون به وبلاگ شما امدیم ولی مطالب اصلا نشان داده نمیشه
نمیدونم مشکلش دقیقا چیه شاید هم سیتم من مشکل داره
در کل میشه گفت که ما باید جوری دفاع کنیم که فایده ش بیشتر از هزینه ش باشه
مثلا بعنوان نمونه ما باید زمینه های اتحاد بین حماس و فتح رو ایجاد میکردیم نه که قطر میاندار این موضوع بشه یا دولت میتونه با نهادهای مدنی و حقوق بشری در ایران روابط بهتری رو برقرار کنه تا در مرحله ی بعد این نهاد ها رو به سمت دفاع از فلسطینی ها حرکت بده یا میتونیم در چارچوب حقوق بین الملل شکایت های متعددی رو از اسرائیل انجام بدیم و اون ها رو حداقل در سطح رسانه ها به چالش بکشونیم البته همه ی این کارها وقتی تاثیر گذار هست که ما در داخل از لحاظ اقتصادی و سیاسی بسیار قوی باشیم و در خارج با ادبیات قابل فهم صحبت کنیم.
سلام
حمایت از مستضعفان جهان از جمله مردم فلسطین که آرمان و هدف نظام هست و همه ی دولت ها هم موظف به حرکت در این مسیر هستند
بحث بر سر دفاع از این مردم مظلوم نبود بحث بر سر چگونه دفاع کردن هست.
اینکه احساس میکنید از امریکا دفاع میکنم بنظرم سوءبرداشتی باشه که از حرفهام دارید
پاسخ:
پاسخ: خیلی دوست دارم بدونم از نظر شما چگونه دفاع کردن چطوریه؟
منتظرم
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۵ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
سلام ابجی با کمال تاسف و تخطی گری مسئولین کارگروه نظارت اینترنتی از قوانین جمهوری اسلامی بنا به اصل23 قانون اساسی وبلاگ کشوری بنام دنیا ساعاتی پیش مورد فیلتر قرار گرفت از تمام دوستانی که در این 4 ماه با من همکاری و تبادل نظر داشتن تشکر و قدرانی ویژه به عمل می اید و بی شک بزودی بر خواهم گشت.
باتشکر

پاسخ:
پاسخ: سلام
واقعا ناراحت شدم و متاسفم
اصلا با فیلتر کردن موافق نیستم...
منتظر برگشت دوباره شما هستم
خدایا ؛ من اگر بد کردم ، تو را بنده دیگر بسیار است
اما . . .
تو اگر با من مدارا نکنی ،
مـــرا خــــدای دیـــگـــــر کـــجــــاســــت ؟؟؟
یا رَب اِرحَم ضَعفَ بَدَنی
داشتم می‌رفتم سر کلاس. برعکس همیشه صدایی از کلاس نمی‌آمد. در را باز کردم دیدم هیچ‌کس نیست. روی تخته نوشته شده بود: «بچه‌های کلاس دوم فرهنگ همگی رفته‌اند جبهه. کلاس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.» من هم دیدم جایز نیست بمانم. شاگرد برود معلم بماند!؟

***

ممنون.
درمورد نظرتون خیلی نمیشه اینطور گفت اما ای کاش درمورد تلفن آخر تأمل میکردن...

منظورم نظر شما تو پستم است....
داشتم می‌رفتم سر کلاس. برعکس همیشه صدایی از کلاس نمی‌آمد. در را باز کردم دیدم هیچ‌کس نیست. روی تخته نوشته شده بود: «بچه‌های کلاس دوم فرهنگ همگی رفته‌اند جبهه. کلاس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.» من هم دیدم جایز نیست بمانم. شاگرد برود معلم بماند!؟

***

ممنون.
درمورد نظرتون خیلی نمیشه اینطور گفت اما ای کاش درمورد تلفن آخر تأمل میکردن...
سلام
به روزم
و منتظر نظرات ارزشمندتون
سلام داداش وبتون خیلی خوبه بامحتوا هست خوشحال میشم به منم سر بزنید.اگه نیاید واقعا ناراحت میشم.یاعلی
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۰ تا بی نهایت
سلام.خواهری اصلا معلوم هست کجایی؟
بابا یه سری بهمون بزن.
به روزم...
سلام
یه دودوتا چهارتای ساده است من میگم رییس جمهور سابق احتمالا در ذهنشون این بوده که من این حرف ها رو میزنم برای اینکه یه فایده ای به کشورم و فلسطینی ها برسونم دیگه؟ خب من میگم بنظر شما دقیقا این فایده چی بود؟ اصلا فایده ای که به ایران رسید نمیخواد بگید فقط بگید چه فایده ای برای همین مسلمون های مظلوم فلسطین داشت؟


پاسخ:
پاسخ: برادر من شما چرا مغلطه میکنی؟؟چی رو میخای ثابت کنی؟؟
من دارم به شما میگم کسی مثه احمدی نژاد در سازمان ملل از فلسطین حمایت کرد چون اونها مسلمون هستند و این وظیفه هر مسلمونیست که به داد مسلمون دیگه برسه
نتیجه ای بیشتراز اینکه صدای ظلمی که داره به حالا مسلمون هم نه به ""انسان"" میشه به همه جای دنیا رسید؟
در قرآن داریم که:
اگر گروهى به خاطر حفظ دین و آئین شان از شما یارى طلب کنند، بر شما لازم است که به یارى آنان بشتابید
و همچنین:
چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و کودکانى که (به دست ستمگران) تضعیف شده اند، پیکار نمیکنید...
امام راحل هم مى فرماید: همانطورى که ظلم حرام است، انظلام و تن دادن به ظلم هم حرام است، دفاع از ناموس مسلمین و جان مسلمین و مال مسلمین و کشور مسلمین، یکى از واجبات است.

دیگه بیشتر از این؟؟؟
به جناب محمد پور هم عرض کردم که از آمریکا براتون گوساله سامری ساختند و شما در خوابید...آمریکا که ازش اینطور دفاع میکنید خون خواری بیش نیست...
۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۵ سیدحسن نبی زاده
سلام با موضوع "نقش روحانیت در جامعه..." بروزم
هوالمتین
باسلام
با نامه ی سرگشاده ای خطاب به رییس جمهور به روزیم
لطفا مطالعه شود
اما یک گلایه:
چرا تا زمانی که من به همسنگری هایم سر نزنم کسی سراغ وبلاگ ما نمیاد
واقعا چرا؟؟؟
اگر دوست ندارید وبلاگتان بیاییم لطفا بگید تا مزاحم نشویم
والعاقبه للمتقین
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری....



قابل توجه تهمت زنندگان به دکتر جلیلی
تا کی همه جا بدون تو غم بخوریم؟

پس کی تو می آیی آب زمزم بخوریم؟

این جمعه خدا کند بیایی آقا

یک نان و پنیر ساده باهم بخوریم

****

سلام
با مطلب جدید بروزم.
سر بزنین...
ممنون
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۷ جامانده ...
سلام ... ممنون از حضورتون !
منم باهاتون موافقم ... !!!
اگر آقای احمدی نژاد ایراداتی داشت ، اما صراحت موضعش در مقابل اسراییل تحسین برانگیز بود ... و همین طور اقتدار و ثبات قدمش!!!
اما این موضوع متاسفانه در دولت جدید کمرنگه !!!
سلام
راستش من یه سوال مشخص پرسیدم که متاسفانه هر چی توی کامنتتون گشتم جوابش رو پیدا نکردم.
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۱۰ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
خواهر عزیزم بنده تاکیید می کنم نوشته مرا بخوانید دوباره و این بار با دقت.
من هرگز نگفتم اقای جلیلی با اینها بوده.من این را تشخیص می دم که اگر اقای جلیلی هم دست داشته انقدر بی سیاست نیست که از خودش ردی بجا بذاره.من می گم بیاد اعلام کنه اینها ربطی به من ندارند.منو شما درک می کنیم اقای جلیلی بی خبر بوده و احتملا نقشی نداشته ایا مردم عادی هم این برداشت را دارم.از طرح یک سوال چنان اشفته می شید چطور می خواهیم تحلیل هم دیگرو جواب بدیم؟!!!
بنده امروز جوابیه ای به رجانیوز و اقای صادق شهبازی دوست عزیزی که از اقدام خود دفاع کرده و رجانیوز بازتاب داده را ارسال کردم به تحریریه انها در وبلاگمم هم در پست جدید موجوده بفرمایید ببینید
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۷:۳۳ پاسخ اقای محمدپور _خادم الشهدا(میشداغ)
جواب آقای محمد پور:
سلام
منظورتون رو از اینکه تنها تنها وتنها به نظر شخصی من احترام گذاشتین رو متوجه نشدم...
ولی میدونم این نظر خیلی هاست
واما اینکه فرمودین عکس جلیلی با اینها بوده و جلیلی جلیلی میگفتند قبلا هم گفتم خدمتتون اینها همه اجیر شده هستند و این کاملا مشخصه...
در مورد سال 88 هم که میگین به آقایون تهمت زدند برادر من وقتی اون آقایون خودشون علنا بیانیه میدادن و از مردم خواسته بودن بیان روز قدس تو خیابونا و شعار سر بدند خب دیگه حرفی از تهمت میشه زد؟
اون آقایون با مصاحبه هایی که کرده بودند خودشون رو گرداننده همه حوادث معرفی کردند اگه یادتون باشه قبلا هم که در این مورد سند خواسته بودید براتون نمونه هاش رو گذاشتم و بحث کردیم
ولی الان آقای جلیلی بیانیه داده؟مصاحبه کرده؟مخالفت کرده؟ایشون که حمایتش رو از جناب روحانی هم اعلام کرد؟
من نمیدونم آخه چرا یه سری راست و دروغ رو به هم میپیچونی شما؟
واقعا برام سوال شده؟
این گفته شما یعنی اینکه جلیلی با سابقه ای که داره و سمتی هم که الان دریافت کرده اندازه یه فرد عادی هم متوجه نیست که بیاد با تجمع و کفش پرونی همه اینها رو زیر سوال ببره؟؟؟
واقعا عجیبه...

یا علـــــــــــی
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۶:۴۱ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
پاسخ:
به همون اندازه که کشورم . ایرانم برای من ارزش داره دینمم ارزش داره ایران بدون اسلام بی معنی برام و اسلام بدون ایران هم برام ارزشی نداره .
شعار مردم در ان روز کینه ای بود که از اونها داشتن که پول ملت را چپاول کردند.
در مورد نظرت در مورد جلیلی:
بنده سوال کردم که چرا اینها از نزدیکان ایشان هستند و از ایشون سو استفاده کردند و اقای جلیلی بیاد اعلام کنه که ربطی به اینها نداره و اینها سو استفاده کردند.
حالا این که تحلیلم برای شما کودکانه و خنده دار بنظر اومده اولا خوشحالم که یک هموطن را خندان کردم . بعد اینکه تنها و تنها و تنها به نظر ((شخصی )) شما احترام می زارم.وقتی عکس جلیلی رو دستشون میگیرن وقتی رو موتوراشون عکس جلیلی رو زدن وقتی در عکس ها هم دیدیم محور اصلی شرارت در این تجمع از نزدیکان ستاد ایشون هست خب شبهه ایجاد میشه ایا بنده حق ندارم سوال طرح کنم و سوال بپرسم؟اگر سوال پرسیدن تهمت و خنده دار است.پس هم من تهمت زدم هم شما بخندید.
فقط منم خیلی خوشحالم کسانی که سال 88 به اینو ان تهمت می زدند و فتنه گر و بی بصیرت به اینو ان می گفتند امروز رسوای عالم شدند.
وقتی می پرسیدیم چرا فتنه گر هستند.می گفتند:قانون گریزند ولایت محور نیستند و دنبال توهین و اشوب هستند.
در فرودگاه مهر اباد اتفاقات جالب و مشابه 88 رخ داد:
تجمع غیر قانونی و بدون مجوز / توهین به رئیس جمهور قانونی و مشروع کشور / حمله و ضرب شتم مردم عادی / ایجاد رعب و وحشت / ایجاد هرج و مرج در ترافیک شهری.
دقیقا اتهامات جریان سال 88 هم همین بود.فتنه گر و بی بصیرت کیه؟
خدا جون عاشق عدالتت هستم .بله خانوم جهان گرد است و ما گرد جهان می چرخیم
سلام

در جهان رسانه زده ی امروز ممکنه شما چیزی رو بگی ولی رسانه ها با استفاده از کلمه های شما حرفی با 180 درجه تفاوت رو به مردم برسونند و در این وضعیت طبیعیه که سیاستمدارها باید با فکر و دقت بیشتری حرف بزنند
نکته ی دوم اینه که اصل این چیزی که رییس جمهور سابق مطرح کردند دقیقا چه فایده ای برای ایران داشت؟ چه فایده ای برای فلسطین داشت؟
من چه جنگی دارم با ایشون آخه دوست عزیز؟

پاسخ:
پاسخ:
همین چه فایده ای داشت و نداشت ها و به ما ربطی داره و نداره هاست که اسلام و مسلمون رو مظلوم تر از همیشه کرده
قضیه همونه که تو قرآن خدا گفته مردم به پیامبر گفتن تو برو بجنگ و دفاع کن ما همینجا هستیم

به قول بزرگی:
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد....
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
اقای احمدی نژاد به کرار هولوکاست را انکار کردن البته بنده نه تایید می کنم نا تکذیب ولی وقتی میتونیم در راستای منافع ملت قدم برداریم چرا بیایم از منافع نازی ها دفاع کنیم مگه نماینده فلسطین و لبنان در سازمان ملل زبون ندارند؟
در جمع مردم زاهدان هولوکاست را افسانه نامیدند:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1_%D9%87%D9%88%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D8%AA
ادرس بالا را مطالعه کن.
محمود احمدی نژاد در سال ۲۰۰۵ ودر جمع مردم زاهدان هولوکاست را یک افسانه خواند.[۵۰][۵۱][۵۲]
من کینه ای از احمدی نژاد ندارم اما وقتی بعضی ها هر چی میشه با احمدی نژاد مقایسه می کنند منم در جواب مقایسه می کنم.وگرنه اقای احمدی نژاد به خاطره ها پیوستن با هاشون کار ندارم .
در ضمن بعضی از سایت ها اسنادی رو کردند که گویا پای اقای جلیلی در ماجرای فرودگاه مهر اباد در میان است که البته هنوز تکذیب و تاییدی از سمت اقای جلیلی صورت نگرفته که امید واریم یه سو تفاهم باشه نه بیشتر!!!
پاسخ:
پاسخ: سلام
همین به ماها ربطی نداره و به خودشون ربط داره هاست که اسلام ومسلمون رو مظلوم کرده
ماها یادمون رفته که یه کشور اسلامی هستیم و بعد ایرانی؟؟؟
یاد شعار نه غزه نه لبنان افتادم ....

در ضمن یه بچه 10_15 ساله هم که یه ذره از سیاست دوروبرش سر در بیاره و اشخاصی مثه جلیلی رو بشناسه وقتی این حرف رو بدی بخونه خنده ش میگیره....
آخه یعنی اینقدر جلیلی باید خودش رو پایین بیاره که از اشخاصی بخاد این کار رو بکنند؟؟؟ یا با این افراد در ارتباط باشه؟؟؟؟

اینها همون بی مغزهای جوگیری هستند که قبلا هم گفتم که ریطی به اصول گرا و اصلاح طلب ندارند یه سری آدم کله گنده کج فهم برای سود و منفعت خودشون اینها رو اجیر میکنند و باقی ماجرا

بحث هلوکاست از طرف دکتر احمدی نژاد کاملاً روشن و واضح بود
تعجب می کنم چرا برخی هنوز حرف صهیونیست ها درباره رئیس جمهور سابق رو مطرح می کنند!!
ایشان دو سؤال پرسیدند
اگر این اتفاق افتاده
در اروپا رخ داده چرا سرزمین فلسطین را غرامت گرفتید؟
و اینکه نازی ها این جنایت را انجام دادند، چرا مردم فلسطین باید مجازات شوند؟
مشاهده کنید، سؤالات واضحه
و چون صهیونیسم جواب قانع کننده برای این دو سؤال نداشت به احمدی نژاد حمله کرد و گفت او کشتار یهودیان را قبول ندارد و طرفدار هیتلر است!!!
درحالی که فقط دو سؤال ساده مطرح شد
به نام خدا و سلام
معذرت می خوام به خاطر اینکه دیر آمدم
این پست شما حرف دل بنده هم هست
حرف احمدی نژاد در مجامع بین المللی شفاف بود و واضح
ایشان از منافع ملت دفاع می کردند و از صلح و عدالت حرف می زدند و اتفاقاً وقتی حرف از جنگ می شد ایشان می گفتند دوران این حرفها گذشته و ملت ما با فرهنگ است
تنها تفاوت ایشان با دکتر روحانی در این است که احمدی نژاد طبق فرموده حضرت امام و مقام عظمای ولایت، آمریکا را دشمن می دانستند ولی با احترام مواضع صلح طلبانه را بیان می کردند
اما دکتر روحانی مواضع صلح طلبانه را بیان می کنند اما زیاد اعتقادی به دشمنی آمریکا با ملت ما ندارند! متأسفانه

پست خیلی خوبی بود
ممنون
سلااام.
مرسی ..از این که به وبمون سر میزنید با این که به روز نیست
راستش ..وقت نمیشه به روز کنم!!!


هروقت میام وبتوون این آهنگ وبتوون آرومم میکنه
سلام ممنون از حضورتون . قشنگ و جالب توجه بود . این نویسنده محترم معلومه بدجور لجشون در اومده بود از سیاست و دیپلماسی قوی دولت دکتر احمدی نژاد که این حرفو زدن . چون به نظرم دکتر روحانی زیاده از حد و به قولی از اون ور بوم افتادن و هنوز نیومده میخوان با برقراری رابطه راه به اصطلاح آشتی رو باز کنن اونم با دولتی که در این سالها از هیچ کارشکنی در مقابل کشور ما فرو گذار نکرده . راستی اون نرمش قهرمانانه ای که حضرت آقا فرمودند اصلا کوچک شدن و ضعیف و خوار نشان دادن کشور در راه صلح و آشتی نیست . کلا اصلا از دولت و روند کارهای اون خوشم نمیاد . در مورد اون بحثی که آقای محمد پور کردن مهم نیست که چند کشور در مورد صحبت نماینده ایران چقدر به به و چه چه می کنند مهم است که محتوای صحبت چیست . یا علی
سلام

ببنید بحث بر سر مجموعه ی رفتارهاست نه یک سخنرانی
مجموعه ی رفتارهای روحانی وتیم همراهش جوری بود که همه ی کشورهای جهان غیر از اسرائیل حداقل در حرف از ما حمایت کردند

احمدی نژاد هم اگه به توصیه های تیم های کارشناسی در وزارت خارجه گوش میداد و براساس نظرات اونها اندیشه هاش رو در سطح جهان مطرح میکرد میتونست به نتایج خوبی برسه مشکل بزرگ اینجاست که رییس جمهور سابق چندان علاقه ای به شنیدن حرف های کارشناسان نداشت و خودش رو کارشناس ارشد در همه ی مسائل میدونست
سلام علیکم
خیلی عالیه که هنوز این راه ادامه دارد ...
دست مریزاد
ولی اما دارد !
راستی مطلب شهید منگنه رو دوباره روئیت کردیم ... یادباد
موفق باشید...
بااجازه لینک شدید
یاعلی
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت
دست روی دلمون نذار که خونه
فروختن ما رو
مشکلات همون مشکلاته ولی ایندفعه دست گدایی ما دراز شده
خدا به رهبرمون سلامتی و صبر بده
خدا این قائله رو به خیر کنه
التماس دعا
یاعلی
هوالمتین
باسلام
با پست " بعد از شهدا چه کرده ایم" به دور از هر گونه شعارهای خودمانی منتظر شما خوبان هستیم

والعاقبه للمتقین
چیزی که جامعه جهانی با اون مشکل داشتن , لحن و ادبیات تهاجمی احمدی نژاد بود و نه صحبتهای ایشون
من میگم که اگه مقاومت زمان احمدی نزاد نبود امروزامریکا کوتاه نمی آمد ما انقد مقاومت کردیم که امریکا کوتاه آمد وپای میز مذاکره نشست یک مذاکره برابر وبعد سی سال اونها فهمیدن ما یک کشور مقتدریم این ها همه سیاست های بلند مدت رهبری هست ایشون انقد دقیق هستنند که اگه بگیم اطرافیان روحانی ایشون رو به نرمش قهرماننانه مجبور کردن خنده داره ایشون هیچ وقت به اجبار واسرار اطرافیان پاروی ارزش های امام وشهدا نمیزاره وتمام این نشست با مدیریت ایشون بر پا میشه حالا اگه امثال جلیلی رای می اورد و مردم ما بیشتر مقاومت میکردن ایران میتونست به آمریکا حکومت کنه اما متاسفانه مردم این با انتخاب خوب وخوب تر خوب -خوب رو برگزیدن -
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۷:۲۵ تا بی نهایت...
سلام.
خداقوت.به روزم
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۸ سید مصصطفی صادقی
سلام..با افتخار لینک شدید..لطفا منو هم با نام جنگ و زن لینک کنید...متشکرم
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۴ یار دلدار
سلام؛
مشکل از نوع دیدگاه این دو نفر هست :
1- نگاه به یه کشور خونخوار
2- نگاه به کدخدایی که باید باهاش بست
دوستان راست ودورغ رو به هم میبافن تا حرفشون رو منطقی جلوه بدن نمیدونم چرا نفی هلوکاست رو دفاع از هیتلر تشبیه میکنن ؟ باید از اینا پرسید آیا پیامبر مهربانی پیام آور اسلام برای ما عزیز مهم نیست ؟ چرا موقع توهین به پیامبر ساکت هستن ؟
کسایی تمسخر حسن شریعتمداری رو مقابله به مثل میدونن شده برای تمسخر کداخداشون عموسام رو مسخره کنن ؟یا چون از دید برانداز عزیزشون شهیده حرفی ندارن ؟ ما انقلاب کردیم تا با اسرائیل صلح کنیم ؟اینکه اسرائیل محو بشه تئوری امام عزیز هست نمیدونم شاید چون کسی که گفته اسرائیل باید از روی زمین محو بشه هم رفته دیگه نباید حرفی از این صحبت زد ؟میدونید که یکی از هم کاسه ای هاشون ( اکبر پونز) گفته بود امام رو باید به موزه تاریخ هدیه کرد .
هاله نور دکتر هم به دست غیبی روحانی در.
سیاستی که توش باید معاویه حاکم شام باشه تا من حکومت کنم رو نمیخواییم.
پاسخ:
پاسخ:
سلام حرف شما را قبول دارم
اما فعلا که نرمش قهرمانه رو یه عده علم کردند و دارن میتازند
همان که گفتم بگذارید تکنو کرات ها بتازند تا برسه روزی که میدونیم میرسه

یا علــــــــی
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۶:۴۷ تخریبچی جامانده
چه زیباست شاپرک ذهن را به پرواز در آوردن وبا صدای بلند فریاد زدن که بگوییم ای شهید عزیز وبزرگوارهمیشه در دل های ما جاودان هستی.
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۶:۳۳ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
ببینید موضوع سر اینه که در ظاهر هردو از صلح و اشتی گفتند.
مثل تفاوت این دو جمله:
لطفا بفرمایید بشینید.
به تمرگید.
دقیقا در عمل هردو به معنی داره اما این کجا و ان کجا.
ما وقتی میایم می گیم فلان کشور باید از روی نقشه محور بشه و بجای اینکه منافع کشور را ترسیم کنیم مدام از کینه ورزی و جنگ صحبت می کنیم زمانی که در انتهای سخن از صلح امیز بودن انرژی هسته ای سخن میگیم دیگه خریداری نداره یعنی خودمونو طوری نشان دادیم که انگار جنگ طلبیم و می خواهیم بمب اتمی درست کنیم که اسرائیل را برچینیم.ما فراموش کردیم که اسرائیل اصلا کشور نیست یه شهرک غیره رسمی هست حالا چرا وقتمونو در سازمان ملل به انها بدهیم که اونها به یهودیان کنگره و سنا برای تحریم های بیشتر فشار بیارن.یا مثلا بیایم از عملکرد هیتلر دفاع کنیم و هولوکاست را انکار کنیم کاری ندارم که درست است یا غلط اتفاق هولوکاست اما برای انها و اروپاییان مهم هست حالا چه ربطی به ما داره که هی از هیتلر دفاع کنیم.
اما زمانی که کلا از صلح و اشتی حرف می زنیم و با اینکه با اسرائیل همیشه دشمنیم و خواهیم مانند در ان مکان سخنی از ان نگیم تا در انتها که از صلح میگیم همه باورشان شود همانطور که روحانی سخن گفت و عکس العمل نماینده کشورها رو دیدید.بدون دیدن هاله ی نور تا اخر پای سخن روحانی نشستند.
ما باید با سیاست همه را با خود همراه کنیم بعد از ابزار بین المللی برای نابودی اسرائیل استفاده کنیم اینطوری هزینه ی کمتری هم می کنیم
پاسخ:
پاسخ: سلام
بنده باز هرچقدر در سخنرانی احمدی نژاد دقیق شدم چیزی به عنوان رد هولوکاست یا دفاع از هیتلر ندیدم
نمیدونم شما چرا سعی در متهم نشان دادن احمدی نژاد دارید و از اون طرف بهونه بیشتر دست غربی ها میدین
احمدی نژاد فقط دوتا سوال در این مورد کرد سوالی که خیلی واضح بود با جواب روشن و واضح اما چون جواب به روی غربی ها خوش نیومد تحلیلی کردند که به نفع شون باشه تحلیلی که شمای ایرانی هم همون تحلیل رو داری استفاده میکنی
چرا چون با احمدی نژاد در جنگی و ازش خوشت نمیاد
ولی انصاف اصل تحلیل است جناب برادر...
سلام
آقای روحانی در مناظره ها به گروه های تصمیم ساز اشاره داشت که مقام معظم رهبری بر اساس آنها موضع گیری می کنند.
آیا قدرت حضرت امام خمینی(ره) کم بود که جام زهر را قبول کرد؟
یا امام حسن علیه السلام صلح با معاویه را یا حضرت علی علیه السلام حکمیت را؟ وقتی دوستان دورت را خالی کنند دشمنان می توانند فشار بیاورند.
البته نرمش قهرمانانه معنایش جام زهر نیست و فقط یک تاکتیک سیاسی است.
خوب است این را هم بخوانید:
http://rigmatin.blogfa.com/post-233.aspx

تکلیف ما هم اینه که اگر حتی زبانم لال صلح امام حسن علیه السلام هم اتفاق افتاد مثل گروهی نباشیم که امام خود را مضل المومنین نامیدند. شیعه تا یاد نگیرد که هم پای امام خود جلو برود نه جلوتر و نه عقب تر ظهور اتفاق نمی افتد.

یا علی
سلام
آقای احمدی نژاد هم غیر از صلح حرفی نداشت. به قول مقام معظم رهبری ایشان شعارهای انقلاب را بدون ترس و خجالت بر سر دست گرفت و در دنیا فریاد زد و قطار انقلاب را به ریل برگرداند.
این به مذاق کسانی که در داخل قدرت را از دست داده بودند و سیاست های غلطشان بر باد رفت خوش نیامد و برای طرف خارجی هم که توانسته بود تا مرحله جام زهر پیش برود و امیدوار به امتیاز گرفتن بیشتر بود ضربه جبران ناپذیری بود.
به همین خاطر یک پیمان نانوشته برای زمین زدن دولت ایشان تشکیل شده بود.
همان طور که می دانیم مقام عظمای ولایت به عنوان تعیین کننده سیاست های کلی نظام همواره از سیاست خارجی دولت قبل حمایت کردند. و هیچ گاه مجبور نشدند که از نرمش قهرمانانه یاد کنند.
یا علی
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۵:۰۸ سید مرتضی
بهره بردم...
مشکل صلح طلبی ایران نبوده ظاهرا مشکل فقط احمدی نژاد بوده اونم شاید به دلیل اینکه گفته بود من خدمتگزار مردمم نه مدیر
شاید به این حرفها عادت نکرده ایم
شاید میخواهیم آقا بالاسر داشته باشیم نه خادم
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۶ هفت تیرکش
سلام ممنون که خبرم کردی
مطلبتو خوندم ولی میشه گفت یه جور انتقاد ولی ای کاش همه این مطلبتو میخوندند
درپناه مولا
یاعلی
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۷ در انتظار یار
سلام همسنگریِ عزیز
خسته نباشید . خدا قوت

خیلی ممنون که سر زدید و حقیر رو قابل دونستید . خیلی لطف دارید . ان شا الله که عاقبت به خیر بشید .

مطالبتون رو دیدم . خیلی خوب بود . خدا ازتون قبول کنه ان شا الله . چون روایت داریم از امیرالمومنین علی ع که قبولی عمل از خود عمل نیازمند تلاش و دعا و زحمت بیشتری هستش . با مطلبی با عنوان " نتیجه اعتدال مایل به سازش ؛ فشار اقتصادی بر ایران را بیشتر کنید . . .!!!!! " منتظر شما هستم . تو این مطلب به بررسی مذاکره ایران و آمریکا ، سفر آقای روحانی به نیویورک و . . . پرداخته شده است . لذا از شما دعوت می شود که از ایم مطلب استفاده کنید . منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی

http://torkaman.blogsky.com
سلام
جمهوری اسلامی ایران همیشه خواهان صلح بوده، هست و خواهد بود...
این چیزیه که سیاست اسلامی ما میگه و فرق نمیکنه که رئیس جمهور کی بوده...
نمیدونم بعضی ها واقعا میخوان با این حرفاشون چی رو ثابت کنن!!!
ممنون از دعوتتون
علی یارتونـــــ
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۶ دیـــــــــــدبــــــانـــــــــ
اقای احمدی نژاد توی حرفاشون همه همبستگی و انس و دوستی و صلح بوده تازه توی نوع صحبت کردنشون ملت رو با اقتدار نشون میدادن.
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ حسن زارعی
سلام امیدوارم آقای روحانی به آنچه مورد نظر رهبری است برسد ولی باید دانست که هر عکس العملی به زمان مخصوص خودش برمی گردد.
سلام،متأسفانه بعضی ها روحشون مریض هست و اهل سیاه نمایی!
دکتر احمدی نژاد یه صلح طلب شجاع بود و سرشو جلوی هرکسی خم نمی کرد،مثل بعضیا...
بین حرف تا عمل خیلی فاصله است،ببینیم آقای دکتر در هشت سال احتمالی آینده چه می کنند
پیام این برادر کوچک به ملت رزمنده و شریف ایران اینست که پشتیبانی کامل خود را از روحانیت مبارز و متعهد و بخصوص از ولایت فقیه در هر زمانی حفظ نمائید.

فرازی از وصیت‌نامه
شهید سید یحیی موسوی نیا

***
خیلی خوبه که سیاسی هم مینویسین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">