"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

نگرانیم...

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ق.ظ

این روزا وقتی سخنرانی های جناب روحانی و وزرای کاردانش! رو میشنوم ناخودآگاه یاد بچگی هام می افتم،زمان مهدکودک که خانم مربی میگفت اگه ساکت و دست به سینه بشینید و هرچی بهتون گفتم بگین چشم،آخرِ کار یه خبر خوب بهتون میدم با یه جایزه بزرگ..یادمه ماهم گوش میدایدم و منتظر جایزه بزرگ میموندیم تا آخر وقت،اما زمان جایزه که میشد پشیمون بودم از گوش دادن به حرف خانم مربی،آخه جایزه اون فقط یه شکلات بود،شکلاتی که بهتر و خوش طعم ترش رو خودم داشتم...

الان هم اوضاع کشور قیمتی ما شده همین!دولت یازدهم آخر کار شیرینی ای رو میخواد به مردم بده که در مقایسه با شیرینیِ استقلال و عزتی که الان داریم هیچه...

راستی عمو شهر فرنگی رو یادتونه؟البته هم نسل های من فقط تو فیلم ها باید دیده باشن..داد میزنه شهر فرنگی،شهر فرنگی!!

حسی که من الان به دولت یازدهم دارم اینه...جناب روحانی همون عمو شهر فرنگی شده و به مردم میگه بیاین از دریچه شهر من به کشورتون نگاه کنید،بیاین و ببینید چقدر همه چی خوب و عالیه..من ساختمش براتون...اما همونطور که شهر فرنگی یک رویاست،دیگه برام یقین شده  وعده های رنگ و لعاب دار روحانی و کابینه پیرش هم فقط یک رویاست...

 

 


نگران نوشت:

آگاه باشیم که:

حسین(ع) را با برچسب افراطی،معتدل های کوفه کشتند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۳۷)

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۲۲ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
سنگینی حوادث انقلاب همیشه به دوش امام بوده است...
در اکثر جریانهای این مملکت،امام با یک جمله به همه ی دلهره ها خاتمه می دادند، در جراین حمله عراق به ایران روزیکه هواپیماهای متجاوز عراق آمدند.....
سلام ونور...
به سنگرمون دعوتید.
گاهی خیابان های شهرهم جای رسیدن به خدا(جبهه) میشود! اگربدانی میروی بانفس خود بجنگی!
هفته دفاع مقدس و آغاز عشق بازی رزمندگان و شهدا گرامی باد.
التماس دعای فرج و شهادت
سلام .
سید تقوی رو میشناسم اندکی ...
در کل بچه های بهاری ولایت دار هستن نه ولایت مدار ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
بله موافقم..
تعبیر خوبی داشتید.."ولایت دار"
ممنون...
سلام.
با جملات ابتدای نظرتون همراه نیستم چون بنظرم برفرض که طرفین یک گفتگو هم بخوان از مواضعشون کوتاه نیان در طول گفتگو به شکل ناخودآگاه نظرات به شکل میلی متری به هم نزدیک میشه و این اتفاق مبارکی است.
1- این موضوع ارتباطی به اعتماد نداره مردم دنبال جایی هستند که سرمایه گذاری در اون براشون بیشترین سود رو داشته باشه وقتی سودی که از بانک ها یا از بازار سرمایه نصیبشون میشه کمتر از سودی است که در بازار ارز و سکه و مسکن بدست میارن برای همین حجم نقدینگی رو به سمت این بازارها میبرن در این یک سال که این بازار ها به ثبات رسیده طبیعتا سرمایه ها به سمت بانک ها و بازار سرمایه برمیگرده که نتیجه ی این اقدام میتونه باعث خروج از رکود و در سالهای بعد به رونق ختم بشه.
در دولت اصلاحات 1/6 برابر شده و در دولت سابق 7/6 برابر . ولی مسئله ی اساسی اینجاست که زیاد شدن نقدینگی اگه به سمت تولید بره اصلا اتفاق بدی نیست مشکل اینجابود که این حجم نقدینگی به سمتی رفت که نباید می رفت.
اینکه روحانی و تیم اقتصادی دولت فقط نرخ تورم و رشد اقتصادی سال اخر دولت سابق رو میگن دلیلش اینه که قصدشون از این کار اینه که به مردم اطلاع بدن که در چه وضعیتی دولت رو تحویل گرفتند ولی اگه گروهی بخواد 8 ساله ی دولت سابق رو بررسی کنه حق با شماست باید متغیر های مختلف در هر سال و میانگین اون رو بگه.
2- "بی فرهنگی و تبعیض بوجود اومده در دولت اصلاحات" یک گزاره ی کلی است تا مصادیق رو واردش نشیم نمیشه به نتیجه ای رسید.

3- شماره ی 3 باز هم انتقاد از مذاکره با امریکا بود خب فرض کنیم این راهش نباشه خب بنظر شما راهش چیه؟ بالاخره چه ما خوشمون بیاد چه نیاد تصمیم گیریهای اکثر کشورهای دنیا که ما باهاشون روابط اقتصادی و سیاسی داریم تحت تاثیر امریکاست در بیشتر موارد باید چه کار کنیم با این کشور؟
4- بزرگوار دولت اقای احمدی نژاد که از صفر تا صد فعالیت های هسته ای در زمانش انجام نشده بخشی در دولت ایشون بوده بخشی هم در دولت های گذشته بخشی هم در دولت فعلی و دولت های اینده.
5- اگه منظور از "یر به یر" این باشه که هزینه -فایده سیاست خارجی دولت با هم برابر بوده که این نشونگر موفقیت دولت بوده.
6- میانگین سنی قوه مجریه که 58 -57 نیست میانگین سنی وزرا این عدده. حتما شما بهتر از من تفاوت قوه مجریه و کابینه رو میدونید.
انحراف بزرگ امثال آقای مصباح که گناه کبیره هم بوده است تحلیل و نتیجه گیری بر اساس اخبار دروغ و تهمت های بیشرمانه بصیرت افزایان جعلی بوده است .
مهمترین رهزن تحلیل درست تکیه بر اخبار دروغ و مخدوش می باشد بنابر این در مراحل تحلیل سیاسی اطمینان به خبر خیلی مهم است که رهبری با تکیه بر تقوا در تحلیل جلوی این آسیب را گرفتند .
آقای مصباح با تهمت بابی مدرن و خطرناک ترین انحراف از صدر اسلام به دکترمظلوم و دوستانش متأسفانه و ناباورانه تقوا را مراعات نکرد!
یادتان باشه ایشان تمام این بلواها و تهمت ها را به احتمال یک در میلیون ساز کرد ، در صورتی که نظر کارشناسانه یعنی مبتنی بر اخبار موثق و قابل پذیرش و استخراج نظر در چارچوب و اسلوبی مشخص و همراه با رعایت تقوا که اینها نداشتند ، بنابراین نظر به اصطلاح کارشناسی ایشان به درد همان حلقه ی چشم بسته ی اطرافیانش می خورد .
خدا ایشان را که مهلک ترین ضربه را به نظام زد عاقبت به خیر و موفق به جبران کند !
خدا عاقبت ما را هم به خیر کند !
http://seyed332ht.blogfa.com/

پاسخ:
پاسخ: .......................!!!!
منسجم حرف نمیزنید..بیشتر حرفاتون تعصبی و بغض آلوده،فکر نمیکنم در بحث با شما نتیجه ای که میخام حاصل بشه..
به هر حال ممنون از حضور وتوجه تون.
سال دوم یک استاد داشتیم که گیرداده بود همه باید کراوات بزنند.
سرامتحان، چمران کراوات نزد، استاد دونمره ازش کم کرد.
شد هجده،
بالاترین نمره.


شهید چمران
شما از ایشون خوشت نمیاید چرا ناراحت میشی....

پاسخ:
پاسخ: من حرفی از خوش اومدن یا نیومدن زدم؟؟
من دلیل میخام
شمایی که طرفدار مشایی هستی و این وب رو راه انداختی برای دفاع دلیل هم بیار...
اگه هم دلیلی ندارید بگین تا مزاحم نشیم دیگه...
سلام علیکم اگر احمدی نژادی هستی که هستید و فرمایشات ایشون رو هم قبول دارید که دارید
ایشان فرمودن احمدی نژاد یعنی مشائی و مشائی یعنی احمدی نژاد
ضمن اینکه همه ما لااقل برای آزاده بودن باید از مظلوم دفاع کنیم
و کسی که بعد از سالها خدمت حتی بین دوستان انقلاب هم متهم هست را یاری کنیم
مراقب باشیم حب و بغض ها مارواز عدالت جدا نکنه
یاعلی سید علی

پاسخ:
پاسخ: وعلیکم سلام
ای بابا جناب شما چرا گارد میگیرید همش؟؟؟
من فقط سوال پرسیدم تا شاید شبهه ای که دارم رفع بشه همین...
بنابر این در اسلام راستین دفاع دیگر مؤمنان از مؤمنی که مورد چنین ظلمی قرار گرفته اوجب واجبات است به خصوص که آن مؤمن در صف اول مبارزه با استکبار داخل و خارج و دشمن درجه یک صهیوینست باشد .
کفران نعمت تنها بنی اسرائیل را منقرض نکرد بلکه بلایی است که امّت ما را هم گرفتار کرده است ، حال خود قضاوت کنید گناه احتمالی در فضای مجازی - که کاربرد خوب نیز دارد - خشکسالی و بی بارانی به بار می آورد ، یا سکوت خواص در تخریب رئیس جمهور ارزشی ؟! آیا لگد مالی انسانیت و شرافت و اخلاق در رسانه های ارباب قدرت و ثروت که بی نگرانی از مراجع قضایی به دروغ های بی شمار بر علیه دکتر احمدی نژاد و یارانش مبادرت می کنند و همراهی و یا سکوت در برابر آن ، خشم خدایی که خود مدافع مؤمنان است را بر نمی انگیزد ؟!
پس امثال بنده با وجود تهدیدهایی که اخیراً بیش شده پای این دفاع مقدس از رئیس جمهور حزب الله و تنها مردی که در سال های بعد از رحلت امام سرباز خالص ولایت ماند و پرچم عزت ایران ، انقلاب اسلامی و مردم را در کشور و جهان برافراشت می ایستیم تا باز هم از صف کفران نعمت کنندگان و « ناکثین ، مارقین ، قاسطین » انقلاب بیرون باشیم .

پاسخ:
پاسخ: اول سلام
دوم من که نخواستم دفاعیه بنویسید برای احمدی نژاد که!!منم احمدی نژاد رو قبول دارم و حامی شون هستم.من گفتن دلایل تون در حمایت از مشایی رو برام بگین،همین..
سوم با خوندن کامنت شما یاد دیالوگ های فیلم یوسف افتادم،لحن بیان منظورمه...
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۴۸ ☫ رزمنده سایبری ☫
سلام
خدا قوت
ان شاء الله عاقبت بخیر باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم
ان شالله...
ای شهیدان!

ما بعد از شما هیچ نکردیم!!!
لباس های خاکی تان را در میدان های مین
و لابه لای سیم خاردارها رها کردیم
عهدمان را شکستیم
و دعای عهد را فراموش کردیم
زمان ندبه و سمات را گم کردیم.
شربت های صلواتی را با نسیان بر زمین ریختیم و به عطش خندیدیم.
بر تصاویر نورانی تان روی دیوارهای شهر رنگ غفلت پاشیدیم و پوستر تبلیغاتی نصب کردیم.
تاول شیمیایی را از یاد بردیم و غیرت ها را به بهایی اندک فروختیم...
عشق را به بازی گرفتیم و از خونهایتان به راحتی گذشتیم...
اما باز هم امیدی هست!!!
آری ! تا ولایت هست هنوز امید داریم...
دستــ بر دلمـ نگذآر!
میسوزی!
مـگر نمیدآنی دآغ کربلآ بر دلمـ ماندهـ...
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۶ خادم الشهدا(میشداغ)
ادامـــــــه:


3.ببینید از زمان انقلاب تا الان بارها ثابت شده که آمریکا سازش پذیر نیست بزرگان کشور ما هم بارها این مسئله رو گوشزد کردند که نرمش و گفتگو در برابر آمریکا یعنی دامن زدن به توهم اونها در مورد ترس ایران،همین چیزی که الان داریم میبینم و میشنویم ازشون.در زمان طرح گفتگوی تمدن ها همین موردها پیش اومد و منجر به تعلیق فعالیت هسته ای و باقی ماجرا شد
هیچ وقت این حرف که تعلیق فعالیت هسته ای به نفع کشورمون بود رو و اتفاقا اززمان روی کار اومدن دولت یازدهم هم زیاد شنیدیم برام قابل هضم نبوده و قبولش نداشتم .این حرف به نظر من فقط یک ماست مالیزاسیون است و بس...

4.در دولت هاشمی و اصلاحات موردی رو بیاد ندارم و نشنیدم که اقدامی جهت بومی سازی فعالیت های هسته ای و پیشرفت این علم مهم انجام شده باشه...

5.خیلی خب باشه قبول اقدام وزارت خارجه در مورد نفت شاهکار اما بازم میگم در مقابل هزینه های گزاف دیپلماسی راکدی که در این یکسال داشتند این عمل زیاد هم شاخص نیست،یه جورایی یربه یر شده این هزینه ها..البته مطمئن نیستیم..

6.تا جایی که من میدونیم قوه مجریه همونطور که از اسمش معلومه یعنی کار اجرایی یعنی توانایی پیشبرد کشور در جهت رشدو تعالی و البته به روز..به نظر من کابینه پیر نشاطی که باید داشته باشه رو برای مدیریت نداره.این یک نظر شخصیه و اصراری در قبولش از طرف دیگران ندارم
7.در مورد آخر جای بسی خوشحالی داره برام که در این مورد هم عقیده هستیم
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۵ خادم الشهدا(میشداغ)
جواب خادم به "محمـــــد":

سلام
1.فرمودید ربط رشد نقدینگی به عدم اعتماد مردم به دولت رو متوجه نشدید...نقدینگی تا جایی که من میدونم یعنی حجم پول نقد خارج از سیستم بانکی که قابلیت تورم زائی دارد،یعنی مقدار پولی که در دست مردم هست.وحالا که این رشد نقدینگی در کشور ما، رو به اوج گرفتنه این نتیجه بدست میاد که مردم ما اعتمادی به سیستم بانکی یعنی همون زیر مجموعه بانک مرکزی ندارند...و بنده هم یکی از همین مردم که درنتیجه به آمار و ارقامی هم که اعلام میکنند اعتمادی ندارم و نداریم...
در مورد رشد نقدینگی هم مزاحی نبود..رشد نقدینگی در دولت 8 ساله اصلاحات هشت برابر شد در حالیکه در دولت احمدی نژاد 4 برابر...
.شما از نزول نرخ تورم از 40 درصد به 23 حرف میزنید .خب قبول بنده هم منکرش نیستم.حرف ما سر این بود که شما فرمودید دولت قبل در مهار تورم اقدامی نکرده..به نظر من منتقدین دولت احمدی نژاد همچون جناب روحانی وکابینه اش فقط زوم کردند روی ضعف های این دولت. که این یعنی بی انصافی ..در همین دولت نهم یعنی سال 84 بود که نرخ تورم از 18 درصد به 11.2 درصد رسید..در دولت دهم یعنی سال 89 بود که نرخ تورم تک رقمی شد...و حالاهم دولت یازدهم نرخ رو رسونده به 23،که من هم به شخصه امیدوارم این نرخ روز به روز کمتر بشه که خوشحالترم..
2.نه ما از روحانی انتظار نداریم عصای موسی داشته باشه همونطور که از احمدی نژاد انتظار نداشتیم عصای موسی داشته باشه و بی فرهنگی ها و تبعیض های بوجود آمده در دولت اصلاحات رو یک شبه درست کنه..اما انتظار داریم که راه رفته شده دولت اصلاحات که با شکست و بی حرمتی به کشورمون روبرو شد رو باز تکرار نکنه...
این راز پر از عذاب پیشت باشد
تصویر من خراب پیشت باشد
شاید که محرمت نبودم آقا
این اشک علی الحساب پیشت باشد...
سلام علیکم، خدا قوت، با تلنگر 56 درخدمتم قابل دونستین سربزنین.
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم
حتما خدمت میرسم...
2- واقعتیش من از اتفاقات پنهان و پشت پرده بی خبرم.

3- این موضوع رو من چند جای دیگه هم شنیدم که تا خاتمی گفتگوی تمدن ها رو مطرح کرد بوش ما رو محور شرارت نامید هیچ وقت هم نتونستم ربطش رو بفهمم. اینکه دولت جنگ طلب و تندروی بوش ایران رو محور شرارت بدونه که اصلا عجیب نیست. اینکه ما پرچمدار صلح و گفتگو باشیم و در جهان از ما چهره ی منطقی و صلح طلب تبلیغ بشه تنها راه دفع سیاستهایی مثل سیاست های دولت وقت امریکاست.
تعلیق بخشی از فعالیت های هسته ای در اون زمان تصمیم غلطی نبود چون از رفتن پرونده ایران به شورای امنیت و و تحریم ها و در نهایت جنگ جلوگیری کرد.
در دولت نهم و دهم هم اتفاقا لحن امریکایی ها تند تر بود و البته کاملا هم طیبعیه وقتی ما لحنمون تند تر شه اونها هم مقابله به مثل میکنن.
خب حالا بنظر شما ما با این "شیطان بزرگ" باید چی کار کنیم؟ راه حل شما چیه؟
4- بنظرم همه ی دولت ها کمک کردند که در این شاخه علمی هم مثل سایر موضوعات پیشرفت کنیم.چون نفعش برای همه است این پیشرفت های علمی.
5- همین یه کار رو که نکردند خیلی کارها شده در این یک سال. مهمترینش همین رفو کردن اشتباهات گذشته بوده. این کار رو بعنوان مثال عرض کردم. از این جهت این مورد رو شاهکار میدونم که متاسفانه حیات این کشور بسته به درآمدهای نفتی است و با صفر شدن این در آمدها بعید میدونم بشه قدم از قدم برداشت. مگه اینکه معجزه ای شکل بگیره و ما یه شبه وابستگی تاریخیمون به در آمد نفت به صفر برسه.
6- بنظرم وزرا بیشتر کار فکری میکنند تا کار اجرایی. یه نکته ای هم که اینجا مغفول واقع میشه اینه که در شرایطی که روحانی دولت رو تحویل گرفت باید از افراد امتحان پس داده و با تجربه استفاده میکرد چون دیگه وقتی برای تجربه اندوزی نمونده بود.
7- موافقم با حرفتون.
سلام
خواهش میکنم.
1- مرجع تشخیص درستی و نادرستی آمار کیست یا کجاست؟ هم مرکز امار دروغ میگه هم بانک مرکزی هم صندوق بین المللی پول هم بانک جهانی؟ یکی از انتقادات وارد به منتقدان دولت سابق این بود که امار های رسمی دولت رو قبول نداشتند متاسفانه همون ایراد به این بخش از حرف های شما هم وارده. نقدینگی اگه به سمت سفته بازی بره باعث بروز تورم میشه که از این نظر برای اقتصاد سم است. از این نظر که هنوز جهت گیری نقدینگی بطورکامل کنترل نشده حرفتون رو قبول دارم اما کسی هم حرفی از این موضوع نزد. همه ی عرض حقیر این بود که تورم از 40 درصد به 23 درصد رسیده که 23 درصدهم عدد خیلی بزرگی است که خیلی زشته که این مملکت با این همه منابع و تلاشی که داره میشه این عدد بزرگ تورمشه.
ربط رشد نقدینگی به عدم اعتماد به دولت رو درست متوجه نشدم.
احتمالا این جمله رو از باب مزاح فرمودید ؟ "در دولت نهم و دهم رشد نقدینگی نسبت به دولت های قبل کم و کمتر شده"
چون تا جایی که امارهای رسمی میگه در 8 سال دولت سابق رشد نقدینگی به شکل تاریخی و بی سابقه ای زیاد شده.
منظورتون از "الان دچار رکود تورمی است" از سال 91 به بعد بوده دیگه؟
مگه کسی گفت که قیمت ها افزایش پیدا نکرده؟ !!
مگه معنای عبور از رکود کاهش قیمت هاست؟ عبور از رکود یعنی اینکه نرخ رشدمون دیگه منفی نیست. یک درصد . عددی خیلی کوچک. این تازه اول راه است. تازه اگه دولت با همین سرعت ادامه بده شاید سه چار سال دیگه به رونق برسیم. یک بار برای همیشه باید بیایم باور کنیم که نه روحانی نه هیچ کس دیگه عصای موسی نداره و علم اقتصاد دو دو تا چارتاست و با معجزه یک شبه چیزی حل نمیشه.
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۰ خادم الشهدا(میشداغ)
ادامــــــــه:

2.جناب خاتمی که خب مشاور عالی جناب روحانی بوده هستن و اینطور که معلومه خواهند بود.البته مشاور عالی پنهان...

3.فرمودید مصداق بیارم از"تر"،بله من میگم طبق رفتارهایی که از دولت آمریکا دیده شد در چند دولت اخیر این نتیجه بدست میاد که امریکا گستاخ تر شده..در زمان دولت اصلاحات همون موقعی که خاتمی طرح گفتگوی تمدن ها رو راه انداخت و اون مهاجرانی هم یه مدت رئیس این طرح شد اگه یادتون باشه آمریکا کشور ما رو قطب شرارت معرفی کرد وبعد هم بدنبال همین بهانه مجبورمون کرد به تعلیق فعالیت های هسته ای،تا اینکه در دولت نهم و دهم با اقتدار ایران مواجه شدند و کمی از مواضع ناحق و لحن گستاخانه شون کم شد و حالا باز با نرمش جدید دولت که به نظر من ادامه همون پروژه گفتگوی تمدن ها به سفارش جناب مشاور پنهان هست روبرو شدوباز ما با لحن گستاخانه تری مواجه شدیم.در نهایت هم خواهند رسید به حرف حضرت امام که آمریکا شیطان بزرگی ست که سازش پذیر نیست.

4.بله غنی سازی 20 درصدی افتخارش برای همه ملت هست اما مهم اینکه در چه دولتی میدون داده شده واسه فعالیت.کدوم دولت راه صاف کرده واسه فعالیت..

5.سیاست خارجه اگه در مقایسه با فعالیت های بی نتیجه ش و اون قرارداد بی فایده ژنو با هزینه های گزافی که برای کشور داشته دیگه همین یک کار رو هم نمیکرد که خب باید به حالش گریست که!!!!!موندم چرا انجام این وظیفه در نظر شما شاهکاره؟؟؟

6.از نظر شما میانگین سن57 وزرا مناسبه اما از نظر من دولتی موفق هست که وزرای جوان با نیروی جوان داشته باشه همراه با مشاوران پیر با تجربه.در دنیا ثابت شده کار اجرایی موفق نیروی جوان نیاز داره.

7.اصلاحی که حسین(ع) بدنبالش بود،اصلاحی در راستای منفعت دنیا و اخرت همه مردمش بود نه فقط عده ای خاص و بزرگ زاده
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۹ خادم الشهدا(میشداغ)
پاسخ خادم الشهدا(میشداغ) به "محمـــــد":
سلام
1.آمار و ارقامی که هیچ درستی درش نیست اعتمادی هم بدنبال نداره...این روزا آمار و ارقام کاغذی یه چیز میگه و عینیتی که هست یه چیز دیگه...به شخصه به آمار و ارقامی که دولتی ها در کشورمون میگن هیچ اعتمادی ندارم.که اگه به قول شما طبق همین امار عملکرد اقتصادی دولت جدید امیدوار کننده ست.بنده هم طبق آمار عرض میکنم که رشد نقدینگی که مشکل اصلی اقتصاد ما شده در این دولت رو به افزایش هست،تاجایی که میدونم رشد بی رویه نقدینگی باعث رشد سریع تقاضا برای کالاها و خدمات میشه و این رشد منجر به ایجاد تورم درنظام اقتصاد می شه که طبق آماری که شما قبولش دارید در 6 ماه اول فعالیت دولت یازدهم رشد 9/16 درصدی برای حجم نقدینگی اعلام شد که این یعنی عدم اعتماد مردم به دولت.در حالیکه در دولت نهم و دهم رشد نقدینگی نسبت به دولت های قبل کم و کمتر شده...
از طرفی هم روحانی مدااام حرف از خروج از رکود میزنه،به قول شما به عقل من هم و تا جایی که میدونم کشور ما الان دچار یک رکود تورمی هستش یعنی همون افزایش عمومی قیمت ها یعنی همون چیزی که ماها به عینیت از زمان آغاز کار دولت دیدیم و میبینیم.همین چند روز پیش هم از افزایش قیمت گوشت و چند کالای دیگه باخبر شدیم پس برای خیلی ها سوال شده که اگه از رکود عبور کردیم این افزایش قیمت ها چیه؟؟؟؟
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۵۸ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام
خوبی عزیز؟

درسته که مردم یه وقتایی تحت تاثیر تبلیغات ها و کف درست شده به دست آقایون قرار میگیرن ولی خب بعد چند وقت متوجه عملیات ماستمالیزاسیون دولت راستگویان میشن الحمدلله.

تمام امیدواریمون باید به همین باشه که این دولت چهارساله خواهد بود و بس.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قربون شما آبجی
بله عمر این دولت هم میگذره اما میترسیم از روزی که وقتی رفتن جز ویرانه چیری برامون نگذاشته باشن...
هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد / چون گدایی است که حاجت ز گدا می طلبد
یــــا قـــاضــی الــحــاجــات ( ذکر روز دوشنبه --- فقط 100 بار )

سلام
بالاخره بعد از مدت ها با « پارتی بازی آقای خامنه ای » به روز کردم
حضورتون باعث افتخاره
التماس دعا
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسم...
سلام
خدا قوت
یاحسین

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس
لبخند..!!

پاسخ:
پاسخ:
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۰ هیئت های مذهبی تبریز_محله بارنج
امام علی علیه السلام می فرمایند:
لا غِنَی کالعَقلِ، و لا فَقرَ کالجَهلِ، و لا میراثَ کالاَدَب و لا ظَهیرَ کالمُشاوَرَه؛
هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود.

پاسخ:
پاسخ:
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۹ بیقرار ظهور
سلام همسنگر
این روز ها حال دلت چطور است؟
به من هم سر بزن.
یا زهرا

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت میرسم
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۱۴ کنیز حضرت مادر سلام الله
سلام بر خواهر عزیزم
بسیار جذاب بود نطق شما ...
خدا عاقبتمون را به خیر کنه ...
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از شما
ان شالله...
خدا عاقبتمونو بخیر کنه....

پاسخ:
پاسخ: الهی آمین...
حکایت ما دولت راست های دروغ ادامه دارد ...
امان از روزی که فریب قرآن بالای نیزه را خوردیم علی دوباره تنها شده ...
با خیمه معاویه فقط چند ضربه شمشیر فاصله داشتیم ولی منحرف یابان منحرف دور برگردانی زدند که شمشیرمان رو به علی شد ...

پاسخ:
پاسخ: امیدوارم باز غافل نشیم و استفاده نشه از این غفلت تا دوباره تکرار نشه این قرآن سر نیزه زدن ها..
انتخابات مجلس نزدیکه...
نشه که باز قرآن سر نیزه بره
نشه که باز خون دل بخوریم سر غفلت مون
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۳ بے پلاڪـــــ◆ ◆ ◆
سلام علیکم
اعظم الله اجرکم
پست زیباوقابل تاملیست..ممنون ازدعوتتون..پاینده باشید..یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
وعلیکم سلام...
سپاس فراوان
سلام هم رزم موفق و موید باشی در این راه مقدس

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سپاس فراوان
سلام
می فرمایید برای سنجش عملکرد اقتصادی دولت به آمار و ارقام تکیه نکنم پس به چی تکیه کنم؟ شما یه مبنایی به من بدید که بر اساس اون عملکرد اقتصادی دولت رو بسنجیم. به عقل ناقص من چیزی غیر از امارهای رسمی بعنوان شاخص نمیرسه.
بر طبق همون امارهایی که عملکرد اقتصادی دولت سابق رو ناامید کننده نشون میده عملکرد یک ساله ی دولت رو به جلو و امیدوار کننده بوده.
در هیچ کدام از اعدادی که خدمت شما ارائه شد حرفی از تورم نقطه به نقطه نزدم چون متغیر چندان معتبری نیست و اعداد ارائه شده تورم با تعریف معمولش بوده که در عرض یک سال از بالای 40 درصد به 23 درصد رسیده نه تورم نقطه به نقطه.
همونطور که اطلاع دارید تورم میانگین اندازه افزایش قیمت بیش از 300 قلم کالاست نه فقط چند کالای خاص. و این شیوه ی محاسبه هم مربوط به دولت فعلی و قبلی و بعدی یا این کشور و آن کشور نیست. و یک روش شناخته شده است که همه جای دنیا با همین روش نرخ تورم رو تعیین میکنند و برای سنجش عملکرد اقتصادی یک دولت هم یکی از متغیرها همین نرخ تورمه نه قیمت چند کالای خاص.
البته ایشون مشاور عالی نیستند. در اون دوران اگر وقفه ای در بخشی از برنامه های هسته ای ایران به وقوع پیوست به جاش پرونده ی ایران به شورای امنیت نرفت به جاش تحریم های شدید علیه ما تصویب نشد به جاش بهانه از دست دیوانه ای مثل بوش که حیاتش با جنگ همراه بود گرفته شد.
بحث فنی انرژی هسته ای رو که همین غنی سازی 20 درصد ذیل اون تعریف میشه رو بنظرم نباید به دولتها منتسب کرد و افتخارش برای کلیت نظام و دانشمندان این رشته است اون قسمتی که به دولت ها مربوطه قسمت حقوقی و سیاسی این ماجراست.
فکر میکنم یه بار دیگه هم من این خواهش رو کرده بودم که وقتی می فرماییدما تحقیر تر شدیم و دشمن گستاخ تر مصداق بیارید. چون وقتی از "تر" استفاده میکنید به این معناست که شما مقایسه ای داشتید بین رفتار طرف مقابل در دولت سابق و دولت فعلی و به مصداق هایی رسیدید که شما رو به این نتیجه رسونده که رفتار اونها نسبت به گذشته گستاخانه تر شده.
جلوگیری از صفر شدن صادرات نفت کشور خروجی مفید نیست؟ !!!!
درباره ی پیر بودن کابینه بنظرم میانگین 57 سال سن مناسبی باشه برای وزرا.
اعتدال کوفیان عین افراط بود که پاسخ اعتراض دلسوزانه ی حضرت حسین (ع) که هدفی جز اصلاح امور نداشت با شمشیر دادند.
واقعا هم نگرانی داره . . .

خدا آخر و عاقبتمونو ختم به خیر کنه
______________
بیمار گشته است قلوب از عیوب ما

دانیم گشته سد دعاها، ذنــــوب ما

یا غــافر الذنوب گناهان ما ببخش

وانگه رسان ظهور طبیب قلوب ما

اللهم عجل لولیک الفرج.

پاسخ:
پاسخ: الهی آمیــــن
این جمعه هم گذشت…
یک روز جمعه
کسی آرام می آید
نگاهش خیس عرفان است
قدمهایش پر از معنا
دلش از جنس باران است
کسی فانوس بر دستش
مثال نور می آید
امید قلب ما روزی مثال نور می آید

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
پاسخ:
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۷ فدایی امام خامنه ای
سلام همکار و خواهری خوبم .
خوبی ؟ خداقوت.
الان به عینه تو جمع خوابگاهی دارم میبینم کسایی که به انقلاب اعتقادی ندارن میگن خوش به دوران احمدی نژاد نه دولت راستگویان! که روز به روز اوضاعمون بدتره ؛
الان تنها کار مفید این جماعت این هست که با دستای خودشون گور خودشون را دارن میکنن و نقاب از چهره بر میدارن ناخواسته ...

نگران نوشتت خیلی دردناکه خییییلی
+
لقمه حرام هم از عوامل مهم لبیک گفتن به باطل و پشت کردن به امام حسین (ع) بود که ....

راستی این هفته کلاسام شروع میشه و اصفهانم ان شاالله ...

پاسخ:
پاسخ: سلام دوست من
قربوندون..
بله این روزا تو حرفای مردم که دقیق تر میشم نارصایتی زیادی رو میشنوم...همه میگن کسی به فکر ماها نیست و سران مملکت فقط به فکر گرو کشی از هم هستند و رو کردن دست همدیگه...انگار یادشون رفته واسه چی انتخاب شدن که به درد مردم برسن...جالبش اینجاست که طرفداران روحانی تعصبی میخوان همه چی رو گل و بلبل نشون بدن در حالیکه نیست...
خوشحالم اصفهانی،اینطوری نفس هات نزدیکتر بهم میرسه...برات آرزوی موفقیت دارم.منم چند روز دیگه باز باید برم اما دیگه دفعه اخره ان شالله..بعدش همینجا اصفهان مشغول میشم
راستی یه قرار بذاریم؟؟
سلام علیکم بر همسنگر ولایی.. حسابی خدا قوت ..ماشاالله.
خوب دارین بازارشون کساد میکنینا.. تاحلا کسی تهدید نکرده؟
چون دوستان که مثل شما اینطوری انتقاد میکنن خیلی تهدید میشن. اما در مورد مطلب خیلی خوبتون باید بگم اگر تو جمع مردم و صحبتاشون قرار بگیریم انتقاد وجود داره اما خلاصه ی حرفاشون اینه که دولت قبلی که کاری نکرد برامون ولی این دولت هم کاری نمیکنه یعنی مردم یه جورایی خسته شدن و از وعده های دروغی که میدن آگاهن تا چند دهه قبل توهین و ناسزا بود پشت سر رهبر عزیزمون اما الان نون کیفیت نداره بعضی ها به رهبر توهین میکنن این نشون میده روز به روز مسئولین بدتر میشن البته بعضی ها، همون بعضی ها همه رو خراب میکنن .. رهبر ما بستریه یه عده افتادن توی کشور آماده باش دارن میدنکه برای پس گرفتن ایرانمون میخوایم اقدام کنیم خدا خودش کمک کنه اونا باید بدونن که پرچم این انقلاب از دست آقامون میرسه به دست مهدی فاطمه انشالله..
التماس دعا
یاعلی..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون و لطفی که به بنده دارید
خب تهدید بوده و یه سری حرف هایی که...
اما یاد گرفتم که حرفی رو که میدونم حق هست رو بدون ترس بگم...
بله مردم که الان اکثرا رسیدند به اینکه دولت جدید در حال درجا زدنه،به هر حال بعضی وقتا لازمه یه هزینه هایی داده بشه تا مردم خودشون به نتیجه برسند...
ان شالله همینطور میشه و زیر سایه امام خامنه ای این کشور قیمتی به دست صاحب اصلیش میرسه
سلام چقدر بد میشه از همون شکلات هم خبری نباشه!! دولت راستگویان!
--------------------------------------------------------------------
من میبینم در صحنه‌ی سیاسی کشور؛ با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی میکنند جریان مؤمن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر میکند، آن جریان است که دولتها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت میکند، کنار بزنند ...
امام خامنه ای
93/4/16
سلامتی امام خامنه ای صلوات

پاسخ:
پاسخ: سلام
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۰۷ هیئت های مذهبی تبریز_محله بارنج
امام صادق علیه السلام می فرمایند:
( أَوحَى اللّه عَزَّ و َجَلَّ إِلى موسى علیه السلام) : یا موسى لا تَنسَنى عَلى کُلِّ حالٍ وَ لا تَفرَح بِکَثرَةِ المالِ، فَإِنَّ نِسیانى یُقسِى القُلوبَ، وَ مَعَ کَثرَةِ المالِ کَثرَةُ الذُّنوبِ؛
خداى عزوجل به موسى وحى کرد: اى موسى در هیچ حالى مرا فراموش نکن و به ثروت زیاد شاد نشو، زیرا از یاد بردن من دلها را سخت مى کند و همراه ثروت زیاد، گناهان زیاد است.

پاسخ:
پاسخ:
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۴ کبوتر حرم مرند
سلام مطلبتون زیبا بود اما مطمئن باشید نخواهیم گذاشت به حسین زمان و امام و رهبرمون برچسب افراطی بزنند و بخواهند کاری بکنند چون میدانند که حضرت آقا خط قرمز همه بچه حزب اللهی هاست
یا علی موفق باشید ممنون از دعودتون

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از لطف شما
ان شالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">