"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

حرف دل...

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

و من شاعری نمیدانم اما مینویسم

ای بسیجیِ شهیدِ جبهه،مظلومِ شهر

این روزها چه تابلوی عجیبی زده اند بر سر درِ اصولشان که:

"گذشت  زمانِ استقامت،فقط دیپلماسی و لبخند"

 

وچراغ های قرمز اینجا چقدر طولانی ست

دلم سخت گرفته رزمنده...

بیا که مرهم  این زخم کیسه ای نمک است

دلم برای ترکش های سرگردان و تیرهای غیب زمان شما گرفته است

اما ارائه کارت شناسایی  الزامی ست...

من هم یک بسیجی ام

نه از نسل شما و نه به اخلاص شما اما من یک بسیجی ام، با همان آرمان ها و اعتقادات شما

بازهم ارائه کارت شناسایی  الزامی ست؟؟؟

 

من اقتصاددان نیستم

 از قضا از اقتصاد دانی هم آنقدرها نمیدانم

که ازمقاومت ، ازآزادگی ، از اتم...

 

این روزها سخت دلتنگم...

از وزن و قافیه بیزارم

از سخنرانان بی درد هم...

سخنی که در آن فریاد نباشد همان بهتر که نشنیده گرفته شود...

 

من یک بسیجی ام...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۸۰)

۱۹ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۹ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
بسیار زیبا...
ان شالله بتوانیم یک بسیجی واقعی باشیم.هرچند که این روزها بسیجی واقعی خیلی سخته...
التماس دعا
سلام وبلاگت خیلی جالب بود مخصوصا این پستت.
اگه دوست داری به منم سر بزن.
اگه با تبادل لینکم موافقی خبرم کن.خوشحال میشم.
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ ستاره های گمنام در آسمان بهشت
سری که هیچ سرآمدن نداشت، آمد """ بلند بود ولیکن بدن نداشت آمد

بلند شد سر خود را به آسمان بخشید """سری که بر تن خود، خویشتن نداشت آمد . . .



گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است ، وگرنه همه اجرها در گمنامیست.

محکمه خون شهداء محکمه عدلیست که ما را در آن به محاکمه می کشند . . .

سلام خداقوت دوست عزیز


با پست جدید ((((((مدیون خون شهدائیم)))))))
به روزم....
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۱ منتظران آقا(عج)
خیلی قشنگ مینویسین
حرف دل بنده هم بود
اجرتون باشهدا...
یاعلی
بیا شعر بخوان شاعری پیش کش:
یاعلی
باید که تو را حضرت منان بنویسد
در حد قلم نیست که قرآن بنویسد
هر دست گدایی که به سوی تو دراز است
مفهوم قنوتی است که در بین نماز است
سمت حرم توست دلم باز روانه
((ای تیر غمت را دل عشاق نشانه))
.....
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۳ خادم شهدا
سلام
ممنونم از حضورتون
عالی بود
با افتخار لینک شدید
۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۸:۱۵ بیداری نیوز / امید محمدپور
سلام خانوم من امروز از مسافرت برگشتم و این چند روز پست جدید نزاشته بودم و اون پست مربوط به مناظره توسط امیر حسین نوشته شده بود و زیز پست اسم نویسنده بود که توسط امیر حسین نوشته شده.البته هنوز وقت نکردم مطلبشو بخونم اما همانطور که قبلا گفتم این وبلاگ گروهی اداره میشه و شاید پست هایی تو وبلاگ بیاد که خودم نپسندم اما حقی ندارم حذفش کنم.البته من و امیر حسین 90% نظراتمون یکی هست.
.........................................................................................
اما در مورد نظر شما من امروز بعد از بازگشتم از سفر طولانی وقتی نظر شما را دیدم فقط و ضمن تایید نظر شما تنها زیرش نوشتم ممنون.
و اینجام که یک بار دیگه از نظری که به وبلاگم دادید تشکر کنم خواهرم!!!!!!!!
خدانگهدار...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون...
سلام..روز دانشجو بر شما هم مبارک!!
بنده ای نیست که آب بنوشد و حسین علیه السلام را یاد نموده و قاتلش را

لعنت کند مگر اینکه خدا

صدهزار حسنه برایش می نویسد و

صدهزار گناه از سیئات او را پاک می کند و او را

صدهزار درجه معنوی بالا می برد و با این عمل گویی او

صدهزار برده را آزاد کرده و

خدای متعال روز قیامت او را با دلی شاد و آرام [در آن محشر سوزان با دلی

بسیار خُنک -ثلج الفؤاد- و نه جگری تفدیده!] محشور می کند.

شاید اینها همه از اجابت دعای مادرش باشد.

صل الله علیک یا اباعبدالله. نقل از امام صادق ع

ادرس سایت ما

www.asemaniha.com
چند تا شهید گمنام هستند که تازه پیدا شدند
عکسی اشون هست که خیلی جالبه
انگشتری قرمز در انگشت دست....
اونها بسیجی بودند.
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۷ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
سلام ، غریب تر از هر غریب !

سلام ، مزار بی چراغ ، تربت بی زائر ، بهشت گمشده !

سلام ، آتشفشان صبر ، چشمان معصوم ، بازوان مظلوم ، زبان ستمدیده !

سلام ، سینه شعله ور ، جگر سوخته ، پیکر تیرباران شده !

سلام ، امام غریب من
سلام بزرگوار
دلم این روزها هوای جنوب و مناطق و خادمی شهدا رو کرده
با این پست بروزم مثل آینه باش
التماس دعا
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۶ ستاره های گمنام در آسمان بهشت
... بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت شما دوست عزیز...
وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید خوشحال میشم اگه به وبلاگ بنده هم سربزنید و به پست هایی که دارم نظر بدید...
اجرتون با سیدالشهدا
راستی با تبادل لینک هم موافقم...
یاعلی مدد
سلام
تشکر ببخشید دیر جواب دادم
بازم ممنونم
تشکر
یا علی
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۲:۲۴ یافاطمه الزهرا(س)
سلام.
"گذشت زمانِ استقامت،فقط دیپلماسی و لبخند". . .
احسنت داغ دلمان خیلی سخت سنگین است.
التماس دعا
قشنگ بود
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۹ ღ♥ღیـــ ــه دخـــ ــمل شیطــــ ــونღ♥ღ
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر یادت نره عزیزم
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۵ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار؛
ممنون ازحضورتون
اگرمایل به تبادل لینک هستیدممنون میشم اطلاع بدید.
التماس دعای فــــــــــــــــــرج
یاحق
اپم
:)
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۰ خادم الشهدا(میشداغ)
جوابیه خادم الشهدا به بیداری نیوز

سلام
یه مناظره ست یا کلاس درس مهندسی هسته ای؟؟؟؟
جناب محمد پور
1.بینید در دنیای امروز هیچ کس نیست که نخواد بادیگر کشورها و جوامع بشری ارتباط برقرار نکنه چراکه پیشرفت در ارتباط اجتماعی ست.خداوند انسان رو اجتماعی خلق کرده و این لازمه زندگی امروزه
اما باید توجه داشته باشیم برقراری ارتباط با اقتدار و عزت انسانی یه چیزه و به زور باج دادن و کوتاه آمدن یه چیز دیگست...خود شما حاضری به زورِ چابلوسی و باج دادن خودت رو تو دل یکی که حالا از هر نظری ازشما در پله های بالاتر قرار داره جا بدی و عزتت رو خدشه دار کنی؟؟؟آره قبول دارم که دولت قبلی بعضی جاها زیاد از حد تند رفت و ترمز برید مثه همون کاغذ پاره خواندن تحریم ها که خب این یکی از نقدهای مهم وارد به دولت قبلی ست اما من به شخصه اقتدار و عزت شون رو تحسین میکنم و نمیپذیرم که بگین بی اخلاقی و قلدری دولت قبل باعث شد وجهه ایران در دنیا خراب بشه که مطمئنا این نبوده وهمه اینها از چیز دیگری نشأت میگیره که خب در این دولت رعایت نشد
2.آره قبول دارم حس امید خوبی در اکثر مردممون بوجود اومده.یکی از حسن های خوب و البته میشه گفت زرنگی دولت جناب روحانی همین استعداد خوب سخنوری و مجذوب کردن ذهن هاست همونطور که در مصاحبه دیشب شون این کار رو انجام دادن.من مخالف این کار نیستم چرا که امیدواری دادن خیلی خوبه و خب خودش یه پویایی رو در بین مردم شکل میده.اما منو شما میدونیم که اکثر مردم ما فقط به اخباری که میشنونند بسنده میکنند و خیلی کم هستند که تحلیلی بعد از اون خبر رو بخونند و خودشون هم حلاجی کنند پس اینکه میگید نشاط در مردم ایجاد شده فقط از سرِ عنوان خبره نه عمقش...کما اینکه اگه مفاد این توافق نامه رو برای مردم ریز به ریز بگیم خیلی ها مخالفت کنند
3.دیشب جناب روحانی درمورد اسرائیل خیلی قشنگ صحبت کردند و گفتند که یه سری ادم جنگ طلب که دور هم جمع شدند و کسی به حسابشون نمیاره.حالا اینکه شما چرا تره برای اسرائیل خورد میکنی برام سواله...چرا نباید جلوی اسرائیل واستاد و مستقیم گفت که باید از صحنه روزگار محو بشی؟؟؟میترسین بهشون بر بخوره؟؟اسرائیل یک گودال لجن جمع شده ای بیش نیست...
۰۶ آذر ۹۲ ، ۰۷:۵۲ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
ای سایه ات همیشه به روی سرم بیا
ای با نگاه خود همه جا یاورم بیا
طوفان معصیت به درون می کشد مرا
تا موج آب رد نشده از سرم بیا
تا زنده ام اکر نشد آقا ببینمت
لطفی به من کن و نفس آخرم بیا

سلام بزرگوار
پستتون جالب بود....
بس عبوس بود مقابل دشمنان خدا ، عباس نام گرفت...
تا به ما بفهماند دیپلماسی عاشورا قهقهه و خنده بایزیدیان زمان نیست...
زیبا بود...
سلام
عزیز دلم مناظره بااین بیداری نیوز فایده داره ؟
عاخه به نظرم شاید یکی دوست داشته باشه تاابد وردست و نوکر اسراییل باشه ولی شکمش سیر باشه؟

پاسخ:
پاسخ:
شاید فایده نداشته باشه این مناظره یا مناظره های دیگر
اما من سکوت در برابر این بی عدالتی ها رو درست نمیدونم نمیخام با سکوتم اجازه بدم تا میدون برای طرف مخالفم (هرکسی که باشه) بیشتر و بیشتر باز بشه تا ذهن های بیشتری رو به اشتباه در دست بگیره...تکلیف و وظیفه ما امروز سکوت نیست بلکه بصیرت و آگاهی بخشی ست.تا جایی که بتونم از حق میگم و از راه درستی که یاد گرفتم خواه دیگران بپذیرند خواه نه...

یا علــــــــــــی
سلام پست جدیدم و ادامه مطلبش رو بخونین بعد نظرتونو بگین. فقط لطفا تا اخر ادامه مطلب رو برین!
خواهش میکنم!!
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ سوره تماشا
سلام
باید صبور بود...
ایمان به نصرت خدا...
با همه تلخی اما بإذن الله خیر کثیری نهفته است در این ماجرا...
خویشتن داری بایدمان...
به گفته ی پیر و مرادمان، این تجربه ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد و بإذن الله ضرری هم نمی کنیم....
اندکی صبر بسیجی عزیز...
دل قوی دار...
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۰ بیداری نیوز / امید محمدپور
خانوم خادم الشهدا بنده نظری کاملا متفاوت با شما دارم.زیرا این توافق از نظر بنده کاملا برد - برد بود.
به چند دلیل.
1.از لحاظ تبلیغاتی یک برگ برنده برای ایران بود زیرا جهان دید این بار جمهوری اسلامی ایران با سرعت و رعایت ادب برای رفع هرگونه بدبینی نسبت به برنامه ی هسته ای قدم پیش نهاده پس ریگی به کفشش نیست.شما دید وقتی فرانسه مخالفت کرد با توافق نامه روزنامه ی فرانسوی لوموند بشدت از رئیس جمهور کشورش انتقاد کرد و امروز هم که نتانیاهو اعتراض میکنه بیشتر خودش مورد انتقاد جهان قرار میگیره وزیر خارجه انگلستان امروز به نتانیاهو تذکر دادhttp://www.entekhab.ir/fa/news/138529.
2.از لحاظ بار روانی در داخل کشور واقعا خودتونم متوجه شدید که چه امیدی در دل ملت زنده شده و یک حس خوشبینی بالایی بوجود امده و همین امید یه تحرکی در رگ ها و شریانهای جامعه ایجاد میشه و کشور از حالت کرخی و سستی در میاد حتی اگر این پیمان 6 ماهه باشه.
3.بر چیده شدن حتی بخشی از تحریم ها بعد از 8 در در این زمان سه ماهه ی کوتاه بعد از 8 سال بی تفاوتی به قطع نامه ها بیشک به نفع ما بود ما 8 سال عدم توجه به جوامع بین الملل را در عرض 3 ماه کاهش دادیم.توقع نداشتید که 3 ماهه تمام این تحریم ها برداشته شود و جامعه ی بین الملل به ما اعتماد کند؟
متن اخرین بسته ی پیشنهادی ایران توسط جناب جلیلی و هیت همراه را مطالعه کنید و مقایسه کنید با بسته ی پیشنهادی کنونی لطفا فرا از ملاحظات سیاسی و حزبی.
رئیس دولت یک کشور 80 میلیونی و دیگر افراد دنیا را به تمسخر گرفتند و مدام از محو کردن برخی کشورها صحبت کردند.قطع نامه ها را کاغذ پاره خواندیم خب جامعه ی بین الملل از این لحن جنگ طلبانه ی ما سو استفاده کرد و صهیونیست ها نیز از این سوژه ها بر علیه ما استفاده کردند ما هم با اسرائیل سازش نداریم اما شیوه ی مقابله کردن این نیست که مستقیم بیاییم بگیم می خواهیم اسرائیل را محو کنیم.
توقع داشتید در پایان مذاکرات چه اتفاقی بیوفته خانوم خادم الشهدا؟
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۴۳ بیداری نیوز / امید محمدپور
خانوم خادم الشهدا واسه اینکه استارت مناظره بین ما بخوره یه سوال می پرسم نظر کلی شما در مورد این مذاکرات و تفاهم موقت هسته ای چیه؟و کدوم بخش از این تفاهم نامه رو نمی پذیرید؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قبلا هم موردی خدمتتون گفتم که با کدوم بخش ها موافق نیستم
خودتون هم که در پست جدید این موارد بنده رو گذاشتید!!!
چرا که برد اصلی رو اون طرف مذاکره برد نه ما
وقتی تحریم نفتی ما رو هنوز برنداشتند و ما تنها اجازه فروش 1 میلیون بشکه نفت در روز رو داریم خب کجای این کار لغو تحریمه؟؟
اره اونجایی که تحریم قطعات ماشین الات و... برداشته شده خوبه چرا که چرخه صنعت داخلی از یک رکود نجات پیدا میکنه یا لغو تحریم طلا و فلزات اما برد واقعی با ما نبود
چرا که چیزهایی که از دست داریم میدیم خیلی بیشتر از چیزهایی ست که بدست آوردیم!!!
نمیدونم در گام دوم دیگه چه چیزهایی رو قراره از دست بدیم!!!
به هرحال به قول دوستی این توافق نه عزا داره نه عروسی موافق و مخالف هم زیاد داره.به هرحال ما به گفته رهبر به تیم مذاکره کننده اعتماد کردیم و میکنیم و منتظریم تا رهبری چی بگن
گوش به فرمان ایشون هستیم
با مطلبی تقدیم به ساحت مقدس حضرت سجاد علیه السلام به روزیم

اگر قابل دونستید مطالعه فرمایید
اپم
:)
سلام..زیبا بود....
پرسید«کجا بودی تا حالا؟» گفتم«داشتم غذا می‌خوردم.» دست انداخت یقه‌ام را گرفت و با خودش برد.
یک پسر هفده ـ هجده ساله روی تخت دراز کشیده بود.مارا که دید،ترسید.دست و پایش را جمع کرد.
ـ اینا چیه روی دستای این؟
یقه‌ام هنوز دستش بود.نفسم بالا نمی‌آمد.گفتم«…خون.»
رو کرد به آن پسر،پرسید«از کی این جایی؟»
ـ یک هفته‌س.
دیگه داشت داد می‌زد.
ـ گفته‌ای دستاتو بشورن؟
ـ گفتم،ولی کسی گوش نداد. یقه‌ام را از لای دستش کشیدم بیرون،دررفتم. من را دید،دوباره شروع کرد به دادوفریاد.
با التماس گفتم«حاجی،به خدا من فقط دو ساعته از مرخصی اومده‌م.»
ـ نه خیر،یک ساعت و نیمه که اومدی،اما به جای این که بیای به مجروحا سربزنی،رفتی به کیف خودت برسی.
سرم پایین بود که صدای گریه‌اش را شنیدم.
ـ تو هیچ می‌دونی اون بچه دست ما امانته؟… می‌دونی مادرش اونو با چه زحمتی بزرگ کرده؟

سردار شهید احمد متوسلیان
100khatere.blogfa.com

موفق باشین....
داستانی از سردار شهید کاوه...
از سر شب حالتی داشت که احساس می کردم می خواهد چیزی به من بگوید، بالاخره سر صحبت را باز کرد و گفت: بابا! خبرداری که ضد انقلاب تو کردستان خیلی شلوغ کرده؟ اگه بخوام برم اون جا، شما اجازه می دی؟ گفتم: بله. اجازه می دم، چرا که نه، فرمان امامه همه باید بریم دفاع کنیم. پرسید: می دونین اون جا چه وضعیتی داره؟ جنگ، جنگ نامردیه؛ احتمال برگشت خیلی ضعیفه. با خنده گفتم: می دونم، برای این که خیالش را راحت کنم، ادامه دادم: از همان روز اولی که به دنیا آمدی، با خدا عهد کردم که تو را وقف راه دین و حق کنم. اصلا آرزوی من این بود که تو توی این راه باشی؛ برو به امان خدا پسرم.گل از گلش شگفت. خندید و صورتم را بوسید. بعدها به یکی از خواهرانش گفته بود: آن شب آقاجان، امتحان اللهی اش را خوب پس داد.

***
سلام
هرچقدر تقلا کردیم نامش را لو نمیداد
فقط بعد از اصرار های فراوان میگفت من یک بسیجی ام
پیر مرد گندم گون وچهار شانه
یک بار که برای مرخصی برگشتم قم در خیابان دیدمش
کنجکاو شدم ودنبالش کردم تا به یک محله فقیر نشین رسیدم
همین که خواست در خانه راباز کند مرا دید
.
.
.
ادامه مطلب در لینک

خعلی قشنگ بود
۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۶ پایگاه فرهنگی ذاکرون
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز .
پایگاه فرهنگی ذاکرون به سرور دیگری منتقل شد . لطفا اگر از ما لینک ویا لوگویی دارید آنرا تصحیح بفرمائید . "zakeroon.ir"
موفق باشید .
یاحق
سلام زیبا بود هم پست اول و هم دوم
در این ایام حزن و عزای شهادت ارباب تسلیت مرا پذیرا باشید .
با این پست بروزم :عشق من حسین
عزاداریهاتون قبول ، روزیتون کربلا و التماس دعا
فرمانده عشاق ، دل آگاه حسین است / بیراهه مرو ! ساده ترین راه حسین است
از مردم گمراه جهان راه مجویید / نزدیک ترین راه به الله حسین است
سلام فرارسیدن ماه محرم تسلیت
با پست "رجز شما چیست" به روزم
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۰:۱۲ در انتظار یار
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
خیلی مطالب خوبی بود . خدا خیرتون بده . توی این محرم خیلی حقیر رو دعا کنید . خیلی ممنون . با مطلبی جدید منتظر شما و نظراتتون هستم . فعلا یا مهدی .
منتظر شما هستم

متن پست ثابتتون خیلی زیبا و به موقع بود .
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۲ تا بی نهایت
سلام خواهری،ایام تسلیت.التماس دعا
سلام منتظر مولا خوشحال میشم ب وبلاگ بنده هم سری بزنید، منو از نظراتتون بی‌نصیب نذارید. یاحسین
۱۳ آبان ۹۲ ، ۰۵:۳۲ بیداری نیوز / امید محمدپور
نمی رم چون می دونم یه عده میان و مجبورا مرگ بر امریکا سر بدن یه عده تفرقه افکنم میان پرچم می سوزونن نمی خوام همرنگ اون ها شم.متوجه می شید خانوم؟
۱۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۲ هیت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
با اشک هاش دفتر خود را نمور کرد
در خود تمام مرثیه ها را مرور کرد
ذهنش ز روضه ها ی مجسم عبور کرد
شاعر بساط سینه زدن را که جور کرد
احساس کرد از همه عالم جدا شده است
در بیت هاش مجلس ماتم به پا شده است
در اوج روضه خوب دلش را که غم گرفت
وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت
وقتش رسیده بود به دستش قلم گرفت
مثل همیشه رخصتی از محتشم گرفت
باز این چه شورش است که در جان واژه ها ست
شاعر شکست خورده طوفان واژه هاست
بی اختیار شد قلمش را رها گذاشت
دستی زغیب قافیه را کربلا گذاشت
یک بیت بعد ، واژه ی لب تشنه را گذاشت
تن را جدا گذاشت و سر را جدا گذاشت
حس کرد پا به پاش جهان گریه می کند
دارد غروب فرشچیان گریه می کند
با این زبان چگونه بگویم چه ها کشید
بر روی خاک و خون بدنی را رها کشید
او را چنان فنای خدا بی ریا کشید
حتی براش جای کفن بوریا کشید
در خون کشید قافیه ها را ، حروف را
از بس که گریه کرد تمام لهوف را
اما در اوج روضه کم آورد و رنگ باخت
بالا گرفت کار و سپس آسمان گداخت
این بند را جدای همه روی نیزه ساخت
"خورشید سر بریده غروبی نمی شناخت
بر اوج نیزه گرم طلوعی دوباره بود"
اوکهکشان روشن هفده ستاره بود

خون جای واژه بر لبش آورد و بعد از آن ...
پیشانی اش پر از عرق سرد و بعد از آن ...
خود را میان معرکه حس کرد و بعد از آن ...
شاعر برید و تاب نیاورد و بعد از آن ...
در خلسه ای عمیق خودش بود و هیچ‌کس
شاعر کنار دفترش افتاد از نفس...
برقعی
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۸ بیداری نیوز / امید محمدپور
باشه ما هم نگفتیم امریکا صلح طلب هست و عاشقشیم می گم من منظورم از تمام حرفام ملت امریکان چرا متوجه نمی شین؟
چرا یک روز از مملکت رو عملا بیکار کنیم که می خوایم نفرین کنیم یه ملت رو؟
چرا نمی گی مرگ بر جنگ طلب مرگ بر افراطگر؟
چرا اخه مرگ؟
خدا قوم ثمود فقط نفرین شده و یه قوم دیگه اما اینجا ما با یه قوم طرف نیستیم که ما با یه دولت طرفیم شما چرا به ملت یک کشور توهین می کنید و لعنت می فرستید؟
خواسته بعضی از مسئولین ما حذف شعار مرگ بر آمریکا و سر داد شعار " آمریکا از ما عصبانی نباش و مراقب خودت باش - بوس بوس " در 13 آبان امساله !!!
با مطلبی در مورد 13 آبان با عنوان « من افراطیم » به روزم
مرگ بر آمریکا
التماس دعا
یاحسین
یاعلی
۱۲ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۳ بیداری نیوز / امید محمدپور
به 9 دلیل در راهپیمایی 13 ابان شرکت نمی کنم.

با این پست اپم و منتظر نظر شما هستم
از شما ولایت مدار محترم درخواست میشود باقرار دادن این کد ما را در همه روزه کردن شعار مرگ بر آمریکا یاری کنید با تشکر وبلاگ خاکستر سبز :

صد واقعه چون دوم خرداد بسازید........ما چون 9دی منتظر حکم جهادیم
یا علی اخوی .
به روزیم .
سلام..نمونه ای از پیامهای سامانمون که امشب برای اعضاء ارسال شد:

خدایا!منِ ضعیف وناتوان،دوست دارم چشم‌هایم رادشمن دراوج دردش،در بستان ازحلقه درآوردودست‌هایم رادرتنگه‌ی غرب کردستان قطع کندوپاهایم رادرخونین‌شهرازبدن جداسازدوقلبم رادرسوسنگردآماج رگبارهایش کندوسرم رادرکوه‌های پیرانشهرازتن جدانماید،تادرکمال فشاروآزار،دشمنان مکتبم ببینندکه گرچه چشم‌هاودست‌هاوپاهاوقلب وسینه وسرم راازمن گرفته‌اند،امایک چیزرانتوانسته‌اندبگیرندوآن ایمان وهدفم است که عشق به الله ومعشوقم وعشق به امام واسلام است.شهیداحمدجهاندار
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۳ در انتظار یار
سلام علیکم دوست عزیز

خسته نباشید . خدا قوت

مطالبتون خیلی خوب بود. خدا قوت .

بنده تازه از حرم اربابمون حسین ع برگشتم . اونجا همه ی شما رو دعا کردم و به یادتون بودم . انشا الله که شما هم برید حرم آقا . با یه مطلب جدیدمنتظر شما هستم . سر بزنید و از این مطلب استفاده کنید . در محرم حقیر رو زیاد دعا کنید . یا مهدی
می تونید از این مطلب با ذکر منبع در وب زیبای خود استفاده کنید . امید است که مفید باشد . چون مطلبی سلسله وار هست .
http://torkaman.blogsky.com
شرمنده خبر ندادم . خیلی سرم شلوغ بود . ببخشید .
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۵ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
دل بی سر و سامان غم ارباب است

دلتنگ صفای حرم ارباب است

از دور صدای کاروان می آید

ده (نه ، هشت، ... یک ) روز دگر محرم ارباب است
سلام
میشه خواهش کنم بیاید تو وبم برا گفت و گو?
میخوام از پستم نتیجه بگیریم کمکم کن لطفا
۱۱ آبان ۹۲ ، ۰۷:۴۳ بیداری نیوز / امید محمدپور
اولا سلام خانوم خادم الشهدا بعدشم خانوم عزیز من نظر کسی رو که نمی تونم پاک کنم حتی نظراتی رو که به من و خانوادم توهین شده رو تایید کردم این حق را هم برای شما و امیر حسین قائلم که بیاید و در مورد نظرات یکدیگر نظر بدید اگر نظر مربوط به من بود من برای پاسخگویی در خدمتم اما در حال حاضر این مطلب به من مربوط نیست.اگر مطلبی هست در خدمتیم من مسئول نظرات دیگران نیستم همانطور که شما نیستید
من یک بسیجیم .
عالی بود .
انشاا... وعده ما 13 آبان .
سلام
از مطلبتون واقعا خوشم اومد /یاعلی
گوشش را گرفته بود و پیاده‌اش می‌کرد و می‌گفت: «بچه این دفعه چهارمه که پیاده‌ات می‌کنم. گفتم نمی‌شه. برو» گریه می‌کرد، التماس می‌کرد ولی فایده نداشت. یواشکی رفته بود. از پنجره، از سقف، هر دفعه هم پیدایش کرده بودند. خلاصه نگذاشتند سوار قطار بشود.

توی ایستگاه قم مأمور قطار صدایی شنیده بود، از زیر قطار خم شده بود. دیده بود پسر نوجوانی به میله‌های قطار آویزان است. با لباس‌های پاره و دست و پای روغنی و خونی. دیگر دلشان نیامد برش گردانند.

***
سلام
اگه خدا قبول کنه من یک بسیجی ام...!
2 پست جدید گذاشتم. حتما نظرتونو بگین...
➹چه سکــــــــوتی دنیـــــــــــا را فـــــــــــرا می گرفت !!!➹

➹اگــــــــر هرکســــــــــــی ➹

➹تنهــــا به انــــــــــدازه ی صــــــــــداقتش➹

➹سخـــــن میگــــــفت ... ➹
ما را که " یا مجیر " و " اجرنا " عوض نکرد.
دلتنگ گریه های محرم شده دلم...
سلام

این مسائلی که شما مطرح کردید سرفصل های اسناد بدست امده هست باید اسناد رو یک به یک بررسی کنیم و ببینیم که ایا واقعا این مسائل بوده یا این تفسیر غلط ما از اون اسناد هست نکته مهم تر این هست که فرض رو بذاریم که اونجا جاسوسخانه بوده و حتی کارهای بدتر از این هم اتفاق میفتاد این وظیفه ی گروهی از دانشجوهاست که به اون شکل وارد سفارت بشن و 444 روز افرادی رو به گروگان بگیرند؟
۰۹ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۰ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
بر مشامم می رسد بوی محرم ای خدا

ترسم از این است محرم را نبینم ای خدا

شکر نعمت نعمت ام افزون کند حالا بگو

من چگونه شکر این غم را نمایم ای خدا

مادرم با شور عشق او یزرگم کرده است

تا کند خرج عزای سفره ی غم ای خدا

هرچه میخواهی بگیر از من بگیر اما مگیر

سوز دل همراه آه و اشک نم نم ای خدا

همچو مجنون در بر لیلی اسیرم کرده است

شور زیبای حسین های دمادم ای خدا

تشنه ی آب فراتم.... روزی ام کن عاقبت

کربلا.... پایین پای او بمیرم ای خدا

شاعر: علیرضا خاکساری
سلام
یک سر بزن و تغییراتو نظر بده
ممنونم
منتظرم
یا علی
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۲:۵۳ تا بی نهایت
سلام علیکم.
خدا قوت هم روزم و هم سنگر.
ایکاش منه حقیر هم مثل شما درد دین داشتم.
اجرتان با شهدا...
آقای دکتر حسینی اومدند توی برنامه ی پایش تلویزیون و حقه بازی های دولت شیوخ راستگو ! را برملا نمودند
الهی، یا قدوس، یا ارحم‌الراحمین، من ذلیلم. من کوچکم. به عظمت خودت توانایی‌ام ده. با نور خودت آشنایم کن. قطعه قطعة بدن پردردم عاشق اسلام و عاشق شهادت است. خدایا، نگذار چشم بسته از این دنیا بروم.
فرازی از وصیت‌نامهشهید ابوالفضل رازقانی
سلام ممنون از حضور سبزتون
رفته بودم بیمارستان باختران به مجروحین سر بزنم. بینشان پسرک نوجوانی بود که هنوز صورتش مو نداشت. دستش قطع شده بود و آن را بسته بودند. جلو رفتم. دستی به سرش کشیدم و با حالت دلسوزانه‌ای گفتم: «خوب می‌شی... ناراحت نباش.» خیلی ناراحت شد. گفت: «شما چی فکر کردید؟ من برای شهادت آمده بودم.» از خودم خجالت کشیدم. رفتم تا به بقیه سرکشی کنم. وقتی برمی‌گشتم پسرک را دیدم. جلو رفتم و دستی به سرش کشیدم. شهید شده بود.

***

سلام
ممنون از نظر...
1.2پست جدید گذاشتم.
حتما بیاین

فردا 24 ذی الحجه دو مناسبت مهم داره انگشتر بخشی حضرت علی علیه السلام به مستمند و نزول آیه ولایت(10ق) و روز مباهله پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله با نصارای نجران (9ق)

یاعلی...
پست ثابتتون خوبه...
سلام اپم خوش حال میشم یه سربزنید
سلام
کاش هممون عاشق واقعی باشیم...
حرف دل زیبایی بود
التماس دعا
یا حق
سلام
دغدغه پشت این کلمه ها محترم هست و قابل فهم ولی وقتی رهبری نظام میگن که ما به دولت عزیزمان اعتماد داریم ولی به امریکا بی اعتمادیم معنیش اینه که حواس اونهایی که شما پشت این کلمه های زیبا قصد نقدشون رو دارید هم به همین دغدغه ها هست شاید روش ها فرق کنه ولی این دولت دور از این ارزشهای مورد احترام و علاقه همه نیست
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۸ بیداری نیوز / امید محمدپور
7 ابان سالروز پسر بهشت در اوستا / سیروس در تورات / سایروس در انجیل / ذوالقرنین در قران کریم و کوروش کبیر پادشاه صلح طلب و ازادی خواه و یکتا پرست را خدمت تمام ملت های صلح جوی جهان بشریت شادباش عرض می کنیم.
خیالی نیست بگذارید رسانه ی ملی در این روز سکوت کند / بگذارید در تاریخ کشور این روز ملی ثبت نشود بگزارید از تاریخ کتب درسی حذفت کنند اما من و ما بیداریم کوروش و اجدا و شناسه و تاریخ و اصالت خود را فراموش نمی کینم/زنده باد ایران زنده باد کوروش زنده باد صلح و اشتی
نیستی ابجی؟
روش های توجیه گناهان :
رشوه : شیرینی
غیبت : توی روش هم میگم
بخل : اگه خدا می خواست بهش میداد
دروغ : مصلحتی
ربا : همه میخورن
ماهواره : شبکه های علمی
تهمت : همه میگن
خالکوبی : روشو میپوشونم
نگاه حرام : یه نظر حلاله
مال حرام : پیش سه هزار میلیار هیچیه
موسیقی حرام : آرامش اعتصاب
مجلس حرام : یه شب هزار شب نمیشه

امام صادق (ع):
یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

سلام
ممنون مطلب زیبا و بحقی بود.
بروزیم،خوشحال میشم به ما سر بزنید.
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور و نظر لطفت
توی زمونه ای که حتی اجازه نمیدن اعتقاداتتو به زبون بیاری و جواب هر انتقادیو با چماق میدن بسیار زیبا خودتو معرفی کردی
خیلی زیبا بود
امیدوارم که همه ما بسیجیان لایقی باشیم
راستی درمورد مطلب جدید خیلی دلم میخواد مطلب محرم بزنم چون دلم هوای بین الحرمین کرده ولی بخشی ازون هنوز تو غدیره و اعتقاد قلبیم اینه که نباید به پیشواز محرم بریم
تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد . . .
التماس دعا
یاعلی
الهی، می‌دانم اگر با عدل خود با من رفتار کنی، هرگز نخواهم توانست آن را تحمل کنم. معبودا، این عبد ضعیفت می‌داند به خود ظلم کرده، اما باز هم ناامید نگشته.
فرازی از وصیت‌نامهشهید امیرحسین حیدری‌جوزم
۰۶ آبان ۹۲ ، ۰۵:۲۱ دیــــــــــــدبــــانــــــــــ
در تمام عمر داشتم حب علی امد به سرم 14 نور جلی گفتم که شفیع من کدامید شما کردند اشاره بر حسین ابن علی
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۵ گمنامامان ولایت
بسیار پست زیبایی بود
ممنون
موفق باشین
من اقتصاددان نیستم
ولی آنقدر می دانم عده ای به بهانه ی اقتصاد به دنبال به قدرت رسیدن خود بودند...
من سیاست باز نیستم ولی می دانم سیاست بازان چه بر سر مردم می آورند...
--------------------------------
ممنون پست زیبایی بود
خیلی زیبا نوشته بودید
سلام
آری...شهادت زیباست،اما مثل مرد پای بیرق انقلاب ایستادن از آن هم زیبا تر است.

شهادت در رکاب خمینی زیباست اما دفاع از ولی فقیه حاضر از آن هم زیبا تر است.

خون دادن در راه خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای خامنه ای از آن هم زیبا تر است...

"شهید آوینی"

یا علی
سلام،بسیار زیبا،احسنت
چه دل پر خونی دارند شهدا از آرمان های جدید و یا به اصطلاح مدرن ما،از دیپلماسی پر از لبخندهای بی دلیل!!!!
خداوند عزو جل فرمود در نهان و نیز هنگام شادمانی به یاد من باش تا در غفلت‌ها به یادت باشم.
و نیز فرمود آن‌گاه که در برابر من به نماز می‌ایستی، شتاب نکن.سلام ممنون از حضورتون اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
سلام
امتحان کردن صدافت استکبار وآزمایش کردنش همچنین قابل فهم شدن عملکرد امریکا برای سازشکاران داخلی امری مثبت خواهد بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">