"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

تلنگر...

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

 برای موضوع این پستم عکس های زیادی میتونستم بذارم از وضع مدل لباس و آرایش های عجیب غریبِ این روزای هم سن و سال هام(دختر و پسر)،بعد هم یه سری توهین و لعنت نثارشون کنم و در آخر هم به خودم و چنتا هم شکل و هم فکر خودم آفرین و احسنت بگم و تو دلم خوشحال باشم که منم برای امر به معروف و نهی از منکر بالاخره قدمی برداشتم و منتظر پاداش از طرف خدا هم باشم...قصد بی احترامی به دوستانی که در وب شون پست این چنینی دارند رو ندارم اما یه انتقاد تند دارم به همه این عزیزان...

 خیلی خوبه که این موضوع دغدغه ماست و اهمیت میدیم به ارزش سازی واسه داشتن پوششی که هم شأنِ عرف ماباشه،هم شأن نسل آریایی و انقلابی ماباشه،هم شأن شخصیت انسانی و دینی ما باشه...اما نه از راه ناسزا گفتن وتوهین به شخصیت انسانی افرادی که در ظاهر و شایدم درفکر با ماها فرق دارند که اونوقت دیگه ارزش سازی نیست و ناخواسته میشه ارزش سوزی...متاسفانه در وبلاگ های ارزشی از این موارد کم ندیدم و همین باعث شد تا این پست رو به روز کنم.چقدر خوبه که با حرف و منطق و البته کمی صبوری بیشتر از پیش این دغدغه مون رو به ثمر برسونیم و قدمی برداریم در راه نشون دادن جذابیت های دین و مذهب مون به آدمایی که شاید ناخواسته دور شدند از این زیبایی های الهی،زیبایی مثل حجاب و پوشش و آرامش ناشی از اون...

 

و در آخر بدونیم که:

 

       لباس آدم،پرچم ارزشهای اوست...

 

**ولِباسِ التَقوی ذلِکَ الخَیر**

(آیه 26 سوره اعراف)

 

         علمداری کن...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۱۰۴)

۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۲ سـردار خـــیـــبــر
فردای روزی که دشمن خرمشهر را گرفت
جسد بی جان و عریان
دختری را
به تیرک بلندی بسته و در آن سوی کارون
در مقابل چشمان رزمندگان ما آویزان کرد
تکاوران نیروی زمینی ارتش
با تقدیم سه شهید بالاخره آن جسد را زمین آورند
سه شهید برای جسد یک دختر مسلمان ایرانی...
پنـــــاهـــ نوشتــــ:
حجاب پنــــــاه دختران ما بودو
در غفلت ما و
با شیطنت دشمن
این حال و روز
دختران دیار من است
تنها، رها،بی پناه، با یک دنیا آرزو
سلام
اتفاقا نظز حقیر استفاده از عکسهای با حجابها و مصونیت انها بود
چیزی شبیه انچه من با عنوان "من با حجابم " تو وبلاگ گذاشتم
البته خودم از منتقدان چسباندن عکسهای بی حجابها هستم
پاسخ:
پاسخ:
زبان عکس و داده نما و .. خیلی گویا تر و جذاب تره البته نباید تنها عکس و پوستر بسنده کرد
راجع به امر بمعروف و نهی از منکر یک نکته از سخنرانی محرم امسال حاج اقا پناهیان یادم اومد که گفتند چند نفر گفتند می خواهیم جنبش امر به معروف راه بیندازیم و شما بیا حمایت کن
ایشون گفته بودند وقتی در مجلس بست نشستید تا از این قانون گذاری های ضد اسلامش دست برداره و قوانینش با بصیرت تر باشه{به نقل من} من حمایت می کنم را که قانون ریشه رفتارهاست .
این بی قانونی حاکم بویژه در حریم عمومی ایران در کشور های غربی نیست
پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون
اینهم نظری است و محترم
اما از نظر بنده درست نیست عکس هاس بی حجاب دیگران رو دستمایه نهی از منکر قرار داد
حالا به هرشکلی که این عکس ها ژخش شده در فضای مجازی بماند اما من به شخصه میگم این رفتار با منش اسلامی و مذهبی ما جور درنمیاد
و فتی شهدا ی 8 سال دفاع مقدس رفتن واسه همه مردم.این شهدا عزیز ایرانیهایی بودن که وظیفشونو دونستن از کیان این مملکت دفاع کنن و واسه اینکه مستمره اقایون نباشیم اینکارو کردن.اونا از غرب گرایی و غرب زدگی همشون متنفر بودن من برات بخوای وصیت نامه میارن.اونا رفتن تا پسرامون امروزه زیر ابرو ورندارن.اونا رفتن تا امروز زنامون حیا و عفت رو فراموش نکنن.اونا رفتن تا مردامون غیرت رو زیر پا نزارن.اونا رفتن تا دروغ-تهمت-ریا نباشه.حالا خودت بگو چیکار کردن با مملکت اقایون؟ایا ما پیرو خون شهدا هستیم؟اگه هستیم چطور رومون میاد اینجور لباس بپوشیم و جالب باشه ازشون پیروی کنیم به جماعت فاحشه پوش بگیم لوکس پوشان؟
اگه پیرو خون اونهاییم چطوره این همه دروغ-تهمت-ریا تو مملکت هست.
دلیلش اینه هرکسی واسه خودش کار میکنه گروه گروهش میکنن اصلاح طلب و اصولگرا هیچکسی پیرو ولای علی و ال علی نیست.و هر کدوم راه خودشونو میرن.
در خاتمه حرفام میگم زنی که عقل شعوره شخصیت فهم داشته باشه خدا پرست باشه عمل به حرف خدا در قران میکنه ایه 31 سوره ی نور.کسی که پوشش اون مشکل داشت طبق کلام حضرت علی (ع) با خداوند اعلان جنگ داده.شما بگید کسی ک با خدا جنگ کنه مومن هست یا کافر؟
پس خداوند لعنت کند هر زن بی حجاب یا بدحجابی.
____________________________
انها همش میگویند لا اکراه فی الدین اما فراموش کردند قد تبین الرشد من الغی را
ممنونم.موفق باشید
خدا انشالله همه ی انسانها را به راه راست هدایت کنه.
پاسخ:
پاسخ: الهــــــــــــــــــــی آمین
گفته بودی:شما زینت هم مرد هم زن را در شخصیت و تفکر او می بینم و نه مدل پوشش اگر اینچنین بود که بی حجابان نقص عقلایی دارند ایران پای مذاکرات با کاترین اشتون بی حجاب دیدار نمی کرد چون همش تو فاز تحریک باید می بود.

باید بگم خدمتتون که:از کوزه همان برون تراود که در اوست.مگه میشه تو کوزه اب بریزیم بعد توقع داشته باشیم نفت خارج بشه؟
مگه میشه تو کوزه دلمون باطنمون محبت خدا و اهل بیت رو بریزیم بعد ازش بی حجابی و بدحجابی و کثافت کاری و فحشا بیرون بیاد؟
برادر من ظاهر هر کس تجلی گاه باطن اوست
حجاب نشانه شخصیت روحی و درک متعالی فرد از زندگیه.
زنی که حجاب نداره بی شخصیته چون شخصیتش در حد همون رخت خوابه.
هم ظاهر مهمه هم باطن و ما نباید فقط به یکیش اکتفا کنیم و باید هر 2 تاشو در یک شخص جستجو کنیم تا گول نخریم.
بحث مذاکره با کاترین اشتون و این جماعت غربی هم رهبر عزیز ما گفت اینکار اشتباست اونا حقه بازند ولی خو جماعت اصلاح طلبان رفتن اونجا و ضایع هم شدن.و کل توان هسته ای که طی این 8 سال بدست اوردیم خیلیایشو اقایون بر باد دادن.اینا همونایی هستن که در ظاهر میگن پیرو ولی فقیه هستیم خو پس چطور شد به حرفش عمل نکردید؟اینجاست ظاهر با باطن نمیخونه
و کاترین اشتون یه ادم غربی هست و تحریکی هم نداره تو یه کشور بیگانه هم هست سابی یکبار مسوولین برن ببیننش.ولی این اوضاع پوشش هر روز در کار روزمره باهاش سر و کار داریم.دقت کن تفاوتش از زمین تا اسمونه.
شما گفته بودی:عزیزم من بخاطر اصلاح طلب بودن یا حامی جنبش سبز بودن نمی گم قطب دانش و فلسفه هستم و گفته بودی:بنده اولین کسی هستم که مقاله ای با عنوان زن در اینه اسلام را نوشتم.باید خدمتت عرض کنم کسی که اولین بحث رو کرده بود و زنها رو وقتی زنده به زنده گور میشدن وقتی وسیله خوشگذرانی عربهای هوسران بودند.پیامبر بود که نجاتشون داد و بعد حضرت علی و حضرت زهرا و سایر معصومین و 124000 پیامبر و خیلیای دیگه.پس شما جز میلیونها نفر بعدم به زور هستید پس نگید اولین نفرم.ضمنا من مقالتونو نخوندم علاقه ای هم ندارم بخونم.
___________________________
گفتی :اسلام که دین ساده پوشی نیست .اسلام اتفاقا دین ساده پوشی و ساده زیستی هست.
حضرت علی (ع)یه کفش داشت از خیلی جاهاش پینه وصله داشت یکی از یاراش گفت.اقا جان شما چرا کفشتونو عوض نمیکنید؟امام علی فرمود این کفش ها را با کل دنیای شما عوض نمیکنم.
به نان و خرما قناعت میکردند.و ساده زیست و ساده پوش بودند.
اسلام مخالف با شیک پوشیدن نیست بلکه اسلام مخالف با اشکار شدن زینت هاست.طبق ایه 31 سوره ی نور.
بعضی ها متاسفانه اصلا توجهی به ایه ی 31 سوره ی نور ندارند و فقط دنبال اینن زنان و مردان را لخت کنن.جالبه تا کی میخوان هوسرانی کنن؟ایا اینها به مرگ فکر میکنند؟به اینده ی پس از مرگ؟البته بعضیاشونم اینقدر جاهلن فکر میکنن ایات قران قدیمی شدهخو دیدگاهشون مشکل داره دیگه.عقلشون تاب برداشته.
___________________________
اها بحث از اسلام کشورهای ترکیه و .... کردی.خوب شما به من بگو زنان مسملان ترکیه ایا روسری میپوشند ایا حجاب میکنند یا نه؟اونا اگه مسلمانان چرا عمل به حرفهای خدا در قران نمیکنن؟اونا اسلام عمری دارند یا اسلام علوی؟
محال ممکنه زمانی برسه ایران اینقدر بی در و پیکر بشه مث ترکیه و کشورهای مث اون بشیم.
___________________________
گفتی:این ضعف ماست که طراحی خاصی در عرصه ی لباس اسلامی نداریم.زنی که دنبال رضایت خدا باشه لباس های نازک و لختیشو و روشنهاشو واسه همسرش تو خونه میپوشه و چادر سیاهشو با افتخار عاشقانه بیرون از خونه واسه من و تو میپوشه که بازیچه دستمون نشه.و برعکسشم داریم و خیلیم داریم اونا همون غرب زده ها هستن و خداوند لعنت کنه هر زنی که اون کارو میکنه.
____________________
شما گفتی:این ازاد پوشان یا بقول خودم لوکس پوشان مطعلق به شما هستند برید جلو و بگید می خوام با شما صحبت کنم ایا انها اصلا جواب حرف شمارو می دند؟نخیر قربان هرکس با هر پوششی شخصیت خودش رو داره.
________________________________خوب برادر مگه من دیوانه برم با یه مشت جماغت غربی و غرب زده حرف بزنم یا اصلا تمایلی دارم برم با این افراد حرف بزنم.من گفتم وقتی اون زن خودشو درست میکنه ارایش میکنه میاد بیرون قصدش این بوده مردم بهش توجه کنن نگاهش کنن(قصدش این بوده ای مردم من مورد خوبیم کیس درست حسابیم نگام کنید)در صورتیکه اون زن اگه سالم باشه اگه عقل داشته باشه شعور داشته باشه باید بدونه زیبایی ک خدا بهش داده وسیله جلب توجه و خودنمایی نیست اینکه باعث بشه 4 تا جوان به گناه کشیده بشن.در غیر اینصورت اگه جاهل نباشه فاحشست که اینکارا رو میکنه.وگرنه زنی که واسه خودش شخصیت انسانی قائل باشه و واسه خودش ارش قائل بشه هیچ وقت این پوشش های که باب میل خیلیاست نمیپوشید.اون زن در کشوری زندگی میکنه که به زن ارزش والایی میزارن.و مث کشورهای غربی نیستیم ما که زن رسید بالای 30 از تمام صحنه های اجتماعی دورش کنیم چون پوستش چروکیده شده.و دیگه کیف نمیده بهمون یکی دیگه جاش بگیریم.
این کشور دینش اسلامه نه لیبرالی که بعضی از اصلاح طلبا دنبالشن.این کشور زبانش فارسی هست.این کشور مردمش ایرانی هستند با فرهنگ ناب اسلامی-اریایی نه فرهنگ سر تا پا پوچ غربی تو ذهن شما.
هر زنی هر دختری هر انسانی که این نظام و این پوشش رو قبول نداره مختاره از کشور خارج بشه وبره همون کشورهایی که واسش ارش قائل میشن مث نعیمه اشراقی مث گلشیفته فراهانی مث خیلیای دیگه.
ولی تا وقتی که تو این کشور هستند موظفند حجاب را رعایت کنند.شما ببین زنی که وارد این کشور میشه از کشور دیگه میاد روسری سرش میکنند چرا؟چون جز قوانین کشور ماست.اونوقت به همین سادگی قوانین رو زیر پا میزارید و میگید پوشش هرکسی به خودش ربط داره.این نشد.قانون این کشور حجاب هست هرکسی نمیخواد راه باز جاده دراز خدانگهدارش.
شما توقع دارید دیگه زن روسریم نپوشه.و لخت بشه بیاد بیرون.که این محاله مگه بسیجی مرده باشه.
گفته بودی:.نمی دونم چادر و حجاب چه ربطی دولت تدبیر و امید داره
همین بی حجابیهای زنهای ما زده شدنشون از چادر و حجاب درست مطابق ایه 31 سوره ی نور بیشترین مقصرش دولت اصلاح طبان بوده سردمدارش جناب سید محمد خاتمی کسی که مشخصه چیزی نگیم بهتره.
ضمنا کی گفته ما با کشورهای دیگه قهر باشیم و دوست نباشیم؟ما با اونا دوست باشیم ولی نباید اجازه بدیم ذره ای از ارزش ها و فرهنگ ناب اسلام ما و کشور ما و قطره ای از خون شهدای عزیز این مملکت پایمال بشه.
____________________________
بارها گفتی من با ساپورت و مو ینامحرم تحریک میشم .من اصلا نگاه نمیکنم ک بخوام تحریک بشم من گفتم دوستانی دارم این سوالات رو پرسیدم اونا میگفتن تحریک میشیم.پس اینم از این
_________________________________
بحث فستیوال و اینا بازم کردی.من قبلا هم گفتم موافقم.و شما که این همه از دولت اصلاح طلبا میگید و ازش تعریف میکنید
امیدوارم این رو راه بندازه.البته امیدوارم مث وعده های 100 روشون نباشه
_____________
اما با اینکه گفتی قیمت چادر گرانه کاملا مخالفم و مطمئنم قیمت چادر از این تولیدی های غربی در کشور ما بسیار پایین تره.
پاسخ:
پاسخ: سلام
در این مورد من هم گفتم که با یک چادر 50 هزار تومنی میشه یکسال رو گذروند اما یه خانم با وضع متوسط رو به پایین حساب کرد سالی 720 هزار تومن فقط پول مانتو میده حالا واسه کدومش باید یارانه گذاشت واسه حجاب یا بی حجابی جنای محمد پور؟؟؟
تا بود به دولت اقای تحمدی نژاد گیر میدادن حالا هم ک دولت عوض شده و دولت عشقشون سر کاره این بار به جمهوری گیر میدنکاش تکلیف این مردم با خودشون روشن میبود.

ایا ایه ای موجود است که حکومت های اسلامی سوار بر مرکب شوند و بظور و با سلاح امر به معروف کنند؟بله عزیز در دین ما به عنوان یکی از مراحل امر به معروف و نهی از منکر داریم که:چنانچه راهی واسه بازگشت طرف به راه درست نبود باید به زور او را از انجام حرام بازداریم و به انجام واجب وادار کنیم که این بر عهده ولی فقیه هست باید ایشان دستور بده.پس چنانچه دستور بده بله اینم داریم.کمی مطالعه کنید خوب هست.
____________________________________________
گفته بودی:ایا می پسندی که یک تایلندی که بکل عقاید ما را قبول ندارد به کشور ما که در مسائل سوریه و بحرین دخالت می کنه توهین کنه توهین کنند و بگن طویله؟ زشته عزیز این دیالوگ.

اولا کمی دقت کنید من به این کشور گفتم فاحشه خونه نگفتم طویله.ضمنا مگر اونا و کل طویله های غرب علیه کشور ما تبلیغ نمیکنن؟؟مگه ایران گریزی انجام نمیدن؟مگه اسلام گریزی انجام نمیدن؟ایا شما ندیدیدن مسلمانان میانمار را زنده به زنده به اتیش کشیدن؟اونا که ضد ایران عزیز و ضد برترین دین نزد خدا یعنی اسلام دارن همه کار میکنن.پس ما چرا ضد اونا نباشیم؟چرا بهشون نگیم طویله یا فاحشه خونه.من گفتم میگم و بارها خواهم گفت.هیچ جا من نگفتم لبنان من کشورهای غربی رو گفتم با امریکا و اسراییل و فاحشه خونه ای مث تایلند.
و از جای دیگه ای هم حرفی نزدم پس استنباط خیالی نکنید خواهشا.
____________________________
گفتی:و صرفا جهت اطلاع کلاس های احکام دینی با اعزام مراجع دینی شیعه ایرانی در تایلند سالهاست که صورت میگیره
باید خدمتت عرض کنم اونا مرجع تقلیدن اونا به شناخت بالای از خدا رسیدن ایا تمام جوانای ما مرجع تقلیدن؟در حال حاضر 5 تا مرجع تقلید درست و حسابی داریم.ولی نزدیک 80 میلیون نفر جمعیت خودت حساب کن ببین چی میشه اوضاع؟
سلام مجدد به ابجی عزیزم و محمد امین پور عزیز.

من نمیدونم چرا وبلاگای ما فیلتر نمیشه و همیشه وبلاگ شما فیلتر میشه.کاش یخورده بنگریم ببینیم دلیل چیه؟الان که دولت هم دولت تدبیر و امید هست همون دولتی که شما ازش تعریف میکنید پس چرا باز هم فیلتر شدید؟

متاسفانه بارها و بارها ایه مبارکه ((لا اکراه فی الدین))را بکار بردی و میبرند خیلی ها ولی هم شما هم اون خیلیها فراموش کردن ((قد تبین الرشد من الغی را))

مجبورم معنا و تفسیر ایه رو براتون بنویسم شاید پند بگیرید.

آیه مبارکه «لااکراه فى الدین» دارای دو معنا است:
اول اینکه دین قابل اکراه نیست زیرا پذیرش دین با اعتقاد و ایمان است و حصول اعتقاد و ایمان مقدمات خود را میطلبد. اکراه فقط می‏تواند بر اعمال ظاهرى تأثیر کند اما *اعمال قلبى* اکراه بردار نیستند. این معنا از آیه یک جمله خبرى است که از واقعیت اکراه ناپذیرى اعتقاد و ایمان دینى خبر می‏دهد.
دوم اینکه دیگران را نباید به پذیرش دین اکراه کرد. یعنى نباید دیگران را مجبور کرد که اسلام را بپذیرند. این معنا از آیه، یک جمله انشایى و یک حکم است مبتنى بر معناى اول است.
و آیه مبارکه شامل هر دو معنا می‏شود. دلیل این حکم نیز ادامه آیه است که فرمود: «قد تبین الرشد من الغى» (راه درست از راه انحرافى روشن شده است)
پس زمانى که حق از ناحق بیان شده دیگر نیازى به اکراه وجود ندارد.و کاملا مشخص هست چیکار باید بکنن مردم.پس ایات قران رو کامل بخونید اقایونی که دم از ازادی و این حرفای سرتاپا پوچ میزنید چون اسلام خودش دین سرتاپا ازاد هست.
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۹ امید محمدپور/ انسوی سیاست
ادامه نقد امید محمدپور به نظرات محترم شاهین
........................................................................
پوشش مناسب و شیک مورد پسند من هست ما قبل از سال 57 داشتیم بانوان بیکینی پوش و چادری را که کناره یکدیگر بر علیه حکومت پهلوی جنگیدند حالا بی انصافیست که انها (لوکس پوشان ) ناموس خود ندانیم و مطعلق به دیگران بدانیم.هرکس طبق ادب و شرایط تربیتی خانوادگی پوشش را انتخاب می کند من حقی ندارم به چادری های عزیز توهین کنم چون به چادر سیاه نقد دارم پس کسی هم حق ندارد به لوکس پوشان توهین کند صرفا بخاطر که اینکه نوع پوشش دیگری را می پسندد!!
ما هنوز به اون تفکر نرسیدیم که به عقاید متفاوت احترام بزاریم متاسفانه همینجا اقای شاهین کشوری مثل تایلند که میلیون ها انسان بد و خوب داره و مسلمان نیز داره را طویله ی غربی می داند پس بیاییم با کل دنیا قطع رابطه کنیم.همین اقای احمدی نژاد مادر بی حجاب مرحوم چاوز را در اغوش گرفت پس طبق نظریه شما باید تحریک شده باشند دیگه؟!!!!!البته که اینطور نیست انسان با حیوان متفاوت است.
می گید ناموس دیگران ناموس شما نیست چون نوع پوشش مورد پسند شما نیست و شما با ساپورت و مو تحریک میشید مطعلق به همست!!! ایا این استدلال شما درسته؟ ایا ندیدید 8 سال دفاع مقدس شهدا جانشان را برای تمام اقشار فدا کردند نه فقط برای چادری های محترم؟
اگر اقا شاهین دوست داشتن در وبلاگ انسوی سیاست نظرات بعدی خود را مطرح کنند و اگر مایل بودند برایشان یک پست هم باز می کنم تا تبادل نظر داشته باشیم.
و باز می گویم لا اکراه فی دین.دستورات زوری صحیح نیست.
پایان....
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۲ امید محمدپور/ انسوی سیاست
ادامه نقد امید محمدپور به نظرات محترم شاهین
....................................................
اقای احمدی نژاد جای یارانه نقدی باید وام خرید چادر می دادند!!!
برادر عزیز افغانستان اسلامیه / ترکیه هم اسلامیه ایا حجاب اجباری داریم؟ ایا در انها گشت ارشاد داریم ؟
بحرین.لبنان.فلسطین.افغانستان.پاکستان.سوریه.امارات.عراق و ترکیه ایا حجاب اسلامی اجباری وجود دارد؟
ما شدیم کاسه ی داغ تر از اش و به اسم اسلام البته ادعای مسلمانی به شعور انسانی افراد که مهمتر از هر چیزه دیگری در جهان است توهین می کنیم.
هر چیز روشی دارد اگر بخواهیم حجاب را زیبا جلوه دهیم با گشت ارشاد و مامور و باطوم نتنها حجاب و عفاف را گسترش ندادید بلکه سهم بزرگی در دین گریزی ایجاد کردیم.من نمی تونم درک کنم که چطور بانوان را به حجاب تشویق می کنید وقتی که هنوز سخت افزار محیا نیست.نه فستیوال نه طراحی های جامع و شیکی که بانوی خوش پوش و بروز ایرانی بخواهد بپسندد.اسلام که دین ساده پوشی نیست اسلام همیشه خواسته تمیز و شیک باشیم حضرت محمد ص بزرگترین الگوی شیک پوشی زمان خود بوده بخوانید کتاب محمد پیامبری که باید از نو نوشت را.دختر ایرانی دوتا انتخاب داره یا 3 متر پارچه ی مشکی (چادر) انتخاب کنه یا وارد دنیای عظیم مد بشه و شیک پوش و لوکس پوش بشه.بنظرت چند درصد گزینه ی اول چادر مشکی رو انتخاب می کنند؟ این ضعف ماست که طراحی خاصی در عرصه ی لباس اسلامی نداریم.زن هم مانند ما اقایان لباس پر تنوع و رنگی می خواد یه خانوم دوست نداره روز عروسی فرزنداش چادر سفید یا مشکی بندازه یک خانوم حق داره که تنوع در پوشش رو انتخاب کنه.
و در اخر من زینت هم مرد هم زن را در شخصیت و تفکر او می بینم و نه مدل پوشش اگر اینچنین بود که بی حجابان نقص عقلایی دارند ایران پای مذاکرات با کاترین اشتون بی حجاب دیدار نمی کرد چون همش تو فاز تحریک باید می بود!.دنیا اونقدر بزرگ و پیشرفته شده که المانی ها دنبال حیات رو سیارات و منظومه های دیگر هستند اونوقت ما هنوز دنبال اینیم که کی چی بپوشه . برداشتن حجاب به اجبار دیکتاتوری هست و همچنین بزور چادر سر کردن و دستور برای پوشش هم مصداق اعمال رضا شاهی است.
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۵ امید محمدپور/ انسوی سیاست
ادامه نقد امید محمدپور به نظرات محترم شاهین
............................................................
در مورد بی حجابی و خود ارضایی که شما مطرح کردید:
عزیزم من بخاطر اصلاح طلب بودن یا حامی جنبش سبز بودن نمی گم قطب دانش و فلسفه هستم اما توجه فرمایید:
91% ایرانیان قبل از ازدواج حداقل 3 بار خود ارضایی رو تجربه می کنند(پسران) 43% مردان ایرانی بعد از ازدواج باز هم دست از اعتیاد خود ارضایی بر نمی دارند.جالبتر اینکه بدونید 98% از پسران امریکایی خود رضایی می کنند و 75 % از مردان همسر دار انها باز هم خود ارضایی می کنند.در امریکا پر از روسپی هست و ازاد پوش هستند بانوان پس خود ارضایی یک داستان فرا از موضوع حجاب در ایران است یک موضوع جهانیه نه ایرانی.
موضوع بعد:
شاهین جان بنده اولین کسی هستم که مقاله ای با عنوان زن در اینه اسلام را نوشتم و صراحتا از دین اسلام در حمایت از بانوان محترم اسلامی دفاع کردم در وبلاگ جدیدم هم خلاصه ی مقاله ام موجود است و فکر کنم خانوم خادم الشهدا ان را خانده باشند اما برخورد های خشن فیزیکی – توهین و تحقیییر بخشی از بانوانی که بنا بر استدلال و تربیت خانواده و جامعه پوشش ازاد تری را می پسندند باعث شده جنگ روانی علیه اسلام و زنستیزی تصور غلطی از حجاب و مخصوصا اسلام عرضه کنند.این بسیار دردناک است که ما توقع داشته باشیم انطوری که ما می پسندیم همه بانوان لباس بپوشند.
بازهم جواب تمام ایات مقدسی که در نظرات به ان اشاره کردید رو با این ایه جواب می دم:
لا اکراه فی دین.در دین اجباری نیست شاید ان بانوی ازاد پوشی که با خشونت بخاطر حجاب ان را تحقیر میکنیم ایرانی باشد اما در عقاید خود به دین دیگری گرایش داره یا اصلا دین نداره یا عقاید خواصی غیر از اسلام داره ما چه حقی داریم با توجه به لا اکراه فی دین ان شخص را بزور امر به معروف کنیم؟این توهین به شعور انسانیت افراد هست.
مراجع زیاد در جهان مخصوصا در اسیای شرقی داریم که از ایران فرستادیم ایا مراجع باید بادیدن بانوان ازاد پوش خارجی تحریک شوند و کنترل خود را از دست دهند؟ این ضعف خودمونه گردن بی حجابان نندازیم.
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۰ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جایی فرمودید اون بد حجاب ناموس مردم نیست بلکه مطعلق به همه هست چون خودش خواسته..
این حرف شما بسیار جای تعجب و شرمساری برای منه ایرانی داره که ناموس دیگران را ناموس خود نمی دونید و با این سخن پر نقص کارها و خطاهای نیروی انتظامی را توجیح می کنید.
اقای شاهین هموطن عزیز.اگر می فرمایید این ازاد پوشان یا بقول خودم لوکس پوشان مطعلق به شما هستند برید جلو و بگید می خوام با شما صحبت کنم ایا انها اصلا جواب حرف شمارو می دند؟نخیر قربان هرکس با هر پوششی شخصیت خودش رو داره.شما تو محیطی بزرگ شدی که کشورهای دنیا رو طویله غربی خطاب می کنید اما خیلی ها طور دیگه بزرگ شدن قرار نیست همه مانند شما فکر کنند.و اگر فکر نکنند مورد دارند.چرا باید در کشور اسلامی ایران چادر مشکی که مناسب ترین حجاب از ان یاد می شود چنین قیمتی داشته باشه؟ اگه پول یارانه رو پای چادر بدن کی پول برق و گاز و اب بده؟ اقای احمدی نژاد کاش وام خرید چادر می دادند جای یارانه.
موضوع بعد:
ایا ترکیه / بحرین / لبنان / فلسطین / سوریه / عراق / تاجیکستان / افغانستان / پاکستان / هندوستان مالزی در انها شیعان نیستند.ایا ترکیه و افغانستان جمهوری اسلامی نیستند.در کدام یک حجاب را با نیوری امنیتی کنترل می کنند؟ پس لا اکراه فی دین چی شد کلام خدا که دروغ نیست؟
شاید اون خانوم بقول شما بد حجاب مسلمان نباشد چه اجباری هست؟چرا باید عکسش پخش شه.
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۰۰ امید محمدپور/ انسوی سیاست
جوابیه امید محمدپور به شاهین و البته خانوم خادم الشهدا:
............................................................
بنده وبلاگم بلطف جمهوریت بالای کشورمون فیلتر شد اما با ادرس جدید حضور دارم./
1.نمی دونم چادر و حجاب چه ربطی دولت تدبیر و امید داره!!!!
2.طوری صحبت می کنید که گویی من موافق بر چیده شدن حجاب هستم.نخیر هموطن عزیز من نقد دارم .باز یک فلش بک میزنم به سخن خانوم خادم الشهدا که فرمودند: زیبایی های حجاب و دین / چطور با امر به معروف گشت ارشادی و خشن و بگیر و ببند وبا کمک نیوری انتظامی می خواهید این جذابیت بقول شما چادر مشکی و دین را عرضه کنید؟
ایا ایه ای موجود است که حکومت های اسلامی سوار بر مرکب شوند و بظور و با سلاح امر به معروف کنند؟ اقا اصلا مگه بهشتم زوری میشه؟ مگه خداوند در همین قران نمی فرمایید لا اکراه فی دین؟ پس چطور همه دستورات دینی اجباری شده.
این یک بخش .بخش دیگر سخنم در مورد خود شما و همون مطلبم که اگر در تایلند باشید شرایط چطور است.
ایا می پسندی که یک تایلندی که بکل عقاید ما را قبول ندارد به کشور ما که در مسائل سوریه و بحرین دخالت می کنه توهین کنه توهین کنند و بگن طویله؟ زشته عزیز این دیالوگ.
و صرفا جهت اطلاع کلاس های احکام دینی با اعزام مراجع دینی شیعه ایرانی در تایلند سالهاست که صورت میگیره.حال باز سوال می کنم اگر بجای اون مرجع دینی در تایلند بودی تکلیف چه بود برای شمایی که با ساپورت و موی خانوم تحریک می شید؟
ادامه دارد
شما گفته بودی: اقا شاهین اگر به شما یک ردای مشکی همین حالا بدن و بگن تا ابد در عروسی و مهمونی و عزا و اداره و شب نشینی فقط باید این رو بپوشی اما همسرت هر روز لباس های متفاوت رنگا وارنگ بپوشه قبول می کنی؟!!!!
خب برادر من اعتقادم همیشه این بوده لباسهای با رنگ شاد فراوانی داریم که میشه حجاب و پوشش کامل هم باهاشون داشت.به شرطی که ایه 31 سوره ی نور فراموش نشه.من خیلی از این لباسها دیدم بخواید لینک براتون میزارم ببینید حتما.
پس لزومی نیست همه جا در هر شرایطی چادر مشکی.ایا ما چادر رنگی و خوشگل و شیک نداریم؟رضایت خدا واسه ما مهمه یا رضایت 4تا هوسران؟
گفتی ذهن من به بروز گشتن عادت داره.نه بابا این حرفا چیه من ذهنم سمت عدالت سعی میکنه بره اون ذهن اصلاح طلباست که بروز میگرده.من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا من فقط پیرو ولای علی و ال علی ام و دنبال عدالت عدل نبوی و علوی.

بله انسان هم زیبایی ها رو دوست داره.خداوند زیباست و زیبایی ها رو دوست داره.زن هر جور دلش میخواد هر ارایشی هر کاری جلو شوهرش تو خونه بگرده ولی باید خودشو از نامحرم بپوشونه طبق فرمان خدا و مطابق با ایه 31 سوره ی نور.اگر چنین نکرد خودش باید قیامت پاسخ گو باشه.

بحث داییتونم کردید خب دایی شما به من ربطی نداره زندگی شخصی و افکار خودشه.افکار من هم همینه.زن نیازی نیست مشکی بپوشه ولی باید حجابش مطابق ایه 31 سوره ی نور باشه.البته اینا واسه افرادی هست که اعتقاد به خدا و اخرت دارن.اونایی هم که اعتقاد ندارن راه خودشونو میرن.ممنونم حرفام زیاد بود ولی تمام شد.اخه گفتن توهین کردم من مات و مبهوت شدم من که توهینی نکردم و من فقط نظر شخصیمو گفتم.دیگه هم حرفی نیست.
پاسخ:
پاسخ: سلام ممنونم از حضور و توجه تون...
منم با اجازه وارد بحث شده و یه چند خطی میگم که البته قبلا هم گفتم...
اونی که چادر رو انتخاب کرده و فهمیده که چادر یعنی چی دیگه رنگ تیره اون براش قشنگ میشه و همین چادر میشه یه حفاظی که از نظر علم ثابت شده ی روانشناسی هم رنگ تیره دفع کننده انرژی های منفی متسع شده از چشم هاست...
در مورد قیمت مانتو و چادر هم گفتی و این حرفا.
اولا وضعیت اقتصادی امروز باعث و بانی داره که رییس جمهور منتخب قول دادن 100 روزه مشکلاتو حل کنن و متاسفانه 100 روز گذشت و خلف وعده کردن (ایه 1 سوره ی مائده)در مورد وعده دادن قشنگ میگه خداوند.
ضمنا دلیل وضعیت اقتصادی هم به مقوله جداست من میتونم ساعتها اسیب شناسی کنم و جلو برم.ولی امیدوارم دولت تدبیر و امید بتونه کلیدی واسه مشکلات اقتصادی بسازه وگرنه که اوضاع ما برتر از اینها هم میشه.هرچند دزدی های داخل کشور-بعضی افراد سردمدار و .......هم وجود داره.و تحریم ها هم فراموش نکنیم
اما برادر یه چادر شیک و خوشگل بخوایم بخریم 3-4 متر پارچش بیشتر نمیشه.و شما خیلی گرون میگی بلکه من به تازگی در بازار اسلامی دیدم متری 30 تومن میدادن.میشه 120 هزار نهایتش.خوب این چادر 2-3 سال شخص رو میبره.و با این کار قشنگی که دولت احمدی نژاد کرد و یارانه ها رو هدفمندی کرد به سادگی میتونه چادر خریداری بشه.
بحث فستیوال لباس اسلامی کردی.خب فستیوال لباس اسلامی رو کاملا باهات موافقم مشکل ما هم همینه.مسوول فرهنگی کشور باید اینا رو راه بندازه.و بسیار هم مفید خواهد بود اکر راه بیفته.اون مادری که دختر کوچیکشو با لباس کوتاه و تاپ میفرسته جلوی 4 نفر شک نکن خود مادره هم اوضاع پوشش و حجابش کلی مشکل داره.
اسم از کمپانی های بزرگ بردی ورساج و دی ان جی.خو خدا خیرت بده.چطوره ما میریم اون لباسهای گرون قیمتو میخریم ولی نمیتونیم چادر بخریم؟چادر مشکی ابتکار و خلاقیت بهش بدن ولی بازم میگم خلاف ایه 31 سوره ی نور نشه.منم با خلاقیت و ابتار موافقم
پاسخ:
پاسخ: در تائید حرف شاهین من خودم یه چادر آماده خریدم 50 هزار تومن الان نزدیک یکسال هم دارم میپوشمش و هنوز هم قابل استفاده ست...اما یک خانم مانتویی سراغ دارم که وضع مالی آنچنانی نداره اما ماهی یک مانتو میخره چرا چون مجبوره چرا چون عادت کرده هر دفعه یک مدل لباس و رنگ بپوشه و بیاد بیرون که میگفت اگه این کار رو نکنم اعتماد به نفسم میاد پایین و حساب که کرد در یک سال اونهم با اینکه مناسبترین قیمت ها رو خریده نزدیک 720 هزار تومن فقط پول مانتو داده بود و از این بابت ناراحت بود...
من از پسرهای زیادی سوال کردم وقتی زنان ساپورت پوش را میبینید چه اتفاقی واستون میفته.اکثرا میگفتن به شدت تحریک میشیم و نمیتونیم خودمونو کنترل کنیم.حالا خوبه یه بار دیگه معنی ایه 31 سوره ی نور رو بیاری تو ذهنت.
ببخشید گفتی نیروی انتظامی عکس ناموس مردم رو میزاره تو سایت و شما نمیپسندی.خب برادر من اون ناموس مردم نیست بلکه متعلق به همه هست خودش اینجوری خودشو درست کرده که متعلق به همه باشه همه نگاهش کنن.شما یه مروارید رو در نظر بگیر تا زمانی که تو صدف هست کسی نمیفهمه و سمتش نمیره.ولی وای به روزی که دهانه این صدف وا بشه.
مردم هجمه میبرن سمت مروارید.مروارید همون زیبایی زن هست.تا زمانی که پوشش زن مطابق ایه 31 سوره ی نور بود حالا چادر یا مانتو.مطمئن باش نیروی انتظامی نه بلکه هیچ شخصی به این ادم نگاه هم نمیکنه.ولی وقتی خودشو واسه مردم درست کرد مث باز شدن دهانه صدفه میمونه.
پس کاش از افراد درست و حسابی و انسان پشتیبانی کنیم نه یه مشت انسان نما و غربی
پاسخ:
پاسخ: در تائید حرف شاهین باید بگم که خانمی که معنای واقعی وجودیش رو متوجه بشه خودش رو شیک نمیکنه تا دیگران لذتش رو ببرند واین زیبایی و لطافت وجودش رو در معرض چشمان پاک محرمش میذاره.میشناسم خانم هایی رو که تو خونه شلخته و بی آرایش اما تو کوچه خیابون لوکس و شیک...و این یعنی روز به روز به امار طلاق اضافه کردن...یعنی ناخواسته از هم پاشوندن زندگیهایی که مردهاشون با دیدن این دختر خانم لوکس و شیک تو خیابون و مقایسه اون با همسرشون از همه چی میگذرن...بهتره به همه جوانب نگاه کنید و بعد موضع گیری کنید
اما محمد عزیز گفتن من برم از نفس خودم شروع کنم و لالایی بخونم و کاملا درست هم گفتن ایه 30 سوره ی نور گفت چی؟
ای پیامبر به مردان مومن بگو:1)چشاشونو از نگاه به نامحمر کنترل کنن.2)زنا نکنن
خو من و کلا هر مسلمانی اگه مرد هست باید نگاهشو کنترل کنه که چشم اولین مقدمه گناهه.و من همه تلاشمو کردم میکنم و خواهم کرد.
اما بحث من این بود که در یه کشور اسلامی چطور میشه زن با ساپورت بگرده؟چطور میشه زن مو بیرون بزاره و هزارتا ی دیگه.
به نظر شما چند درصد جوانان پسر سمت خدا هستن و به این زنها نگاه نمیکنن:به جرئت میگم 10 درصد.خب حالا رگردیم به اون 90 درصدی که با لذت تمام نگاه این زیبارویان میکنن.به نظر شما زمینه مفسده به وجود میاد یا نه؟با این وضع مردم اینکه کمتر کسی هست زن داشته باشه.این جوونا به بیراهه کشیده میشن.به زنا -خودارضایی-و هزار مشکل دیگه.
90 درصد پسرا نگاه اینا میکنن و 90 درصد زنهای ما هم بدحجابن اما بدحجابی زنهای ما هم حدود داره و درصد ساپورت پوشان طبق اخرین امار 20 درصد بود در کشور.
و من از این ناراحتم که با بوجود اومدن این گناهان احتمالی که نه بلکه حتما به وجود خواهد امد.خداوند درهای رحمت اهی خود را بر روی ملت ما ببنده و امام زمانمونو فعلا نفرسته.
واسه این حرفامم ایه قران میگم برو ببین.سوره ی مائده ایه 66
سوره ی اعراف ایه 96
گفتی خادم الشهدا ابجی عزیز گفته که زیبایی های دین رو نشون بدیم.خوب مگه حجاب و عفاف زیبایی دین ما نیست؟
شما ببین تو شبکه های ماهواره ای ایا یه زن بالای 30 سال میبینی؟نه قطعا نمیبینی.چرا؟دلیلش اینه زیبایی هاشو از دست داده حسابی زیر دست افراد بوده و ازش نگاه ابزاری و استفاده ابزاری کردن دیگه دردشون نمیخوره میندازنش دور.بنابراین حجاب و عفاف زیبایی و ملاک دین ماست.اخیرا هم گند رها اعتمادی و شبکه منو تو و اکادمی گوگوش و روشنا و.... دراومد دستشون به لطف خدا واسه اکثر انسانهایی که به قول قران دنبال اندیشیدن هستند رو شد نه اونایی که هنوز که هنوزه خودشونو میزنن اون راه.
خیلی برام جای تعجب داشت اقا محمد عزیز از این خانوم هایی که بد حجابی میکنن و طبق کلام امام علی (ع) با خدا اعلان جنگ میدهند از لوکس پوش یاد کردن
خوب خوبه ما یه رنگ باشیم یا رومی روم یا زنگی زنگ
یا دم از عدالت علی و ال و علی و قران بزنیم یا بچسبیم لوکس پوشان.
پاسخ:
پاسخ: بازهم در تائید حرف شاهین طبق اخرین تحقیقات روانشناسی و انرژی درمانی متخصصان اعلام کردند لوکس ترین اجناس چون در معرض نگاه های مختلف هستند خیلی سریعتر درخشش خود رو از دست میدهند و رو به زوال میروند...گفته شده میوه هایی که در میوه فروشی ها به عنوان نمونه در معرض دید هستند رو خریداری نکیند چراکه تمام انرژِی نگاه های مختلف رو که میتونه منفی یا مثبت باشه جذب کرده و همون اثر رو در فردی که از اون میوه استفاده میکنه میذاره...حال مقایسه کنید با خانمی که مثه یه جنس بهش لوکس میگین و کلی نگاه رو جدب خودش میکنه چقدر زودتر شادابی روح و ظاهرش رو از دست میده...اینها همه ثابت شده ست
پس برادر من گفته بودی برم تایلند واسه ماموریت و این حرفا.اولا من ابدا از مملکتم کشورم خاکم خارج نخواهم شد مگر واسه زیارت قبور ائمه اطهار که حالا بیام برم تو یه طویله غربی یا کشور فاحشه خونه.من که مث اقایون نیستم تا جنگ شد واسه راحت طلبیشون رفتن کشورهای دیگه وقتی اسایش اومد برگشتن ایران یا خیلیاشونم الان برنگشتن.خیلی جالبه اسم ایرانیم رو خودشون میزارن.ایرانی یعنی شهید حاج محمد ابراهیم همت یعنی شهد باکری یعنی شهید مهدی زین الدین. و شهدای دیگر که تا اخر خط خونشون پای این اب و خاک موندن.ایرانی یعنی جمشید مشایخی ایرانی یعنی کوروش کبیر ایرانی یعنی افرادی که ایران رو همه جوره هم در سختی هاش هم در اسانی هاش دوست دارند.بنابراین مثال طویله های غرب یا فاحشه خونه های کشورهای اسیایی رو برای من نزن چون من علاقه ای به رفتن به انجا تحت هیچ شرایطی ندارم.
اما گفتی بانوان رو با این شرایط از دین اسلام گریزان کردیم.ببخشید برادر مگه ایه 31 سوره ی نور کلام خدا نیست؟
مگه خداوند نخواسته زنان جامعه اسلامی زنان مومن اینگونه حجاب کنند؟
ایا علم خداوند نعوذبلله از شما و امثال این سردمداران اصلاح طلب پایین تره که میاید واسه ما چ میدونم در مورد حجاب و عفاف میگید؟
پس همانطور که خداوند گفته باید مطابقش عمل بشه.در غیر اینصورت درهای رحمت الهی شک نکن به روی ملت ما بسته خواهد شد
خب حالا فک کنم متوجه شده باشید که خداوند در قران چی میگه و مردم ما چطور میپوشن و مسوولین مملکت ما چگونه این لباسها رو اجازه ورود و احتمالا تولید میدن؟
پس بیاد داشته باش مانتویی که مطابق با شرایط ایه 31 سوره ی نور باشه هیچ اشکالی نداره پوشیدنش.ولی اگه مخالف اون باشه نمیدونم باعث بشه مثلا زینت ها اشکار بشه طوری تحریک و جلب توجه کنه.این خلاف کلام خداست.قبول ندارید برید ایه 31 سوره ی نور رو بار دیگه با دقت بخونید.حرف منم همین حرف قرانه.اینم از این.ما نگفتیم مانتو رنگی نپوشند.گفتیم جوری مانتو بپوشند که زینت ها اشکار نشه.طرف لباس زیرش کاملا رنگی هست میاد مانتو سفید یخچالی میپوشه.این باعث تحریک جوونای این مملکت میشه.قران با این مخالفه و منم با این مخالفم.و شک نکن امام زمانم با این مخالفه.داریم مانتوهای رنگ و رنگهای شاد که نه جلب توجه میکنن نه تحریک و بسیار پوشیده هم هستن.کی گفته همش چادر و رنگ سیاه؟اما متاسفانه ما میایم لباس رنگی میپوشیم بدون شرایط ایه 31 سوره ی نور کلام خدا.و این بده
امام علی (ع)فرمود:بپرهیز از انکه خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی
امام صادق (ع) فرمود:لباس نازک و بدن نما نپوشید که نشانه سستی و ضعف دین است
از این احادیثم قشنگم میشه بیشتر معنی ایه 31 سوره ینور رو فهمید.
خدایی که این همه زیبایی به زن داده واسه جلب توجه همسرش استحکام بخشیدن به کانون خانواده بوده نه اینکه زینت ها رو بیاد بزاره واسه نامحرم تو خیابون.اینجا ایران است نه طویله های غرب نه فساد خانه های تایلند که اسم بردی.
اینجا دین بیشترین مردمش اسلام است نه لیبرال پوچی که اقایونی که سردمدار اصلاح طلبان هستند دوستدارش هستند.
اینجا عشق مردم محرم هست عشق مردم اهل بیت هست نه فاحشه گری و فساد و خاطره گویی روزمره از امام.مردم ما خود به خوبی میدانن کی داره نان رو به نرخ روز میخوره.
اما خداوند در ایه 31 سوره ی نور راجع به پوشش زنها میفرماید:
ای پیامبر به زنانی که ایمان اورند بگو:1)چشمان خود را از نگاه به نامحرم نگاه دارند2)دامن خود را از رابطه غیر شرعی(زنا)پاک نگه دارند3)بهشون بگو زینتهاشونو اشکار نکنن بجز اونی که اشکاره.ما که مفصر قران نیستیم چون در اون حد نیستیم ولی اقا امام صادق (ع)معصوم بود اون که مفصر فوق العاده ای است و عاری از خطا و اشتباه.در روایت معتبر از ایشان داریم که یکی از یاران از امام صادق میپرسد:ایا ساعد زن از قسمت هایی است که باید از نامحرم پوشیده شود؟اقا امام صادق فرمود: بله و هرانچه زیر روسری نیز قرار میگیرد باید پوشیده شود.پس معنی پوشاندن زینت ها بجز اونی که اشکاره کاملا مشخصه.باید دست ها تا مچ و گردی صورت ازاد باشه این کلام خداست طبق این ایه.4)ای پیامبر به زنان مومن بگو روسریهاشونو به گریبانشون نزدیک کنن.(این نشون میده زمان رسول خدا حجاب هم وجود داشته ولی حدودشو رعایت نمیکردن واسه همین خداوند میگه روسریهاشونو به گریبانشون نزدیک کنن همون سفیدی گردنشون و پوشاندن کامل موی زنها)
و حتی خداوند در این ایه به قدری باریک بینی میکنه که در مورد صدای خلخال پای زنها هم توضیح میده میگه به گوش نامحرم نرسه.حالا چه برسه ساپورت و مو بیرون گذاشتن و ناز و عشوه اومدن و نمیدونم قهقه زدنو الی اخر که شما قطعا با اینا بهتر اشنایی تا من.

حال خداوند در سوره ی احزاب ایه 59 میفرماید:دلیل این حجاب که میگم واسه زنها ان است که به عفاف شناخته شوند و مورد تعرض ناپاکان قرار نگیرند.پس خداوند داره به نفع خود خانوما حرف میزنه.خداوند هیچ جای قران حرف از چادر نزده.ولی کاملا مشخصه در ایه 31 سوره ی نور حجاب زنها چگونه باید باشه.
من هیچ جا نگفتم خانومای مملکت ما حتما چادر بپوشن..چادر بسیار خوبه حجاب برتره.از چادر به اسم چادر مقدس خانوم حضرت زهرا که جونم فداش اسم میبرن.پس بسیار مقدس و خوبه.اما اگه طبق ایه 31 سوره ی نور تمام ضوابط رو در مورد مانتو رعایت کنیم که میشه و قطعا خیلی از خانومای کشور ما دارن رعایت میکنن هیچ اشکالی نداره مانتو بپوشن.بحث من سر چیزی دیگه ای بوده که شما کاملا منحرف شدید از بحث من
سلام به خدمت ابجی عزیز و محمد امین پور دوست داشتنی.
خب چه کلماتی علیه ما استفاده کردی اقا محمد عزیز.
خب بالاخره دیدگاه من با دیدگاه شما متفاوته.من نظر شخصیمو راجع به این مطلب گذاشته بودم و اصلا به کسی هم جوابی نداده بودم.نظر هر شخصی واسه خودش قطعا محترمه.اما شما که ادعای حرمت و احترام و این حرفا رو داری جوابیه داده بودی.خب اشکال نداره منم جواب شما رو مبتنی بر ایات قران کریم و احادیث معصومین میدم.ابتدا ایه 30 و 31 سوره ی مبارکه ی نور کلام خدا رو مرور کنیم شاید توفیقی بشه هم ما هم مسوولین مملکت ما بفهمن که هیچکدوم سوادشون علمشون در مقابل علم خدا هیچی نیست.و ما چرا به دستور خدا عمل نمیکنیم؟

ایه 30 سوره ی نور راجع به حجاب مردها (پوشش مردهاست):
ای پیامبر به کردانی که ایمان اوردند 2 چیز را بگو رعایت کنند:1)چشم خود را از نگاه به نامحرم کنترل کنند 2)دامن خویش را از رابطع غیر شرعی(زنا)پاک نگه دارند.این 2 توصیه خدا به مردان راجع به پوشش و حجاب است و تمام.
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۸ امید محمدپور وبلاگ بیداری نیوز
یک نکته ی دیگه ی در مورد نظر اقا شاهین:
................................................................
اقای عزیز چرا شما مثل دیگران فقط مردم رو مقصر می دونی.اگر تو طبیعت سطل زباله هست ولی باز زمین الودست مقصر 100% مردم هستند.
وقتی دولت و حکومت کاری نمی کنند برای جذاب کردن حجاب مقصر خانوم ایرانی هست که می بینه تو این شرایط اقتصادی مانتو پانچ 1500 تومانه اما چادر مشکی متری 45000 تومان؟
وقتی سایت ها و رسانه ها پر شده از تبلیغات ساپورت های رنگی وقتی تولیدی های شهرستان شهریار ساپورت رو دونه ای 5 هزار تومان تولید گسترده می کنند بله که بانو می پسنده.
وقتی در سریال ها خانوم چادری فقیر و خانوم مانتویی پولدار بی شک خانوما به مانتو گرایش دارند.
وقتی فستیوال لباس اسلامی نداریم و تنها یک بار داشتیم در سال 89 و در ان مانتوی اسلامی 783000 تومان بود بله که بانوان به حجاب رو نمی اورند.
وقتی کودک خردسال با دامن کوتاه و تاپ میاد تو جمع همه بقلش می کنند بهش می گن تو چقدر نازی ولی وقته میره مدرسه مانتو مقنعه ای میشه کسی بهش توجه سابق رو نمی کنه این خردسال دنبال فرصت میگرده تا مثل سابق خودش و جذابیت هاشو نشون بده.خانواده و مدارس کمتر از 30% در تربیت حجاب نقش دارند.
باید ابتکار و خلاقیت بسیار باشه که چادر مشکی برای بانوان جذاب بشه وقتی کمپانی های بزرگ ورساچ و دی ان جی هر روز لباس های رنگی تولید میکنه؟
اقا شاهین اگر به شما یک ردای مشکی همین حالا بدن و بگن تا ابد در عروسی و مهمونی و عزا و اداره و شب نشینی فقط باید این رو بپوشی اما همسرت هر روز لباس های متفاوت رنگا وارنگ بپوشه قبول می کنی؟!!!!
بخدا قسم که نمی کنی قربان .
چون ذهنت به بروز گشتن عادت داره.همون حزب اللهیشم نمی تونه همش یه رنگ بپوشه.انسان مانند خداوند زیبایی ها رو دوست داره انسان با تنوع و اراسته بودن زندست
دایی من روحانی وقتی میاد ده و یا مسافرت با گرمکن میاد یا کوه میره شلوار راحتی می پوشه اما خانومش محکوم به مشکی پوشیدن هست.
لطفا به شاهین اطلاع بدید از نظراتشون دفاع کنند این حق ایشونه.ممنون
پاسخ:
پاسخ: سلام
بنده (خادم الشهدا)در این مورد قبلا موضع خودم رو مشخص کردم و با جناب محمد پور بحث مفصل در این مورد داشتم که در پست ها و نظرهای گذشته وبم موجوده
آقای شاهین میتونن در صورت نیاز و صلاحدید خودشون جواب بدن...
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۲ امید محمدپور وبلاگ بیداری نیوز
جوابیه امید محمدپور به اهن گویش شاهین:
اول از خانوم خادم الشهدا تشکر می کنم خیلی وقت بود پستی که به دلم بشینه نزاشته بودید اما خوشحالم که سخنان این پست شما کاملا حال و هوای منطق داره و خسته نباشید می گم.
اما اقای شاهین:
برادر من متن اعتراض و توهین امیز شما رو خوندم.
1. مدام گفتی اون اگه بد حجاب شه اقایون تحریک می شن / ارایش میکنه فردا یکی خوشگل تر جلو شوهرش سبز میشه./ بهمراه کلی توهین.
اقا شاهین من از شما سوال دارم حرف شمام قبول اما تکلیف نفس شما چی میشه؟ اگه شما یه ماموریت کاری داشته باشید مثلا تو تایلند که با صنعت سکس میچرخه و خانوم ها خیلی هم عریان و البته پر از تحریک هستند شما کلا اگه یک سال اونجا باشی همش در حالت تحریک خواهید بود؟
چند درصد از بانوان محترم ایرانی چادری و محجبه هستند؟ ایا غیر از اینکه نصف محجبه و نصف دیگر ازاد پوش هستند؟
چطور میایی و براحتی به اونها توهین می کنی؟سالهاست که با این شیوه برخی از بانوان را از دین کامل اسلام ترسوندید چقدر دین گریزی ایجاد کردید.خانوم خادم الشهدا صحیح فرمودند که جذابیت ها و زیبایی های دین را بیان کنید نه زبان توهین خود را نشون بدین.
عده ای دوست دارند شیک پوش و اراسته باشند .لباس ادم پرچم ارزش های اوست .شاید کسی ارزشش چیزه دیگه باشه . من و شما چه حقی داریم توهین کنیم من و شما تنها وظیفه داریم امر به معروف لسانی کنیم نه توهین برادر من.
خانوم خادم الشهدا خیلی زیبا گله کردند در همین پست به توهین هایی که به برخی از ازاد پوشان شده اما در همین پست باز توهین می کنید.
من از بی حجابی دفاع نمی کنم اما می دونم که خیلی از بانوان لوکس پوش ایرانی بخاطر تنوع در پوشش و بدون قصد و غرض ازاد پوش هستند.اینکه شما با دیدن موی سر و اندام خانومی تحریک می شی یا افسرده میشی خب اگه لالایی بلدی واسه خودت بخون رو نفس خودت کار کن از خودت شروع کن چرا به بانوان پاس می دی مشکلاتتونو.من نمی پسندم اقدام زشت نیروی انظامی که عکس ناموس مردم رو بخاطر نوع پوشش تو سایت ها میزاره .واقعا جای شرم هست.
ممنون.اگر جوابی بود خانوم اطلاع بدید بی زحمت.مرسی.
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۴ عاشق کربلا
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج


۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۶ منتظران آقا (عج)
سلام
ممنون از حضورتون
دوست داشتید بازهم تشریف بیارید
بااجازه من لینکتون میکنم...
یاعلی
سلام ،خداقوت .
بانظرتون تاحدود زیادی موافقم.
اتفاقا خانمم مسئول خواهران قرارگاه جهادی علمدار استان مازندرانه.

http://jahadgar2.blog.ir
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۶ هسته فرهنگی عزاداران سید شهدا
زندگی هیچ گاه به بن بست نمیرسد.
کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم.
خدا که باشد ،
هرمعجزه ای ممکن میگردد.
سلام
یه بنده خدایی از طریق نظرات وارد میشد و اذیتای خاصی میکرد منم مجبور شدم دیگه نظراتو تایید نکنم
راستی خانوم فک کنم یه جاهای از حرفام سانسور شده
درسته؟
صبح بی‌تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد / بی‌‌تو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد

بی‌تو می‌گویند تعطیل است کار عشقبازی / عشق اما کی خبر از شنبه و آدینه دارد

تعجیل در فرجش صلوات
۲۳ آذر ۹۲ ، ۰۵:۰۸ سید مرتضی
و کمی از شهدا یاد بگیریم...
به راستی که اونا هنرمندهای واقعی بودن...
خواستیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم
حتماً قبلش یک دوره فشرده پای درس شهدا باشیم
التماس دعا...
سلام دوست عزیزم خوبی؟؟خسته نباشی.وبلاگ خوبی داری.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی.منتظرتم.
صبح بی‌تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد / بی‌‌تو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد

بی‌تو می‌گویند تعطیل است کار عشقبازی / عشق اما کی خبر از شنبه و آدینه دارد

تعجیل در فرجش صلوات
التماس دعا یاعلی
خمس مال را داده اید؟

عباس نسبت به احکام شرع بسیار پایبند بود. وقتی به منزل ما می آمد. می پرسید؟

-خمس مالتان را داده اید یا نه؟

و می گفت :

-گرچه من می دانم به شما خمس تعلق نمی گیرد چرا که یک فرش دارید و آن هم مورد استفاده است. برنج و روغن هم از مصرف سالتان کم می آید. ولی با تمام این وجود باید از یک روحانی آگاه بخواهد تا خمس مالتان را حساب کند ممکن است هیچ چیز هم به شما تعلق نگیرد، ولی این وظیفه همه ماست.

او می گفت:

-چنانچه خمس مالتان را نپردازید مالتان پاک نیست و از نظر شرع هم اشکال داد و از این گذشته مالتان برکت ندارد.

(خانم اقدس بابایی خواهر شهید خلبان عباس بابایی)
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۲ علی اکبرمجنون الحسین
بسم رب الودود...

باسلام و ادب...

هدیه روز جمعه...

انشاالله عاقبت بخیر ...

اللّهُمَّ اَحْیِنی حَیاهَ مُحَمَّد وَذُرِّیَّتِهِ وَاَمِتْنی

مَماتَهُمْ وَتَوَفَّنی عَلى مِلَّتِهِمْ وَاحْشُرُنی فی زُمْرَتِهِمْ وَلا تُفَرِّقُ بَیْنی وَبَیْنَهُمْ

طَرْفَهَ عَیْن اَبَداً فِی الدُّنْیا وَالآخِرَهِ...

التماس دعای عهد و فرج مولایمان فراموش نشود...

انشاالله...
سلام..و این بار پس از 20 روز وبلاگ ستاره های آسمانی با پست:
تصویر کدام شهید بر دیوار اتاق رهبر انقلاب است؟ به روز گردید!!منتظر حضور و نظرات گرمتان هستیم!!
سلام عزیز
آپم فدات
منتظرتممممم
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۶ منتظرالمهدی
سلام اجی عزیزم
وبلاگ خوبی داری
منتظرحضورت هستم حتما بییایی ها...
صلوات
یاعلی مدد.
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۹ منتظران آقا (عج)
ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری
کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟
چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی
ای آنکه در حجابت دریای نور داری
من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟
برعکس چشمهایم چشمی صبور داری
از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما
کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟
در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت
کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام
خوشحال میشم بیاید و نظرتون رو درمورد مطالب اخیر بگید
یاعلی
خیالش ز من دلربایی میکند
غمش دردلم خودنمایی میکند


نوایش مرا نینوایی میکند
ولایــش مرا کربلایـی میکند

بدانند خلق از صغیر و کبیر
امیری حسین و نعم الامیر

سلام وب عالی دارید
خوشحال میشم به وب من هم سربزنید
پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنونم
متاسفانه شما آدرسی از خودتون نگذاشتید تا خدمت برسم
۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۱ در انتظار یار
سلام دوست و هم سنگریِ عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
بایت سر زدن و نظر زیباتون خیلی ممنون . خدا خیرتون بده . مطالبتون رو دیدم . خوب بود .

با مطلبی با عنوان
بهانه های دشمنی با ملت و انقلاب اسلامی ایران ؛ هر روز بیشتر از دیروز . . .!!!


بروزم . منتظر شما و نظراتتون هستم . حتماً از این مطلب استفاده کنید .
فعلا با اجازه . یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
این جمعه ها که ختم به مختار میشود

بدجور دل ، طالب دیدار می شود

ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم

شیعه عزیز است و جز او خوار می شود . . .
_________________________________________
اجـــی جونم معلومه شما کجایی ؟
دلم برات تنگــــــــ شده بخدا
نظر قبلیمو تایید کردی ولی نظری بهم ندادی نگرانتـــــــ شدم
دوستتـــــ دارم خیلی کمکم میکنه مطالبت
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام و ادب محضر شما سرور گرامی

نمی دانم شما در سایتهای ارزش نیز فعالیت دارید یا که خیر !
اما امیدوارم که به گروه فرهنگی دیدار پیوسته یا بپیوندید...

به وجود کسانی چون شما احتیاج است انشاالله...

به آدرس:

http://didar.jan-baz.ir

به عزیزان دیگر هم اعلام کنید تا یاری گر شهدا وخانواده های آنان باشند...

التماس دعای عهد وفرج را جهانی نمائیم...انشاالله

لبیک یا حسین جان..لک لبیک....
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۶ قلم به دست
متشکر از حضورتون و اعلام نظرتون
یا علی
سلام
این بار کاملا موافقم با نوشته تون.
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۳ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
ما راهـــــی شهر کرببـــــلا هستیمـــــ.

نـــوکرای سیّــــدُ الشهــــدا هستیمــــ

میـــشه دعامـــون مستجـــاب

بـــا دستــــای طفل ربـــــاب.

اربعیــــــن کربـــــلا هستیمـــــــ
ای شهیــــدان !
شـما حماسه سرودید و ما به نام شما
فقط تــرانه ســرودیـم و نـان درآوردیـــــم
بـــرای ایــنکــه بگوییــم با شمــــا بودیــم
چقـــدر از خـــودمان ، داستـان درآوردیـم
و آبــــــهای جــهان تا از آسیـــاب افتـــاد
قلم به دست شدیـم و زبان درآوردیـــم ...
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۶:۵۰ رد پاهایی که روی دلم می ماند
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً

حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلاً

برحمتک یا ارحم الراحمین
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۶:۴۰ رد پاهایی که روی دلم می ماند
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً

حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلاً

برحمتک یا ارحم الراحمین
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۳ یار دلدار
سلام .
موافقم با این موضوع ؛ به نظرم اگه دوستان مستند نقص ظاهر رو ببینن شاید براشون خیلی مسائل حل بشه .
به نظرم مشکلی که هست بیشتر از خلا نبودن مد بومی چه در نوع پوشش چه در نوع گفتار چه در نوع رفتار هست که چون هیچ رسیدگی نمیشه باعث میشه که جوانان برن سمت مدهای خارجی و پوشش هایی که درشانشون نیست ولی خوب نداشتن مد جایگزین برای اونهایی که زیبایی و تنوع رو دوست دارن باعث میشه که این وضعیت در جامعه اسلامی نهادینه بشه .
پاسخ:
پاسخ: سلام
بله حق با شماست اما سالهاست که داریم اینو میگیم و طلب میکنیم اما انگار برای بالادستی ها مسئله زیاد مهمی نیست که نه بودجه ای براش تعیین میکنن و نه راه حلی
آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
جسارتا عکس کم استفاده میکنید تو وبلاگ
یاعلی
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۴ قلم به دست
سلام
ممنون از حضور شما
وبلاگ ارزشی شما لینک شد .
۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۹:۱۰ سید مرتضی
سلام بزرگوار . ممنونم از حضور و لطف شما
در کربلا بیادتون بودم الهی حاجت روا بشید و کربلایی...
التماس دعا...
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

باسلام و ادب محضر برادرمان...

بلاگی جدید به برکت وجود ارباب حسین جان افتتاح شده است تشریف بیاورید خوشحالمان می کنید...

التماس دعای عهد و فرج مولایمان فراموش نشود...

لبیک یا حسین جان...لک لبیک

http://ghoghnoosekarbala2.blog.ir/
۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۳ در انتظار یار
سلام علیکم
خسته نباشید . خدا قوت
مطالبتون خیلی خوب بود . اجرتون با امام حسین ع /
خیلی ممنون از این که به حقیر سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید .

با مطلبی با عنوان " انتقاد شدید از عزاداری . . . ؛ با امام حسین (ع) میتوان دنیا را گرفت !!!! " منتظر شما هستم . حتماً سر بزنید و نظر بدید .
این مطلب خیلی مهم و جالب هستش . خواهشاً از کلیپ گذاشته شده در مطلب هم حتماً استفاده کنید .

خیلی ممنون . فعلاً با اجازه . یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
ســــــــــلام اجی عزیز خودمــــــــــــ

بروزمـــــــ و منتظر حضور گرمتـــــــــــ

با ذکر صلواتی بر محمد و ال محمد(ص)
۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۶ گمنامامان ولایت
دوستت خواهم داشت
به همین واژه ی تبدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین قلب گرفتار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو و لحظه ی دیدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین لحظه ی اقرار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو آری ، به تو بسیار قسم
دوستت خواهم داشت
ابرهای سیاه ، شهید اصغر رمضانی

وقتی از شناسایی برمی گشتیم به محمود گفتم: این برگ های بلوط که توی راهمونه، فردا شب ممکنه کار دستمون بده ها. لبخند معنی داری زد و گفت: این دیگه دست ما نیست، کس دیگه ای عملیات رو هدایت می کنه.

شب عملیات، دلهره همه ی وجودم را گرفته بود. فکر عبور چند گردان سیصد نفره از روی برگ های خشک، عذابم می داد. آسمان صاف بود و پرستاره ،نور مهتاب همه جا را روشن کرده بود. زدن به خط دشمن، آن هم زیر نور جاده خودکشی بود. هنوز از خط خودی فاصله نگرفته بودیم که توده ای از ابرهای سیاه، آسمان منطقه را یکدست تاریک کرد و به دنبال آن رعد و برق و باران شروع شد. حالا دیگر نه نگران عبور از روی برگ های خشک بودم، نه دلواپس نور مهتاب و دید عراقی ها.


خاطرات شهید کاوه
www.100khatere.blogfa.com/cat-19.aspx

سلام
هفتم صفر سالروز شهادت غریب مدینه،سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی(سلام الله علیه) تسلیت باد.

کارتون خوب بود...
سلام
حرف درستیه. با عصبانیت و فحش و ناسزا هیچکس جذب دین نمیشه.
۱۹ آذر ۹۲ ، ۰۴:۴۶ خادم الحسین علیه السلام
خدایا
می خواهم اعتراف کنم
دیگر نمی توانم، خسته ام...
من امانت دار خوبی نیستم،
مرا از ((من)) بگیر...مال خودت
من تنهایی نمیتوانم نگهش دارم...
1- با هم برگشته بویم اصفهان ولی دلم تنگ شده بود. رفتم دم خانه شان ببینمش . پدرش گفت « خدا خیرت بده یه دقیقه تو خونه بند می شه مگه ؟ خودت که بهتر می دونی نرسیده می ره خونه ی بچه های لشکر که تازه شهید شده ن یا می ره بیمارستان سر میزنه .» گفتم « حالا کجاس؟» گفت « این دوستتون که تازه شهید شده ، بچه ش دنیا اومده رفته اسم اونو بذاره.» گفت « اسمشو گذاشتم فاطمه . نبودی ببینی . این قدر ناز بود.»

2- گفتم پدرشم، با من این حرف ها را ندارد. گفتم حسین ، بابا ! بده من لباساتو می شورم» یک دستش قطع بود. گفت « نه چرا شما؟ خودم یه دست دارم با دوتا پا . نیگا کن.» نگاه می کردم. پاچه ی شلوارش را تا زد بالا، رفت توی تشت.لباس هایش را پامال می کرد. یک سرلباس هایش را می گذاشت زیر پایش ، با دستش می چلاند.

3- بعد خواندن عقد ، امام یک پول مختصری به شان داد، بروند مشهد، ماه عسل. پول را داده بود به احمد آقا. گفته بود« جنگ تموم بشه ، زیارت هم می ریم.» با خانمش دوتایی رفتند اهواز.

یکصد خاطره از شهید حاج حسین خرازی (2)
http://www.100khatere.blogfa.com/cat-8.aspx
ببخشید رفتم شام خوردم
همونطوری که فرمودین فرستادم :)
سلام خوفی عایا؟؟؟
چ خفلا؟؟؟
.
.
.
هیچی
فخت
آپم
و
چشم
ب راهت....
سلام
چند روز بود بلاگفا و همه وبلاگاش باز نمیشد، عذر تقصیر بابت تاخیر.
«ادْعُ إِلِى سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ »
«مردم را با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت فراخوان و با آنان به نکوترین شیوه مجادله کن. بى‏ تردید پروردگار تو به حال کسى که از راه او منحرف شده داناتر است و هدایت یافتگان را نیز بهتر مى‏ شناسد»
یا حسین


یا حسین
یک مرد در حوالی غربت مقیم بود
آن سیدی که سفره دستش کریم بود
خورشید بود و ماه از او نور می گرفت
تا بود آسمان و زمین را رحیم بود
سر می کشید خانه به خانه محله را
این کارهای هر سحر این نسیم بود

هفتم صفر سالروز شهادت غریب مدینه، سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی(سلام الله علیه) تسلیت باد.

براساس نقل شهید اول،کفعمی،شیخ بهایی،علامه مجلسی،مرحوم صاحب جواهر،شیخ کاشف الغطاء و محدث قمی رضوان الله علیهم
سلام بزرگوار ممنون از حضورتون .
برادر یا خواهر خادم الشهدایی ام درسته همه پستتون عالی و زیبا شکی توش نیست با تند روی و یا حتی کند روی نمیشه به هیچ نتیجه ای رسید اما شما چند درصد فکر می کنین که اینایی که بی حجابن غافلن یعنی اگه تو این دوره و زمونه یکی بگه من نمی دونستم ببخشیدا ولی خیلی خنده داره . کمی به دوستمون خانوم انسیه حق بدین همیشه حرمتها از طرف اونی نگه داشته میشه که به اصول اعتقادی پایبنده و البته حرف خوردن هم بیشتر . گاهی آدم خسته میشه مخصوصا تو این دوره و زمونه .
من همیشه و الان هم توی دانشگاه همون افراد بی حجاب هم برام حرمت داشتن و هم احترام ، اما فقط تا جایی که اونها هم حرمت من و حجابم رو نگه دارن و پاشونو رو اعتقاداتم نزارن . فکر میکنم همین قدر صبوری بسه نه ؟ التماس دعا همسنگری
پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از توجه تون...
حق با شماست این پست بنده هم در ارتباط با همونهایی ست که غافلند اگه دقت کرده باشین نوشتم که صبوری در برابر هدایت افرادی که ناخواسته یا از روی لجبازی و عقده دل این شکلی اند...اونهایی که از عمد اینطورند و هیچ اعتقادی ندارند که خب اصلا بحث شون جداست و حتی نباید باهاشون وارد بحث شد همونطور که خدا گفته با جاهل بحث نکن و به حسابش هم نیار
به نظرم آزادی مطلق در ایران زیاده
در کانادا امریکا و.... که پرچمداران آزادی در غرب هستند حق آرایش هیچ کس ندارد مگر در ساعت مخصوص برای مجالس مشخص و به شدت برخورد می کنند
یا زنان به خودشون حق نمی دهند بعد از ساعت 9شب در ایستگاه های مترو و ... باشند
اما ایران همه چیز ازادی هیچ قانونی هم جز بی قانونی در این باب حکم فرما نیست بعد فریاد امر بمعروف هم به آسمان
البته آنچه به جایی نرسد فریاد است!
سنگ صبور بی کسی من ، حبیب من

شمش الشموس وادی طوس ای غریب من

ای عشق من زیارت تو جای خودَ ولی

کی می شود زیارت جدت نصیب من...
________________________________________
ســـــلام اجی گل خودم . ببخشید تو رو خدا امسال نهایی دارم دارم درس میخونم اصلا وقت ندارم بیام بهت سر بزنم خودت به بزرگواری خودت ببخش
دهۀ چندی؟
سلام به روزم
ممنون که بسرمیزنید
نظر اتفاد یاپیشنهاد فراموش نشه
ساده می شود خدا را دوست داشت ....

چون خدا همه را دوست ... دارد
شاگرد به استاد : چکار کنم که خواب امام زمان عج رو ببینم ؟
استاد : شب یک غذای شور بخور ، آب نخور و بخواب
شاگرد دستور استاد را اجرا کرد و فردا برگشت
شاگرد : دیشب دائم خواب آب میدیدم
خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم
کنار نهر آبی درحال خوردن آب هستم
در ساحل رودخانه ای ... و ....
استاد گفت : تشنه آب بودی خواب آب دیدی ؛
تشنه امام زمان عج باش تا خواب امام زمان عج را ببینی
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام

خدا قوت

با درد و دل های یک جانباز با امام زمان بروزیم

منتظر نظرات و جمله های شما برای جانبازان دفاع مقدس

در سایت آسمانی ها هستیم
سلام
چطوری خانومی؟
نه عزیزم من از گروه صیاد نیستم
موسسه فرهنگی هنری روایت ایثار
مسئول پژوهشم
1. استخاره کرد . بد آمد . گفت« امشب عملیات نمی کنیم.» بچه ها آمااده بودند . چند وقت بود که آماده بودند . حالا او میگفت« نه» وقتی هم که می گفت « نه » کسی روی حرفش حرف نمی زد. فردا شب دوباره استخارهکرد.بد آمد. شب سوم، عراقی ها دیدند خبری نیست، گرفتند خوابیدند. خیل هاشان را با زیر پیراهن اسیر کردیم.
2. یک مینی بوس طلبه برای تبلیغ . هرکدام با یک ساک پر از اعلامیه و عکس امام ، پخش شدیم توی روستاها. قرار بود ده شب سخنرانی کنیم؛ از اول محرم تاشب عاشورا. هر شب از شریف امامی ، شب عاشورا باید از شاه می گفتیم. توی همه ی روستا ها هم آهنگ عمل می کردیم. مصطفی ده بالا بود. خبر ها اول به او می رسید. پیغام داده بود « باید از مردم امضا بگیریم. یه طومار درست کنیم؛ بفرستیم قم برای حمایت از امام.» شب ها بعد از سخن رانی امضاها را جمع می کردیم. شب پنجم ساواک خبر دار شد. مجبور شدیم فرار کنیم.


یکصد خاطره از شهید روحانی ردانی پور
www.100khatere.blogfa.com/cat-15.aspx

***

اگر میخواین سادگی رو لمس کنین کافیه برین به این آدرس:

www.mashreghnews.ir/fa/news/269320/عکس-تغییرات-دفتر-رهبری-طی-14-سال


مرا با غصه ها دمساز کردند
به رویم راه غم را باز کردند
چون فهمیدند من بابا ندارم
مرا با تازیانه ناز کردند

یا رقیه بنت الحسین (ع)

ایام شهادتش تسلیت...
موفق باشید...
حرفتون درسته...
توهین نیست عزیز درد دل هست تو دا نشگاه که حق حرف زدن نداریم تو خیابون که حق راه رفتن نداریم تو لباس فروشی ها که مل عقب افتاده میشیم تو وب که هر توهینی این جماعت میخوان نتنها به حجاب به ارزش ها هم میکنیم با شه خفه خون میگیریم تا به این جماعت خدای نکرده بر نخوره
من خانواده شهیدام عزیز از دست دادم به گلوم رسیده دیگه تحمل ندارم ببخشید اگه میگم خواهرم حجابت برادرم نگاهت غلط کردم گفتم خوبه ببینم این جماعت به راه میان اگه آمدن حرف شما درست
پاسخ:
پاسخ: سلام
مثه اینکه دل تون خیلی پره و خب حق هم دارید و احتمالا از جایی دیگه هم ناراحت هستید و خوندن پست من این ناراحتی رو دو چندان کرده
آره ابجی درکت میکنم منم از این نمونه ها زیاد دیدم وهر روز میبینم اما اینو هم فهمیدم که با زور و زبان تهدید و ناسزا گفتن نمیشه این جماعت رو به راه اورد .فرق بین خط فکر منو شما با این افراد همینه یعنی صبوری و دغدغه بودن پوشش و حجاب در جامعه مون وگرنه اگه ماها هم مثه اونا برخورد کنیم که میشیم عین اونها
نه من حرفات که معلومه فقط از روی ناراحتیه نه باور قلبی رو قبول ندارم...پیشنهاد میکنم چند روز دیگه که بهتر شدی بیا و باز این پستم رو بخون اونوقت نظرت برام با ارزش تره
موافقم کاملا!

فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی رو به خودمون راه ندیم و با ارزش سازی این رو به جامعه بفهمونیم!

یا علی! موفق باشی
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۴ دیـــــــــــدبـــــانـــــــــــ
دقت کردی؟

گاهی... جای رحمت میشویم زحمت

جای محرم میشوم مجرم

جای ژست میشویم زشت

جای یار میشویم بار

جای قصه میشویم غصه

جای زبان میشویم زیان و....

پس زیادی به خودمان مغرور نباشیم چون با یک نقطه جابجا میشویم.
سلام همسنگر گرامی!
حرفتون درباره ی پوشش و حجاب رو قبول دارم و میپسندم حق با شماست.
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۷ هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
پدرم از "یاد من" نرفت ...

از "دل من" نرفت ...

ولی

زودتر از اینکه فکرش را کنم

از "پیش من" رفت

(سالروز شهات جانسوز حضرت رقیه سلام الله علیها تسلیت باد)

با چند پست بروز هستم منتظر شما هستم
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۶ باور ایرانی
قصه ی خوابیدن وجدان ها


روی خوابیدن اصحاب کهف را هم


سفیـــد کرده است!


خدایا آیه ای هم برای اینها نازل کن!

ممنون
اسلام اول گفته امر به معروف
بعد نهی از منکر
ممنون از مطلب خوبیتون
موفق باشی
سلام دوست خوبم
ممنون از حضورت
خوشحال میشم سر بزنی
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۵ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
صفحه اختصاصی حدیث و آیات حضرت فاطمه علیهاالسلام : فَرَضَ اللّه‏ُ . . . الأمرَ بِالمَعُروفِ مَصلَحَةً لِلعامَّةِ ؛ حدیث
حضرت فاطمه علیهاالسلام :خداوند امر به معروف را براى اصلاح مردم قرار داد .
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۲ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار
ممنون ازحضورودعوتتون
احسنتــــــــــ,کاملاموافقم اول بایدخودمون اخلاق ورفتارمون رواصلاح کنیم...
اجرتون باخدا
درپناه حق باشید.
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۱ حسن زارعی
سلام
حسنات حجاب کامل ذکر کردن تاثیرش بسیار تر از روشهای دیگر نهی از منکر است.
سلام..ممنون ازتون،،واقعا" حق باشماست،با توهین و زور نمیشه امر به معروف کرد!!!!
زمانی دین اسلام ما میتونه بر این همه هجمه اونا چیره بشه که:
حکومت اسلامی تو کشور پیاده بشه.
از نظر شما شاید خنده دار باشه اینایی ک میگم ولی از نظر خود من 100 درصد ربط داره.
وقتی گرونی تا این حد هست.وقتی فقر و فحشا و فساد و اعتیاد تو کشور ما بسیار بسیار زیاد شده.اونوقت فضای لازم واسه ورود اندیشه های پوچ غرب به زندگیهامون فراهم میشه.
اونا میان پشت ماهواره مردمو گول میزنن و مثلا میگن پول خمس میدید میره جیب اخوندا.دیدگاه مردم ایا نسبت به روحانیت مثبته الان یا منفی؟قطعا منفی هست.اینو هرکسی امار بگیره متوجه خواهد شد.
دلیلش چیه فکر کردین؟
اگه مردم شکمشون سیر باشه معیشتشون با هزار بدبختی فراهم نشه و ساده راه بیفته.
حکومت ناب اسلام و احادیث معصومین در کشور اجرا بشه.مردم راضی میشن.اموراتشون راه میفته.اونوقت میفهمن حکومت اسلامی و دین برتر فقط اسلامه.و اروم اروم خواهید دید ریشه ماهواره کنده میشه.
اگه ما داریم بحث میکنیم میگیم ما یه اسلام ناب داریم که یه گوشش میارزه به کل لیبرال پوچ اونا.ایا واقعا این اسلام رو مسوولین مملکت اجرا کردن تو کشور؟یا بجاش جز گرونی فقر فحشا اعتیاد و اختلاص چیزی ندیدیم؟
خواهر من اگه اوضاع میخایم خوب بشه پوشش زنها درست بشه فقر و فحشا و اعتیاد و.... درست بشه.مبارزه کنیم با جنگ نرم غرب و امریکا.فقط وفقط از نظر من اجرای احادیث معصومین در کشور هست.احادیث معصومین اجرا بشه محاله تو کشور فقیر بمونه.محاله تو کشور فحشا وجود داشته باشه.متاسفانه کشور ما فقط اسم اسلامی رو یدک میکشه و گرنه با این مسوولین; از حکومت سرتاپا پوچ غرب غربی تر هستیم .
اگر امروزه میبینید در هر خونه ای از خودش فقیرتر ماهواره وجود دارد مطمئن باشید مسببش مسوولین مملکت در درجه نخست بخاطر موارد بالا و بعدش خود ماها هستیم که فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کردیم.این نظر منه.نظر هر کسی قطعا واسه خودش محترمه.پس خواهشا نگو تند میری ابجی
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۸ سوره تماشا
سلام
باید با اخلاق خوب دیگران رو جذب کرد...
زبان نیکو هم نشانه اخلاق نیکوست...
خو آره اینم حرفیه
هرچن تو این زمونه منطق و چمیدونم ملایمت خعلی کارساز نیس
زور و توهین از اونم بدتره
خلاصه یجوری باید رفتار کنیم ک طرف مقابل درک کنه
اولشم باید از دوروبرمون شرو کنیم
باید ببینیم مخاطبمون چمدلی بحرفیمو رفتار کنیم روش تاثیر میذاره
این خعلی مهمه
امیددارم لاقلی این دو وظیفه رو بتونیم خوف انجام بدیم
.
.
عالی بود فدات
مخسی
سلام
حرفتون به طور کلی درسته ولی کاش یه مصداق از مطالب اون وبلاگها رو می گفتید تا در خصوصش صحبت می کردیم

پاسخ:
پاسخ:
عرض کردم که توهین و ناسزا و در معرض دید قرار دادن چنتا عکس بی حجاب از دخترا و پسرا
که واقعا ناپسنده...
۱۷ آذر ۹۲ ، ۰۹:۱۸ طلبه امروزی
سلام
توهین به بی حجابان حرام است چون اصولاً حجاب ضروری دین نیست و مستحب می باشد و اگر هم واجب بود (که نیست) توهین در هر صورت جایز نیست

پاسخ:
پاسخ:
سلام اینکه توهین درست نیست رو قبول دارم ولی اینکه حجاب مستحب هست رو تا حالا در هیچ جای دینمون نه خوندم و نه شنیدم بلکه مطمئنم حجاب امری واجب است
در قرآن هم داریم...
ســــــــــــلـــــــــــاااااااااااامـ
پروفایل ندارین شما نمیدونم خواهری یا برادر
قصد جسارت ندارم ولی مثلا اگه فونتتون رو یه ذره بزرگتر کنید بعد
فقط عنوان رو بزارین رو صفحه و بقیه رو بزارین ادامه مطلب و یه قالب جینگیل پینگیل تر انتخاب کنید که اینقد ساده نباشه و یه اهنگ مذهبی شاد بزارین خوشمل تر میشه وبتون.البته ببخشید ها این نظر من بود
سلام
متنتون خیلی عالیه
و صد در صد موافق هستم که باید در ترویج مسایل اخلاقی و دینی اول از همه خودمون اخلاق رو رعایت کنیم
اصلا بعضی وقتا رعایت اصول اخلاقی توسط خودمون باعث میشه که دیگران علاقمند بشن
بازم ممنون که اطلاع دادی
التماس دعا
یاعلی
بعضیا بد حجابن به دلایل مختلف مثلا اینکه از ازدواج ناامید هستن و در عین حال نیاز به توجه جنس مخالف دارن
یا اینکه میخوان رو مد باشن تا به خیال خودشون از دنیا عقب نمونن
بعضیا اصلا اعتقاد به مصونیت آوردن حجاب ندارن و بقول خودشون میخوان راحت باشن
یه عده هم فک میکنن با حجاب زشت میشن
و در عین حال هیچ عنادی با دین و شهدا ندارن
بعضیام که اصن لجباز و بیمارن
باید ببینی طرف مقابلت از کدوم گروهه تا بتونی باهاش ارتباط برقرارکنی
امام خمینی فرمودن( اگه یک درصد احتمال میدی امربمعروف و نهی از منکرت بیفایدس
اصلا انجامش نده)
چون کار خرابتر میشه
وما در مقابل گفتار و نوشته هامون مسئولیم
کاش این مطالب رو برای جوونای مومن امروزی جا مینداختن متاسفانه کار فرهنگی در مملکت ما به فراموشی سپرده شده و هر کی ساز خودشو میزنه برای رسیدن به قدرت بیشتر شما به راهت ادامه بده این روشی که پیدا کردی خیلی خوبه انشالله سرباز امام زمان هستیمن خانومم بوست کردما
عالیآفرین
باهات موافقم
ولی خوب به سایتهایی هم که بدوبیراه میگن یه کم حق بده بعضی وقتا خونشون بجوش میاد دیگه
تنها در مورد حجاب این روشی که ما داریم غلط نیست درسیاست هم این اشتباهو میکنیم این وظیفۀ بزرگانه که این درسارو به جوونا بدن که متاسفانه خودشون بدترن
به همکارم میگم شما ناراحتی، درسته میخوای مطلب و انتقاد داغ بنویسی درست
اما به عواقبش هم فکر کن. فک کن مخاطبهاتو از دست میدی و دیگه کیو میخوای ارشاد کنی و براه بیاری. منوتو که ارشاد نمیخوایم باید چهارتا جوونو جذب کنیم که با این کارا دفعشون میکنیم نه جذب
انتقاد داری باشه
انحراف وجود داره باشه
اونا حرف زیاد میزنن باشه
ما کار خودمونو میکنیم بذار اونا هم کار خودشونو بکنن
هر برحق باشه خودبخود آدمارو جذب میکنه
نیازی به دعوا نیس
وقتی دعوا میکنی شخص مقابلت اصلا دیگه صداتو نمیشنوه و ازت متنفر میشه همین و بس

پاسخ:
پاسخ:
سپاس
۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا....

سلام و ادب محضر خواهرنورانی بزرگوارم....

بسیار دید عالمانه و حصولی داشتید به این موضوع که متاسفانه

باید عرض کنم نه تنها در مورد حجاب بلکه در بیشتر موارد با چکشی عمل کردن و نقص قوی وگاهی نیز بی سوادی مان از موضوعی،آنقدر زشت وانخدا پسندانه عمل نموده ایم که هرکس؛ چه زنش و چه مردش را از گود خارج کردیم...و چون از ما زیبایی ندیدند فرار کردند به جای ففرو الی الله....به ففرو ابلیس پناه بردند!
هرگز یادم نمی ریه در پایگاهی که بودم در سن وسال کم؛ عزیزی خاطره ای از یک شهید 16ساله می گفت!
با تعجب همیشه در ذهنم مرور می کردم....می گفت یک شب در زمان بهبه انقلاب و جنگ سر ایست وبازرسی بسیج بودیم...

یک ماشینی آمد و خواست فرار کند و تیر اندازی شد وخلاصه با بدبختی ماشین را گرفتیم...چهارنفر از جوانان لات منش آن زمان بودند که دور از جانتان مست بودند!!!!
بچه ها ریختند اینها رو بزنند..خداوکیلی هم هیکلمند بودند و می تونستند تو عالم مستی از پس ما بر بیان!اما یکی از بچه ها که شهید شد وهمون 16ساله که عرض کردم..آمد جلو و همه را رد کرد...می گفت ما نفهمیدیم این چی گفت به اون چهار نفر..
هم خودش شهید شد و هم دو نفر از اونها...جالب بود که می گفت فردای همون درگیری اومدند و ثبت نام کردند و رفتند جبهه!
حرف زیاده ...ما تاثیر نداریم!چون خودمون مشکل داریم..صاحب نفس نیستیم..نفسمان ایراد داره...شاهین عزیزم که میگه اونها منطق ندارند!اشتباهه..اونها هم بنده اند...اما ایمان تدریجیست..شیطان دنیا را پر لعاب نشان می دهد..ما باید ببینیم خودمان چقدر اهلیت داریم!چقدر منطق داریم!ما می آئیم دوتا حدیث به نفع خودمان می نویسیم ومی گوئیم ومی رویم...
نگاهمان باید متصل له نگاه امام زمان ارواحناله لک الفدا شود...
همه چیز درست می شود...به قول یک بنده خدایی به نوکران ارباب حسین جان می گفت!می گفت شما درست باشید..از پشت سر حسین تکون نخورید...دیگه نمی خواد حرف بزنید!

مردم شما را نگاه می کنند و گریه می کنند...اصل کار ایراد دارد..

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس
جامع و کامل...
۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
اصلاحییات از خودمان است...نفس ما دچار گیر است...چرخ دنده ها خوب کار نمی کند...وگرنه 34سال از انقلاب می گذرد چرا باید جوان ما به این شکل باشد..چون نیروی ارزشی ما فکرش چیز دیگرش خودش را یعنی ظاهرش شبیه شهداست!
البته اهلش میفهمد که توخالیست!
حقیر عاشق اون دیالوگ فیلم خداحافظ رفیق هستم که شهدا با موتور رد می شوند چندتا بیسجی ایستادند برای بازرسی!
فرمانده شهدا بر می گرده می گه اینا چرا لباسای مارو پوشیدند!!بعد نشون میده فرمانده بسیجی سر ایست بازرسی داره با آنتن بیسیم با ریشش بازی مکن!
بگذریم کلام به زیاده شد...خواهر خوبم ؛درد از ماست...از ما...
اگر دوست داشتید در قسمت سمت راست حسینیه که وارد می شوید یک صدا گذاشته ام بالای روایات سید شهدا برای امر به معروف ونهی از منکر ..کلام رهبر انقلاب است گوش کنید دانلود هم می توانید انجام دهید...
لبیک یا حسین جان...لک لبیک....
ابجی عزیزم من میفهمم کاملا تو چی میگی.ولی اینو بدون این جماعت غرب زده هستن.تو هر خونه ای از خودش ندارتر ماهواره پیدا میشه.
اون هزینه های سنگینی که امریکایی ها و غربی ها به عنوان جنگ نرم صرف شبکه های ماهواره ای میکنن معلومه دنبال چی هستن.دنبال گرفتن دین و مذهب از ما.

اخه شما میگی خانوم گشت ارشاد.ما خیلی وقته که گشت اراد نمیبینیم.خانوم گشت ارشاد باشه گیر میده به پوشش اینا.پس اینا از کی یاد گرفتن سگ بگیرن بغل نوازشش کنن؟اینم خانوم گشت ارشاد گیر داده؟
اینا خودشون کلی مریضن.چی شد اندازه ی جلبکی عقل ندارن که بفهمن شان و شخصیتشون بالاتر از اینیه بهشون بگن وای چه گوشتی هستی و بهشون نگاه هوسرانانه بشه بجای نگاه انسانی؟
نه خانوم مشکل از نظر من جایی دیگست دقیقا همون غرب زدگی اینا.(منشا=ماهواره)

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بازم توپت پره...
ببینید درسته تو خیلی از خونه ها حتی ندارها ماهواره از نون شب هم براشون واجبتر شده...و اینجاست که منو شمای مدعی دین و مذهب باید تاسف بخوریم که دشمن از ما قویتر عمل کرده که در کوره روستا هم ماهواره میبینیم اما دین نه!!!!ماها اشکال داریم برادر با حرف هیچی درست نمیشه عمل لازمه کاره...
جواب بقیه سوال هاتون رو هم "علی اکبر مجنون الحسین" در همین نظرات وبم داده میتونید مطالعه بفرمایید
من
دختری
یتیمه و محنت کشیده ام
***
عمرم، بود گواه که خیری ندیده ام

سلروز شهادت بنت الحسین(ع)رقیه سلام الله علیها تسلیت.

التماس دعا
متاسفانه اشخاصی رو میزارن به عنوان مسوول فرهنگی مملکت که اول غرب زده هستن خودشون.
همین اقای نجفی که میخواستن رییس اموزش پرورشش کنن.
تو برنامه زنده تلویزیونی میگه قلیون کشیدن مشکلی نداره خیلیم خوبه تفریح مناسبیه.حتی زنها هم اشکال نداره بکشن.
وقتی این با این دیدگاه رییس جمهور منتخب میخواد به عنوان وزیر اموزش و پرورش انتخابش کنه.بعد به لطف خدا ردش میکنن.
میاد میره میشه مسوول شورای عالی فرهنگی کشور.دیگه چی میمونه واسه گفتن.
وقتی زنهای ما بجای عفت و حیا لخت میشن.وقتی مردهای ما بجای غیرت دنبال ناموس همدیگن.این اوضاع با این دیدگاه های مسوولین نه تنها بهبود بلکه نابودتر خواهد شد.

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضور و توجه شما
توپت خیلی پره برادر
با خیلی از حرفات موافق و بعضی مخالفم
ببینید اینا که شما میگی درست اما با زور و افراط و یا حتی تفریط نمیشه کاری رو پیش برد و ارزش سازی کرد...خیلی از این خانم ها رو من میشناسم که از روی لج و لجبازی با مثلا منه چادری اینطور لباس میپوشن باهاشون حرف زدم که اینو میگما...چون یه خانم گشت ارشادی چادری وقتی این خانم موهاش بیرون زده بوده رفتار بد باهاش داشته تو خیابون و این براش عقده شده و حالا بدحجابیش رو بیشتر کرده
البته نمیگم همه بخاطر این موضوع اینطور پوششی دارند اما خب اینم یکی از دلایلشه
حالا حرف اصلی من نوع برخورد با اینهاست که با صبر وخوش برخوردی اگه بتونی یکی از این افراد رو هم کمک کنی تا به اصل انسانیت خودش برگرده انگار که همه رو نجات دادی
این حرف خوده خداست...
یعنی زمانی که حتی مد بشه انسان از اب واسه طهارت خودش استفاده نکنه خیلی از مردم از این مد پیروی میکنن و از اب جهت طهارت استفاده نمیکنن.میخوام بگم درصد زیادی از جوانان و مردم کشور ما جاهل هستن.و دارن دوری میکنن از خدا و اهل بیت و چسبیدن به غرب.سگ بغل میگیرن انگار باباشونه.ساپورت میپوشونو ناز و عشوه میان واسه جوونا و.....
تازه این افراد میان به زنان محجبه و چادری میگن امل.
خودتون قضاوت کنید ببینید در زمان انسانهای اولیه پوشش زن و مرد چگونه بود؟لخت بودن دیگه.حالا پوشش چطوره؟لختن دیگه.
پس مشخص میشه کی امله که با کلاس و با شعور و با فرهنگ.
این سران عزیزی که میان دم میزنن با 2 تار موی زنامون بیرون باشه انقلابمون مشکلی واسش پیش نمیاد.دارن چرت محض میگن.اولش 2تار مو بود جلوشو نگرفتن.شد استین بالا زدن خانوما(مانتوهای استین کوتاه)جلوشو نگرفتن شد ساپورت پوشان گرامیجلو اینم نمیگیرن.به زودی خواهید دید زن کوچکترین منزلت اجتماعی در کشور ما برخوردار نخواهد بود.
ایا زن واسه اینه که بهش نگاه ابزاری کنیم فقط؟
مثلا از سن 15 تا 30 سالگی قبولش داشته باشیم بعد اون چون پیر میشه به تبع زیبایی هاشو از دست میده پرتش کنیم؟
ایا زن انسان نیست؟متاسفانه این روزااون زنانی که پوشش نامناسب دارن یا سگ بازی میکنن باید رک بگم تمام شخصیتشون در همون حده.عقلشون کمتر از یه جلبکه.
پس باید مسوولین فرهنگی مملکت بیان توی کار.جلوی اینا رو بگیرن.وگرنه اوضاع بسیار نامناسب تر از حالا میشه.
وقتی رییس جمهور منتخب پشت دوربین میگه فرهنگ رو بدیم دست خود مردم کاری نداشته باشیم.خو این میشه لیبرال نه اسلام.اون اقای رییس جمهور در نظر نمیگیره جوونی که نداره فقیره نمیتونه ازدواج کنه با دیدن یه مشت غرب زده مث خودش به کجا کشیده میشه؟چطور باید شهوتشو کنترل کنه؟
خانوم به نظر شما چند درصد دختران و زنانی که پوشش نامناسب دارند منطق حالیشون میشه؟
از نظر من اونا اگه منطق حالیشون میشد هیچ وقت این لباسها رو نمیپوشیدن چون میدونستن پسری که زیبایی هاشونو میبینه تحریک میشه.حالا با وجود شرایط افتضاح جامعه که نمیشه ازدواج کرد.این پسر گمراه میشه به انحراف کشیده میشه و حتی رو به خود ارضایی میره من بسیاری از افراد رو میشناسم همینجوری کشیده شدن به این راه.
پس منطق حالیشون نمیشه این افراد.
اون زنی که اینقدر شعور نداره زیبایی هاش مال همسرشه نه هر لا ابالی هوسرانی اخه چی باید بهش گفت؟
ایا اون زن عقلش اندازه جلبک نیست پیش خودش بگه که فردا یه زن دیگه که زیباتر از اون هست با خودارایی بیشتر دل شوهرشو میبره؟دنیا دار مکافاته از هر ستی بزنی از همون دست میخوری.
پس زنی که ساپورت میپوشه ارایش میکنه عقل و منطق نداره و این انسان کافر هست چون طبق حدیث زیر با خدا داره جنگ میکنه.
امام علی (ع)میفرماید؟بپرهیز از انکه خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی.
تمام این زنها و دختران بارها و بارها براشون صحبت شده مسئله رو براشون باز کردن تو مدرسه یا تو دانشگاه یا تو خونواده.هر کدومشون بارها به گوششون خورده مسائل پوشش و حجاب.ولی متاسفانه فکر میکنند هر چیزی که مد بشه باید بپوشن.
سلام وبت خیلی خوبه مطالب خیلی به درد بخوری داره
فقط یه انتقاد بکنم ناراحت نشیا
یه ذره وبت خشنه یه ک.چولو مهربون ترش کن
وبلاگ های مذهبی شنگول منگول باشن بیشتر به دل ادم میشینه
موفق باشی به منم سر بزنید اگه تونستین
باااااااااییییییییییییییییی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون و توجهی که دارید...
یعنی قالب وبم اینقدر بده!!!!
خودم فکر میکردم همه دوست دارند آخه خودمم دوسش دارم...
بازم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">