"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

دولت فرهنگی یا فرهنگ دولتی؟؟؟

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

دکتر روحانی در سخنرانی  خود به مناسبت افتتاحیه نمایشگاه کتاب گفت:

فرهنگ و اخلاقی که ملتی را در برابر هویت های دیگر تضمین کند و بتواند در برابر انواع موج های انحرافی مقاومت کند آن فرهنگ مقاومتی است. فرهنگ ما در کنار دینی است که اساسش تعقل و تفکر است و ما را هدایت به فکر کردن می کند. فرهنگی است که از دیرباز در آن شعر و کتاب و خداپرستی وجود داشته است.

با شنیدن این جملات  ناخودآگاه لیستی از اقدامات غیرفرهنگی والبته مغایر با دستورات دینی مون در ذهنم رژه رفت،اقداماتی که دستاورد دولت یازدهم است در این 10 ماه! وحالا علامت سوال های متعدد برام ایجاد شده که دستاوردهای شیک رو باور کنم یا نطق جناب رئیس را !!! که اگه فرهنگ مقاومتی ودینی برای دولت  مهمه پس اینا چی؟؟؟ :

1.عدم برخورد با روزنامه های هنجار شکن

2.رفع تعلیق نشر چشمه

3.زیر سوال بردن ممیزی کتاب

4. عدم توجه جدی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر بخصوص در زمینه عفاف و حجاب

5.نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجرامسال با محوریت خصوصی سازی

6.مجوز تک خوانی زنان

7.تجلیل از هنرمندان طاغوتی در مراسمی خاص

8.درخواست بازگرداندن نماد شیر و خورشید به پرچم کشور بجای نام الله

9.نزدیک خواندن نوع حکومت بنی اسرائیل امروزی با تفکر جوانان اصلاح طلب ایرانی توسط مشاور ارشد (!) رئیس جمهور

و....

*جناب رئیس  بدونند هرچند اکثریت مردم رو بی سواد خطاب کردند و مشاورانش هم شرط نقد و اعتراض رو شیک پوشی و شیک خوری و شیک گشتن اعلام کردند اما دیگه  اجازه ندارند به شعور انسانی مون توهین کنند و نفهم فرض مان کنند...مردم ما اونقدر فهیم هستند که دوگانگی حرف و عمل را درک کنند...

همین...

 

امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر:

از خودپسندی و نیز از دلبستگی به‌ستایش و چرب‌زبانیهای دیگران، پرهیز کن، زیرا یکی از بهترین فرصتهای شیطان‌ است‌برای تاختن تا کردارهای نیکوی نیکوکاران را نابود سازد.زنهار از اینکه بر رعیت منت گذاری یا وعده‌دهی و خلاف آن کنی.زیرا منت نهادن احسان را باطل کند و خلف وعده، سبب برانگیختن خشم خدا و مردم شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۷۸)

سلم
خداقوت
به روزم
ممنون از حضورتون
نظر فراموش نشه

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدمت میرسم...
سلامی چو بوی دوست


دعا می کنم که بیایی.... آرزو می کنم وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاهت نشود چون همه می دانند که میایی
اللهم عجل لولیک الفرج
----------
کاش ازدلبر نشانی داشتیم /برسرکوهش مکانی داشتیم /از برای مهدی صاحب الزمان /کاش دردل جمکرانی داشتیم /
میلاد مبارک
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سپاس...
سلام خوشحالم ک حضور پیدا کردید !
بیشتر به روزم باشی بهتراس
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی​ماند

دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

دیشب گله زلفش با باد همی​کردم

گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی

صد باد صبا این جا با سلسله می​رقصند

این است حریف ای دل تا باد نپیمایی

مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد

کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی

یا رب به که شاید گفت این نکته که در عالم

رخساره به کس ننمود آن شاهد هرجایی

ساقی چمن گل را بی روی تو رنگی نیست

شمشاد خرامان کن تا باغ بیارایی

ای درد توام درمان در بستر ناکامی

و ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم

لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی

فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست

کفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی

زین دایره مینا خونین جگرم می ده

تا حل کنم این مشکل در ساغر مینایی

حافظ شب هجران شد بوی خوش وصل آمد

شادیت مبارک باد ای عاشق شیدایی...

حافظ شیرازی

سلام خدمت شما دوست بزرگوار.

پیشاپیش فرارسیدن نیمه ی شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت را

خدمت شما تبریک عرض میکنم.

به امید ظهور آقای خوبی ها.

اللهم عجل لولیک الفرج
میلاد سرو بوستان ایستادگی ،زیباترین گل باغ حسین(ع)!جوان

رعنا ورشیدحسین(ع)!یادگارعلی(ع)!گلستانی از زیباترین گل های فداکاری

،حضرت علی اکبر وروز جوان برشیعیان مبارک

وبتون خیلی عالیه
با سلام
همونطور که گفته بودم پست 2قسمتی تکمیل شد!در پست قبلی "نقض منطقی وجود خدا" مطرح شد...
در دنباش با پست "آها...به ذهنم رسید!" که اثبات بی نظیر وجود خدایی یکتا و ناظر بر جهان هست آپ هستم...
منتظر حضور گرم و صیمیت...
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۴۴ بسوی اینده
سلام دوست من وب خوبی داری .اپم دوست داشتی بیا.یاحق
سلام
لطفا اگه چیزی به ذهنتون درباره این پست که "نقض منطقی وجود خدا" بود می رسه حتما کامنت کنید
علی یارت
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۳ فدایی امام خامنه‌ای
سلام خوش اومدی آباجی .
خدایی شانسو دیدی من از هفته آتی نیستم حالا من نباشم شما باشی عیبی نداره
تاکی هستی ؟
از یکشنبه امتحانام شروع میشن خیلی التماس دعا ...
تلخناک نوشتم .
یاعلی .
«یا صاحب الزمان (عج)»

هر جمعه چشم من ، در جستجوی توست

چشمم به سوی غیر ، قلبم به سوی توست.

چشم سرم مبین ، از شرم بر زمین

چشم دلم ببین ، او ، رو به روی توست.

هردم رسد به ما ، بوی خوش نسیم

آن نیز حامل ، بویی ز موی توست.

نور رخ تو را کس دیده تا کنون ؟

خورشید آسمان ، شمعی به کوی توست.

آن آهوی ختن ، در گفت و گو به من

گفته ست تا ابد ، مشتاق بوی توست.

من با تو زنده ام ای نازنین من

آب حیات من ، اندر سبوی توست.

لقمان که گفته اند: " همچون پیمبری ست"

با این همه ادب ، مدهوش خوی توست.

یوسف نهان شد از ، حسن جمال تو

بر من یقین شدست ، در آرزوی توست.

اللهم عجل لولیک الفرج.
سلام

سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام روح الله (ره) تسلیت

به روزم
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۲ آقـــــ طلبه
به نام خداوند عالم به درون؛
سلام علیکم؛

تا حالا توی نمازهاتون به خـــــــدا دروغ گفتید؟!!!تعجب می کنید؟ لابد شما هم میگید«نماز و دروغ؟!!!»...بله دروغ اونم تو نماز.

اگر میخواید به راز دروغ های آقـــ طلبه(!) در نماز پی ببرید، همین حالا یه سرکی به کلبه خراباتی آقـــ طلبه بزنید تا متوجه بشید.
عه!پس چرا هنوز اینجایین؟!!!!

پیشاپیش خوش آمدید...

التماس دعای اخلاص+شهادتـــــ.
غم مخور ایام هجران رو به پایان می رود

این خماری از سر ما می گساران می رود

پرده را از روی ماه خویش بالا می زند

غمزه را سر می دهد، غم از دل و جان می رود

بلبل اندر شاخسار گل هویدا می شود

زاغ با صد شرمساری از گلستان می رود

محفل از نور رخ او نور افشان می شود

هر چه غیر از ذکر یار از یاد یاران می رود

ابر ها از نور خورشید رخش پنهان می شود

پرده از رخسار آن سرو خرامان می رود

وعده ی دیدار نزدیک است یاران مژده باد

روز وصلش می رسد ایام هجران می رود...

امام خمینی (ره)

امام به همه فهماند که انسان کامل شدن ، علی وار زیستن و تا نزدیکی

مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.

رحلت جانگداز امام خمینی (ره) تسلیت باد.

موفق باشید یاعلی.
سلام
به خاطر این امتحانات نهایی خیلی وقت بود نتونسته بودم پست بذارم، در حال با پست اصلی "چیزی به ذهنم نمیرسه" که وعدش رو قبلا داده بودم آپم
وقت کردی یه سری بزن!
یا علی!
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۱ روح الله نورمحمدیان
دوست خوبم سلام.
از مطالب زیبای شما فیض بردم.
با مطلبی از مادر شهید باقری (شهید غلامحسین افشردی) به روزم خوشحال میشم سر بزنید.
یا حسین(ع)
با سلام

ایــام نشـاط و شـور امـت آمــد
هنگام سرور و اخذ حاجت آمد

روز سـه و چهــار و پنج مــاه شعبــــان
از جـانـب حـق سـه پیـک رحمـت آمــــــد

میلاد حسین است و اباالفضل و علی
یعنـی کــــه سـه منشـاء سعــادت آمــد

آن ماه که ماه حاجتش میخواننــد
ما بیـن دو خـورشیـد امـامـت آمد

نـــور ابـــدی و ازلـــی میـــآیـــــد
بــر عـالــم ایجاد ولی میــــآیــــــد

مجموعه حُسن و عشق وایثار و کرم
یعنــی کــه حسیــن بــن علــــی میـآیـــد

اعیاد شعبانیه بر شما مبارک
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۸ کبوترحرم مرند
اعیاد شعبانیه بر ولایتمداران و ولایت دوستان بر منتظران قدوم مبارک مهدی(عج) و بر شما دوست عزیز مبارک باد
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۵ سردار خیبر
اینجا سرزمین واژه های وارونه است: جایی که گنج،"جنگ" می شود.
درمان،"نامرد" می شود.
قهقه،"هق هق" می شود.
اما درد،همان"درد"است...
التماس دعا
.....................................
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۷ آقـــــ طلبه
به نام روشن کننده قلب ها؛
سلام علیکم؛

پیشاپیش اعیاد شعبانیه رو به شما شیعه بزرگوار تبریک عرض می نمایم ...خیلی ساده بگم؛عیدتون مبارک.

نظرتون با یه «تلنگرک» ساده و کوتاه چیه؟!!!ا
گر موافقید پس دیر نکنید...بسم الله یه سر بزنید کلبه خراباتی آقــــ طلبه.

الهی و ربی من لی غیرک اساله کشف ضری و النظر فی امری...

التماس دعای اخلاص+شهادتــــــ.
سلام خوشم اومد دل جرات شما هم بالاست .
http://www.mobarezclip.com/?p=2099
بار خدایا ! بارها گفته ام که اگر در زمان حسین (ع ) بودم در مقابل یزیدیان ‌مى جنگیدم وحال که یزیدى دیگر قصد تجاوز به اسلام و مسلمین را دارد تا آنجا که جان در بدن دارم مى جنگم .
فرازی از وصیت‌نامه
شهید عباس قاضی زاهدی

برزوما!
سلام با نامه خدا به تمام انسانها به روزم.
یا علی.
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۲ آقـــــ طلبه
به نام خدای زیبا
سلام علیکم؛
قبل از هر چیز «عیــــــــــدتون مبـــارک»
با مطلب جدید «قیmo30» به روزم و منتظر حضور گرم شما...
دیر نکنید...

تا حدودی بی ربط نوشت؛
میگن این روزا آمار خوانندگان ایران بیشتر از شنوندگان اون شده!!!!!!


التماس دعای اخلاص+شهادتـــــ.
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۹ فدایی امام خامنه‌ای
سلام.
دیگه مارو یادتون رفته ها .
عیدتون مبارک.
التماس دعا.
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۶ فدایی امام خامنه‌ای
سلام.
دیگه مارو یادتون رفته ها .
عیدتون مبارک.
التماس دعا.
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۸ کبوترحرم مرند
سلام با موضوع تنهایی رهبر به روزم
سلام
سالروز حماسه فتح خرمشهر مبارکباد
با « عزیزمِ ببخشید - فرزند لطفاً ... !!! » به روزم
منتظر حضور و نظرات ارزشمندت هستم
التماس دعا
یاعلی
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۶ فدایی امام خامنه‌ای
فدای شما
بعله ...
دل به دل راه داره منم دلتنگتونم
بابا باشه برین خدمت فی سبیل الله که شود اجرکم عندالله خواهری گلم

اوهوم پس ما چراغیم می دونم دیگه بی من هرگز

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدا قوت مطالبتون عالی بود
بنده هم به روزم
سر بزنید
نظر فراموش نشه
یاعلی...
خاطره ای از یک مراسم.
حتما بخوانید.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930231000986
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۷ فدایی امام خامنه‌ای
چند شب پیش حاج آقای خوابگامون مابین نماز مغرب و عشا درمورد جن صحبت میکردن جاتون خالی بازار بحث هم داغ !!خلاصه همون شب هم تا نماز صبح مشغول درس خوندن بودم که دم ساعت های سه و نیم نصف شب دیدم صدایی داره میاد ( اتاق مطالعه و سایتمون زیر زمین خوابگاه هستش ) هرچی می‌گفتم بله ؟کیه ؟ صدایی نمی یومد وای اومدم که دررو باز کنم دیدم باز نمیشه نگو دوستم رضوان دررو گرفته حالا تصور کن تک و تنها تو سایت بودم یهو درم بسته بشه واااای عجب ترسناک بود ها حالا بازم دم اذون صبح وقتی داشتم از آسانسور میزدم بیرون برم تو واحدمون بازم رضوان خشکش زده بود جلو آسانسور بازم کلی ترسیدم میگم چی کار میکنی رضوان؟ برگشته میگه اومدم استقبالت !! فکر کن ۴ نصف شب !!خلاصه بازم بعد اذون داشتم وضو میگرفتم که دیدم یهو درب وضوخونه رو باز کرد و سرشو آورد تو این رضوان ما واااای چشتون روز بد نبینه چنان داد زدم و بلافاصله زدم زیر خنده که هم اتاقیام زدن بیرونو خواب به خواب شدن خلاصه نتیجه ی اخلاقی با بچه دررابطه با اجنه صحبت نشه وگرنه خاطره انگیز میشه خخخخخخ

حالا این رضوانمون تخت رو به رویمه که انگار صد ساله ما رو ندیده که دست از سر کچل ما نصف شب هم بر نمی داره وای به حال اینکه اتاق بغلی می بودش !!

سلااااام
گفتم یه سر به آبجیمون بزنیم
راستی اصفهانی ها چی کار می کنن که امروز استادمون برگشته سر کلاس بهم میگه داری اصفهونی بازی در میاری !!!؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
قربونی شوما
حالا دیدمت میگم برات
راستی نیستم تا 15 روز دیگه...
دلم تنگ میشه.....
چراغ سنگرمو خاموش نذاریا...

کرم شب تاب به پروانه ای که روی یک گل در نزدیکی اش نشسته بود نگاه

انداخت و با حیرت گفت: آه ، تو چقدر زیبایی ! بعد لحظه ای سکوت کرد و پرسید

: می شود تو را دوست داشته باشم ؟ پروانه یکه خورد و از کرم شب تاب پرسید

: دوست داشتن من برای تو چه فایده ای دارد ؟ کرم شب تاب بدون درنگ پاسخ

داد : آنوقت می توانم از نیروی دوست داشتن تو تمام انرژی ام را به نور تبدیل

کنم و چنان درخشان بتابم که تا به حال هیچ کرم شب تابی نتابیده . پروانه

پرسید : درخشان تابیدن تو چه فایده ای برای من دارد ؟ کرم شب تاب پاسخ داد

: وقتی من آنقدر درخشان بتابم ، کرم شب تاب های زیادی توجه شان به من

جلب می شود می آیند و علت آن را می پرسند . می پرسند . آنوقت من با

آنچنان شوری ، زیبایی تو را توصیف میکنم که عاشقت شوند و درخشان تر

بتابند . آنوقت فکرش را بکن ! یک باغ بزرگ کرم شب تاب درخشان خواهیم

داشت که همه عاشق زیبایی تواند . پروانه به کرم شب تاب خندید و گفت :

دوستم داشته باش.

پاسخ:
پاسخ: سپاس....
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۰ آقـــــ طلبه
به نام آرام بخش دلها
سلام علیکم؛
با دو پست «روزی که شرمندگی را شرمنده کردیم» و «آ شیخ حسن!ببخشید چندلحظه...!» منتظر نگاه سبز شما هستیم.
دیر نکنید ها چون از دهن میفته!!!!
التماس دعای اخلاص+شهادتــــــــــ

پاسخ:
پاسخ: علیکم سلام
بله چشم خدمت میرسم
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۱۹ فدایی امام خامنه‌ای
سلااااام.
قبول حق عزیزم .
مگه میشه از یادم بری
راستش حس وبگردی ندارم + زمانش رو از این ور هم نمیشه از بعضی مسائل گذشت
دلتنگتویم آبجی خانوم

پاسخ:
پاسخ: سلااام
ما بیشتر
سلام
امروز در کشورم دوگانگی بیداد می کند
دوگانگی حتی در القاب دولت: "دولت راستگویان"

متن خوبی بود، ممنون

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس
روز قسمت بود.

خدا هستی را قسمت می کرد.

خدا گفت: «چیزی از من بخواهید، هر چه که باشد، شما را خواهم داد. سهمتان

را از هستی طلب کنید، زیرا خدا بسیار بخشنده است.»

و هر که آمد چیزی خواست.

یکی بالی برای پریدن و دیگری پایی برای دویدن.

یکی جثه ای بزرگ خواست و دیگری چشمانی تیز.

یکی دریا را انتخاب کرد ودیگری آسمان را.

در این میان کرمی کوچک جلو آمد و به خدا گفت: خدایا من چیز زیادی از این

هستی نمی خواهم. نه چشمانی تیز و نه جثه ای بزرگ، نه بالی نه پایی، نه

آسمان نه دریا، تنها کمی از خودت تنها کمی از خودت به من بده.

و خدا کمی نور به او داد. نام او کرم شب تاب شد.

خدا گفت: آن که نوری با خود دارد بزرگ است. حتی اگر به قدر ذره ای باشد. تو

حالا همان خورشیدی که گاهی زیر برگی کوچک پنهان می شوی.

و خطاب به دیگران گفت: کاش می دانستید که این کرم کوچک، بهترین را

خواست. زیرا که از خدا جز خدا نباید خواست.

هزاران سال است که او می تابد. روی دامن هستی می تابد. وقتی ستاره ای

نیست. چراغ کرم شب تاب روشن است و کسی نمی داند که این همان چراغی

است که روزی خدا آنرا به کرمی کوچک بخشیده است.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
یکی از دستورالعمل های جین شارپ میدونی چیه؟ حرفی رو بزن و دقیقا خلاف اون عمل کن!
اللهم اجعل عاقبت امورنا خیرا...

پاسخ:
پاسخ: سلام
قشنگ گفتی....

سلام
فرمایشاتتون متاسفانه کاملا درسته. انگار رئیس جمهور محترم احساس "گوسفند پنداری" بهش دست داده

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضور و توجه شما
بله متاسفانه همینطوره...وباید صبر کرد
زن مگو مرد آفرین روزگار
زن مگو بنت الجلال اخت الوقار
زن مگو عرش خدا را قائمه
یک محمد یک علی یک فاطمه
وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد

پاسخ:
پاسخ: تسلیت....
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

\¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

میگویند جمعه می آید ...

آری ، روزی که بازار تعلقات دنیا را تعطیل کنیم ؛

او خواهد آمد ...

\¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

یک روز می افتد ؛

آن اتفاق خوب را می گویم ...

من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛

هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...

السلام علیک یا صاحب الزمان

\¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

در تلاطم زمان

بر دل سیاه خویش ،

با مرکّب سفید می نویسمت ...

السلام علیک یا اباصالح المهدی ( عج )

\¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

شاید برای آمدنت دیر کرده‌ای

وقتی نگاه آینه را پیر کرده‌ای

دیری است آسمان مرا شب گرفته است

خورشید من، برای چه تأخیر کرده‌ای؟

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸

تولــــــــــــــــــــــــــــــــد مولــــــــــــا مهــــــــــــدی (عج) نزدیـــــــکــــه هااااااااااا


¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸


چقدر حاضری برای آقامون وقت صرف کنی ؟؟

اگه میخوای تبریک بفرستی حالا وقتشه ...

بفرمایید ...

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پاسخ:
پاسخ:
اللهم عجل لولیک....
در حال تدارک برای ایجاد یه سایت به نام سانتریفیوژ هستیم برای اعتلای فرهنگ و سیاست دینی .
اگه دوست داشتین و مایل بودین برای نوشتن خبرمون کنین تا وقتی سایت راه افتاد برای نوشتن حتما بیایین .
سانتیریفیوژ میچرخد تا حق را از باطل جدا کند .
در ضمن دوستان خوش ذوق و قلم به دست رو هم جمع کنین تا بتونیم قدمی در راه منویات امام عشق برداریم .
و من الله توفیق .

پاسخ:
پاسخ: خوشحال میشم در به سرانجام رسوندن این هدف سهمی داشته باشم...
سلام .
بدبختانه این دولت دولته تناقض هاست .
فعلا دوران به کامشون هست و لذت میبرن و سرمست از 24 خرداد و رای معیشتی مردم میتازونن .
فرهنگ براشون در شیلنگ تخته انداختن با غرب خلاصه میشه و و گفتمانشون ذلت هست .
برای من هم دو روز نکبت وجود داره یکیش که معروفه یکیش هم 24 خرداد 1392 .

پاسخ:
پاسخ: سلام
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه...

با عشق علی هرکه سر و کار ندارد
پوسیده نهالیست که پر و بال ندارد
ما غرق گناهیم وزآتش نهراسیم
آتش به محبان علی کار ندارد....

میلاد اولین خورشید امامت و ولایت بر تو خواهر گلم و خانواده محترم مخصوصا پدر بزرگوارتون مبارک باد

پاسخ:
پاسخ: سلام بر مهربان بانو
ممنونماین عید بر شما هم مبارک
میلاد با سعادت مولی الموحدین، امام المتقین، امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام بر شما مبارک باد---

روز پدر و بخصوص روز مرد بر خودم مبارک!!!

سلام
بروزما
کلیپهای دکترسلام هرهفته جالبه
ssn.ir

پاسخ:
پاسخ: سلام
عیدتون مبارک
چشم خدمت میرسم
سلام
با مورد 6 مخالفم.
هنوز هم اثبات نهایی واسه حکم خوندن زن وجود نداره. البته زنی که بدون قصد ایجاد هوس و شهوت می خونه...
راستی شنیدم یه مستندی اومده به اسم " من روحانی هستم..." که یه سری چیزا رو افشا کرده.
فکر کنم به مورد 10 اضاف کنید بحث کامل تر بشه!

پاسخ:
پاسخ: سلام
در اسلام گفته شده صدای زن نباید به گوش مرد نامحرم برسه چه برسه با حالت غنا...
دیگه این حرف از شمای مدعی دین و مذهب بعید بود...!!!
درمورد مستند نظری ندارم چون وقتی منبعش از خاطرات کسی بوده که قبولش ندارم نمیتونم قضاوت کنم

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز

دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر…

تبریک صمیمانه ی مرا به مناسبت روز پدر و ولادت مولای متقیان علی (ع) پذیرا باشید.
یا علی.

پاسخ:
پاسخ:
سپاس فراوان
این عید برشما هم مبارک
ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را

خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم . . .

پاسخ:
پاسخ: سپاس
عید برشما مبارک
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۴ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام
تشکر خانمی
یه سر به کلبه فقیرانه ما بزن
" برداشت شما از این جمله چیه؟"


پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...
چشم حتما میام
سلام..پست بجایی بود..
آقای رئیس جمهور؟شماها از این مرد انتظار دارید؟سخت در اشتباهیم..

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس
بله انتظار داریم رئیس جمهور کشورمون شده ها!!!!
نگرانی امام برای افتادن انقلاب به دست نا اهلان در حال وقوع است..
کم مونده بگن مراکز فساد راه اندازی کنین تا هرکس میخواد بره اونجا و هرکس نمیخواد بره مسجد.. حرفش بین مردم زیاده بعد از اینکه گفتن شیر و خورشید برگرده.. اما نمیذاره ...
خدا قوت..
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام از اطلاع رسانی به جای شما تشکر وقدر دانی میشود

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس
سلام ممنون از حضورتان من شمارالینک کردم

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس فراوان
وب شما هم با افتخار لینک شد

سلام درست و بجا گفتی

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۸ خیلی دور خیلی نزدیک
دوستان، در غیاب ما گلستان شهدا رفتین التماس دعااااااااااااا

جای من رو هم خالی کنین ، خصوصا سر مزار حاج حسین ، شهید تورجی زاده و شهدای کربلا و سوریه

پاسخ:
پاسخ: به روی چشم،حتما بیادتون خواهم بود اگر قابل باشم
ان شالله به زودی خودتون بیاین....
خدا عاقبتمونو به خیر کنه.........
یا علی.

پاسخ:
پاسخ: الهی آمیـــــــن
علی یارتون
"زندگی فاصله ی آمدن و رفتن ماست"

زندگی کوچ امید است از این دل به دگر

زندگی کوتاه است

زندگی باید کرد

زندگی باید خورد

زندگی را گاهی می توان جست به معنای تمام لبخند

زندگی را گاهی بی امان باید گریست

زندگی خوشنودی است پای غمناک شبان

زندگی آمیزش احساس است

زندگی کوتاه است

زندگی باید کرد

زندگی باید خورد

زندگی را گاهی می توان از دل سنگی جوشاند

زندگی را گاهی از عمق چشمان کسی می یابی که همه درمان توست

زندگی بازی بالا بلندی انسان هاست

زندگی را سهراب تو چه زیبا خواندی

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود...

پاسخ:
پاسخ:
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۳ فدایی امام خامنه ای
میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی علیه السلام آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است
با کوردل بگو، که بجز شیر حق علی علیه السلام
جای ولادتش حرم خاص داور است؟
میلاد مولا پیشاپیش مبارک.
میلاد جوادالائمه(ع) مبارک .

سلام.
امسال توفیق معتکف بودن نصیبمون شد اومدیم حلالیت هرنوع حق الناسی بوده حلال بفرمایین آبجی .
راستی اعتکاف میای من حوالی بزرگمهر میرم شما چطور ؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
حسابی التماس دعا
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۱ کبوترحرم مرند
سلام ممنون از دعوتتون
واقعا فرهنگ ما مظلوم ترین است
لطفا به مواردتون
1 تقدیر از خوانندگان و بازیگران شاهنشاهی
2 نحوه برگزاری جشن همسر ریاست محترم جمهوری
و.......
اضافه کنید یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از نوجه شما
واقعا که مظلوم شده فرهنگ اصیل مون...
علی بارتون
مسأله فرهنگ بسیار حساسه و حیاتیه
حضرت امام خامنه ای (حفظه الله ) هم توی این 20 سال اخیر خیلی هشدار دادن ولی کو گوش شنوا
یه عده بی سواد شدن مسئول فرهنگ این مملکت و پرچم فرهنگ رو دادن دست یه عده بازیگر سینما که تا فرصت خودشیرینی پیش میاد دریغ نمیکنن
از این مسئولین کگه آبی گرم نمیشه
باید خودمون دست به کار بشیم
خدا به داد برسه
التماس دعا
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام سپاس از حضور و توجه شما
به نکته خوبی اشاره کردید وقتی یه عده بازیگری که حتی فرهنگ ایرانی اسلامی خودمون رو بی کلاسی میدونند بشن پرچم دار دیگه باید به چی امیدوار بود!!!!
علی یارتون...
واقعا مردم را چه فرض کرده اند این ها؟!

پاسخ:
پاسخ: خوذشون گفتند که بی سواد....
خدایا عاقبتمونو ختم به خیر کن...

پاسخ:
پاسخ: الهی آمین...

میلاد تقى نهم امام است امروز

در کشور جود، بار عام است امروز

تبریک فرشتگان به درگاه رضا

هم در صلوات است و سلام است امروز ...

میلاد باسعادت مظهر جود و سخا ، شهر فضل و دانش نهمین اختر تابناک آسمان ولایت آقا امام محمدتقی جواد الائمه (ع) را بر پدر بزرگوار ایشان مولا علی بن موسی الرضا (ع) و ساحت مقدس صاحب الزمان عج و شیعیان و محبین آن امام همام و تو خواهر عزیزم تبریک و تهنیت عرض میکنم

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون
این عید برشما هم مبارک
خدا به دادمون برسه با این اقدامات فرهنگیشون ... البته وقتی هنر ارزشی و غیر ارزشی براشون بی معنا باشه این کارا دیگه ازشون بعید نیست عزیزم

پاسخ:
پاسخ: بله واقعا همینطوره...

سلام
ممنون از مطلب زیباتون خیلی عالی بود
من فقط میتونم بگم خدا هدایتشون کنه چون تا حالا هرچی حرف زدیم اصلا انگار نه انگار کو گوش شنوا برادر؟؟؟؟
یاعلی همسنگر

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون
ان شالله خدا همه را هدایت کنه...

سلام و ابراز خرسندی از بروزشدن مجدد این وبلاگ وزین
آقای روحانی در لباس روحانی، حرف از بی‌معنی‌بودن تقسیم هنرمند به ارزشی و غیرارزشی میزنه! آیا این هم از مصادیق فرهنگ مقاومتی است؟ او از سپردن ممیزی کتاب به مردم، حرف میزنن! آیا این به معنای ایفای نقش قانونی دولت در حراست از فرهنگ جامعه است؟ وی دربرابر تحقیرهای مکرر مستکبران دنیا هیچ نمیگوید بلکه آنان را مودب می‌نامد! آیا چنین کاری تزریق و القای فرهنگ عزت‌مدارانه به جامعه است؟! جناب روحانی(یا همان فریدون) باید عزا بگیرد که در اولین سال دولتش، رهبرفرهیخته‌ی انقلاب، حاضر به حضور در نمایشگاه کتاب نشده تا بلکه دستگاه فرهنگی کشور، به خود بیاید. البته میدانم که این حرفها به ما بی‌سوادها نمی‌آید!

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از لطف شما
بله این جنابان دولتی بد راهی رو پیش گرفتند فکر میکنند میتونند طی این 4 سال اقتدار و عزت و ایرانی رو که با خون به اینجا رسیده رو تبدیل کنند به مدینه فاضله ای که فقط خودشون قبولش دارند
مگه در رویا بهش برسند...
ما هستیم تا آخر...
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۳ أَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار
خداقوتــــــــــــ.
قلم خوبی دارید...فرهنگ دولتی...متأسفانه!!!

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون و لطفی که به بنده دارید...
بله متاسفانه...
سلام-
همان فرهنگ دولتی صحیح است....!
یعنی فرهنگی که رئیس دولت یک جور تعریف میکند و وزیران و مدیران دولتی به گونه ای دیگر عمل!!!
حرفهای قشنگ برای گفتن است و عملهای آنچنانی برای نشان دادن حقیقت اعتقاد ایشان به فرهنگ...

پاسخ:
پاسخ: سلام
تا الان که ما فرهنگ دولتی دیدیم،فرهنگی که دولت میخاد به مردم ما تزریق کنه نه اینکه خودش بشه هم رنگ و پیش برنده فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مون...

برکناری تهیه کننده سمت خدا٬ جناب عبدالمجید رکنی٬ تقریبا قطعی شد

رکنی عنوان کرد: «حضرت آقا در سال 73 فرمودند که از درد فرهنگ با مردم سخن نمی‌گویم، بلکه خطابم مسئولان هستند. اما امسال مسئولان فرهنگی کار را به جایی رساندند که حضرت آقا از مردم خواستند که فرهنگ کشور را احیا کنند. الآن هم مردم باید به این قضیه ورود و اعتراض‌شان را اعلام کنند. بنده و حاج آقای ماندگاری هم به عنوان یکی از مردم دعوت حضرت آقا را لبیک گفتیم.»


از اصالت این برنامه دفاع کنید و اجازه ندهید حرف آقا روی زمین بماند. آقا امسال ما را به جبهه فرهنگ خوانده است...لبیک یا خامنه ای

ارتباط با شبکه سوم:

پیام کوتاه : 300003

شماره تماس : 27863000 021




ارتباط با سازمان صدا و سیما:

شماره پیامک : ۳۰۰۰۰۱۶۲.

تلفن تماس در تهران : ۱۶۲ در شهرستان ها :۰۲۱۲۷۸۱

داخلی 5 رو بگیرید

پاسخ:
پاسخ:
......
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۸ فدایی امام خامنه ای
باباهستم دیگه انتقالی نمیگیرم به قول بچه ها حالا زاینده رود خشکیده که عشق اصفهونی ها زمین گیرم کرده وای به حال روزی که زاینده رود آبش جاری شه نه جدا یکی از دلایل انتقالی نگرفتنم همین دل نکندن از گلستان شهداست بدجور بچه های خوابگاه رو زمین گیر کرده دوستم سارا هم هی باباش میگه بیا تهران اونم انتقالی نمیگیره بخاطر گلستان شهدا !
عاقا چه خبره دیگه کچل شدم از غم دوریت حالا هی من نباشم هی تو نباشی ای خدااااااا شیرین فرهادم اینطوری نبودن
از عصری رو این پاور پویینت ام گیر کردم وای کشته منو این ارائه و پاورش ...
فدای شما
اللهم صل الله محمد و آل محمد.

پاسخ:
پاسخ: بله دیگه دل کندن از اصفهان و اصفهانی جماعت بسی سخت است جان خواهر
گلستان شهدای ما یه تیکه از بهشت خداست...
همه از آرامش نابش میگن...
انشالله به زودی اونجا میبینمت

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
می شود!یعنی خاورمیانه ضد عربی اسلامی که آمریکا از سال 1996با ساختن کارتون نیز ماجرای سوریه را به تصویر کشیده بود و پرچم الان داعشی ها را در کارتونهای مورد نظر ساخته هالیودد
به نمایش گذاشته بوده است و به طور مستمر از سال 2001 در محله کوچه چسبیده به ایران اسلامی همین کشورهای خلیج و عربی در حال پخش بوده و الان گرگان لباس بره پوشیده !دارندهمان آب سوریه را به اسیاب دشمن پس می دهند!خدا به داد این تفکرات برسد...دقیقا کسانی که در سوریه برخواسته اند نسلی هستندکه تازه پا و جوان هستند و دشمنان مشترک ما باهمین نظریه تاکنون توانسته اند خرابی جبرانی ناپذیری به بار بیاورند!تنها از خداوند تبارک وتعالی استمداد می طلبیم که این تفکرات به دامن نسل نوپای ما گره نخورد!چون رویارویی عظیمی بانسل گذشته را به بار خواهد آورد..الان چند روزیست که از این سخنان می گذرد !اما واکنشی تاکنون به این مبحث به طور درست و دقیق صورت نگرفته ...مطلب شما مرا به یاد این ضد ارزشها نیز انداخت...سلام وادب دارم محضر خواهر گرامی ام وکمال سپاس از دعوت شما...اجرکم عندالله به این بصیرت الهی شما خداوند مستدام دارد این نور نگاهتان را....التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون و لطفی که به بنده دارید
بله قبلا هم اشاره کرده بودم که بوی فتنه ای جدید به مشام میرسه و روز به روز نردیکتر میشه
باید هشیار باشیم
در مورد مجلس بعدی هم که شنیدید حتما زمزمه ها رو که میخان اصلاح طلبی یک دستش کنند
اونها بیکار نمیشینند و ما....
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

هرچند که مدتیست بد نگران حال و احوال سید اولاد پیمبر؛حضرت آقا هستم!!اما به محضرتان عرض کنم که ازخیمه ی بنفش مایل به صورتی آقایون !!یک بوی فتنه ای می آید که الان خطرش را کسی درک نخواهد کرد تا روز آشوب!
بنده کمترین تابه حال نگران نظام ورهبر معظم انقلاب بود و خیلی غصه می خوردم!اما با تبلیغ خیلی اساسی معاونت رئیس محترم!شکم بر طرف شده که احتمال هر خطری را برای نسل جدید و انحراف عجیب جدی تاریخی ایجاد شده را یک نزاع داخلی در بر خواهد گرفت!
البته ان شاالله امیدوارم که هرچه زودتر مسئولین مجلس و غیره یک واکنش اساسی به این موضوعات خطرساز و بهران پراکن نشان دهند!چرا که تنها رئیس محترم فرهنگ انقلاب و اسلام ناب محمدی را هدف قرار داده اند!و جای آن شیر و خورشید در مطالب سرکار خواهرخوبم؛خالی به نظر رسید!چرا که ماجرای اساسی تلویزیونهای سلطنتی وضد نظام وانقلاب بودند که چندین سال به تبلیغات گسترده برای پرچم ملی کشور دست زده بودند!اما این بار به صراحت کلام؛جناب یونسی که خود یک شخص کاملا امنیتی و روحانیست!مطالب پرچم را موضوع بحث قرار داده و دست دادن با یهودیان و نصرانیان را بهترین حالت دانسته است!دست دادن سیاسی منظور هست که خدا عاقبت این ریشه ی تفکرات ضد اسلام را به خیر کند...در مورد پرچم ملی لااله الاالله ،ایشان شیر و خورشید را بهتر دانسته اند و هزینه ی ضد انقلاب را کم کرده اند..و این موضوع بر ضد موضع حضرت امام قدس الله می باشد وآن توصیفی که حضرتشان داشته اندو اکنون یک موضوع خیلی مهم در قبال این مطلب طرح
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۴۰ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام
دولت راستگویان و دوگانگی !!!!

رقص باله و اسکار رو هم به افتخارات وزارت فرهنگ اضافه کنید .

متاسفانه کم کم باید به صورت هماهنگ شعار " ننگ ما ننگ ما وزیر ... " بسربدیم .

ممنون از دعوتتون

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون
بله خدا همه رو هدایت کنه و دو برابرش این جنابان را....

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۹ فدایی امام خامنه ای
سلام.
جشن شاهانه چطور با رقص و آواز و بعد حالا انتظار انصراف از یارانه دارن ازمون عمـــــرا میلیاردر هم که باشم عمرا انصراف بدم آخه بی صواتم
آبجی خیـــلی خیــــلی دعام کنی ها.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
آره اون یارانه رو میخایم خرج صواتمون کنیم

همیشه دعاگوتم اگه قابل باشم....
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۶ فدایی امام خامنه ای
سلام.
خب نبودی دیگه !
به قول خودتون خُبست
همین جام اصفهان وردلتون
ان شاالله بعد امتحانات میام دعا کنی ها !!؟

پاسخ:
پاسخ: سلام ابجی خودمون
خُب بدون من گرد و خاک راه انداختیا.....
بعد امتحانات من دوباره نیستم پس کی ببینمت؟؟؟؟!!!!

ان شالله شاگرد اول این ترم باشی بلند صلوااات بفرس...
متاسفانه فرهنگ دولتی!

پاسخ:
پاسخ:
متاسفانه.....

زیبا می نویسی

پاسخ:
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">