"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

...

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

بدون شرح ۲...

آخه نوشتن شده جرم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۱
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۴۴)

سلام وبتون عالیه احسنت بقلمتون انشالله امام زمان ازتون راضی باشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون ولطف شما....
ان شاالله......
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۰ سنگر خواهران نقطه رهایی
دوباره سلام
خیلی جالب بود واقعا که راست میگی تولیدات صهیونیست توی لحظه لحظه زندگیمون داره رژه میره و ما فقط میگیم مرگ بر اسرائیل بدون اینکه با رفتارمون ثابت کنیم خواهوان نابودیش هستیم..
به نظرم این مطلب رو پخش کن از بقیه سایت ها بخواه پخش کنن
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۱ جوون ایرونی
خبرچین اشتباهات املایی من به خاطر این بود که از کافی نت مینوشتم و لیبل ها کلا پاک شده بود/من توضیح کامل درباره دیکتاتوری عقیدتی شما دادم میتونی نظرمو برای خادم الشهدا بفرستی/بازم میگم دیکتاتوری عقیدتی یعنی این که شما به همه اتهام و انگ میزنی که از روی غرض و مرض تحلیل سیاسی میکنن و فقط شما هستین که آزاد اندیش هستین شما نمیتونی شعار بدی و حرف های قشنگ بزنی و برعکس حرفاتون عمل کنین/شما پست نقد کابینه یازدهم رو تو وبلاگت نگاه کن همه منتقدین رو متهم به جناح بازی کردی/این یعنی دیکتاتوری دیکتاتوری که فقط با ریختن تو خیابون و شورش علیه رای 25 میلیونی مردم شکل نمیگیره که گاهی هم در قالب وبلاگ و قلم شکل میگیره/
اینو خوب اومدی...
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۰۹ امید محمدپور
نمی دونم والا حتما شما برنامه های اونور ابی میبینید که خبر دارید این طرحم اونور ابی هست ما که نمی بینیم.!
این طرح خودم هست.و از هفته وبلاگ برتر و زشت هفته را نیز معرفی میکنم.
اگه می دونستم انقدر ذوق میکنی زودتر خودمو شخصیت زشت هفته معرفی می کردم خانوم خادم الشهدا
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۹ خادم الشهدا
قال امام رضــا(علیه السلام):
هر کس خودش را از ما بداند و خدا را اطاعت نکند از ما نیست.

هر چند زبان الکنم گویا نیست
در طاقت این قطره ی دل دریا نیست
سلطان سریر ارتضا فرمودند:
هر کس که مطیع حق نشد از ما نیست.
باسلام
باپست جدید (حرم شناسی2) پذیرای شما در وبلاگ *خادمین شهدای شلمچه* هستیم.
یاامام رضــــــــا ــــــــ التــمـاس دعـــا
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۲۳ امید محمدپور
سلام خواهر.خب یه وقتایی ادم عصبی میشه یه حرفی میزنه که بعد هم دیدید خودمو شخصیت زشت هفته عنوان کردم تو پست خوب بد زشته هفته.
در ضمن خواهر شما از لینکه ها حذف نشدی چون تعداد وبلاگ هایی که تقاضای لینک داشتن و لینک شدن زیاد شدن به طور اوتوماتیک و بی اختیار در همان قسمت وبلاگ های قدیمی تری که لینک شدن مثل شما در همان پایین تو فهرست پیوندهای روزانه با ادرس جدید وبلاگتون حضور دارید من حتی اقای جوون ایرانی که بی احترامی های شدیدی به من کردند و تهمت زدن نیز حذف نشدن.من رو ازادی بیان تاکیید دارم.و شما را هم تشویق میکنم که رو هدفتون پایدار و پایبند باشید.من در وبلاگم بقول رهبری که می فرمایند جذب حداکثری و دفع حد اقلی.بر همین فرموده رهبری پیش میرم
امام سجاد ع می فرمایند :
نتیجه دعای مؤمن یکی از 3 چیز است : یا برای (روز مبادای) او اندوخته و ذخیبره می شود ؛ یا در همین سرا برایش مستجاب می شود ؛ و یا (به واسطه آن دعا) بلایی از او دور می شود
التماس دعا
یاعلی
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
خیلی ممنون که سر زدید . بنده وب زیبای شما رو لینک کردم و شما هم بی زحمت بنده رو لینک کنید و لوگوی وبم رو تو وب قشنگتون بزارید . خیلی ممنون . فعلا یا مهدی
سلام
خیلی ممنون که به ما سر زدید . خسته نباشید . خدا قوت
مطلبتون جالب بود .
بازم به ما سر بزنید . با مطلبی جدید منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
مردم شهری که همه در آن میلنگند
به کسی که راست راه می رود میخندند !!!
سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
مطلب جالب و خیلی خوبی گذاشتید . خدا خیرتون بده .
با مطلب جدیدی به عنوان " وهابیت ؛ فرقه ای ضاله " منتظر حضور شما هستم . حتما سر بزنید و نظر بدید . منتظرتون هستم . فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند هر یوسفی یوسف زهرا نمیشود
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی
دلم میخواهد عاشق باشد

عقلم میخواهد عاقل باشد

این میگوید زود باش

آن میگـوید دور باش

احساسم این روزها دوشیفت کار میکند

و حقوقش را از من میگیرد . . .
سلام ممنونم از این به ما سر زدید
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۳ معبری به آسمان
سلام
سوالات پیامبر(ص) از شیطان و نصیحتهای شیطان به امت
بروزیم
منتظر نظرات شما عزیزان هستیم
سلام. بحث و تبادل نظر خیلی مفید است و آموزنده، البته من بودم که به وبلاگ ایشان حمله کردم و ایشان را دعوت.
خواهش می کنم شما هم در مباحث شرکت کنید.
چون چند طرفه است فکر نکنم کسی بتواند از آن سالم فرار کند.
خدایا در راه خودت چشمان بینا و گوش های شنوا و زبان گویا عنایت کن.
ممنون از لطفتان.
یا علی
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۴ امید محمدپور
بنده بخاطر تندروی هام و احترام نذاشتن به حرمت یک خانوم و رعایت نکردن ادب از شما بشدت معذرت می خوام خانوم خادم الشهدا باور کنید قصد راندن کسی از خودمو ندارم همین امروز تو پایگاه بحثم با بچه ها همین بود که اگرم گاهی بخاطر تحریک احساساتتون عصبانی شدید و طرف مقابل را ناراحت کردید بدون در نظر گرفتن غرورتون تمام تلاشتونم بکنید که از دلش در بیارید چون خوداون مهربان از اینکه بندش رو ناراحت کنید قهر میکنه.
من با جوون ایرانی مشکلی ندارم ایشان گفتن من دیکتاتورم من هم گفتم باشه برای شما خوبیت نداره در وبلاگ یک دیکتاتور حضور یابی.
در ضمن خانوم خادم الشهدا لطفا نظرتون درباره پست شخصیت خوب بد زشت را درهمون پست بگید ممنون میشم امیدوارم از بنده دلخور نباشی.
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۹ امید محمدپور
جواب جوون ایرانی:اقای جوون ایرانی اشتباهات لغتی را چشم پوشی می کنم و میزارم پای خشم و نگرانی بیش از حد.شما بنده را دیکتاتور قلمداد میکی و من تنها در جواب شما از شما تشکر می کنم.بنده انقدر درگیر محبت و ارامشم که در ذهنم برای تنفر داشتن از کسی وقت ندارم.
سلام
با مطلبی جدید منتظر حضور گرم شما هستیم . به ما سر بزنید . فعلا یا مهدی
سلام برادر: من اون طرف مقابلتون رو ابدا نمیشناختم و به دید یک وبلاگ نویس ارزشی به نوشتش نگاه کردم نه بیشتر...
بنده هم به هیچ عنوان قصد دخالت نداشتم اما مثه اینکه؟....
در ضمن من از شما حمایت کردم نه اون بنده ی خدا!
امیدوارم موفق باشید...
اگر خطایی از این حقیر دیدین به بزرگواری خودتون ببخشید..
سلام. ممنون از لطفتان که سر زدید و لینک کردید.
اما من هنوز جوانم و اول راه. فکر نکنید بازنشسته شدم این حرف ها را زدم.
به قول شهید آوینی :«شهادت دررکاب امام خمینی زیباست.اما دفاع از ولی فقیه حاضر از آن هم زیبا تر است .خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آنهم زیبا تر است !»
یا علی
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۸ جوون ایرونی
وبلاگ خبرچبم علی رغم ادعاب آزادی بیان از طرفند خاصی استفاده میکنه و جواب نظزات رو در وبلاکگ خودش با ملاطفت و ادعای نقد پذیری میده ولی میره تو وبلاگ نظر دهنده هرچی از دهنش در میاد میگه/ بعدم میگه شما جنبه نقد رو ندارین و هکه نقد های شما مغرضامه هست!!!!/اینم لابد آزادی بیان جدیده البته بیشتر به دیکتاتوری شبیه
سلام علیکم . خسته نباشید . خدا قوت
خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید . خیلی لطف دارید . بازم به ما سر بزنید . اگه تمایل دارید تا مطالب وب حقیر برای دوستانتون هم ارسال بشه ، آدرس ایمیل دوستانتون رو به حقیر بدید تا ان شا الله افراد بیشتری از این مطالب استفاده کنن. منتظر شما هستم . مطالبی رو هم که گذاشتید خیلی خیلی خوب بود . خدا خیرتون بده . فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com
فکر کنم پستتون مخاطب خاصی داره آخه من چیزی نفهمیدم.
صلوات بفرسید چون نه تنها به ضرر شماست که این دعوا ها به ضرر همه وبلاگ نویسای ارزشیه..
هر کسی خط فکری خاص خودشو داره...
یا علی


پاسخ:
پاسخ: سلام همسنگر
سپاس از حضورتون

اینم صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

فهمیدن این پست من کار زیاد سختی نیست اگر به تمام وقایعی که در جامعه و بین طیف های مختلف فکری میفته توجه و دقت کافی داشته باشید

برادر من این حرف شما رو قبول ندارم اگه ماها همه بخایم این فکر شما رو داشته باشیم که دفاع از حق و فکرمون به ضرره و ساکت بشینیم خب همین میشه که سنگرا خالی میشه و میفته دست یک سری آدم به قول خودشون :روشن فکر و مدرن ولایتی
و همینطور به فریب کاری ادامه میدند

یا علــــــــــی
سلام ممنون از حضورتون تو سنگرکم . . .
نظر لطف شماست
شما هم سنگر خوبی دارید امیدوارم همکاری ادامه داشته باشد و به این زودی ها قطع نشود . . . .!
التماس دعا
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۵ رضا روشنی از جمجمه ات را بخدا بسپار
چه روزها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ، تبر بدوشِ بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
تمام طول هفت را در انتظار جمعه ام
دوباره جمعه صبح ، ظهر ، غروب شد ؛ نیامدی!


برادر عالی بود خدا شما را برای ما حفظ کند ....
منتظر نگاه سبزتان به پست جدیدم هستم
سلام
خواهش میکنم
حتما" ایشون که میگن افراطی هستیم از موافقان دولت هستن که تو مجلس برا تایید صلاحیت وزرا نماینده بناب در صحبت هایش گفت: افراطیون و طالبانیسم در انتخابات ۱۰درصد رای داشتند!حتما" بخاطر اینکه به آمریکا باج ندادن اینطورن،،متاسفم براشون...
آدرس وبتون درست شد....
یا حق
هعی .................
به نظر من قلم و زبان از اون سلاح هایی است که اگه ازش برای مقاصد سوء بهره گرفته بشه از صد تا بمب اتم هم بدتر و خانمان براندازتره
سلام همسنگر عزیز
ممنون از دعوتتون
با « به نام پدر » به روزم و منتظر نظر شما
التماس دعا
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
جدیدا هر حرفی که بزنیم و بنویسیم برچسب افراطیون بهمون میزنند و میگن که شما باید گوشه عزلت رو انتخاب کنید و لال بشید...
سلام
میشه بگید جریان چی؟؟چی شده؟
چرا این عکس زو گذاشتید؟


پاسخ:
پاسخ: سلام
جریان اینه که قلم ما شده خار چشم و باید این خار نابود بشه...
آخه میگن افراطی هستید
برام عجیبه که نظراتمو برای عموم نمی زارید این ازادی بیان نیست خانوم.!
نمی دونم چرا اون اقایی که کتک خورد جلیقه نظامی پلنگی تنش بود.خیالت راحت مردم ما وحشی نیستن که بخوان کسی و بیخود بزنن.
شمام لازم نکرده وقتی نه منو دیدی نه میشناسی در باره شخصیتم قضاوت کنید اگه قرار باشه ندید از کسی قضاوت کنیم من از شما یک شخصیت منزوی و کینه ای در نظر دارم که البته احتمالا چون ندیدمتون این شکل و از شما تصور میکنم . دلیلی وجود نداره به زبان بیارم.
بعید میدونم در جایگاهی باشید که درباره شخصیت افراد بخواهید قضاوت کنید.خدارو شکر امروز در جایگاهیم که به خدایی که میپرستم امروز حاج اقا مالکی امام جمعه شهرمون بخاطر بازتاب خبر درگیری این شهرمون بر سر اراضی بود که بنده تنها خبرنگار این درگیری ها بودم و با فرماندار و شهردار و در زندان با متهمین مصاحبه داشتم شخصا تشریف اوردن و از بنده تشکر کردن بخاطر شفاف سازی بی طرف این در حالی بود که متهمین{خانواده برزگر}از بستگان من بودن اما حق رو زیر پای فامیلام ضبح نکردم حالا به شما هم اجازه نمیدم بخواهید دربارم به ناحق قضاوت کنید.چون دارید اشتباه قضاوت میکنید یا بهتر بگم اونطور که دوست دارید قضاوت می کنید.و این بدور از ادب هست.من متاسفانه با یک شخصیت رادیکالی از نوع به شدت افراطی طرف هستم و دلیلی نمی بینم بیشتر از این از شما توهین بشنوم و تا زمانی که این شیوه ی گفتار و برداشت شماست ترجیح میدم سکوت کنم در مقابل بی انصافی های شما.قضاوت با دیگران خدارو شکر مردم کشورم بسیار باهوش و با درایت هستند این شیوه کیهانی و شریعتمداری شما عاقبتش در انزوا بودن بیشتر خواهد بود.من تمام ابزرای که بلد بودم برای جذب شما بکار گرفتم اما تاثیر سو داشت.
ترجیحا جوابی دیگه بشما نمی دم وقتی نوشته هامو حذف می کنی و برای عموم نمی زاری سانسور همیشه تو ذاتتون هست.

پاسخ:
پاسخ: سلام
فقط همین قدر بگم که متاسفم از این طرز برخورد و توهم پوچی که افرادی با طیف فکری شما دارند
با این اوصاف در عجبم از این همه ادعـــــــــــــــا!!!!
همین

در ضمن به یاد ندارم هیچ کامنتی از شما رو حذف یا سانسور کرده باشم همه رو عینا در وبلاگم قرار دادم

یا علـــــــــــی
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۱ امید محمدپور
خیلی تناقض گویی تو حرفاتون زیاده
اینو از کامنت های مختلف شمابا لحن و فکر مختلف برای گروه های مختلف میشه فهمید
شما حزب بادی
درست نمیگم؟

پیشنهاد میکنم افکارتون رو سازماندهی کنید تا به یک فکر واحد برسید.
پاسخ:
این متن شما جواب معذرت خواهی بنده بود.این متن شما یعنی من ثبات فکری ندارم.
من هم شمارو لینک کردم.ایا دلیل میشه تفکر همدیگرو زیره سوال ببریم اونم بخاطر یک سو تفاهم که نمی دونستید این وبلاگ گروهی ساپورت میشه به مدیریت بنده حقیر.ببینید اصلا وبلاگ ما برای بیشتر شدن ازادی بیان به راه افتاده و خیلی جا از طیف های دیگه مشاوره گرفتم.اقای لطفی که بخش حقوقی این وبلاگ رو در اختیار دارن یک حزب اللهی تقریبا تند رو هستند.ببینید ازادی بیان یعنی شما دیدگاهتو بدون ترس بیان کنی و به هر طیفی اجازه بدی نظراتشو بگه شما از لحضه ی اول هرچی ما گفتیم شما بسیار متشخص و محترم هستید گفتید با کلمات میرقصید و بعد سره سوتفاهم مذرت خواهی کردم گفتید ثبات فکری ندارید و تناقض بین حرفاتونه و حزب بادید والا من دیگه چیکار باید کنم برای احترام گذاشتن به مخالفام اما باز از سوی شما مواجه میشم با انتقادات تند و لحنی که ذره ای بوی صلح و اشتی نداره من یک قدم از شما ببینم 4تا قدم بیام سمتتون خانوم.
بی انصافی میکنی خانوم خادم الشهدا من بین اطرافیام مهربونی و بخشنده بودنم از خصوصیات من شمرده میشه.امسال بسیج محل شبونه اومده بود دره ستادم بنر روحانی رو پاره کرده بود ما صبح از دوربین ها اون گروه رو شناسایی کردیم که از بچه های بسیج مسجد روبه روی فروشگام بود باور کنید در عکس العمل رفتم بنر جلیلی و با هزینه خودم چاپ کردم تقدیمشون کردم گفتم اینم جواب عمل شما پای صندوق جوابتونو میدیم.همشون ماتو مبهوت مونده بودن.
خودستایی از خودم نیست عزیز جان متاسفانه سالهاست که سیاست مسموم ما بین مردم شکاف ایجاد کرده خیلی ها در داخل از این شکاف کاسبی می کنند و لذت میبرند من دلم نمی خواد خانوم خادم الشهدا مقابلم باشه می خوام کنارم باشه.نه تنها شما بلکه تمام مردمم.نمی خوام یه عده حماسه 25 خرداد سال 88 را افتخار بدونن یه عده هم 9 دی را حماسه بدونن این ننگ ماست نه افتخارات ما.مردمو بجون هم انداختن من نمی خوام اینجا شکاف و دو دستگی باشه.
سلام
ممنون از حضورتون..
در محفل مشتاقان، ای ماه؛ تجلی کن
کز درد فراق تو، افسرده شده جان ها
آن کس که گرفتار، انوار جمالت شد
باید ز فراغ تو، سر زد به بیابان ها

"یا صاحب الزمان (عج الله)"
سلام بزرگوار خیلی این عکس با معنا بود کلی حرف توش داشت . خب دیگه الان زمان عافیت طلبی برخی هاست اونا که فقط الان امنیت کشور رو می بینن و قدر نمیدونن این آقای محمدپور هم یکی از اوناست
سلام
جالب و مفهومی بود ممنون
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۲ تخریبچی جامانده
داشت رو زمین با انگشت چیزی می نوشت
رفتن جلو دیدن چندین متر صدها بار نوشته
حسیـــن......حسیـــن....حســـین......
طوریکه انگشتش زخم شده بود!
ازش پرسیدن:حاجی چکار میکنی ؟؟؟

گفت:

چون میسر نیست من را کام او ....... عشق بازی میکنم با نام او ......

"شهید پازوکی"
شادی روحش صلوات
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۰ خادم خانه همدلان
سلام جوونمرد
ممنون از حضورتون
جالب بود
موفق باشید
انشاالله بعدا با یه پیشنهاد میام
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۰ معبری به آسمان
عالی بود ولی کارکاتور اولی از نظر بنده حقیر بهتر بود
متن آهنگت بی نظیره

همه ی این طرح ها خوبه اگه بهشون عمل بشه!!
نوشتن و عمل نکردن جرمه !!!

با یه قطره چکون و یه بیل و یه گل آلودگی هوا تا 100 سال دیگه هم درس نمیشه!!!!!
اما جزاش این نبود!!

تا زمانی که حرفی زده نشده مشکلی نداره اما بعدش...



اما ..,دقیقا نمیدونم منظور اصلی تون چی بوده!؟
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۰ امید محمدپور
امید وارم اخرین نظرم را تایید کنی تا دیگران بدونن من بی خودی تندروی نکردم و از سر عصبانیت این نظرو ندادم.اگه به ازادی بیان احترام بزارید.بدرود
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۸ امید محمدپور
کامنت های من به شما هم در وبلاگم و هم در وبلاگ شما موجود هست که چقدر با ملایمت و با احترام با شما صحبت کردم .بارها اومدم وبلاگتون از شما دعوت به حضور در وبلاگم کردم جواب ندادید بعد هم که منت گذاشتید اومدید باز هم با احترام دست دوستی دراز کردم چون از قبل با هم یه کل کلی داشتیم که باعث شد مدتی به وبلاگ هم سر نزدیم.اومدید لطف کردید من هم استقبال کردم .گفتی نجفی فتنه گر گفتم باشه مدرکت چیه؟گفتید همه میدونن مدرک نمی خواد.گفتم این کاره شما تهمت زدنه.گفتید پای نامه ای در سال 88 را امضا کرده .من در پستی اومدم و اون نامه را برای عموم گذاشتم که هیچ امضایی نیست تنها یک اسم هست که نجفی اونو تکذیب کرده و گفته از اسمم سو استفاده شده.بعد کامنت زدم درباره تند رو ها اما شما به خودت گرفتی من هم در کامنتی از شما معذرت خواهی کردم گفتم سو تفاهم شده منظورم به شما نبوده که شما در جوابی عجیب منو متهم به تناقض گویی و ثبات نداشتن فکری کردی گفتم خانوم من تنها این وبلاگو نمی چرخونم بخاطر همین هست که تحلیل ها در موضوعات متفاوته.وقتی من از راهی استفاده میکنم که جذبت کنم و تو بی منطق مدام سعی در شکاف داری من هم مجبورم از شیوه دیگری برای برخورد با این روحیه تندخوی شما استفاده کنم.
مسئول این برخورد بنده با شما خود شما هستید.من شمارو دوست خودم و کنار خودم می دونستم نه مقابل و رو دروی خودم حالا اسرار به مخالفت با تمام دیدگاهام داری باشه حرفی نیست.وقت هردومون گرانبهاست بهتر صرف هم نکنیم.بدرود
واای آهنگ وبت...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۸ امید محمد پور(وبلاگ خبرچین)
خیلی ممنون خانومی که هویتش مشخص نیست و عجولانه قضاوت میکنی .
بارها گفتم این وبلاک تنهایی اداره نمیشه گروهی هست اقای لطفی فارغ التحصیل رشته حقوق .حاج اقا امینی.خانوم اذری و دوستان دیگه با گرایشات مختلف تو مسائل مختلف به من کمک می کنن برای همین تفاوت داره قضاوت ها و تحلیل ها.
اینکه عصبانی هستی شما و عده ای خاص برام قابل درک و فهم هست اما مورد احترام نیست چون از نظر شما مخالفین نظراتتون انسانهای فریب خورده و مفسد هستند برای خیلیا که هنوز تو بهت و شک انتخابات و گزینش وزرا هستند و بشدت دچار بیماری بی هویتی سیاسی و جناحی شدند و جریانی که حامی ان بودید به حاشیه رونده شده البته از نظر خودتون باید این چنین لجوجانه و با حرص با مانند منها که بخاطر حضور افراطیون در قدرت 8 سال عملا در حاشیه بودیم این برخورد کینه ای را داشته باشید.
من به دوستان دیگر هم گفتم اگر نمی پسندید وبلاگم را سر نزنید.شمایی که ذره ای منطق در شما نیست و جواب نظرات معدبانه من را این چنین با تند خویی جواب میدید و بی مدرک تهمت میزنید.شک نکن خوتو زیره سوال میبری خانوم نمی دونم کی.
ولی خانوم چون تو و امسال تو خط فکریمو نمی پسندی هرگز سکوت نمی کنم و به همین شیوه ادامه میدم
بسلامت...

پاسخ:
پاسخ: سلام
به چه جرمی اینقدر تند با من برخورد شد خودم موندم....
نمیدونم من کجا بی ادبی و بی احترامی کردم؟؟؟؟؟
شاید چون فقط نوشتم عقیده و فکرمو
بگذریم که این هم گذراست...

امیر المومنین علی (علیه السلام) :
خداوند دانا مردان نبرد را در فتنه اندازد و بدین وسیله جوهر جانشان را آزمایش کند تا بنگرد بردبار کیست و صبور کیست تا معلوم شود پرهیزکار و پاکدامن کدامند.تا بنده را در روز رستاخیز بر خدای حجت نباشد وکس در آن بازپرسی نیازموده قدم نگذارد.

همین...

یا علــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">