"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

من تو او...

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ق.ظ

من جنگیدم

تو تماشا کردی

او فرار کرد

                من توی کرخه شنا کردم

                              تو به استخر سرپوشیده رفتی

او با اسکی روی آب مزاحم خواب ماهیها شد

 

من با صدای آهنگران بزرگ شدم

تو در حمام از صدایت لذت بردی

او آخرین کاست های لس آنجلس را زمزمه میکرد

 

من عکس حسین خرازی را قاب گرفتم

تو عکس بچه گربه های ملوس را از از دکه روزنامه خریدی

او  پلی بوی  قدیمی خود را ورق زد

 

من شربت صلواتی خوردم

تو کوکا کولا سر کشیدی

او لیمو ترش را در گیلاس فشار داد

      من زخمی شدم

            تو نزدیک بود دلت بسوزد

                          او جای نیش پشه را خاراند

                                               من لباس بیمارستان پوشیدم

                                                   تو جلوی آینه پیراهن تازه ات را نگاه کردی

                                                        او به دنبال کتونی آمریکایی  بازار انقلاب را زیر پا گذاشت

من به اتاق عمل رفتم

تو به اتاق پذیرایی

او به اتاق بازرگانی رفت تا بتواند شیر خشک وارد کند

 

من شهید شدم

تو چرت بعدازظهرت را از دست دادی

او دمر روی تخت خواب افتاد و آروغ زد

من به اقیانوسی از نور افتادم

تو زیر نور چراغ به تماشای ویترین ایستادی

او مه شکن بنزش را در تونل کندوان روشن کرد

 

                                             من هنوز یک  آرزوی بزرگ هستم

                                                                        تو...

                                                                                     او...

 

من و تو کجا هستیم؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۱
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۵)

سلام و رحمت خدا
خداقوت
تشکر از حضور و لطف شما.

آن ها کجا بودند و به چه می اندیشیدند و ما کجاییم و به چه می اندیشیم..
خدا هدایت و عاقبت به خیرمان کند.

التماس دعا..
یازهرا سلام الله علیها

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سپاس....
شعر زیبایی است...

موفق باشید
سلام
مطالب فوق کاملا واقعیه خیلی خوشم آمد
به ما هم سر بزنید...
شهادت نصیبتون
علی مدد
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۴۱ سید عباس موسوی
با سلام و عرض ادب مطالب زیباتون رو خوندم امیدوارم که موفق و موید باشیدو همیشه به انتشار اینگونه مطالب زیبا و ارزشی بپردازید.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۷ امید محمدپور(وبلاگ خبرچین)
پاسخ: من حق دفاع رو به خوده ایشون واگذار میکنم البته حرف زیاد برا گفتن و دفاع دارم اما هرکس باید جای خودش صحبت کنه.
متاسفانه قانع نشدم.اینجوری اگه قرار باشه بدونه مدرک هرکس با ابرو و شرف هرکس بازی کنه و تهمت بزنه سنگ رو سنگ بند نمیشه و با عرایض دینی ما هم همخون نیست همگی باید یه روزی جواب گوی گفتار و رفتارمون در باشیم اگر به قیامت اتقاد داریم.
بیشک سندی وجود نداره به جز تهمت هایی که به ایشان زده شد توسط یک گروه کوچک و خاص که طبق برنامه و لابیگری پیش رفتن.شما خانوم بسیار باشخصیت و با کمالاتی هستی اره یک مقدار تند بودید به حمدالله ملایم تر شدید و هم منطقی تر حالا هم از شما میخوام که با یک عده تندرو همسو نشید چه تندرو های چپی چه راستی.زمانی که انسان با استدلال و سند سخن میگه بسیار محبوب تر میشه و هم رضایت شخصیش بیشتر میره انصافا مدرکی وجود نداره.اگر بود شک نکنید خودم برای نمایش میزاشتم.از مصاحبه با شما لذت بردم خانوم و دیدگام نسبت به شما بسیار تعقییر کرد و خرسند شدم از این به بعد بیشتر خدمت شریف میرسم.سپاسگذارم.بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">