"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

وهمچنان ادامه دارد...

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

می‏گفت:

مشت و درفش را چه تناسب؟
قلب و گلوله را چه رفاقت؟
فریاد در مقابل رگبار؟
اندیشه در برابر نیزه؟
گفتم: نیروی انقلابی ایمان
اعجاز می‏کند.
فریاد، اگر ز قلب برآید
دشمن‏ترین حریف تو را هم
در جبهه‏ات رفیق و هم آواز می‏کند.
باریکه‏های آب،
تا جلگه‏های تشنه و محتاج،
حتی ز قلب سنگ، رهی باز می‏کند.
زور و فشار و قدرت و تحمیل
در عرصه اراده مردم
مغلوب می‏شود.
امیدوار باش،
از قطره قطره قطره خون‏های گرمِ شهیدان
صدها نهال تازه پربار
گل‏بوته ‏های شور و شهامت  روییده است و باز بروید.

و همچنان ایستاده ایم به پاس خونتان...

و

نگاهی خواهیم و شفاعتی...

هفته دفاع مقدس گرامی باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۰
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۵۱)

سلام

شهدا شرمنده ایم

در صورت تمایل تبادل لینک
سلام
وب خوبی دارید
موفق باشید
سلام عزیزمممم
بلاخره بهت سر زدم
وبلاگ خیلی خوبی داری
واقعا همین طور, ایمان قلبی معجزه میکنه!
سلام
ممنون از حضورتون

یا زهرا
ایمان امیر المومنین و مقام شهودی او را نمی توان درک کرد. همین مقدار بس است که بگوییم: عمر هنگام مرگ ،شش نفر را حاضر نمود و برای هر کدام عیبی یاد اور شد اما راجع به امیر المومنین علیه السلام گفت:

" یا علـــــی لو ورن ایمانک بایمان اهل السموات و الارض لیزید ایمانک ایمانهم."

ای علی اگر ایمان همه خلایق را با ایمان تو مقایسه نماییم ایمان تو بر ایمان انها برتری دارد.
علی علی علی علی علی علی علی علی
السلام علیک یا علی بن ابی طالب
حامیان ولایت علی بن ابی طالب(ع)
تشککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککر
علوی استدلالی
با سلام
بلاگ ستاره های آسمانی با جمله ای بسیار زیبا از شهید چمران به روز گردید
التماس دعا
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۹ جنــ زن ــــــگ
سلام
خدا قوت
زیبا بود
اگر مایل به تبادل لینک هستید در بخش نظرات اطلاع دهید تا شرمنده نشم
خوشحال میشم برای هر چه بهتر شدن وبلاگ نظرتون رو بگید یا علی
یا زهرا
سلام آپم با دو موضوع قشنگ

کلنا عباسک یا زینب

حتما بازدید کنید وبا نظراتتون ما را دلگرم کنین
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۸:۲۸ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
سلام عزیز با شخصیت خوب بد زشت هفته بروزم.
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۲ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
سلام ابجی ممنون از حضورت.راستی میشداغ یعنی چی؟
سلام،با "بکش زیرش" به روزم(پستی که زیاد از جنس وبلاگ من نیست!)
امام علی (ع) در پاسخ به شخصی که سؤال کرد : "چگونه انسان خود را مورد محاسبه و بازجویی قرار دهد ؟" فرمودند :
هنگامیکه صبح را به شب رسانیدی به خودت مراجعه کن و خطاب به نفس کرده و بگو :
ای نفس روزی که گذشت بر نمی گردد و خداوند از تو سؤال خواهد کرد که چگونه آن را گذراندی ؟؟؟
اگر دید همه کارهایش خوب بوده ، سپاس و ستایش پروردگار نماید که او را به انجام آنها موفق نموده است .
و اگر در پرونده عملش نافرمانی و خطا و تقصیر مشاهده کرد از خداوند طلب مغفرت کند و تصمیم بگیرد دوباره گناهان را مرتکب نشود و این گناه را با تکرار صلوات و عرضه کردن ولایت ( امیرالمؤمنین ) بر نفس و پذیرش آن و اظهار لعن و نفرت از دشمنان ایشان که حقش را غصب کرده و او را از مقامش محروم نمودند ، از صفحه اعمالش پاک کند .
هنگامیکه چنین کرد خداوند تبارک و تعالی می فرماید :
با ولایتی که نسبت به اولیای من داری و برائتی که از دشمنان من اظهار نمودی در حساب تو نسبت به گناهانت سخت گیری نخواهم کرد
القطره . ج 1 . ص 100
التماس دعا
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۸ تا بی نهایت...
سلام.به روزهستم و درخدمت شما...
۰۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۸ هفت تیرکش
امام سجاد(ع):
گناهانى که باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم کردن شخص از روى آگاهى، تجاوز به حقوق مردم، و دست انداختن و مسخره کردن آنان.

سلام آپم و منتظرت
یاعلی
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۴ در انتظار یار
سلام دوست عزیز

خسته نباشید . خدا قوت

در وبلاگ " در انتظار یار " مطلبی با عنوان " حسادت ؛ عامل اصلی ولایت گریزی و ولایت ستیزی "
نوشته شده است ، که از شما خواهشمندم که حتما از این مطلب دیدن و نظراتتون رو قرار بدید .

شاید تا به حال به رابطه " حسادت " و " ولایت گریزی و ولایت ستیزی " توجه نکرده باشید . لذا برای دیدن این مطلب به آدرس زیر بروید .

این مطلب شامل : صحبت های ابوجهل درباره بعثت پیامبر (ص) ، نامه امیرالمومنین علی (ع) درباره معاویه ، دلیل کشتن امام حسین (ع) از زبان مبارک ایشان و . . . می باشد .

این مطلب رو از دست ندید .

آدرس مطلب : http://torkaman.blogsky.com

منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۰ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
خدای من بالای سره هممون شاهده که هرگز کامنت و نظر کسیرو پاک نکردم احتمالا اشتباه فرستادید.اگر دوباره بفرستید بی شک تایید میشه خانوم.
در هر صورت هر جوری قضاوت کنم از طرف یکی از گروه ها من بی انصاف نام میگیرم.اما حرف من همیشه یکی هست 4 ساله این روال را دارم.تنها نظرات منتظر را 8 تا پاک کردم زیرا ایشون 8تا از کامنتامو پاک کردند من هم مقابل به مثل کردم.وگرنه من نظرات کسی رو پاک نمی کنم خواهر عزیز
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۴ www.basij153.blog.com
سلام خسته نباشید خدا قوت
شما با افتخار لینک شدیید منتظر تبادل لینک شما هم هستیم
سلام
با مرور خاطرات کودکی به روزم
یا علی
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۶:۱۲ خادمین شهدای نکو آباد
با عرض سلام وبلاگ شهدای محله نکوآباد راه اندازی شد
از شما دعوت میکنم به وبلاگ ما بیایید . نظرات وپیشنهاد های خود را بدهید.

در صورت تبادل لینک ما را با نام شهدای محله نکوآباد لینک کنید وکد لوگو ما را در وبلاگ خود قرار دهید و اطلاع دهید با چه نامی شما را لینک کنیم.

کد لوگو:



منتظر حضور شما هستیم
خدانگهدار
سلام،با "سوالاتی از سر بی سوادی" به روزم
امام حسن محتبی(ع): اهل مسجد، زائران و دیدار کنندگان خدایند و بر دیدار شونده است که بر دیدارکننده اش هدیه بدهد.
-----------------------------------
با پست جدیدی به روزم
منتظر نظرات خوبتون هستم
یاعلی
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۴ در انتظار یار
عشقی که موجب هدایت شهدا شد . . . ؟!



شاید این روزا که فضای شهر و صداوسیما کمی آدم رو به یاد شهدا و دفاع مقدس میندازه ، واسه خیلی ها سوال بشه که چه عاملی موجب رفتن شهدا به جبهه ها و ازخودگذشتگیِ اونا شده ؟! وقتی یه سری از خاطرات و وصیت نامه های این عزیزان رو نگاه می کنیم ، متعجب میشم که واقعاً چه انگیزه ای داشتن که تونستن از تمام دلبستگی ها و لذاتشون دست بردارن و برای شهید شدن از هم سبقت بگیرن . عوامل زیادی باعث این روحیه ی زیبا و رنگین کمانی میشه ولی اصلی ترینشون چیزی نیست جز ولایت . یعنی هیچ چیزی غیر از ولایت ( در اینجا : ولایت فقیه ) نمی تونه آدم رو به این درجه برسونه . به خاطر همین برخی ها که جبهه رو درک نکردن ، این روحیه رو افسانه و داستانی بیش نمی دونن و یا گاهی هم توجیه هایِ اشتباهی برای آن میارن . برای جا افتادن این مطلب کلیپ زیر رو ببینید : . . . .

برای دیدن این کلیپ از شهید همت و باقی متن به آدرس زیر بروید :
http://torkaman.blogsky.com
منتظر نظرات شما عزیزان هستم . فعلا یا مهدی
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۶ www.basij153.blog.com
سلام سایت خوبو عالی داری خدا قوت
ب ماهم سر بزن نظر یادت نره
باشد که ما نیز روزی جاذبه ِ خاک بشکنیم و
پر به آسمان ِ لا یتناهی ِ او بکشیم .
سلام
منم نظر خودمو گفتم اعتراضی به صحبتتون نکردم
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۲ خادم و سحر
سلام من مشتاقم که با هم تبادل لینک کنیم شما چه طور ؟
من دو وب دارم یکی یکتای هستی بخش که آدرسش sahar5240.blogfa.com
و دیگری معبری به آسمان و آدرسش khadam5240.blogfa.com
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ در انتظار یار
سلام دوست عزیز
به مناسبت هفته دفاع مقدس مطلبی با عنوان " اگه دین نداریم ، لااقل . . . . " نوشتم که در انتهای این مطلب می تونید دکلمه شعر بسیار زیبای دوتا بچه بسیجی که منتخبی از سروده های شاعر آسمانی ، زنده یاد ابوالفضل سپهر با صدای وحید جلیل وند هست رو دانلود کنید .
منتظر شما هستم . حتما از این مطلب استفاده کنید . شهیدان زنده اند ........... یا مهدی
آدرس مطلب : http://torkaman.blogsky.com
این مطلب رو از دست ندید
در سینه‌ام دوباره غمی جان گرفته است
«امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است»
تا لحظه‌ای پیش دلم گور سرد بود
اینک به یمن یاد شما جان گرفته است

سلام دوست عزیز
هفته دفاع مقدس گرامی باد...
و دفاع همچنان باقیست... ایستاده ایم تا آخرین نفس...
بروزم... خوشحال میشم تشریف بیارید
یا علــــی
سلام
دعا کنید همیشه پیرو راهشان باشیم
یا علی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۳ تا بی نهایت
سلام علیکم اپ هستم قدم رنجه بفرمایید.
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۴ تا بی نهایت
سلام علیکم اپ هستم قدم رنجه بفرمایید
سلام..
شمام خسته نباشید
آنان رفتند ولی ادامه دارند هنوز...
یا حق....
خوشا آنان که با عـــزت ز گیتی
بساط خــویش برچیــدند و رفتند

ز کالاهـــای این آشفـــته بـــازار
شهادت را پسندیدند و رفتند . . .

آپم
تحریممان کنید لب تشنه جان می دهیم ولی سازش نمیکنیم
اگر عرصه را بر ما تنگ کنند واقعه عاشورا را تکرار می کنیم
باسلام
با مطلبی در مورد رابطه دین و سیاست(معضل همیشگی برخی دوستان) از منظر آیات قران به روزیم
والعاقبه للمتقین
خدایا، می‌خواهم همچون شمعی بسوزم تا آتش این انقلاب خاموش نشود.

"فرازی از وصیت‌نامه شهید سعیدرضا مرادی"

***
ممنون
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۹ زهرا رستـــگار
♥ بـاز پایـیز اسـت، انـدکی از مــهر پیـداسـت،
حتـی در ایـن دوران بی مـهری بـاز هـم پایــیز زیبــاسـت!
مــهرتــــ قشنـگ ٬ پایــیزتــــ مبـارک!!
آماده می‌شدند توی سنگر بخوابند. یکی‌شان گفت: «برادر برای نماز شب بلند شدی، نمی‌خواد ما رو دعا کنی. فقط دست و پامونو لگد نکن.» و او جواب داد: «کی من؟ من اگر بلند بشم، فقط برای آب خوردنه.»


یک نفر سرش را از زیر پتو درآورد و گفت: «دوستان توجه کنند، ایشون نماز شب هم آب می‌کشیده ما خبر نداشتیم.» وهمه خندیدند.

***

سلام
ای کاش ما هم میشد بیایم سر مزار شهیدخرازی...
هفته دفاع مقدس مبارک...
التماس دعا
سلام الیکم
بله قبول دارم درست می فرمایید اما آداب داره نه اینکه هر کی رو دیدی بخوای امر به معروفش کنی تو کتاب دینی امر به معروف و نهی از منکرو بین دو دوس نوشته بود که باید چطوری رفتار کنی فکر کنم فصل 16 سال دوم دبیرستان بود
من کسیو که بار اول دیدم امر به خیرش نمیکنم تو این کارو می کنی؟
اگه یکم اختیارو قبول داشته باشیم که انسان مختار، اینقد جابرانه رفتار نمی کنیم
سلام علیکم.
با توجه به وبلاگ ارزشی شما اگر شما هم مایل باشید با سایت خبری ما تبادل لینک داشته باشیم.
www.ahvaznovin.ir
با سلام خدمت شما همسنگر گرامی،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس
با نظر سنجی "انتظار شهدا از ما چیست؟" به روزم و منتظر حضور شما، امیدوارم با همفکری شما به نتایج خوبی در رابطه با انتظار شهدا برسیم.
یا علی
مطالب وبلاگ شماخیلی جالبه خوشحال میشم بانظرتون وبلاک مرا منور کنید
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۴۶ جا مانده از غافله شهدا
نویسنده محترم وبلاگ جذاب شمارو لینک کردم.از بازدیدتون هم ممنونم.
خدایا ما رو شرمنده شهداء نکن
سلام همسنگر
هفته دفاع مقدس گرامی باد
با « فرزندان خمینی » به روزم و منتظر نظرات زیبا و ارزشمند شما
التماس دعا
یاعلی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۰۰ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
خب خالاصه ما متوجه شدیم ابجیمون کجایی بچه اصفهونست
دیدی تحلیلم در مورد خانوم راستگو رو نخونده بودی دختر
اونجا در مورد اقای جدیدی هم توضیح دادم اقای عباس جدیدی ان زمان در انتخابات شورا در لیست اباد گران بود و به خاطر اینکه روزی قهرمان ملی بود و مدال اور المپیک بود فردی شناخته شده بود مثل اقای رضا زاده اقای ساعی وقتی هم انتخاب شد به اسم اصولگرایی انتخاب نشد صرفا بخاطر اینکه قهرمان ملی بود و تو حزب ابادگران بود رای اورد اما وقتی وارد شهرداری شدند تو لیست اصولگرایان بود اما در هنگام رای گیری خودش اعلام کرد من به اقای هاشمی رای می دم خب چون به اسم اصول گرایی انتخاب نشده بود و دینی به گردنش نبود کسی هم نتونست اظهار نظر کنه اما خانوم راستگو فردی ناشناخته بود و خیلی ها هم که امروز از او حمایت می کنند هنوز نمی دونند پیشینه ایشون چی بوده و چیکاره بوده اما به اسم اصلاحات انتخاب شد و از مردم رای دریافت کرد.من مادرم تهران بیشتر اوقات تهرانم مخصوصا روزهای مهم سیاسی مردم بخاطر اصلاح طلب بودن به خانوم راستگو رای می دادند این شد که اصلاحات ادعای مالکیت روی رای این خانوم داشت.
بخیال تموم شده و این خانوم هم امروز اصولگراست و ارزوی موفقیت برا ایشون و حامیانشون دارم
بقول ما شمالیا اهان بره
سلام همسنگر
دفاع همچنان باقی ست.

به روزم
گرامی باد هفته ی دفاع غیورمردانمان از خاک و شرف ایران خدایی مان...
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۰ در انتظار یار
سلام علیکم
خسته نباشید . خدا قوت
خواهش می کنم . خیلی به حقیر لطف دارید . ای کاش همین طور که شما می فرمایید ، بود و نا ب درد آقا می خوردیم .
مطالبتون رو دیدم . خیلی خوب بود. خدا خیرتون بده . بازم به ما سر بزنید . منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
به نام تک تکیه گاه عالم؛
سلام علیکم؛
جالب بود...خدا خیرتون بده.
بر شما عاشق شهداء هم گرامی باد....التماس دعای شهادتـــــ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">