"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

سپاس...

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

سپاس

بنده به عنوان یکی از طرفداران و دوستدار حجاب و عفاف اسلامی از رئیس جمهور منتخب جناب  روحانی بخاطر دستوری که جهت رسیدگی و قانون دهی به وضع حجاب و عفاف در کشور دادند تشکر میکنم.

راستش وقتی این خبر رو شنیدم یاد حرف هایی که ایشون در زمان تبلیغات شون درمورد حجاب و عفاف و اینکه  عفاف با حجاب هیچ تعاملی ندارد واین دو را عین هم ندانیم افتادم یادمه اون موقع خیلی رنجیدم والبته متعجب شدم از اینکه کسی در کسوت یک روحانی و مبلغ دین بیان کننده این عقاید بوده...تا امروز هیچ امیدی به بهتر شدن وضع حجاب تا چهار سال آینده نداشتم بلکه منتظر وضیعتی بدتر از این بودم. ولی حالا باشنیدن این خبر خوشحال شدم وامیدوار...امید به اینکه تحقق پیدا کنه این وعده...و انشاالله به مرحله عمل هم برسه نه صرف حرف...

اما یه حرفی هم با اجرا کنندگان این قانون یعنی مسولین نیرو انتظامی و ارشاد دارم. بنده به عنوان طرفدار و دوستدار عفاف و حجاب از همه مجریان این قانون  مصرانه خواستارم حرکتی نکنند که دین زدگی و بیزاری از حجاب بیشتر از پیش در جامعه گسترش پیدا کنه...بارها شاهد برخورد ناشایست این عزیزان با بدحجابان بودم ورنج کشیدم، برخوردهایی که جز له کردن غرور و شخصیت یک انسان و بیزاری بیشتر و بیشتر از حجاب نتیجه دیگری نداشته و ندارد

 

خداوند انسان رو عزیز آفریده انسانی که سجده بر او از واجبات خدا شد 

             و هیچ کس حق بی حرمتی به  این عزت رو نداره...     

                                   

به نظر من نداشتن حجاب متعارف اسلامی ناشی از یک فقر بزرگ در وجود هر فرد میشه که این فقر باید به همت بزرگان برطرف بشه فقری که متاسفانه بخش بزرگیش رو همین بزرگان ما به تفکر وعقیده افراد جامعه تزریق میکنند نمونه ش چرا در همه سریال ها و فیلم های ما باید اون زن بیچاره و مظلوم فلک زده چادری باشه ولی اون خانوم پولداره شیک و باکلاس وبی حجاب

 چرا در دفتر فلان مدیر یا فلان آقا  منشی باید یه عروسک خوشگل و خوش آب ورنگ باشه که ارائه خدمت میکنه چرا نباید یه خانم محجبه چادری با رویی باز و گشاده حضور داشته باشه و نمونه های دیگه که الان مجال گفتنش نیست

مشکل ما اینه که حجاب رو در جامعه بد نشون دادند همیشه از حجاب خانمی چادری رو دیدیم که اخمالو و عبوس بوده وفقط یه دماغ ازش معلوم بوده این خودش یعنی القای حجاب زدگی...هیچ وقت حجاب و قشنگی هاش وآرامش وجودی یک محجبه رو برای مردم مون اونطور که هست به جز در چند همایش و مقاله نشون ندادند...

همین...

 

حالا شما موافقی یا مخالف؟؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۷
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۴۵)

من شدیدا باهات موافقم
خب این کاری که میگید که داره میشه فیلنامه نویسان به قول شما ارزشی فیلنامه می نویسند و دولت هم حداقل توی هشت سال گذشته بودجه ی خوبی به این افراد داده والبته تاثیری هم روی مردم نذاشته چون اکثرش رو اصلا ندیدند چون کیفیت لازم رو نداشتن
حق با شماست یکی باید بسم الله رو بگه ولی خب چه جوریش هم مهمه
راستش من باز هم پاسخ سوالم رو نگرفتم شما گفتید یکی از راه حل هاتون اینه که در فیلم ها از خانوم های باحجاب چهره ی موجهی نشون داده بشه خب من سوالم اینه که مسئولین فرهنگی این موضوع رو چطور باید با فیلمساز مطرح کنند؟ بخش نامه کنند؟ اگه جور دیگه ای ساختن فیلمشونو اکران نکنند؟ یا راه دیگه ای در نظرتون هست؟
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۳ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
خدمت شما عرض کنم که متاسفانه شما کامل مطالبمو نمی خونی من در تحلیل عرض کردم باید در مذاکره و بازی برد برد قدم برداریم یعنی فقط منافع خودمونو در نظر بگیریم.
در زمان اصلاحات پرونده هسته ای زیره نظر رهبری اداره می شد و اقای روحانی خلاف نظر رهبری کاری نکردند اما امسال موفق شدند نظر مثبت رهبری را مبنی بر در اختیار گرفتن کامل پرونده رهبری دریافت کنند و امید وارم این سنت مرگ بر امریکا و کینه ورزی طرفین حل شود زیرا مردم ما زیره فشار بی امان اقتصادی و کاغذ پاره خوندن قطع نامه مدیرت افتضاع گذشته در دیپلماسی گذشته بوده.فلا که خبر گذاری سی ان ان و ان بی سی سره مصاحبه با روحانی بجون هم افتادن که کدوم زودتر مصاحبه کنه که ان بی سی موفق بود
ممنون که تشریف آوردید .میخواستم ادرس اون وبمو بذارم اشتباهی ادرس این وب خاطراتو گذاشتم .
اینم ادرس اون وب دوست داشتید سر بزنیدnajafblog.ir
بازم تشکر بابت حضورتون.
یا حق
سلام
ممنون از حضور سبزتان در پاسخ شما باید اضافه کنم که
بزرگترین نقاط قوت ما می تواند بزرگترین نقطه ضربه پذیری نیز باشد
هرچه کوهنوردی به اوج نزدیک شده سقوطش سنگین تر است
هیچ وقت نباید دشمن را دست کم گرفت هر چقدر ما قوی و دشمن ضعیف شده باشد.
جام زهر که سهل است سقوط هم امکان دارد همیشه و همیشه و همیشه و در هر شرایط.
یک لحظه غرور و غفلت برای شیطان ها کافی است. خود شیطان هم بخاطر همین غرور و غفلت ملعون ابدی شد.
یا علی
سلام؛
بله منظورم همین برداشت های عرفی و فیلمی بود... .

من به صورت کلی هرحرکتی رو که مطابق و در ضمن چهارچوب اسلام و شرع باشه رو قبول دارم و اون رو موجب پیشرفت میدونم و براش هم مثال و دلیل دارم.
بازم ممنون...خدا خیرتون بده.

ممنون.
شما هم با افتخار لینک شدید.

یا مولا علی مدد.
با سلام.
وبلاگ ستاره های آسمانی با پست دفاع مقدس به روز گردید..منتظر حضور گرم شما هستیم.
التماس دعا!!
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۰ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
پاسخ:]

بسیار خوب و جامع
فقط در مورد سینما گران دیدار از خانوم نسرین ستوده که وکیل بودند یک حرکت انسانی محصوب میشه و سیاسی نیست البته در این کشور از هنر هم انتقاد کنی یعنی سیاسی هستی یعنی کلا اعتراض یعنی سیاسی بودند.
کمی نظرات خودتونو و من در اوایل را نگاه کنید متوجه میشید که بجای توهین به هم و عدم احترام به دیدگاهمون تقریبا به این نتیجه رسیدیم که هدف هامون تعقییر نمی کنه اما می تونیم بشدت به هم احترام بذاریم خدا نکنه شما هدف و ارمانت تعقییر کنه مثل خانوم راستگو.
نه عزیز استفاده کردم طولانی بودنشم خیلی خوبه ممنون موفقیت برای خودت و وبلاگت امید وارم این تبادلات نظر در راستای احترام به کرامت یکدیگر ادامه پیدا کنه
سلام
خیلی خوشحالم که اومدم و این پست و خوندم
مثل همیشه عمیقانه به جامعه نگاه می کنین
و
بیان درد خیلی ها رو عنوان می کنین
قلمتون همیشه پرتوان
به خدا میسپارمتون
بدرود
پس شما معتقد به کار فرهنگی و رسانه ای هستید این خیلی خوبه ولی حتما قبول دارید که اینجور کارها زمان بر هست و نمیشه زود نتیجش رو دید توی جامعه
موضوع دوم اینه که راه حل شما برای این که نویسنده ها و کارگردان ها نگاهشون به خانوم های با حجاب عوض بشه چیه؟
جالب بود مطالب.خداقوت
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۲ معـــــبــــری بــــه آســــمان
سلام
بنای کعبه چرا مکعبی است؟
و وصییت نامه شهید در پست ثابت
بروزیم
منتظر نظرات شما عزیزان هستیم
شهید دکتر بهشتی:
جمهوری اسلامی ما،مادامی که موفق به ایجاد عدل اقتصادی و عدل ساسی و اجتماعی نشود،این بعد از رسالت انبیاء را تحقق نداده است.
ما تا به جایی نرسیم که در جامعه ضعیفی زیر فشار قوی قرار نگیرد و اگر خدای نکرده قرار گرفت،به سرعت از زیر فشار او رهانیده شود،جامعه مان،جامعه اسلامی نشده است!!
سلام
باید اعتراف کنم که دلنشین تر از همه ی نوشته های با این موضوع بود ولی من باز هم نفهمیدم که راه حلی که در نظر شماست برای این مشکل فرهنگی چیه؟
سلام با افتخار لینک شدید
سلام
من موافقم من خودم چادر رو انتخاب کردم به عنوان حجاب
ولی از برخورد بد بعضی ها ناراحت میشم نهی از منکر هم روش مخصوص خودش رو داره و نیاز به اگاهی سازی و فرهنگ سازی داره
این اصلا منطقی تیست یکی بخواد با القاب بد و یا نه اصلا با تذکر یکی رو با حجاب کنه چون این امکان وجود نداره
اگه وجود داشت تو این مدت حجاب باید بهتر میشد نه بدتر

منم موافقم که حجاب رو باید زیبا جلوه داد من خودم در مورد این موضوع خیلی تلاش میکنم
باید زیبایی ها و فواید حجاب رو گفت تا مردم اگاه بشن
و همچنین زشتی و بدهای بی حجابی رو

ممنون
یا علی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۴۹ سیدحسن نبی زاده
سلام
با مطالب جدید بروزم حتما تشریف بیارید یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۴۱ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
سلام از شما دعوت می کنم برای نظر دادن درباره شخصیت خوب بد زشت هفته تشریف بیارید و نظر بدبد.ممنون
درضمن تبریک خدمت شما که به عنوان وبلاگ برتر هفته انتخاب شدید بخاطر خوشرفتاری و خویشتن داری و تبریک به ادبتون.
تنها کاری بود که از دستم به عنوان تشکر و قدردانی از شما بر میومد
خلاصه اینکه
مردان با غیرت ؛ زنان با حجاب دارند...
کاری به روحانی و امثال هم نداره...
شهدا و دلسوزان نظام از مسئولین حرف نمیخوان؛عمل میخوان
سلام بزرگوار . ممنونم از لطف و حضورتان
موفق باشید
التماس دعا...
آبجی کجاش خلافه
من دغدشو دارم چون تو این جامعه باید همسرمو انتخاب کنم ولی رفع این هنجار با هشدار من درست نمیشه یا حداقل الان درست نمیشه سعی میکنم خودم رو جدا کنم
امیدوارم متوجه عرایض بنده شده باشین
منو تو قبر دیگری نمیزارن و غیر از این من خودمو اونقد مسلمون نمیدونم که بخوام سنگ محکی برای مسلمون و غیر مسلمون بودن کسی باشم
منم شما رو لینک کردم دوس دارم بحثامون ادامه داشته باشه
سلام،با دو سخن زیبا از امام خامنه ای به روزم.
سلام
وبلاگ خوبی داری حرفاتو تقریبا قبول دارم
اما من اینقد بسیجی نیستم یا بهتره بگم مذهبی من دلم خنک نمیشه که حال کسی گرفته شه من دختر بد حجاب دیدم سرمو میچرخونم و به فکر ارشادش نیستم چون وظیفه من نیست
صحبتام با نویسنده وبلاگ نیست با کسایی که این نظرارو گذاشته
موفق باشین
سلام
بله من هم با این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوار
ایشالا ایشون تو عمل موفق باشند
چون می دونید که
به عمل کار برآید به سخندانی نیست
من که تا به این جای کار آقای روحانی رو یک سخنران و سیاستمدار فوق العاده خبره و عالی دیدم ولاغیر
درمورد گشت ارشاد و صداو سیما و ... هم شما دقیقاً درست بیان فرمودید
متأسفانه امروزه می بینیم کار برای دختر و پسر بدحجاب و بزک کرده به راحتی پیدا میشه اما برای دختر و پسر موقر و مؤدب و با حجاب به سختی
آقای روحانی باید در عمل وارد شده و این چیزها رو درست کنن
ان شاءالله که درست میشه
در آخر بازهم ممنون، خیلی خوب بود
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۳۸ مریم (انشرلی با موهای طلایی!!!)
سلام...

واقعا من که یک دختر با حجاب هستم دارم از بی حجابی ها و از تحقیر شدن ها رنج میبرم...واقعا نمیدونم این وضع قراره تا کی ادامه پیدا کنه....فقط ازین میترسم که همرنگ این جماعت بشم مثل خیلی ها که میشناسم که واقعا نتونستن توی این اوضاع حجابشون رو حفظ کنن...از خدا میخوام که به همه ی دختران محجبه ی این سرزمین که حقشون داره پایمال میشه صبر بده.....

از شما هم ممنون که بهم سر زدید...
با ارزوی موفقیت برای شما
سلاااااااااااااااااام............
اومدم با دست پر............
انقدر که همه وسایل ها از دستم ریخت!!!!!!!!!!
ممنونم که تو این ایام نبودم بهم سر زدید.............
بجای همه کسی هایی که التماس دعا گفتند تو بیت النور نماز خوندم و دعاگو همتتتتتتتوووووووووووووووون بودم...جدی جدی.......
هنوز پست جدید نزاشتم انشالله اخر شب....
اخر شب هستم....
و اگر نظر بزارید جواب میدم....
یازهراس
سلام ممنون از حضور و لطفتون . این مطلبتون بسیار زیبا بود و با همش هم کاملا موافقم البته میدونم از این رئیس جمهور آبی گرم نمیشه و محض خالی نبودن عریضه این حرفو زده . من نه آقای روحانی و نه کابینش رو و نه افکارشون هیچکدوم رو قبول ندارم . سایه امام خامنه ای بر سرمان مستدام باد . التماس دعا
سلام
به امید رعایت حجاب وعفاف بهتر در جامعه ایرانی.راستی اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.
تو سیاست که وارد میشی باید هوای همه رو داشته باشی
از روی سیاست..
از روی سیاست..
التماس دعا
سلام همسنگر
منم به نوبه خودم از رئیس جمهور محترم تشکر می کنم
البته امیدوارم این قول و دستورشون فرمایشی نباشه و واقعا پیگیری بشه
التماس دعا
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۷ گمنامامان ولایت
حواست باشد ای برادر وخواهر من
داریم درزمان وبین ادمایی زندگی میکنیم که
تصورشان ازآزادی این است
هرزگی مداست،بی آبرویی کلاس است
مستی دودتفریح است،رابطه بانامحرم روشن فکری است
گرگ بودن رمزموفقیت است،بی فرهنگی فرهنگ است
پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه رشدونبوغ است
وخدایا ممنون که نه باکلاسم نه روشنفکرونه.....
هرزگی مد است
*****************
بیایید دعوتین
ایشالا که درست بشه
سلام بزرگوار،،ممنون ازتون!!
بنده ولایت پذیر هستم و صحبت های امام خامنه ای بروی چشمم،،ولی بنده این دولت رو تا الان چیز مثبت و خوبی ازش ندیدم،،دوره 4ساله اول احمدی نژاد رو به یاد دارید؟خوب اومدن جلو که بتونند 4 سال بعدی هم باشن،،ولی دوره دومشون چی شد؟به حرفهای حضرت آقا گوش نکردن و خون به دل ایشون کردن،،امیدوارم این دوره همانند قبل و ریاست جمهوری قبل نباشه و دل رهبرمون را خوشحال کنن انشاءالله
التماس دعا
یا حق
به نام خدای بصیر
سلام علیکم؛
ممنون از حضور و دعوتتون.
خدا خیرتون بده.

بدبختی ما از وقتی شروع میشه که از مسیر دین داری خارج میشیم....موقعی ارزش ها تبدیل به ضدارزش میشن که جلوه حقیقی دین به ما نشون داده نشه.

هرحرکتی که میخواد صورت بگیره باید در چهارچوب دین باشه.... .

در برخی مثال ها با شما موافقم و در برخ مثال ها با ررعایت احترام و ادب مخالفم.

بازم ممنون....
انشاءالله که طلایه دار تعظیم شعائر الهی باشیم.

التماس دعای اخلاص+شهادتـــــــــــ.
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۲ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
من یه پسر هستم زیاد مهمونی رفتم زیاد مسافرت رفتم عضو خانه سینما و فیلمبردار کارهای سینمایی هستم و در سفارت ایتالیا درس خوندم جایی که استادامون با دامن کوتاه میومدن سر کلاس و دانشجوها هم ازاد پوش بودن به این نتیجه رسیدم که بانوان بد حجاب 2 دسته هستند کسانی که بیمار جنسی هستند و علاقه دارن اندامشونو برای خودنمایی به معرض نمایش بزارند و قصدشونم کاملا مشخص هست اما دسته دوم بخاطر مهم نبودن خیلی مسائل ازاد پوش هستند و بسیار هم باشخصیت و متین هستند و از نظر من دسته ی دوم مانند درختانی هستند که مورد افت قرار گرفتن که بشدت جامعه مقصر ان است یک مورد را بیان کردید سریال ها بله حالا سوال پیش می اید ایا درخت افت زده را برای افت زدایی از ریشه می زنند یا سمپاشی می کنند؟
دسته اول را جون به جون کنی بزرو پوشیه بهش بپوشونی کاره خودشو انجام می ده اما دسته دوم انسان های محترمی هستند و حضور گشت ارشاد از بدترین راه ها برای جلوگیری از ناهنجاری حجاب است که بشدت تاثیر سو داشته و همچنان دارد.
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۱ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
من کسیرو مسخره نکردم عین خبر خبر گذاری ایسنارو گذاشتم و یه حدیث از امام صادق ع گذاشتم شما با امام صادق ع مشکلی داری یا مسخره کردن از نظرت؟
در مورد این پست.
1.امیدوارم گشت ارشاد رو دوباره تو خیابونا نبینم بلکه به طور ریشه ای با نا هنجاری حجاب برخورد کنند.
2.تعجب می کنم شما که خودتو شیفته ی حجاب می دونی و ترویج حجاب را در نظر داری چرا از اون زن ایرانی ورزشکار سگانه را بازتاب ندادی؟!!!!!!
فقط یاد گرفتن بعضی ها که عکس 4 تا بانوی هموطن که از نظرشون بی حجاب هستند رو تصویرشونو بزارند با ابروشون بازی کنند بعد این جور اخبار را بازتاب نمی دن مثل خانومی که با حجاب 20 کیلومتر شنا کرد.نمی دونم چرا تو اینگونه مواقع فقط ناظر هستند
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۰۰ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام
ممنون از دعوتت...
------------------------
بنده سعی میکنم توی سیاست دخالتی نداشته باشم...
ولی موضوع حجاب جامعه ما باید از ریشه درست بشه...
باید از همون دبستان فرهنگ سازی و سرمایه گذاری بشه...
اگه یه درخت پربار و تنومند خواسته باشیم باید وقتی هنوز نهال کوچکی هستش مواظبش باشیم و درست پرورشش بدیم...
و نزاریم آفت اون رو از بین ببره...
وقتی که با آفت بزرگ شد و خودش تبدیل به آفت شد درست کردنش خیلی مشکله...
وقتی سوپراستار بچه ها از بچگی فرهنگ غرب میشه (باربی، سیندرلا و مابقی) که اسمشون رو بلد نیستم... وقتی از بچگی بی حجابی رو داریم تو وجودشون نهادینه میکنیم، چه توقعی در نوجوانی و جوانی از اونها داریم...
یه تفکر غلط دیگه هم هست که وقتی بحث بی حجابی میاد وسط، همه نگاه ها میره سمت خانمها در صورتی که بنظر من بی حجابی در آقایون هم کم نیست!!!؟؟؟
مگه بعضی از پوششها، مدلها که پسرها به کار میبرند بی حجابی نیست؟
-----------------------------------------------------------
به هر حال امیدوارم ایشون تو کارشون موفق باشند و حساب شده و بدون اعمال زور بتونند کاری برای حل این مشکل انجام بدند.
سلام دوست گرامی

موافقم
قلمتون پایدار.......
میگ این مستر روحانی هم بلده ها،میدونه کی چی بگه
حق با انسیه خانوم هست،حداقل دلمون یکم خنک شد
ایشالا که پشت این دستور بزرگ یه همت بزرگ هم باشه.
با حرف شما صدر صد موافق اما چشمم از آقای روحانی آب نمیخوره از طرفی هم اگه بشه چی میشه یاد بعد انتخابات افتادم که احمق های شهر آمدن بیرون وشعار لالا لای لای بسیجی خدانگهدار چادری خدا نگهدار سپاهی خدا نگهدار -حال همشون گرفته میشه
سام،جداااا این دستور دادن؟؟؟؟
من چون مریضم و این چند روز از دنیا سیاست عقب موندم الان جا خوردم چون دقیقا اون جمله ی زمان انتخابات که شما هم بهش اشاره کردین تو ذهنم بود!
خوب خدا رو شکر،الحمدالله،البته امیدوارم گشت زجرکش کردن و له کردن غرور راه نندازن!
از صدا و سیما و فیلم هاشم نگو که من الان عصبی میشم سرفه هام چندبرابر میشه میمونم رو دستت
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۷ تا بی نهایت...
امشب وقتی خبر رو از رسانه شنیدم جا خوردم.اصلا انتظارشو نداشتم.
به امید عاقبت بخیری همه ملت ایران.
التماس دعا
بنده خودم آنقدر از وضعیت حجاب در کشور رنجیده خاطرم که سختم میاد برم بیرون مگر اینکه کار ضروری داشته باشم
مسولین محترم همت کنید و این مفسده را از بین ببرید
با سلام
با حرف دلی خطاب به دبیر جدید شورای امنیت ملی همراه با دو مقدمه کوتاه در خدمت شما برزگواران هستیم
خودم که فکر می کنم به خوندنش می ارزه(برای نوشتنش خیلی وقت گذاشته ام تا هجو نباشه و وقت شما بزرگواران به هدر نرود)
منتظر دیدگاهتون هستیم

با شرکت در نظرسنجی وبلاگ هم بیشتر خوشحال مان کنید
والعاقبه للمتقین
سلام..بنده نه روحانی را قبول داشتم نه قبول خواهم داشت!!اصلا" کاری به کارش ندارم،،امیدی هم ندارم بتونه کاری برا حجاب و بدبختیا مردم بکنه!!
التماس دعا!!
هنوز جامعه مان اسلامی نشده،،پس نگوییم جامعه اسلامی،،با متنی از شهید بهشتی اثبات میکنم که جامعه مان اسلامی نیست!!
یا حق!!
سلام
به نظر من اگر زنی با حیا و عفت باشه حجابش هم درست میشه البته هر با حجابی با عفت ننیست
به یه عبارتی عفت حجاب میاره اما حجاب همیشه حیا همراهش نیست
عیدتان هم پساپس مبارک
دعوتید به دو خاطره از امام رئوف
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">