"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

عید آمد و عید آمد...

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ

سال 73 در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی مدتی بود که
شهید پیدا نمیشد
شب در حین دعا برادران متوسل به
امام رضا (ع)
شدند. فردا صبح در حین تفحص شهیدی بدست آمد بنام
سید موسوی حسینی
که یک آینه ای همراه آن شهید بزرگوار بود
که در آن نوشته شده بود:
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

                                                                                                (از خاطرات نیروی تفحص)

                

آقاجون یه نیم نگاه...

عیدتون مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۲۹)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۱ هیئت های مذهبی تبریز
با سلام خدمت شما دوست عزیزم
ممنون که به منم سر زدین و تنهام نگذاشتین
شما با افتخار لینک شدین و
انشا ا... در سایه امام زمان (عج) موفق باشین.
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس ار لطف تون
۲۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۴ همراه آسمانی
مـثلــث #کـربــلا ؛ سه ضلــع دارد :

◄ حســینـیان
◄ یـزیــدیـان
و
◄ بــی تــفــــاوت هــــــا . . .




نمی دانـی بــدان!

در ریخــتن خــون حســین ؛

【 بـی تـفـــاوت هــا 】 بیـش از یـزیــدیـان نقــش داشــتنـد!
سلام همسنگر وبلاگت مطالب خیلی خوبی داره همین طور ادامه بده راستی من یه وبلاگ به اسم اخرالزمان دارم که اخرالزمان رو به شکل تصویر توضیح داده خوش حال میشم با هم تبادل لینک کنیم www.313n.blogfa.com
یا مهدی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۹ گمنامامان ولایت
عید شماهم مبارک
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۸ گمنامامان ولایت
سلام ممنون که اومدین
وب زیبایی دارین
ما شما رولینک کردیم
سلام.ممنون از وبلاگ عالی تون.اگر دوست داشتید به ما هم سربزنید ودرنشریه ای که توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاسیس شده شرکت کنید ودلنوشته ومطالب خودتون رو برایمان بفرستید تابا نام خودتان چاپ شود اگر مایل بودیدبه ما اطلاع دهید.تشکر
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۷ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
کسی صحیت از تعقییر ارمانها نکرده.
این سخنه اقا هم تامل بر انگیزه مگه نه؟
رهبر انقلاب ضمن موافقت با حرکت های صحیح و منطقی در سیاستهای خارجی و داخلی افزودند:

((با مسئله ای که سالهای پیش نرمش قهرمانانه خواندم موافقم چرا که این حرکت در مواقعی بسیار خوب و لازم اس))
پاسخ:
پاسخ:
سلام
متاسفانه این کلمه نرمش قهرمانانه رو اونجور که باید تحلیل نشد توسط ماها و هرکسی داره یه جور تحلیلش میکنه

سخنان ایشون رو در سالهای قبل مطالعه کنید متوجه میشید
سلام،خاطره ی قشنگی بود.
عیدتون مبارک
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۸ سرباز گمنام
حسرت زیارت به دل شهید- نمی ماند بروزیم
سلام
سپاس فراوان از حضورتان در جشن تولد بنده و شادکردن دل این حقیر

میلاد غریب الغربا بر شما مبارک
یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله
والعاقبه للمتقین
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۱ مهدی دانلود
با عرض سلام و ادب و احترام.
میلاد با سعادت هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت را به شما تبریک و تهنیت عرض میکنم.
لطفا از سایت مهدی دانلود دیدن فرمایید. جهت تبادل لینک هوشمند با ما هم در لینک باکس سایت بیایید.
آدرس سایت : http://www.mahdidownload.ir
آدرس لینک باکس : http://link-mahdidownload.ir
منتظر حضور شما هستم. دست خدا به همراه شما.
سلام بر سلطان خراسان ؛
او که غبار قدمگاهش ، سرمه دیدگان ماست .
سلام
میلاد با سعادت مأوای دل شکستگان و تکیه گاه درماندگان ، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر دلداگان بارگاه و حریمش مبارک باد .
با « باز هوای حرمت آرزوست » به روزم و منتظر
التماس دعا
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۶ کبوتر حرم مرند
با نام رضا یه سینه ها گل بزنید
با اشک به بارگاه او پل بزنید
میلاد غریب طوس مبارک باد
با هدیه وییییییییییییییییژه درخمتتونم...
هر دلنوشته ای هر حرفی داشتید بگید انشالله....

منتظررررمممممم..............
یازهرا س
بروزم با تقدیم به شهیدان گمنام آینده وبلاگ نویسان ولایتی
یا رضا عیدتون مبارک -خوب منم لایق نیستم اما فقط آرزو کردم شما هم میتونی آرزو کنی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۳۴ من وبابای شهیدم
حرف هجران شده بسیار بهم ریخته ام
باز از دورى دلدار بهم ریخته ام
کاش اى کاش فقط نیمه نگاهى مى کرد
به منِ عاشقِ بیمار و بهم ریخته ام
به گمانم پسر فاطمه با من قهر است
نشدم لایق دیدار، بهم ریخته ام
کار دستم دهد این بارِ گناهانى که
روى هم گشته تلمبار، بهم ریخته ام
با همه بار گناهى که به گردن دارم
مثل حُر آمدم، این بار بهم ریخته ام
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۲۳ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
ممنون.هممون یه وقتایی تند روی می کنیم اما هر زمان که اصلاح شیم بازم با ارزش هست.من اگه بتونم با استدلال هام طرف مقابلمو قانع کنم لذت می برم اما اگرم موفق نشم سعی می کنم خویشتن داری کنم و به نظرش احترام بزارم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۰۶ تا بی نهایت...
سلام علیکم.ممنونم از تشریف فرماییتون.
عید میلاد برشما مبارک.التماس دعا.
سنگ صبور بی کسی من ، حبیب من

شمش الشموس وادی طوس ای غریب من

ای عشق من زیارت تو جای خودَ ولی

کی می شود زیارت جدت نصیب من
-------------------------------------------
میلاد آقا علی بن موسی الرضا(ع) مبارک
با پست جدیدی به روزم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۱۵ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
اینم نظر شخصی شماست دیگه قرار نیست نظراتمون شبیه به هم باشه چون شما یه استدلالی برای نظرات و ارمان هات داری منم یه دلیل و استدلال و اصلاحات هم یه استدلال و منطقی حالا قرار نیست چون یکی نظرش به دیگری نمی خوره یا هماهنگ نیست اون شخص یا گروه یا حزب بد یا ضد دین و مذهب و حاکمیت باشه.بالاخره اصلاحات هم مثل اصولگرایان مورد توجه ملت است و تو انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری هم که موفق بودند.حالا فارغ از اینکه خیلی ها میگن اصلاحات پیروز نشده که البته اونا تنها از حقیقت فرار می کنند.خانوم راستگو هم دیگه در موردش صحبت ندارم قضاوت را به مردم واگذار می کنیم زیرا همیشه هوشیارند اما من دیگه خانوم راستگو رو جزو اصول گرایان می دانم نه اصلاح طلب متن و تحلیل این پست نظر شخصیم بود که باید بیان میکردم .
از شما هم ممنونم خانوم خادم الشهدای نظر شما هم در جایگاه خودش محترم و مفید هست.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۴۱ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
خانوم این عکستو برداشتم ولادت امام رضا ع را تبریک می گم
خاک پای زائرات روی چشمم امام رضا
یه کاری کن اونی که میخوای بشم امام رضا
شمارو رها کنم کجا برم امام رضا...
خیلی عالی بود..
التماس دعا
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۳۶ من وبابای شهیدم
چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !
از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

من خوب می‌دانم بدم اما دوباره آمدم
خاکیِ راه مشهدم پس سر به راهم یا رضا !

به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !

وقت نظر بر گنبد و گلدسته‌های عرشیت
افتاده با عمامه‌ها از سر کلاهم یا رضا !

تو شرط مستی هستی و هستم ز نیشابوریان
در صحن جمهوری اگر «مشروطه‌خواه»م یا رضا !

مشروطه و مشروعه را دادم به دست عاقلان
در مجلس مستان تو با پادشاهم یا رضا !

یادم نمی‌آید یکی از دردهای بی حدم
شکر خدا پهلوی تو من روبراهم یا رضا !

از ماه زیباتر تویی، از نوح آقا تر تویی
با اینکه بدنامم ولی دادی پناهم یا رضا !

من در بهشتم پس قسم ساقی! به سقاخانه‌ات
حتما کشیده دست تو خط بر گناهم یا رضا !

پیش ضریحت پیشتر خیر دو عالم خواستم
عمریست من شرمنده‌ی آن اشتباهم یا رضا !

یا ضامن آهو! بگو صیاد آزادم کند
تا صحن آزادی شبی باشد پناهم یا رضا !

از آب سقا خانه‌ات یک جرعه نوشیدم ببین
«رَستم از این بیت و غزل» من مست مستم یا رضا !
سلام
ممنون... خاطره ی زیبایی بود...
میلاد با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) بر شما شیعه ی بزرگوار مبارک باد
در همین زمینه به روزم... خوشحال میشم تشریف بیارید
یا عالم آل محمد(ص)
سلاااام.

عید شماهم مبارک.
ایشالا بطلبن بریم پابوسشون.

لایق وصل توکخ من نیستم...
سلام..
مطلب آیا خداهمان شیطان است را در وبلاگم درج نمودم.
تشریف بیارید یک چایی اینترنتی مهمان ما باشید..
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۳ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
نه مشکلی نیست انتقادت.
البته منم حرف دارم.اتفاقا من خیلی تلاش کردم که بی طرف باشم اما رسانه های اصولگرا داره از اب گل الود ماهی گیری میکینه و سو استفاده.ترجیح می دم این بار طرف اصلاحات را بگیرم
بحث ازادی بیان نیست.
شما جواب سوالاتمو بدبد لطفا.
اگر راستگو اصولگرا بود یا مستقل رای میاورد؟
اگر برعکس این اتفاق رخ دهد اصولگرایان چه می کنند؟
مثل اقای محسن سازگارا از بنیان گذاران سپاه که امشب تو شبکه ویس اف امریکن (صدای امریکا) برنامه داره و متواری هست یا اون سفیران فراری از ایران یا اقای هاشمی که عزیزه تندروها بود اما امروز ادم بدست چه وصله هایی به این اشخاص میزنیم؟خانوم راستگو به اسم اصلاح طلبی رای اورد ولی برعکس رای مردم عمل کرد و خیانت کرد.
چرا از اول نگفت من مستقلم اگر از سیاسی کاری بدش میاد؟اگر وجدان داره؟تو اون 10 دقیقه چه پیشنهادی دریافت کرد که نظرش تعقییر کرد؟
پاسخ:
پاسخ: سلام
شما هم که دارید از ترفندهای بزرگان اصلاح طلب استفاده میکنید
یعنی چی که اگه راستگو اصول گرا بود رای می آورد...اینجوری دارید شعور مردم رو زیر سوال میبرید یعنی نقابی که بزرگ روش نوشته شده اصلاح طلب اونقدر بزرگه که تا این حد جلو بره؟نه من قبول ندارم این بزرگی فقط وفقط بسته به همون بزرگ نوشتنه نه بزرگی ذاتی.
اصلاح طلب هدفش شده تخریب شخصیت افراد نه انتقاد به روش و سیاست شون و این عیب بزرگی ست که ازش به عنوان محبوبیت هم نام میبرند

شما چی رو با چی مقایسه میکنید!!!به قول شما آقای سازگار و یا حتی جناب هاشمی که میگین اصول گرا ازش انتقاد داره دلیل انتقادش از زمین تا آسمون با دلیلی که اصلاح طلب برای راستگو و اخراجش بیان کرده فرق داره
افرادی مثه سازگار با اساس جمهوری اسلامی مخالفت کردند یا مثه جناب هاشمی که اصول ملی مذهبی رو زیر پا گذاشتن.ولی راستگو فقط یک رای مستقل داد و اینطور تخریبش کردند کجای حزب اصول گرا چنین تخریبی فقط به علت رای مستقل دیده میشه
من نمیگم اصول گرا ها پاک و بی اشتباهند ولی با اطمینان میگم اشتباهاتی به بزرگی اصلاح طلبان نکرده و انشالله نخواهند کرد

اصلاح طلبان از هر روشی برای رسیدن به اهداف سیاسی شون استفاده میکنند و باورشون اینکه همه چیز حتی دین و مذهب باید با اهداف اونها سازگار بشه نه اونها با اصول ارزشی و مذهبی و این یک عیب بزرگه
سلام
خیلی خیلی ممنون!!!!واقعا" تشکر
ولادت با سعادت امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">