"بیداری"

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم، که سالها به اجبار خواهیم خفت
"بیداری"

لبیــــک یا امـــام خامنه ای...

سلام...خوش اومدی...
اینجا ازدغدغه هام مینویسم از همه رنگ...
دین-مذهب-سیاست-فرهنگ-مردم
افتخار خادمی شهدا(جنوب) رو دارم وهمچنین خادمی مردم مناطق محروم (پایه اردو های جهادی ام)...
با افتخارتمام یک "دانشجوی" افسری جنگ نرم هستم زیر سایه فرماندهی و استادی امام خامنه ای-افسری که اهل تک و پاتک زدن به دشمنه نه فقط سنگر نشینی...
دیگه اینکه طرفدار جریان سیاسی خاصی نیستم فقط طرفدار حرف حق هستم حالا از طرف هر جریانی که باشه...
فعلا همین....

میشداغ...

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

دلم تنگه خیلی تنگ...

تنگه میشداغ و خاکش

 

میشداغ یعنی...

میشداغ یعنی سلام عزیزم،خوش اومدید خسته نباشید زیارت قبول...

میشداغ یعنی بودن و هست شدن

میشداغ یعنی دعوت صیاد

میشداغ یعنی همه زیبایی ها

میشداغ یعنی قصه ای که غصه اش را پایانی نیست

میشداغ یعنی تپش قلب خادم در اشتیاق ورود زائر

میشداغ یعنی دود کردن اسپندبرای زائری غایب ازنظر

میشداغ یعنی بودن سربهترین سه راهی دنیا

میشداغ یعنی خواهرا آب از منبع تامین میشه صرفه جویی کنید

میشداغ یعنی چشای پف کرده سرصبح

میشداغ یعنی جمع کردن کره مرباهای صبحانه زایر

میشداغ یعنی توسلای بعد نماز عصر

میشداغ یعنی بیعت هر روزه با ایمه و شهدا

میشداغ یعنی همیشه لبخند زدن

میشداغ یعنی دراوج خستگی دم نزدن

میشداغ یعنی خوردن قورمه سبزی با تمام وجود

میشداغ یعنی تکاور منم استادم علیست

میشداغ یعنی بادسرد سرصبح

میشداغ یعنی خیره شدن به تپه شهدا

میشداغ یعنی سکوت شب و ستاره ها

میشداغ یعنی عزیزم فاصله رو پرکن سریعتر حرکت کن

میشداغ یعنی سکوت تفکر ذکر

میشداغ یعنی رهاشدن ازخود درنقطه رهایی

میشداغ یعنی چای بعد رزم

میشداغ یعنی حنایی حناتر  از همه حناها

میشداغ یعنی آش نذری پختن

میشداغ یعنی مهردرست کردن باتربت مناطق

میشداغ یعنی کشتن عقرب

میشداغ یعنی تاکردن700 تاپتو

میشداغ یعنی دعاهای سرسفره

میشداغ یعنی کنسرت زیبای قورباغه ها

میشداغ یعنی سرستون و ته ستون

میشداغ یعنی بارمزیافاطمه الزهرا به قلب دشمن یورش بردن

میشداغ یعنی پشه نگو خرس بگو

میشداغ یعنی وداع باهرچه که غیر میشداغ است

میشداغ یعنی به فراقش نتوان عادت کرد

میشداغ یعنی عشق یعنی زندگی

میشداغ یعنی یه تیکه از دنیا که اسم دنیا اصلا بهش نمیاد،اصلادنیانیست،انگاراشتباهی ازآسمون افتاده پایین

میشداغ یعنی همه دارایی میشداغی ها

میشداغ یعنی اتاق تاریک باباصیاد

میشداغ یعنی برای همه بودن

میشداغ یعنی دختربابا صیادشدن

میشداغ یعنی جشن پتو

میشداغ یعنی دوبار کانال کمیل گرفتن ازباباصیاد

میشداغ یعنی کلی رفیق ماه پیداکردن

میشداغ یعنی درپناه حق باشید خادمای میشداغ رو دعاکنیدتومناطق،خداحافظ عزیزم...

میشداغ یعنی داغ بر دل

 

خدایا ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
خادم الشهدا (میشداغ)

نظرات  (۳۱)

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۸ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
خیلی قشنگ بود...
از بزرگترین آروزهام خادم الشهدا بودن
دعام کن. به وبلاگم سربزن.
چادر خاکی هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست خوب
ممنونم از حضورت.......
ان شاءالله به زودی روزیت بشه خانوم
محتاج ترینم به دعا........


سلام
خوشابحال شما که با شهدا دوستید وشما ها رو دوست دارند..
بدا به حال من بیچاره..
نگاه به وبلاگم نکن صرف مطلب زدن ملاک نیست
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۳ سنگر خواهران نقطه رهایی
سلام اخی یادش بخیر میشداغ
اسمشو آوردی داغ دلم تازه شد یاد روزایی افتادم که چقدر توی مقر شیطنت میکردیم
یعنی بابا صیاد بازم ما رو قبول میکنه
به سلامتی پسرا
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۰ خادم الشهدا
باسلام.تبادل لینک انجام شد.باتشکر.التماس دعا
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۱۷ خادم الشهدا
باسلام سایت بسیار زیبایی دارید.
اگر مایل به تبادل لینک هستید آدرس ما را در وب خود قرار داده و اطلاع دهید.(خادمین شهدای شلمچه)
خوش به حال کسایی که قسمتشون شده...
خدا قسمت همه ی عاشقا بکنه......
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۹ معبری به آسمان
سلام.ممنونم از لطفتون
ما هم شما رو لینک کردیم!
انشالله همکاری خوبی داشته باشیم!
در ضمن اگه لوگوی ما رو هم قرار بدین ممنون میشم!
یا علی
سلام همسنگرم
خدا قوت
با افتخار لینک شدی برادر ....
التماس دعا
منتظریم
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۱ هر کسی میتونم باشم
میشداغ یعنی تکاور منم اووستادم علیـــــــــست ...
میشداغ یعنی خاطره های سردار یاسینی ....
ادامه تو خونمه !!!
خادمی غرب نمیری ؟؟؟
دلم هوای سوله کرده خیلی سخت .......
بابا به یاد اتاقت چشمانم تار شده اند
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۹ هر کسی میتونم باشم
سلام رفیق
حالت چطوره ؟
تبریک می گم آدرس جدیدو
هوای دلم را دوباره هوایی کردی .....
همش تو فکرشم... تنها دلخوشی و انرژی مثبتم برای شروع این همه کار و دلیل این همه لطف خدا رو از میشداغ میدونم ولی دلیل لطف خدا برا میشداغ رفتن رو نمیدونم !!!!
سلام همسنگرم
خادم الشهدا بودن افتخار است و این افتخار را خدا به هرکس نمیدهد
و شما جدا شایسته این مقام بزرگ هستید
امیدوارم در ظل توجهات امام عصر و درجهت منویات حضرت آقا موفق باشید
تارنمای خوبی دارید اگر با تیادل لینک موافقید به ما خبر دهید خوش حال میشیم.....
سلام دوست عزیز

متن بسیار زیبایی بود

آدرس وبتونم تغییر دادم

التماس دعا/یاعلی
خدا کنه همیشه و همه جا خادم شهدا باشیم .......یاعلی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۳ بیا تابرویم
سلام
ممنون از دعوت شما... موفق باشی التماس دعا
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۲۰ امید محمدپور(وبلاگ خبرچین)

متاسفانه شما اونطور که دوست داری از متنم برداشت میکنی من مدام میگم تندرو ها فلان استدلال و منطق رو دارن.شما تندرویی؟شما افراطی هستی مگه ؟تعجب می کنم که شما چرا گارد میگیری؟من دارم عام صحبت میکنم. شخص خاصی رو مورد خطاب قرار دادم خانوم؟؟!!!!! تعجب میکنم والا.
من کلی گویی کردم یا دستور زبان شما ناقص یا من بد منظورمو میرسونم خانوم.
من حتی خجالت میکشم به امریکا و کشور دیگه ای بگم دشمن چون همه انسان هستیم و اشتباه میکنیم اونوقت بیام به هموطنم توهین کنم.من مخلص مخالفای فکریمم هستم بشرطی که ادب و منطق را رعایت کنن.اگه شماها مخالف روحانی بودید که جلیلی 5 میلیون رای نمی اورد.
منظورم از اون مثال یه عده افراطی بود که این روز ها بشدت علیه ایشان شدن وگرنه اگر فضای نقد و انتقاد را از کشور بگیریم اون کشور بشاشیت و شادابیشو از دست میده
سلام
حیف وبلاگ شما نیست که قراره بره تو وب آقای امید محمدپور(وبلاگ خبرچین) ؟؟؟؟
این آقا به اسم رهبر و ولی فقیه خودشو موجه نشون میده قبلا با هم بحث داشتیم به هیچ صراطی مستقیم نیست .
میشداغ یعنی پشه نگو خرس بگو !!!
تمثیل بسیار جالبی بود
همه چیزایی که گفتید یه طرف تا کردن 700 تا پتو یه طرف دیگه
خدا خیرتون بده
دست مریزاد
اجرتون با شهداء
التماس دعا
یاعلی
سلام اخوی
خواهش میکنم
داغ دوری میشداغ هنوز روی قلبمه،وقتی بعد رزم توی تپه ها میری تا برسی به جایگاه مناجات ها پخش میشه،،،واای خدای من!!!!
خوشبحالتون،،،کاش دوباره قسمتم بشه..یعنی میشه؟
حالا ایشالا اون کلیپ رو میذارم رو وبم برا دانلود،برید ببینید و با اشکهاتون مارو هم دعا کنید!!!
یاحق
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۶ امید محمدپور(وبلاگ خبرچین)
من شمارو همون خانوم خالی صدا می کنم چون اسمی ازتون نیست ما با اینکه منتقد هستیم عکسمونم گذاشتیم اما شما...
همیشه یه عده یک زمانی که میبینن یکسری چیزا به نفعشون نیست یا با استدلالشون در تضاد هست اونو تضاد با دین و قانون می دونن. من امید وارم بیشتر به فکر رفاه و ازادی مردم باشن زیرا اگه اینهارو از مردم بگیریم دینگریزی شدت میگیره زیرا مردم در حکومت اسلامی زندگی میکنن هر بی مهری و مشکلی پیش بیاد رو پای دین میزارن.این یک اصل کتمان ناپذیره.
بله همانطور که گفتم شما مانند اقای جوون ایرانی هستی اصلا به همین دلیل بود که از شما خواستم تشریف بیارید.
اما کلا یه عده هستن که اگه دلیل و برهان و منطق بیاری بگی زمین گرده میگن نه کی گفته روحانی گفته پس زمین مربع.
اقا خودش میگه من مجرم نیستم دادگاه میگه فلانی مجرم نیست سازمان امنیتی میگه مجرم نیست اما بعضی ها اسرار دارن نه اقا تو مجرمی و فتنه گر بعد میگی باشه مدرک بیار میگه همه میدونن نیازی به مدرک نیست.اخه این چه منطقیه !!!من باید دوتا روحانی دعوت کنم کلاس احکام هم تو وبلاگم بزارم فکر کنم تا بگم اگه بدین پایبندیم تهمت زدن کناه کبیرست البته شما که عالمی خانوم.
البته با این افکار بزرگ شدیم عادت کردیم این حرف هارو بشنویم مثل صدای بوق ماشین که ازار دهندست اما بخاطر تکرار عادی شده.
مهم اینه که ما و میلیون ها نفر دیگه مثل تمام این سال های خفقانو تخریب همچنان با تمام قوا پیش میریم چون شعار ما اینه :خونی که در رگ ماست هدیه به ملت ماست.
بازهم ممنون بخاطر دو روزی که تو مباحث مختلف وبم شرکت کردی مطمئنن افکار من و شما خانوم کناره هم اصتحکاک پیدا میکنه اما همچنان میگم ما در فرع مشکل اساسی داریم اما به نظام ولایت فقیه و جمهوری اسلامی اتقاد قلبی داریم و همواره همراه نظام هستیم و همسنگریم.امید وارم به خاطر افراط کاری نکنیم جمهوریت از این کشور برچیده بشه و یا اسلامیت خدشه دار شه.سال ها از افراط و تفریط ضربه خوردیم.
ممنون.بدرود خانوم محترم.
سلام ممنون از حضورتون همسنگری . آدرستون اصلاح شد . پس فقط کو لینک وبلاگ من ؟
فوق العاده بود این تعابیرتون . منو یاد خاطراتم انداخت . میشداغ یعنی رزم شب قشنگش . میشداغ یعنی یه عالمه خاطره خوب . میشداغ یعنی همه چی . برقرار باشید . التماس دعا
بسم رب الرقیه....
سلام بزرگوار . ممنونم از لطف و حضورتان
موفق باشید
التماس دعا...
خادمی در میشداغ گوارای وجودتان...
التماس دعا...
سلام عزیزم
خیییییییلی عالیییییییییییییییییییییییییییییی بود
احسنت
20 اسفند 91 اذان مغرب تا فردا صبحش میشداغ بودم
سلام بزرگوار،شاید نرم،ولی برام دعا کنید تا زود برگردم،اولم سامانه پیامکی وبمو راه میندازم،دعام کنید!!!
یا حق
مطلب میشداغتون اشکمو جاری کرد،میشداغ بودید؟تکاورها؟رزم شبانه؟اون پرچم های قشنگ قرمز و زرد تپه شهدا،اون نماد مسجد مقدس جمکران،انفجار فوگاز،تیرهوایی تکاور ها،انفجار توپ و تانک ها،روضه حضرت رقیه،گریه تو تاریکی بعد رزم شبانه،راه رفتن تو مسیر و مناجات هایی که پخش میشد!!!واااای،بعد هم اون کلیپ و سخنرانی راوی!!!
راستی تاحالا اون کلیپ بعد رزم شبانه رو دیدید؟که روحانیه روایتگرشه،،،من دارمش،میخوام بذارم رو وبم!!!!
سلاااام.

خادم...
واقعا؟!!!!!!!!!!! واااای

آره رفتم,خیلی جای خوبیه!
از اون موقع که برگشتم,همش دوس داشتم باز برم.
فکه
شلمچه
پادگان تخریبچی ا... یادش بخیر.

یه مطلبم راجع به جنوب تو وبلاگمون گذاشتم.
میشداغ...


چقد عشق و عاشقی...



خادمای میشداغ باید برا ما دعا کنن!


خیلی معنی برا میشداغ گفتید ولی...اسم منطقه ست؟کجاست؟
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۴ پایان خوب انتظار
سلام...قشنگ بود...ممنون از حضورتون...والا طرح ولایت قرار بود برم اما به دلایلی نشد...
این اردو از طرف تشکل دانشجویی دانشگاه بود..
اردویی هم که به امید خدا قراره برم از طرف بسیج هست اما آموزشی نیست...
خوشا بحالتون...انشالا بازم قسمتتون بشه برید..محتاجیم به دعای خیرتون...یا علی
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۸ امید محمدپور(وبلاگ خبرچین)
خب خیلی خوب شد.میشه متن نامرو برام سند کنید ممنون میشم یا لا اقل ادرس سایتی که تو نامه هست رو برم و بخونم؟
یعنی ایشون گفتن ما خواهان بر اندازی نظام هستیم؟
درضمن من نگفتم شما تهمت زدید گفتم همسو نشید با تندرو ها که به راحتی تهمت میزنند.البته مشکل از تند رو ها نیست مشکل اینه که یه امضا پای نامه ای که نخوندیدو معیار انسان باسوادی مثل نجفی میدونید و اونرو در همه جا بروی طرف میارن اما دادگاهیش نمی کنن فقط میگن مدرک داریم خب اقا اگه مجرمه چرا دادگاهیش نمی کنند؟قسم شمارو باور کنم یا دم خروسو؟اما کسانی که تهمت میزنن و ناسزا میگن نتنها محاکمه نمیشن بلکه پست و مقام میگیرن.
با تمام احترامی که براتون قائلم اما به این نظر شما نقد دارم و حاضرم در موردش مناظره کنیم خانوم...
سلام بر همسنگر عزیز

وقت شما بخیر

خاک جنوب وجب به وجب اون واسه کسایی که جونشون و کف دستشون گذاشتن و بخاطر ما از دنیاشون گذشتن و جونشون و کف دست گذاشتن خاطره س
خیلی سخته ما بفهمیم

فکه
دوکوهه
شلمچه
چزابه
دهلاویه
سوسنگرد
میشداغ
طلاییه
و
.
.
.
.
یعنی چی؟؟؟

خدایا درک فهمیدن خاکی که روش قدم برمیداریم و به ما ارزانی کن

بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">